|
|
$-Smurf-$
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en wij hebben t er vervolgens over.
gewoon doodzwijgen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Haha gaat de verkoop van Ajax shirtjes en sjaaltjes zo slecht Moet niet gekker worden dat die boefjes Feyenoord spulletjes gaan verkopen |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Ach, dat het treurige figuren zijn wisten we al. Ze moeten hun lol uit anderen halen, maar hun eigen ploeg ondersteunen? Ho maar. |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote: ik kan me er persoonlijk kapot om ergeren. naja zo zie je maar weer dat het geen 020-supporters zijn maar anti-feyenoord-supporters! |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:11 schreef $-Smurf-$ het volgende:[..] ik kan me er persoonlijk kapot om ergeren. naja zo zie je maar weer dat het geen 020-supporters zijn maar anti-feyenoord-supporters! Niet doen joh, is zonde van je tijd. |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Overigens, na zondag kunnen wij weer de 'Helemaal niets in Amsterdam'-sjaals uit de kast halen. ;) |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
hoop daarom ook zo dat twente kampioen word. |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:13 schreef joepje3 het volgende:Overigens, na zondag kunnen wij weer de 'Helemaal niets in Amsterdam'-sjaals uit de kast halen. ;) waarom zouden we ? we staan zelf 10e, als we heel veel geluk hebben 8e ?4 als ze geluk hebben worden ze eerste. normaal gesproken worden ze gewoon 2e of 3e.
Beker ? laten we daar maar over op houden!
Europa ? beter ook maar.
Ik vind dat we eerst naar onszelf moeten gaan kijken voordat we dat gaan zingen. Kijk vorig jaar was leuk, omdat we zelf finale haalden en europees voetbal met gemak haalden. maar dit jaar zie ik geen reden om hun uit te lachen ?! |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:15 schreef $-Smurf-$ het volgende:[..] waarom zouden we ? we staan zelf 10e, als we heel veel geluk hebben 8e ?4 als ze geluk hebben worden ze eerste. normaal gesproken worden ze gewoon 2e of 3e. Beker ? laten we daar maar over op houden! Europa ? beter ook maar. Ik vind dat we eerst naar onszelf moeten gaan kijken voordat we dat gaan zingen. Kijk vorig jaar was leuk, omdat we zelf finale haalden en europees voetbal met gemak haalden. maar dit jaar zie ik geen reden om hun uit te lachen ?! Kijk, wat een belangrijk verschil is tussen Feyenoord en Ajax, is dat wij tenminste realistisch zijn in wat de club kan bereiken. Die Ajacieden zijn tot het misselijkmakende uiterste arrogant, en denken serieus dat ze alles kunnen winnen. Zo heb ik Sulejmani nog horen zeggen dit jaar 'dat het hem niet zou verbazen als Ajax de Europa League wint'. In mijn ogen lok je met dit soort bullshit reactie uit. Normaal ben ik ook voor het ondersteunen van het eigen team, maar de supporters en spelers van Ajax zijn zelf zo blij met zichzelf dat iemand ze weer met beiden benen op de grond moet krijgen. |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:19 schreef joepje3 het volgende:[..] Kijk, wat een belangrijk verschil is tussen Feyenoord en Ajax, is dat wij tenminste realistisch zijn in wat de club kan bereiken. Die Ajacieden zijn tot het misselijkmakende uiterste arrogant, en denken serieus dat ze alles kunnen winnen. Zo heb ik Sulejmani nog horen zeggen dit jaar 'dat het hem niet zou verbazen als Ajax de Europa League wint'. In mijn ogen lok je met dit soort bullshit reactie uit. Normaal ben ik ook voor het ondersteunen van het eigen team, maar de supporters en spelers van Ajax zijn zelf zo blij met zichzelf dat iemand ze weer met beiden benen op de grond moet krijgen. nu ik dit zo lees heb je wel een punt, wij gingen er al vanuit dat we het niet verder dan dit gingen schoppen, op zich nog best trots mogen zijn op de positie van nu. die neusjes gingen er zoals gewoonlijk weer vanuit dat het kampioen, beker en EL ging pakken.
+1 voor 'helemaal niets in amsterdam' |
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
Precies, en daarom zal ik zondag ook echt wel meejuichen als Peter de tussenstanden opnoemt en Twente staat voor. ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahahaha, lekker boeiend. iedere morgen na een bak koffie en een peuk schijt ik het 020 embleem. ik trek door en ben het weer vergeten! |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:25 schreef joepje3 het volgende:Precies, en daarom zal ik zondag ook echt wel meejuichen als Peter de tussenstanden opnoemt en Twente staat voor. ;) juist, en na de wedstrijd medl dat twente kampioen is geworden. jammer dat we geen tv beelden in de kuip hebben, ik had die"baby faces" wel willen zien janken daar.
nu zou de stichting "pro kakkerlak"eens een klacht moeten in dienen, sanctie...drie wedstrijden schorsing voor de 020 meelopers. |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:30 schreef jarjar78 het volgende:[..] juist, en na de wedstrijd medl dat twente kampioen is geworden. jammer dat we geen tv beelden in de kuip hebben, ik had die"baby faces" wel willen zien janken daar. nu zou de stichting "pro kakkerlak"eens een klacht moeten in dienen, sanctie...drie wedstrijden schorsing voor de 020 meelopers. vanuit Vak X kan ik altijd aardig goed meekijken met de Vip-seats. daar hangt een grote LCD-tv op de hoek. toen twente won van pisvee kon je ook de doelpunten gewoon meekijken :p |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Gaat dit over wie het 'arrogantst, of banaalst, of het hardst schijt' kan roepen? Anders ga ik mee met doodzwijgen.. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
Ik kan daar wel om lachen.Er zijn toch ook shirts met 110% anti 020.Als je je nou overal druk over gaat maken. |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:32 schreef raket het volgende:Ik kan daar wel om lachen.Er zijn toch ook shirts met 110% anti 020.Als je je nou overal druk over gaat maken. ja maar de perfecte timing in deze fase van de competitie is het wel slim om zo'n sjaal te brengen |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Hmm.. Al die haat en nijd tegenwoordig.. waar is de tijd, dat ik met mijn dochtertje, de dagen ervoor gevoederd met bruine bonen en aardappelpuree, naar 020-feyenoord kon gaan, volledig uitge-dost (hahaha.. grappige woordverwijzing..) in feyenoord-tenue + bijbehorend schmink-setje..) in het uitvak kon zitten.. langzaam de pamper onder de romper vandaan trekken, om vervolgens de pamper+inhoud over het glas heen te donderen.. vervolgens alle tarrels te schieten naar mensen die me vuil aankeken.. :) |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Ze zouden eerder druk moeten maken over hun eigen voetbalneuzen. weer NET NIET seizoentje, is wel heel erg frustrerend hoor met doelsaldo verliezen van pisvee op de laatste dag..:D Neuzen worden 3e door de 10-0 verlies van ons Feyenoord.
Kunnen ze beter op de sjaal zetten 'Dat is pech, CL ookal weg' |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laten we niet vergeten dat zei met die kut kakkerlakkensjaal gaan lopen. lekker warm om het nekkie... hahahaha. ik zal nooit een jodensjaal dragen! tenzij ik me er gelijk mee op kan hangen |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:41 schreef obiku010 het volgende:laten we niet vergeten dat zei met die kut kakkerlakkensjaal gaan lopen. lekker warm om het nekkie... hahahaha. ik zal nooit een jodensjaal dragen! tenzij ik me er gelijk mee op kan hangen Overigens snap ik nog steeds niet de leus 'Kakkerlak' ? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:43 schreef Jappie_FEY het volgende:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz jappie? lepeltje lepeltje? dan samen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
joepje3
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Niets in Amsterdom olé olé Niets in Amsterdom olé olé Niets in Amsterdom, niets in Amsterdom, niets in Amsterdom olé olé |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:45 schreef JanM het volgende:Niets in Amsterdom olé olé Niets in Amsterdom olé olé Niets in Amsterdom, niets in Amsterdom, niets in Amsterdom olé olé schreeuw nou niet te hard, straks pakken ze de titel en sta je voor lul. ik wacht wel effe met me danssie |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:46 schreef obiku010 het volgende:[..] schreeuw nou niet te hard, straks pakken ze de titel en sta je voor lul. ik wacht wel effe met me danssie Ik zie ze gewoon niet winnen van Twente zondag en mag hopen dat ze zelfs verliezen en Pisvee wint bij Grun. Kan ik nog harder zingen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: haha fans kan je het niet noemen :p |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
mooi he?! fantastisch, zouden "wij" nooit doen, hun eren met een sjaal! ik voel me echt vereerd! |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:32 schreef Milo het volgende:mooi he?! fantastisch, zouden "wij" nooit doen, hun eren met een sjaal! ik voel me echt vereerd! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik vind het echt geweldig, joden bedankt! |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
denk is anders
waarom finale van de beker nou in 1 wedstrijd waarom geen punten vermindering voor leuzen van dat pannekoeken volk KNJB vind het allemaal best
en kakkerlakken zijn oer beesten hebben de mamoet overleefd zijn niet uit te roeien dus ........... ha ha ha ............
WE SHALL NOT BE MOVED |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:46 schreef **DeKoiHoek** het volgende:denk is anders waarom finale van de beker nou in 1 wedstrijd waarom geen punten vermindering voor leuzen van dat pannekoeken volk KNJB vind het allemaal best en kakkerlakken zijn oer beesten hebben de mamoet overleefd zijn niet uit te roeien dus ........... ha ha ha ............ WE SHALL NOT BE MOVED precies! |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Succes met die sjaal. Die gasten zijn de reacties niet waard. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
warneer komen wij nou eens met een sjaal met "proud to be a cockroach" |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: 'Lijfstijl' (zat aan de Meent) had een tijd geleden dat shirt uitgebracht.. nu niet meer te krijgen.. en de winkel is op de fles gegaan helaas. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:21 schreef de flh het volgende:[..] 'Lijfstijl' (zat aan de Meent) had een tijd geleden dat shirt uitgebracht.. nu niet meer te krijgen.. en de winkel is op de fles gegaan helaas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door jarjar78 -- |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: ..dat ze hem maar goed hard aan mogen trekken.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Feyenoord zou een klacht moeten indienen in zeist, 's kijken wat er dan wel of niet gebeurt, ik vraag 't me af . . . . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk 't ook, hoewel jan de belg destijds wel een schorsing kreeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en LexI kreeg t dubbele. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
gewoon lachwekkend, zeker weer een idee van die kindjes op 410 hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als ze nou gelukkig worden van die sjaal, laat ze. Uiteindelijk is het een bevestiging van onze status als eeuwige rivaal. Bovendien, wij hebben, als eerder genoemd, 110% anti 020 artikelen, dus dan verdienen zij ook wel zoiets. Laten wij ons nou maar eerst eens focussen op Feyenoord, er is nog heel veel voor nodig om ook weer op het veld rivalen te worden. |
|
|
|