Fast & The Furious 5 was best goed, aan actie geen gebrek in iedergeval. Daarnaast kijk ik al een tijdje uit naar Transformers 3.
Comedy's zijn ook wel ok, alleen is de kans vrij groot dat ik dan in slaap val :) Toevallig heb ik gisteravond voor het eerst The Hangover uit weten te kijken, met oog op Hangover 2 die binnekort in de bios komt.
Daarnaast denk ik dan Denzel Washington een van mijn favoriete acteurs is.
ALTIJD PRIJS IN DE K
ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 mei 2011 - 13:33
Fast & The Furious 5 was best goed, aan actie geen gebrek in iedergeval. Daarnaast kijk ik al een tijdje uit naar Transformers 3.
Comedy's zijn ook wel ok, alleen is de kans vrij groot dat ik dan in slaap val :) Toevallig heb ik gisteravond voor het eerst The Hangover uit weten te kijken, met oog op Hangover 2 die binnekort in de bios komt.
Daarnaast denk ik dan Denzel Washington een van mijn favoriete acteurs is.
Denzel is een super-acteur! 100% mee eens!
Sean Connery is ook een wereldgozer! Maar er zijn heel veel goede acteurs, alleen worden ze vaak in de verkeerde film gepropt.
F&F5 heb ik nog niet gezien, slechte kwaliteit nog online.... Bioscoop hou ik niet van, altijd dat gekuch en genies om je heen en dan nog dat irritante gesmak en geslurp van de popcorn en cola......bweeeehhgg!!
Helemaal irritant, mensen die gaan lachen om iets wat dus niet grappig was.....
Ik heb al 1200 films tegenwoordig thuis...geen idee waarom ! Lol.
Ik kijk ook alles....van Franse to Chinese films. Franse films zijn soms erg goed zoals Public Enemy nr 1 over Jaques Mesrine. Aanrader !! (zijn 2 films)
ja..Mechanic was best aardig maar ik vond Bulletproof Gangster (Kill the Irishman wordt hij ook wel genoemd) beter. Soort van mafia film....erg goed !!
Deze week ga ik Biutiful kijken...iemand die al gezien ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Rogier --
ALTIJD PRIJS IN DE K
ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 mei 2011 - 13:39
Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:37 schreef Rogier het volgende: Ik heb al 1200 films tegenwoordig thuis...geen idee waarom ! Lol.
Ik kijk ook alles....van Franse to Chinese films. Franse films zijn soms erg goed zoals Public Enemy nr 1 over Jaques Mesrine. Aanrader !! (zijn 2 films)
ja..Mechanic was best aardig maar ik vond Bulletproof Gangster (Kill the Irishman wordt hij ook wel genoemd) beter. Soort van mafia film....erg goed !!
Deze week ga ik Biutiful kijken...iemand die al gezien ?
1200?? hahaha, allemaal gezien ook?
Bulletproof heb ik halverwege uitgezet, vond het er heel "nep" uitzien allemaal! Vooral als die auto ontploft, dan zie je gewoon dat het nepvuur is.....hou ik niet van. Gelukkig maar, dat alle smaken verschillen... ;)
Haha jawel altijd prijs, maar ben nu aan het werk:( staat ook wel op youtube) The wagner scene is hilarisch!!!! I love the smell of napalm in the morning
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Benno --
Bulletproof heb ik halverwege uitgezet, vond het er heel "nep" uitzien allemaal! Vooral als die auto ontploft, dan zie je gewoon dat het nepvuur is.....hou ik niet van. Gelukkig maar, dat alle smaken verschillen... ;)
Dan heb je veel gemist...uitstekende film die zeer hoge punten overal scoort en tegen het einde steeds geweldadiger wordt.
En ja..heb ze allemaal gezen. Ben ook al 25 jaar bezig met 'sparen'.
Altijd leuk, de kakkerlakken die hier alles lezen en zich af en toe (door jaloezie) niet in kunnen houden en dan iets neerkwakken hier.... ghe ghe.... helemaal niets.....helemaal niets.....
ALTIJD PRIJS IN DE K
ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 mei 2011 - 15:55
Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:18 schreef Rogier het volgende: Shawshank Redemption is de beste film die ik ooit heb gezien.
The shawshank redemption staat ook in mijn top5! misschien wel op nummer 1 :) Verder natuurlijk Full metal jacket, green mile, pulp fiction en nog een paar klassiekers als saving private ryan en american history x?
goede film van de laatste tijd toch wel inception!
ALTIJD PRIJS IN DE K
ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 mei 2011 - 16:33
The shawshank redemption staat ook in mijn top5! misschien wel op nummer 1 :) Verder natuurlijk Full metal jacket, green mile, pulp fiction en nog een paar klassiekers als saving private ryan en american history x?
goede film van de laatste tijd toch wel inception!
Green mile is top! History X is meesterwerk! Saving private Ryan is woestmooi!
Inception was vrij gaotisch in mijn ogen, wel hele mooie special effects!
Whahahaha en in de film spelen echte kakkerlakken als figurant. Valt er toevallig net een echte bom ;-)Ruimt wel op (wat er in de oorlog gebeurde is natuurlijk wel erg hoor)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door amsterdammer113 --
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)