|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Als de spanning omtrent Ajax mij teveel wordt, dan zet ik een film op, puur om afleiding te zoeken. Dat is nu dus ook weer het geval....
Nou is het zo, dat ikzelf meer dan 700 dvd's heb staan, die ik bijna allemaal al gezien heb, maar ik wil weer eens een "topper" zien!
Aan jullie dus de vraag: Welke film is echt goed?
Ik ben zelf fan van alle soorten films, van komedie tot horror en alles daartussenin.
De laatste (redelijk)goede film die ik zag was "The Mechanic" :
Barst maar los jongens....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ook een favoriet: "The Gladiator"
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ik ben meer van de actie / thriller movies.
Fast & The Furious 5 was best goed, aan actie geen gebrek in iedergeval. Daarnaast kijk ik al een tijdje uit naar Transformers 3.
Comedy's zijn ook wel ok, alleen is de kans vrij groot dat ik dan in slaap val :) Toevallig heb ik gisteravond voor het eerst The Hangover uit weten te kijken, met oog op Hangover 2 die binnekort in de bios komt.
Daarnaast denk ik dan Denzel Washington een van mijn favoriete acteurs is. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
The Gladiator is inderdaad goed. Braveheart is ook een klassieker wat mij betreft ;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:31 schreef Booya4Afca het volgende:Ik ben meer van de actie / thriller movies. Fast & The Furious 5 was best goed, aan actie geen gebrek in iedergeval. Daarnaast kijk ik al een tijdje uit naar Transformers 3. Comedy's zijn ook wel ok, alleen is de kans vrij groot dat ik dan in slaap val :) Toevallig heb ik gisteravond voor het eerst The Hangover uit weten te kijken, met oog op Hangover 2 die binnekort in de bios komt. Daarnaast denk ik dan Denzel Washington een van mijn favoriete acteurs is. Denzel is een super-acteur! 100% mee eens!
Sean Connery is ook een wereldgozer! Maar er zijn heel veel goede acteurs, alleen worden ze vaak in de verkeerde film gepropt.
F&F5 heb ik nog niet gezien, slechte kwaliteit nog online.... Bioscoop hou ik niet van, altijd dat gekuch en genies om je heen en dan nog dat irritante gesmak en geslurp van de popcorn en cola......bweeeehhgg!!
Helemaal irritant, mensen die gaan lachen om iets wat dus niet grappig was..... |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik heb al 1200 films tegenwoordig thuis...geen idee waarom ! Lol.
Ik kijk ook alles....van Franse to Chinese films. Franse films zijn soms erg goed zoals Public Enemy nr 1 over Jaques Mesrine. Aanrader !! (zijn 2 films)
ja..Mechanic was best aardig maar ik vond Bulletproof Gangster (Kill the Irishman wordt hij ook wel genoemd) beter. Soort van mafia film....erg goed !!
Deze week ga ik Biutiful kijken...iemand die al gezien ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:33 schreef Booya4Afca het volgende:The Gladiator is inderdaad goed. Braveheart is ook een klassieker wat mij betreft ;) Braveheart, die is ook heel mooi! Ook met Russel Crowe.
Noem nog eens wat moois!! :)
Ken je Seven Pounds, met Will Smith?
Geen actie, maar meer drama. Heel mooi verhaal, zeker als je gelukkig bent met degene van wie je houdt! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:37 schreef Rogier het volgende:Ik heb al 1200 films tegenwoordig thuis...geen idee waarom ! Lol. Ik kijk ook alles....van Franse to Chinese films. Franse films zijn soms erg goed zoals Public Enemy nr 1 over Jaques Mesrine. Aanrader !! (zijn 2 films) ja..Mechanic was best aardig maar ik vond Bulletproof Gangster (Kill the Irishman wordt hij ook wel genoemd) beter. Soort van mafia film....erg goed !! Deze week ga ik Biutiful kijken...iemand die al gezien ? 1200?? hahaha, allemaal gezien ook?
Bulletproof heb ik halverwege uitgezet, vond het er heel "nep" uitzien allemaal! Vooral als die auto ontploft, dan zie je gewoon dat het nepvuur is.....hou ik niet van. Gelukkig maar, dat alle smaken verschillen... ;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Is er hier al een film van?
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik kan altijd lekker verdwijnen in apocalypse now. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Heb je een trailertje? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Jazeker ride, en al 33 sequels ook. Loopt bijna altijd slecht af voor de hoofdrolspelers gnagna ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Benno -- |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Haha jawel altijd prijs, maar ben nu aan het werk:( staat ook wel op youtube) The wagner scene is hilarisch!!!! I love the smell of napalm in the morning
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Benno -- |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Never Back Down zeer goede film! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] 1200?? hahaha, allemaal gezien ook? Bulletproof heb ik halverwege uitgezet, vond het er heel "nep" uitzien allemaal! Vooral als die auto ontploft, dan zie je gewoon dat het nepvuur is.....hou ik niet van. Gelukkig maar, dat alle smaken verschillen... ;) Dan heb je veel gemist...uitstekende film die zeer hoge punten overal scoort en tegen het einde steeds geweldadiger wordt.
En ja..heb ze allemaal gezen. Ben ook al 25 jaar bezig met 'sparen'. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Braveheart, die is ook heel mooi! Ook met Russel Crowe. Noem nog eens wat moois!! :) Ken je Seven Pounds, met Will Smith? Geen actie, maar meer drama. Heel mooi verhaal, zeker als je gelukkig bent met degene van wie je houdt! Is met zijn zoon toch ?
Dat ze hun huis kwijt raken en op straat moeten leven? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Is toch met mel gibson, braveheart? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Iemand een trailer van apocalypse now? Rogier misschien? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Hoe komen ze dan bij russel crowe? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Undisputed 3, The transporter, My Best Friends Girl, American Pie(blijft leuk), Chaos, The inside man, Unstoppeble, Crank |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Hoe komen ze dan bij russel crowe? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Shawshank Redemption is de beste film die ik ooit heb gezien.
Ook de IP Man serie vond ik echt geweldig over de uiteindelijk leraar van Bruce Lee. Beste martial arts films die ik heb gezien samen met Ong bak.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Misschien dacht ie aan Robin Hood?
Ook een mooie film overigens :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Foutje van mij man ;)
Mel Gibson is dat inderdaad! hahaha die kutwarmte ook.... :P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:18 schreef Rogier het volgende:Shawshank Redemption is de beste film die ik ooit heb gezien. Ook de IP Man serie vond ik echt geweldig over de uiteindelijk leraar van Bruce Lee. Beste martial arts films die ik heb gezien samen met Ong bak. Ong Bak staat voor OngeBakken? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij kijkt alleen naar de smurfen neem ik aan?
Altijd leuk, de kakkerlakken die hier alles lezen en zich af en toe (door jaloezie) niet in kunnen houden en dan iets neerkwakken hier.... ghe ghe.... helemaal niets.....helemaal niets..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Is dat met die 2 killers die muntjes op de ogen leggen? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Comedie Films
American Pie onder andere |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ken je little man ook? die is ook lachen... White Chicks.....ook supergoed!! Superbad.....ook superbad...eehh goed!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Ong Bak.. kicken film.. de eerste dan.
Daarna werd het wel gaapwerk. |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote: The shawshank redemption staat ook in mijn top5! misschien wel op nummer 1 :) Verder natuurlijk Full metal jacket, green mile, pulp fiction en nog een paar klassiekers als saving private ryan en american history x?
goede film van de laatste tijd toch wel inception! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:24 schreef AFCA*** het volgende:[..] The shawshank redemption staat ook in mijn top5! misschien wel op nummer 1 :) Verder natuurlijk Full metal jacket, green mile, pulp fiction en nog een paar klassiekers als saving private ryan en american history x? goede film van de laatste tijd toch wel inception! Green mile is top! History X is meesterwerk! Saving private Ryan is woestmooi!
Inception was vrij gaotisch in mijn ogen, wel hele mooie special effects! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
1. Braveheart 2. Forest Gump 3. The green mile 4. Die hard (allemaal) 5. ShawShank redemption 6. Prison Break (alle Seizoenen) |
|
|
|
|
sting
|
|
|
Mystic River is fenomenaal. Drama/thriller. Zeer goede cast en verhaallijn is meesterwerk.
Black Hawk Down. Fantastische oorlogsfilm.
Bassie & Adriaan is ook erg leuk. Vooral als clown Bassie een rondreis door Amerika wint. ;) |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Heeft iemand nog de seizoenen van LOST gezien? ik heb er 5 van de 6 gezien en moet de laatste nog steeds een keer kijken |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
The boy in the striped pyjamas is ook mooi echt een aanrader. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Ik ben op het moment bezig met het bekijken van The Sopranos, goede serie! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:55 schreef sting het volgende:Mystic River is fenomenaal. Drama/thriller. Zeer goede cast en verhaallijn is meesterwerk. Black Hawk Down. Fantastische oorlogsfilm. Bassie & Adriaan is ook erg leuk. Vooral als clown Bassie een rondreis door Amerika wint. ;) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: die heb ik liggen, maar nog niet gekeken.... tnx 4 the tip! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
haha saw 1 tm 7 :P fast to furuis er zijn er een hoop he con air ook een goede film
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door ajacied -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha en in de film spelen echte kakkerlakken als figurant. Valt er toevallig net een echte bom ;-)Ruimt wel op (wat er in de oorlog gebeurde is natuurlijk wel erg hoor)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|