|
|
Emile
|
|
|
die roorda mag van mij lekker anaalpiraat spelen bij nec
We hebben nu toch gewoon geld voor de baab ruim genoeg |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:03 schreef Emile het volgende:die roorda mag van mij lekker anaalpiraat spelen bij nec We hebben nu toch gewoon geld voor de baab ruim genoeg -2 |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
2009/10 → Feyenoord (huur) Eredivisie 11 2 |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
2010/2011 → SBV Excelsior (huur) 10 4 Eredivisie |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
Volledige naam Geert Arend Roorda Geboortedatum 2 maart 1988 Volledige naam Stefan Babović Geboortedatum 7 januari 1987 |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
roorda, jonger en productiever |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
rot op met je -2
als je een beetje dit forum volgt (dus afgelopen 1,5 jaar) zie je dat er hier veel fan zijn van babovic |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
en roorda word uitgeleend aan excelsior en de baab is ons icoon en speelt bij ons beter dan de rest want we juichen hem allemaal toe |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
ja interesseert me niet ? als je feyenoord volgt, zie je dat babovic er niet echt top speelde ? wat heb je liever. iemand die goed voetbalt, of iemand die niet voetbalt maar favo is! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
BAAB WEDEROM HELD!!!! KUNNEN WE NIET OMHEEN!!! ALLES AAN DOEN OM TERUG TE HALEN!!!! |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik haat dubbel-posters.. dus quintet-posters (5!) staan helemaal onderaan op de sociale ladder van forumbezoekers.. |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:07 schreef Emile het volgende:en roorda word uitgeleend aan excelsior en de baab is ons icoon en speelt bij ons beter dan de rest want we juichen hem allemaal toe heb ik gezien in die periode dat hij er speelde! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
+3
Zelf me zonntje van 9mnd zegt de hele dag Baab,Baab..
Duss al het geld wat op de bank van Pim staat in Baab steken |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: jij zelf ja ik bedoel wij hebben t regelmatig over onze held heb je dat nooit gelezen of zit je nooit op headliner |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:08 schreef $-Smurf-$ het volgende:ja interesseert me niet ? als je feyenoord volgt, zie je dat babovic er niet echt top speelde ? wat heb je liever. iemand die goed voetbalt, of iemand die niet voetbalt maar favo is! als de baab het vertrouwen krijgt dan is het een prima speler |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:03 schreef Emile het volgende:die roorda mag van mij lekker anaalpiraat spelen bij nec We hebben nu toch gewoon geld voor de baab ruim genoeg +100 |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:21 schreef Emile het volgende:[..] jij zelf ja ik bedoel wij hebben t regelmatig over onze held heb je dat nooit gelezen of zit je nooit op headliner ik zit dagelijks op headliner, maar ik kan het gewoon niet serieus nemen dat serieus gedacht word over babovic. het is een leuke speler, een publiekslieveling. maar ik vind hem niet goed genoeg voor feyenoord. met alle respect. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Gelukkig zijn auassar en schaken dat wel... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoogste tijd voor ...
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Met de Baab werden we 4e en haalden we de finale van de Beker. (dat kwam niet door de rest van de selectie, dat kwam door de Baab) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:27 schreef MauricioAros het volgende:Met de Baab werden we 4e en haalden we de finale van de Beker. (dat kwam niet door de rest van de selectie, dat kwam door de Baab) Toch knap vanaf de bank! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ach, het is slechts een kwestie van tijd ... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: +3 en baab komt terug naar Rotterdam |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hier denk ik eerder aan als je het over babbelvic heb |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:06 schreef Emile het volgende:rot op met je -2 als je een beetje dit forum volgt (dus afgelopen 1,5 jaar) zie je dat er hier veel fan zijn van babovic flikker zelf een eind op man. de enige babbelvic aanhanger hier is MMM. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:17 schreef EdjeNL het volgende:+3 Zelf me zonntje van 9mnd zegt de hele dag Baab,Baab.. Duss al het geld wat op de bank van Pim staat in Baab steken Dat is opvoeden!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: dat de Baab zich in een Feyenoord shirt hijst! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:37 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] flikker zelf een eind op man. de enige babbelvic aanhanger hier is MMM. Wie? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:37 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] flikker zelf een eind op man. de enige babbelvic aanhanger hier is MMM. Ech nie! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:17 schreef EdjeNL het volgende:+3 Zelf me zonntje van 9mnd zegt de hele dag Baab,Baab.. Duss al het geld wat op de bank van Pim staat in Baab steken Weet je zeker dat het niet "bla bla" is? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Nee, Hij is een Baab fan..;) de hele dag moet ik kijken of baab al onder contract staat! Maar het wachten is t waard..:D |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:42 schreef EdjeNL het volgende:[..] Nee, Hij is een Baab fan..;) de hele dag moet ik kijken of baab al onder contract staat! Maar het wachten is t waard..:D Kun je lang wachten! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:37 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] flikker zelf een eind op man. de enige babbelvic aanhanger hier is MMM. ik zei ook niet iedereen maar er is hier een aantal dat wel baab aanhanger is |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
ik neem aan allemaal grappenmakers ? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Babovic terug naar Feyenoord:
whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:25 schreef JanM het volgende:[..] Babovic terug naar Feyenoord: whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
En al klaar gekomen, MMM? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind je dat interessant om te weten? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: zekers wil wel weten of jij echt zielig bent, of het alleen maar speelt? ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:03 schreef Emile het volgende:die roorda mag van mij lekker anaalpiraat spelen bij nec We hebben nu toch gewoon geld voor de baab ruim genoeg rook er nog 1 |
|
|
|