BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rob, Marcel, Krisztian bedankt!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
DeJong11
 DeJong11 - dinsdag 10 mei 2011 - 14:51   quote  deeplink  
De officiele feyenoord site meld zojuist dat het contract van o.a Rob van Dijk, Marcel meeuwis en Krisztian Simon niet worden verlengd!

Voor Rob van Dijk zit het betaalde voetbal er na liefst negentien seizoenen op. De Voorhouter begon zijn carrière in 1992 bij Feyenoord en keerde na omzwervingen in Waalwijk, Eindhoven, Doetinchem, opnieuw Waalwijk en Heerenveen in 2008 terug in Rotterdam voor een nooit gedacht slot aan zijn loopbaan. Van Dijk, oorspronkelijk gehaald voor een rol als reservekeeper, groeide in De Kuip zelfs uit tot eerste doelman.

Ook de afgelopen winterstop op huurbasis aangetrokken spelers Marcel Meeuwis, Søren Larsen en Krisztian Simon zullen Feyenoord komende zomer gaan verlaten. De 30-jarige Marcel Meeuwis speelde sinds zijn komst alle duels mee op het middenveld en was een voorname factor in de wederopstanding van de Kuipclub, die zeven van de twaalf duels waarin hij in actie kwam won. Krisztian Simon en Søren Larsen kwamen minder vaak aan spelen toe. De 20-jarige Simon kwam tot acht optredens, waarvan het merendeel als invaller. Larsen kwam tot zes invalbeurten.

De cler en bruins vind ik niet heel erg, alleen het verspilde salarissen. Larsen, heeft niet echt iets gepresteerd!
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Vertrek van Meeuwis betekent meer kansen voor Mokotjo en doet vermoeden dat Fer niet vertrekt, dus dat kun je positief uitleggen. Van Dijk is logisch. Larsen voegt niets toe en met de komst van Fernandeze en waarschijnlijk nog een spits heb je 'm ook neit nodig. Simon vind ik wel jammer, want is volgens mij een groot talent dat je goed kunt gebruiken als Biseswar het weer eens helemaal kwijt raakt!
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Rob bedankt!

ROB///HELD!
DeJong11
 DeJong11 - dinsdag 10 mei 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:55 schreef MMM het volgende:
Rob bedankt!

ROB///HELD!
zeker, had hem graag nog gezien als 2e keeper. maar misschien goed, nu krijgt darley meer kans!
DeJong11
 DeJong11 - dinsdag 10 mei 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:55 schreef JanM het volgende:
Vertrek van Meeuwis betekent meer kansen voor Mokotjo en doet vermoeden dat Fer niet vertrekt, dus dat kun je positief uitleggen. Van Dijk is logisch. Larsen voegt niets toe en met de komst van Fernandeze en waarschijnlijk nog een spits heb je 'm ook neit nodig. Simon vind ik wel jammer, want is volgens mij een groot talent dat je goed kunt gebruiken als Biseswar het weer eens helemaal kwijt raakt!
ik had toch graag meeuwis en simon hier langer gezien.

Rob vind ik gewoon een held, zal hem wel missen!
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Meeuwis - Voegt voetballend weinig toe. Mokotjo en Fer zijn beter.

Simon - Heeft me alleen tijdens die wedstrijd tegen Sparta kunnen overtuigen.

Larsen - Drama..

van Dijk - Er komt dus een nieuwe ervaren keeper. Rob heeft het uitstekend gedaan, Rob bedankt!

De Cler - Had van mij wel bij mogen tekenen tegen een lager salaris.

Bruins - Eindelijk, man wat een fantastisch nieuws! Opgeruimd staat netjes
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 10 mei 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Zucht, het is maar goed dat we schaken, auassar en swerts houden!
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:59 schreef MMM het volgende:
Meeuwis - Voegt voetballend weinig toe. Mokotjo en Fer zijn beter.

Simon - Heeft me alleen tijdens die wedstrijd tegen Sparta kunnen overtuigen.

Larsen - Drama..

van Dijk - Er komt dus een nieuwe ervaren keeper. Rob heeft het uitstekend gedaan, Rob bedankt!

De Cler - Had van mij wel bij mogen tekenen tegen een lager salaris.

Bruins - Eindelijk, man wat een fantastisch nieuws! Opgeruimd staat netjes
Met het laatste ben ik het - zoals je weet - niet eens en waar lees jij dat er een nieuwe keeper komt dan? We hebben Mulder met daarachter Darley en Lamprou toch?
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:01 schreef JanM het volgende:

[..]

waar lees jij dat er een nieuwe keeper komt dan? We hebben Mulder met daarachter Darley en Lamprou toch?
Dat verwacht ik, omdat Feyenoord (van Geel geloof ik) aan had gegeven voor een ervaren doelman wilden gaan. Konden ze die niet vinden lieten ze van Dijk alsnog een contract tekenen.

Of van Dijk wilde zelf gewoon stoppen, dat kan ook.
DeJong11
 DeJong11 - dinsdag 10 mei 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:59 schreef MMM het volgende:
Meeuwis - Voegt voetballend weinig toe. Mokotjo en Fer zijn beter.

Simon - Heeft me alleen tijdens die wedstrijd tegen Sparta kunnen overtuigen.

Larsen - Drama..

van Dijk - Er komt dus een nieuwe ervaren keeper. Rob heeft het uitstekend gedaan, Rob bedankt!

De Cler - Had van mij wel bij mogen tekenen tegen een lager salaris.

Bruins - Eindelijk, man wat een fantastisch nieuws! Opgeruimd staat netjes
Meeuwis - Voegt voetballend weinig toe. Mokotjo en Fer zijn beter. heeft toch een aantal spelers op sleeptouw genomen, daardoor is de selectie mentaal en fysiek denk ik sterker geworden. een jaar erbij had mooi geweest.

Simon - Heeft me alleen tijdens die wedstrijd tegen Sparta kunnen overtuigen. klopt, maar ik ben er van overtuigd als hij meer kansen krijgt dat hij het waar maakt

Larsen - Drama.. helemaal mee eens!

van Dijk - Er komt dus een nieuwe ervaren keeper. Rob heeft het uitstekend gedaan, Rob bedankt! mulder...

De Cler - Had van mij wel bij mogen tekenen tegen een lager salaris. opgerot

Bruins - Eindelijk, man wat een fantastisch nieuws! Opgeruimd staat netjes eerste vlucht naar ....
Emile
 Emile - dinsdag 10 mei 2011 - 15:03   quote  deeplink  
denk dat er toch meer zit in Simon jammer dat hij niet mag bijtekenen

betekend dit trouwens dat ryo nog blijft voor een jaar? of moeten we naar een nieuwe vleugel zoeken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Emile --
DeJong11
 DeJong11 - dinsdag 10 mei 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:03 schreef Emile het volgende:
denk dat er toch meer zit in Simon jammer dat hij niet mag bijtekenen

betekend dit trouwens dat ryo nog blijft voor een jaar? of moeten we naar een nieuwe vleugel zoeken?
dat weten we pas begin volgend seizoen...
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 10 mei 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Had moeten aanblijven :
1. Had larssen niet als reserve-keeper kunnen dienen?..
2. Meeuwis voegt zeker toe.. al is het maar de voetbalintelligentie en nog geeneens fysiek..
3. van Dijk.. hadden we nogmaal op voorhand al de titel voor oudste speler in de eredivisie gehad.. hadden we i.i.g wederom een titel :)
Weg ermee :
1. Pure luie, lamlendige speler, loopt geen meter teveel. (de kleine, mislukte N'kufo)
2. De Cler is ondermaats en pure arrogantie.. (Schoonbroer van Vertonghen?)
3. Simon.. deed er 1 wedstrijd wat toe, ook op trainingen viel hij tegen.. too bad, good luck elsewhere..

Off-topic.. gehoord van die Nesu?, ruggewervel.. sneu zeg..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door FEY-Esm --
craven
 craven - dinsdag 10 mei 2011 - 15:15   quote  deeplink  
Off-topic.. gehoord van die Nesu?, ruggewervel.. sneu zeg..
ja man
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Vertrek Meeuwis kan er ook nog op wijzen dat het met Roorda wel rondkomt!
Milo
 Milo - dinsdag 10 mei 2011 - 15:28   quote  deeplink  
meeuwis vind ik echt een aderlating als hij weg moet!
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:28 schreef Milo het volgende:
meeuwis vind ik echt een aderlating als hij weg moet!
Maar met Roorda als aanwinst en Fer die blijft hebben we 4 man voor die 2 plekken (Mokotjo en Leerdam ook), dus begrijp ik het wel. En misschien komt El Ahmadi wel terug?
fernadez
 fernadez - dinsdag 10 mei 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:02 schreef DeJong11 het volgende:

[..]

Meeuwis - Voegt voetballend weinig toe. Mokotjo en Fer zijn beter. heeft toch een aantal spelers op sleeptouw genomen, daardoor is de selectie mentaal en fysiek denk ik sterker geworden. een jaar erbij had mooi geweest.

Simon - Heeft me alleen tijdens die wedstrijd tegen Sparta kunnen overtuigen. klopt, maar ik ben er van overtuigd als hij meer kansen krijgt dat hij het waar maakt

Larsen - Drama.. helemaal mee eens!

van Dijk - Er komt dus een nieuwe ervaren keeper. Rob heeft het uitstekend gedaan, Rob bedankt! mulder...

De Cler - Had van mij wel bij mogen tekenen tegen een lager salaris. opgerot

Bruins - Eindelijk, man wat een fantastisch nieuws! Opgeruimd staat netjes eerste vlucht naar ....
waar haal jij vandan dat fer beter is dan meeuwis,volgens mij heeft fer ons eigen handig uity zowel de uefa als de knvb beker geholpen,dus hoezo beter?
en rob heeft het uitstekend gedaan :HIJ HEEFT ONS 10 TALLEN PUNTEN GEKOST DAG VAN DIJK EN NIET BEDANKT

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door fernadez --
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:37 schreef fernadez het volgende:

[..]

waar haal jij vandan dat fer beter is dan meeuwis,volgens mij heeft fer ons eigen handig uity zowel de uefa als de knvb beker geholpen,dus hoezo beter?
en rob heeft het uitstekend gedaan :HIJ HEEFT ONS 10 TALLEN PUNTEN GEKOST DAG VAN DIJK EN NIET BEDANKT
Ik heb er gewoon geen zin in om op in te gaan..
Milo
 Milo - dinsdag 10 mei 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar met Roorda als aanwinst en Fer die blijft hebben we 4 man voor die 2 plekken (Mokotjo en Leerdam ook), dus begrijp ik het wel. En misschien komt El Ahmadi wel terug?
die jongens zijn te jong, we hebben ervaring nodig! en roorda komt terug van een zware blessure.
DeJong11
 DeJong11 - dinsdag 10 mei 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:37 schreef fernadez het volgende:

[..]

waar haal jij vandan dat fer beter is dan meeuwis,volgens mij heeft fer ons eigen handig uity zowel de uefa als de knvb beker geholpen,dus hoezo beter?
en rob heeft het uitstekend gedaan :HIJ HEEFT ONS 10 TALLEN PUNTEN GEKOST DAG VAN DIJK EN NIET BEDANKT
duidelijk iemand zonder verstand van voetbal!
plannetje
 plannetje - dinsdag 10 mei 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:59 schreef MMM het volgende:
Meeuwis - Voegt voetballend weinig toe. Mokotjo en Fer zijn beter.

Simon - Heeft me alleen tijdens die wedstrijd tegen Sparta kunnen overtuigen.

Larsen - Drama..

van Dijk - Er komt dus een nieuwe ervaren keeper. Rob heeft het uitstekend gedaan, Rob bedankt!

De Cler - Had van mij wel bij mogen tekenen tegen een lager salaris.

Bruins - Eindelijk, man wat een fantastisch nieuws! Opgeruimd staat netjes
ben het met meeuwis niet eens... vond hem wel een toegevoegde speler voor het elftal
fernadez
 fernadez - dinsdag 10 mei 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:43 schreef DeJong11 het volgende:

[..]

duidelijk iemand zonder verstand van voetbal!
makelijk gezegd maar heb ik ongelijk dan?
fernadez
 fernadez - dinsdag 10 mei 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:40 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik heb er gewoon geen zin in om op in te gaan..
je lijkt been wel.
DeJong11
 DeJong11 - dinsdag 10 mei 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:56 schreef fernadez het volgende:

[..]

makelijk gezegd maar heb ik ongelijk dan?
zoals jij praat wel, jij praat net alsof fer iemand is die alles voor feyenoord heeft verpest. dat als hij op de bank zat en bijvoorbeeld bruins op zijn positie stond dat we dan wel de halve finale van de EL hadden gehaald, dat we dan wel de bekerfinale hadden gewonnen.
misschien is fer niet de ultieme topspeler, maar zeker niet de speler die jij zegt.

en rob ? die heeft het gewoon uitstekend gedaan!
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:57 schreef fernadez het volgende:

[..]

je lijkt been wel.
Dat zie ik als een belediging.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 10 mei 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:00 schreef DeJong11 het volgende:

[..]

zoals jij praat wel, jij praat net alsof fer iemand is die alles voor feyenoord heeft verpest. dat als hij op de bank zat en bijvoorbeeld bruins op zijn positie stond dat we dan wel de halve finale van de EL hadden gehaald, dat we dan wel de bekerfinale hadden gewonnen.
misschien is fer niet de ultieme topspeler, maar zeker niet de speler die jij zegt.

en rob ? die heeft het gewoon uitstekend gedaan!
zo is het fer bijtekenen voor 2 jaar en rob bedank voor je goede werk
de flh
 de flh - dinsdag 10 mei 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:41 schreef Milo het volgende:

[..]

die jongens zijn te jong, we hebben ervaring nodig!
Eens!! Simon vind ik jammer, maar Meeuwis is echt ongelovelijk!!!!!
De meest stabiele basisspeler wordt de selectie uitgeschopt alsof het een tribuneklant is.

Van Geel zou met zijn geschiedenis als speler in de Kuip beter moeten weten... ... ...
KKL
 KKL - dinsdag 10 mei 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Jongens kom op nou...denk eens na.

Als je Meeuwis wilt vastleggen betekend dat je je eigen jeugd niet de kans geeft en dus doorstroming tegenstaat en dat is tevens ook kapitaal vernietiging omdat de jeugd van Feyenoord wel geld op kan leveren in de toekomst en Meeuwis totaal niet met zijn 30 jaar!

Het zou toch vreemd zijn als je Clasie terughaald van Excelsior en Meeuwis laat bijtekenen?

Met Fer, El Ahmadi, Leerdam, Clasie , Mokotjo en van Haaren heb je zes spelers voor 2 posities.
Voor Leerdam en Mokotjo zal het ook moeilijk worden voor de rechtsback plek als Schenkelveld en Fernandez weer terug keren.

Verwacht ook dat van Haaren wordt verhuurd.
En hopelijk wordt El Ahmadi verkocht of verhuurd.
Bij een eventueel vertrek van Fer zal van Geel trachten Vormer binnen te halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door KKL --
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:14 schreef KKL het volgende:
Jongens kom op nou...denk eens na.

Als je Meeuwis wilt vastleggen betekend dat je je eigen jeugd niet de kans geeft en dus doorstroming tegenstaat en dat is tevens ook kapitaal vernietiging omdat de jeugd van Feyenoord wel geld op kan leveren in de toekomst en Meeuwis totaal niet met zijn 30 jaar!

Het zou toch vreemd zijn als je Clasie terughaald van Excelsior en Meeuwis laat bijtekenen?

Met Fer, El Ahmadi, Leerdam, Clasie , Mokotjo en van Haaren heb je zes spelers voor 2 posities.
Voor Leerdam en Mokotjo zal het ook moeilijk worden voor de rechtsback plek als Schenkelveld en Fernandez weer terug keren.

Verwacht ook dat van Haaren wordt verhuurd.
En hopelijk wordt El Ahmadi verkocht of verhuurd.
Bij een eventueel vertrek van Fer zal van Geel trachten Vormer binnen te halen.
Eens.
de flh
 de flh - dinsdag 10 mei 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:14 schreef KKL het volgende:
Jongens kom op nou...denk eens na.

Als je Meeuwis wilt vastleggen betekend dat je je eigen jeugd niet de kans geeft en dus doorstroming tegenstaat en dat is tevens ook kapitaal vernietiging omdat de jeugd van Feyenoord wel geld op kan leveren in de toekomst en Meeuwis totaal niet met zijn 30 jaar!

Het zou toch vreemd zijn als je Clasie terughaald van Excelsior en Meeuwis laat bijtekenen?

Met Fer, El Ahmadi, Leerdam, Clasie , Mokotjo en van Haaren heb je zes spelers voor 2 posities.
Voor Leerdam en Mokotjo zal het ook moeilijk worden voor de rechtsback plek als Schenkelveld en Fernandez weer terug keren.

Verwacht ook dat van Haaren wordt verhuurd.
En hopelijk wordt El Ahmadi verkocht of verhuurd.
Bij een eventueel vertrek van Fer zal van Geel trachten Vormer binnen te halen.
Je kan toch niet Classie terughalen om Meeuwis te laten vertrekken???.. Dan lever je expres kwaliteit in.

Even vanuit een andere context mensen.. van Geel en Meeuwis waren nou niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan bij Roda.. Maar goed.
finsend
 finsend - dinsdag 10 mei 2011 - 16:29   quote  deeplink  
En toch wordt Simon een topper :(
had hem graag nog 2 jaar zien ontwikkelen bij feyenoord.

Meeuwis heeft t redelijk goed gedaan, maar als ik moet kiezen tussen meeuwis en fer kies ik voor fer.
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:25 schreef de flh het volgende:

[..]

Je kan toch niet Classie terughalen om Meeuwis te laten vertrekken???.. Dan lever je expres kwaliteit in.

Even vanuit een andere context mensen.. van Geel en Meeuwis waren nou niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan bij Roda.. Maar goed.
Dat laatste kan ook meegespeeld hebben natuurlijk, al zou dat niet moeten. Maar buiten Clasie heb je nog voldoende alternatieven. Meeuwis heeft vooral het gat dat viel door de blessure van Fer opgevuld. Blijft Fer, zou Meeuwis bankzitter worden!
piet
 piet - dinsdag 10 mei 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:25 schreef de flh het volgende:

[..]

Even vanuit een andere context mensen.. van Geel en Meeuwis waren nou niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan bij Roda.. Maar goed.
Volgens mij klikte het toen niet met Atteveld.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:33 schreef piet het volgende:

[..]

Volgens mij klikte het toen niet met Atteveld.
klopt, Meeuwis lag overhoop met Atteveld niet met Van Geel.
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 10 mei 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Marcel, Krisztian en good old Robbie hadden van mij nog wel ff mogen blijven!
De andere drie............: blij dat ze gaan!
de flh
 de flh - dinsdag 10 mei 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 17:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

klopt, Meeuwis lag overhoop met Atteveld niet met Van Geel.
Lijkt er idd op, toch dacht ik echt zoiets gehoord te hebben..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Dag allemaal.
de.fan
 de.fan - dinsdag 10 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:00 schreef FEY-Esm het volgende:
Zucht, het is maar goed dat we schaken, auassar en swerts houden!
die hebben helaas nog een doorlopend contract! Maar ook die kunnen opgezegd worden maar dan gaat het geld kosten
de.fan
 de.fan - dinsdag 10 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:02 schreef DeJong11 het volgende:

[..]

Meeuwis - Voegt voetballend weinig toe. Mokotjo en Fer zijn beter. heeft toch een aantal spelers op sleeptouw genomen, daardoor is de selectie mentaal en fysiek denk ik sterker geworden. een jaar erbij had mooi geweest.

Simon - Heeft me alleen tijdens die wedstrijd tegen Sparta kunnen overtuigen. klopt, maar ik ben er van overtuigd als hij meer kansen krijgt dat hij het waar maakt

Larsen - Drama.. helemaal mee eens!

van Dijk - Er komt dus een nieuwe ervaren keeper. Rob heeft het uitstekend gedaan, Rob bedankt! mulder...

De Cler - Had van mij wel bij mogen tekenen tegen een lager salaris. opgerot

Bruins - Eindelijk, man wat een fantastisch nieuws! Opgeruimd staat netjes eerste vlucht naar ....
eerste vlucht naar , goeie tijden slechte tijden
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 mei 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Allen bij Meeuwis een aarzeling. Zo wordt het middenveld wel wat erg onervaren. Of -zoals JanM eerder zegt, Fer blijft. Dan nog vind ik Fer niet de stabiele factor.

Ik hoop op Vormer. Dan wordt het wat.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:55 schreef MMM het volgende:
Rob bedankt!

ROB///HELD!
+1
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 18:04 schreef de.fan het volgende:

[..]

die hebben helaas nog een doorlopend contract! Maar ook die kunnen opgezegd worden maar dan gaat het geld kosten
We hebben Swerts toch gehuurd?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 mei 2011 - 20:21   quote  deeplink  
ja, volgens mij wel
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 19:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We hebben Swerts toch gehuurd?
Gill Swerts (28) keert per direct terug bij Feyenoord. De multifunctionele speler doorstond woensdag de medische keuring en gaf aansluitend zijn jawoord aan de Rotterdamse club. Swerts wordt de rest van het lopende seizoen gehuurd van AZ, waarna hij in principe op transfervrije basis definitief de overstap maakt naar Rotterdam-Zuid tot medio 2012.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2011 - 20:30   quote  deeplink  
In principe.
el-loco
 el-loco - dinsdag 10 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
ALs je aangeeft dat zowel fer als mokotjo momenteel beter zijn dan een Meeuwis dan heb je volgens mij niet gekeken en opgelet. Sinds meeuwis heeft meegespeeld heeft feyenoord punten gepakt. Mokotjo kan een grote worden. Fer moet maareens zorgen dat hij constant gaat presteren en blessure vrij blijft. Ik walg van Fer zijn instelling namelijk. Hij twijfelt over bij te tekenen of dat hij naar een andere grote club gaat(ze staan volgens lerra in de rij). Ik zag hem pas met zijn vriend gregory vd wiel fanatiek op de playstation met zijn homies daar was hij constanter dan in Feyenoord één!
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Ga d'r maar van uit..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 mei 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Ik vond in het verleden de uitspraak van Derksen wel goed:
Waarom mensen halen die net zoveel brengen als een Nederlander of jeugdspeler uit je eigen opleiding.Je moet juist daar versterken met een speler die echt iets extra's brengt
Dost/Roorda/Vormer ook met weinig geld kun je dan gericht versterken.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 10 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Bruins had ik nog wel een verlaagde aanbieding gedaan. Meeuwis was nuttig maar op dat gebied kun je kijken naar eigen jeugd of jongere spelers met groeipotentie.

Begrijp ik het goed dat Swerts wel blijft?

Deze zes vertrekkers leveren wel heel veel salarisruimte op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rob, Marcel, Krisztian bedankt!









0.0096199