|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik dacht, ik kijk ff bij FC Utreg topics.. maar zijn daar niet zo actief, dus poste het hier maar offtopic.. :) Blijft sneu.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
prima actie van Feyenoord, je zult nu wel zien dat bruins en szimon nu elders enorm goed gaan presteren en ook tegen Feyenoord doelpunten gaan maken maar ja.... Ben blij dat er nu blijkbaar een idee is hoe je een selectie vorm gaat geven en dat afscheid daarbij hoort: so be it |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, Simon heeft potentie, maar houdt wel doorstroming van eigen jeugd tegen. Als je daar zelf denkt mensen te hebben in je organisatie, moet je er inderdaad afscheid van nemen. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Er vertrekken 10 spelers deze zomer bij Feyenoord.
Simon, de cler, larssen, meeuwis, bruins, van Dijk. Hoogstwaarschijnlijk ook: El Ahmadi, Auassar en Schaken. Tomasson speelt voor een broodje frikandel als salaris verder. En ik verwacht dat 1 van de grote 4 weg gaat (vlaar of wijnaldum)
Dat maakt echt veel ruimte vrij met salarissen. Feyenoord moet zich nu echt heel erg sterk in het basiselftal versterken! maar ik ben weer zo bang dat feyenoord de eeuwige pech met blessures heeft en met deze zwakke bank een lastig seizoen gaat krijgen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 09:46 schreef MauricioAros het volgende:Er vertrekken 10 spelers deze zomer bij Feyenoord. Hoogstwaarschijnlijk ook: El Ahmadi, Auassar en Schaken. Tomasson speelt voor een broodje frikandel als salaris verder. En ik verwacht dat 1 van de grote 4 weg gaat (vlaar of wijnaldum) Bron? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 09:46 schreef MauricioAros het volgende:Er vertrekken 10 spelers deze zomer bij Feyenoord. Simon, de cler, larssen, meeuwis, bruins, van Dijk. Hoogstwaarschijnlijk ook: El Ahmadi, Auassar en Schaken. Tomasson speelt voor een broodje frikandel als salaris verder. En ik verwacht dat 1 van de grote 4 weg gaat (vlaar of wijnaldum) Dat maakt echt veel ruimte vrij met salarissen. Feyenoord moet zich nu echt heel erg sterk in het basiselftal versterken! maar ik ben weer zo bang dat feyenoord de eeuwige pech met blessures heeft en met deze zwakke bank een lastig seizoen gaat krijgen. ik denk niet dat dit waar is ? ik denk dat dit je mening is. want het lijkt mij niet dat Auassar en Schaken nu al verkocht worden. van vlaar of wijnaldum kan ik nog wel begrijpen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jongens bedankt!
Rob en Tim in het bijzonder! Aan werklust heeft het bij jullie nooit ontbroken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:Jongens bedankt! Rob en Tim in het bijzonder! Aan werklust heeft het bij jullie nooit ontbroken! en marcel meeuwis dan ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: auassar en schaken raak je aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk.. dus echt logisch vind ik 't niet.. wél wenselijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 12:13 schreef de flh het volgende:[..] auassar en schaken raak je aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk.. dus echt logisch vind ik 't niet.. wél wenselijk.. tuurlijk wel, die hebben niets gekost, dus kunnen weg tegen stuntprijzen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al geef je er geld bij willen andere clubs die 2 nog niet hebben... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: iig geen eredivisieclub. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Schaken misschien. Auassar zat daar al op de bank toen hij naar Feyenoord vertrok. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2009/10 VVV-Venlo Nederland Eredivisie 33 4
Maar blijft een kutspeler uiteraard! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
vier doelpunten als buitenspeler bij een degradatiekandidaat is nog wel redelijk. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 16:40 schreef de flh het volgende:vier doelpunten als buitenspeler bij een degradatiekandidaat is nog wel redelijk. Maar blijft een kutspeler uiteraard! :)) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Marcel is maar een voorbijganger en dat kan je van die andere 2 niet zeggen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 12:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Marcel is maar een voorbijganger en dat kan je van die andere 2 niet zeggen! zijn allemaal voorbijgangers, alleen de 1 blijft wat langer als de ander |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|