|
|
ajacied
|
|
|
De itel zegt het al. voor mij is vertongen echt een top verdediger! iedereen roept en je leest overal dat hij weg gaat , wie moeten wij in godsnaam halen als zijn vervanger ?? ik zou het 123 niet weten iemand suggesties ? |
|
|
|
|
Sopaymontaña
|
|
|
Ik hoop dat ze Mathijsen halen bij 020. Die is bijna net zo goed als Wielaart! Vertongen is een aansteller en een praatjesmaker. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
vertongen een praatjesmaker en aansteller ? leg uit , dat zie ik totaal anders |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 17:57 schreef Sopaymontaña het volgende:Ik hoop dat ze Mathijsen halen bij 020. Die is bijna net zo goed als Wielaart! Vertongen is een aansteller en een praatjesmaker. Hey vriend, donder lekker op naar je eigen clubforum. Je komt hier alleen om te zieken. |
|
|
|
|
Sopaymontaña
|
|
|
Heb je zijn reactie na de bekerfinale niet gezien?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ach zulke dingen hoor ik al zo lang ik ajax volg. dan is die weer onvervangbaar. Dan weer die en dan weer die. Elke speler is e vervangen dus ook vertonghen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 17:57 schreef Sopaymontaña het volgende:Ik hoop dat ze Mathijsen halen bij 020. Die is bijna net zo goed als Wielaart! Vertongen is een aansteller en een praatjesmaker. Rot jij eens lekker naar je eigen forum ipv hier de boel te vervuilen. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ik vind vertongen echt een gemis als hij zou vertrekken. ik zie hem liever nog een jaartje bij ons. wel gezien zijn reactie vond het niet zo vervelend of wat dan ook. |
|
|
|
|
Sopaymontaña
|
|
|
Vertonghen: 'Ik denk dat er een leider in mij schuilt' (Supportersvereniging Ajax)
Hij heeft in ieder geval geen last van bescheidenheid mannen! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
mooiste is dat hij dat gerust mag roepen ! klopt ook vertongen is een prima leider |
|
|
|
|
Sopaymontaña
|
|
|
07-05-11 (13:20) Vertonghen: 'Blom één van de beste scheidsrechters' (Voetbalcentraal)
07-05-11 (13:51) Vertonghen laat zich niet verleiden tot rare uitspraken (Ajax Club)
08-05-11 (21:20) 'Ajax heeft een groot deel van het duel gedomineerd' (Voetbalcentraal)
08-05-11 (21:55) Vertonghen baalt van Blom: 'De scheidsrechter floot gewoon overal voor' (VoetbalZone)
08-05-11 (22:18) Jan Vertonghen: Dit is geen dreun maar een tikje (Algemeen Dagblad) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 18:04 schreef Sopaymontaña het volgende:Vertonghen: 'Ik denk dat er een leider in mij schuilt' (Supportersvereniging Ajax) Hij heeft in ieder geval geen last van bescheidenheid mannen! Zoals het ook hoort, zou iemand bij dat rottende clubje uit R'dam ook eens moeten proberen.. |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
Waar vind je nou een speler zo goed als vertongen??? Barcelona misschien ... Vertongen is heel drijgend als hij opkomt, fantastische verdediger... tsjaa ik weet niet zo veel, Heitinga/Grygera/Maxwell, maar 2 van de 3 zijn backs. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
idd rikkert ! zo denk ik er dus ook over. heitinga is misschien een optie idd |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
liever heitinga, Beter zie ik ook Roorda en/of schaars als versterking naar Ajax komen. Vertonghen is moeilijk te vervangen, maar ze kunnen het wel proberen en dat lijkt me toch het beste met heitinga. |
|
|
|
|
Marten2322
|
|
|
Alderweireld behouden, Matthijsen aantrekken, Blind naar binnen trekken als centrale speler en opleiden voor vertrek Alderweireld 2012. André Ooijer bestaat ook nog.
Van der Wiel verkopen, goede speler terugkopen, met meer verdedigende kwaliteiten dan Van der Wiel. Hij ging bij het doelpunt van Theo Jansen / voorzet Luuk de Jong toch jammerlijk in de fout. Ideeën heb ik niet voor deze positie. Wat zit er in de jeugd? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
een tip voor verthongen,blijf nog 2 jaar je bent niet klaar voor de europeese top. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 17:57 schreef Sopaymontaña het volgende:Ik hoop dat ze Mathijsen halen bij 020. Die is bijna net zo goed als Wielaart! Vertongen is een aansteller en een praatjesmaker. Heb zin om je errot te schelden, maar ga me niet verlagen tot dat niceau, dus ik ga je vriendelijk vragen of je weg wilt gaan.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 18:54 schreef Marten2322 het volgende:Alderweireld behouden, Matthijsen aantrekken, Blind naar binnen trekken als centrale speler en opleiden voor vertrek Alderweireld 2012. André Ooijer bestaat ook nog. Van der Wiel verkopen, goede speler terugkopen, met meer verdedigende kwaliteiten dan Van der Wiel. Hij ging bij het doelpunt van Theo Jansen / voorzet Luuk de Jong toch jammerlijk in de fout. Ideeën heb ik niet voor deze positie. Wat zit er in de jeugd? van vd wiel is het niet zo moeilijk , als je hoord dat hij 62 wedstrijden 2 seizoenen achter elkaar speelt.( 2 weken vakntie ertussen ) Dan vind ik dat niet zo gek ! ik denk niet dat we hem kunnen vervangen met iemand uit onze eigen jeugd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door ajacied -- |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
Wat hebben jullie met mathijsen ??? Vertongen is tog 2 maten groter... verbrande harry: mee eens dat hij gewoon moet blijven, maar ... VERTONGEN NIET KLAAR VOOR EUROPEESE TOP ??? daar klopt geen ******* van. Hij kan zo mee met (Bijv.) Liverpool of Man. United of wie die jongen ook wil. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 19:30 schreef Rikkert het volgende:Wat hebben jullie met mathijsen ??? Vertongen is tog 2 maten groter... verbrande harry: mee eens dat hij gewoon moet blijven, maar ... VERTONGEN NIET KLAAR VOOR EUROPEESE TOP ??? daar klopt geen ******* van. Hij kan zo mee met (Bijv.) Liverpool of Man. United of wie die jongen ook wil. sorry ik denk dat hij voor deze clubs te kort komt hij moet blijven en mijn bewijzen en vooral laten zien dat hij deze clubs aan kan...mijn heeft hij dus nog niet overtuigd!! |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
Mwhahahahahaha moet die jongen op Barcelona niveau spelen ofzow, kannonne zeg. Belgen zijn al niet de beste voetballers maar hij steekt er met kop en schouders bovenuit. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
iedereen is te vervangen. |
|
|
|
|
Sopaymontaña
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 18:58 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Heb zin om je errot te schelden, maar ga me niet verlagen tot dat niceau, dus ik ga je vriendelijk vragen of je weg wilt gaan.. Ben je nou zo boos dat je de toetsen op je toetsenbord niet meer goed weet te vinden?? Ik geef mijn mening hier, daar is een topic toch voor? Ik kom jou ook op meerdere plekken tegen.... JC schaal, Bekertje en Kampioenschaal, 2010-2011 is alles in Enschede en helemaal niets in Amsterdam, maar daar zijn ze toch wel aan gewend inmiddels?? On topic: Vertongen is geen stuiver waard, middelmatige voetballer, moet wat meer zijn benen laten spreken en wat minder blufpraatjes hebben. Snel verkopen zou ik zeggen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:14 schreef Sopaymontaña het volgende:[..] Ben je nou zo boos dat je de toetsen op je toetsenbord niet meer goed weet te vinden?? Ik geef mijn mening hier, daar is een topic toch voor? Ik kom jou ook op meerdere plekken tegen.... JC schaal, Bekertje en Kampioenschaal, 2010-2011 is alles in Enschede en helemaal niets in Amsterdam, maar daar zijn ze toch wel aan gewend inmiddels?? On topic: Vertongen is geen stuiver waard, middelmatige voetballer, moet wat meer zijn benen laten spreken en wat minder blufpraatjes hebben. Snel verkopen zou ik zeggen. Ik stook niet, wat jij hier wel aan het doen bent. En als je Vertonghen echt zo slecht vond, ben je of heel blind of kijk je gewoon heel erg door een antiajaxbril.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:14 schreef Sopaymontaña het volgende:[..] Ben je nou zo boos dat je de toetsen op je toetsenbord niet meer goed weet te vinden?? Ik geef mijn mening hier, daar is een topic toch voor? Ik kom jou ook op meerdere plekken tegen.... JC schaal, Bekertje en Kampioenschaal, 2010-2011 is alles in Enschede en helemaal niets in Amsterdam, maar daar zijn ze toch wel aan gewend inmiddels?? On topic: Vertongen is geen stuiver waard, middelmatige voetballer, moet wat meer zijn benen laten spreken en wat minder blufpraatjes hebben. Snel verkopen zou ik zeggen. Veel plezier met de johan fruitschaal en de beker! Nu totaal 4 prijzen in de kast zeker? Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste *** |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:14 schreef Sopaymontaña het volgende:[..] Ben je nou zo boos dat je de toetsen op je toetsenbord niet meer goed weet te vinden?? Ik geef mijn mening hier, daar is een topic toch voor? Ik kom jou ook op meerdere plekken tegen.... JC schaal, Bekertje en Kampioenschaal, 2010-2011 is alles in Enschede en helemaal niets in Amsterdam, maar daar zijn ze toch wel aan gewend inmiddels?? On topic: Vertongen is geen stuiver waard, middelmatige voetballer, moet wat meer zijn benen laten spreken en wat minder blufpraatjes hebben. Snel verkopen zou ik zeggen. dat moet je niet zeggen. vertonghen is volgens mij wel een goede voetballer, want hij is mentaal niet best en verliest op momenten zijn controle. maar die kampioensschaal komt er echt niet, dat zweer ik jeen hij heeft ook geen blufpraatjes, zegt alleen wat hij denkt en al zijn uitspraken die ik heb gezien, zijn helemaal waar |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:39 schreef Ajx het volgende:[..] dat moet je niet zeggen. vertonghen is volgens mij wel een goede voetballer, want hij is mentaal niet best en verliest op momenten zijn controle. maar die kampioensschaal komt er echt niet, dat zweer ik jeen hij heeft ook geen blufpraatjes, zegt alleen wat hij denkt en al zijn uitspraken die ik heb gezien, zijn helemaal waar Hij is een goede voetballer omdat hij mentaal niet best is en dat hij zijn controle soms verliest?? :P
Troiwens, waarom zou hij mentaal niet best zijn? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
hij heeft af en toe zijn momentjes dat hij er niet helemaal bij is en dat bedoel ik daarmee. |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
kijk het gaat er niet om of jan te vervangen is--------tuurlijk is jan te vervangen. maar we houden van jan------jan is een echte ajax man----ajax is zijn club. en als je van iemand houd moet je hem ook het hoogste gunnen. jan succes bij je overstap naar de top |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:57 schreef roagma het volgende:kijk het gaat er niet om of jan te vervangen is--------tuurlijk is jan te vervangen. maar we houden van jan------jan is een echte ajax man----ajax is zijn club. en als je van iemand houd moet je hem ook het hoogste gunnen. jan succes bij je overstap naar de top +10000000 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zouden mensen eens willen ophouden met onze goed voetballers succes wensen bij een overstap na een "grotere" club. er is namelijk geen club groter dan Ajax. En als je voor je 25e bij ons weg gaat, en dus de 200 wedstrijden niet heb aangetikt, dan Houd je misschien van de club, maar echte clubliefde is het niet, dan was je namelijk wel gebleven.....
Ajax zou eens wat meer spelers wat langer aan hun zelf getekende cotract moeten houden. Spelers doen godverdomme net alsof Ajax een mooie tussenstap is, MAAR HET ALLERERGSTE IS DAT DE SUPPORTERS DIT OOK GAAN VINDEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Flikker op allemaal... AJAX IS DE MOOISTE, AJAX IS DE GROOTSTE CLUB VAN ALLEMAAL!!!!!
Van jou had ik het al helemaal niet verwacht JODUH!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:57 schreef roagma het volgende:kijk het gaat er niet om of jan te vervangen is--------tuurlijk is jan te vervangen. maar we houden van jan------jan is een echte ajax man----ajax is zijn club. en als je van iemand houd moet je hem ook het hoogste gunnen. jan succes bij je overstap naar de top okok je hebt gelijk maar hij is moeilijk te vervangen, wel te vervangen maar moeilijk. Ik zal hem missen als hij weg is, maar je hebt gelijk we gunnen hem het beste ook al is het met pijn in het hart. |
|
|
|
|
Sopaymontaña
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:18 schreef thomASS het volgende:[..] Veel plezier met de johan fruitschaal en de beker! Nu totaal 4 prijzen in de kast zeker? Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste *** Die laatste 2 zinnetjes maakt waarom zoveel mensen een hekel hebben aan jouw 4-letterclub. Jullie zijn als jaren niet meer de beste....
Doet pijn he?????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:08 schreef remco k het volgende:Zouden mensen eens willen ophouden met onze goed voetballers succes wensen bij een overstap na een "grotere" club. er is namelijk geen club groter dan Ajax. En als je voor je 25e bij ons weg gaat, en dus de 200 wedstrijden niet heb aangetikt, dan Houd je misschien van de club, maar echte clubliefde is het niet, dan was je namelijk wel gebleven..... Ajax zou eens wat meer spelers wat langer aan hun zelf getekende cotract moeten houden. Spelers doen godverdomme net alsof Ajax een mooie tussenstap is, MAAR HET ALLERERGSTE IS DAT DE SUPPORTERS DIT OOK GAAN VINDEN!!!!!!!!!!!!!!!! Flikker op allemaal... AJAX IS DE MOOISTE, AJAX IS DE GROOTSTE CLUB VAN ALLEMAAL!!!!! Van jou had ik het al helemaal niet verwacht JODUH!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal mee eens Remco,behalve de laatste zin want je kent Joduh |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:08 schreef remco k het volgende:Zouden mensen eens willen ophouden met onze goed voetballers succes wensen bij een overstap na een "grotere" club. er is namelijk geen club groter dan Ajax. En als je voor je 25e bij ons weg gaat, en dus de 200 wedstrijden niet heb aangetikt, dan Houd je misschien van de club, maar echte clubliefde is het niet, dan was je namelijk wel gebleven..... Ajax zou eens wat meer spelers wat langer aan hun zelf getekende cotract moeten houden. Spelers doen godverdomme net alsof Ajax een mooie tussenstap is, MAAR HET ALLERERGSTE IS DAT DE SUPPORTERS DIT OOK GAAN VINDEN!!!!!!!!!!!!!!!! Flikker op allemaal... AJAX IS DE MOOISTE, AJAX IS DE GROOTSTE CLUB VAN ALLEMAAL!!!!! Van jou had ik het al helemaal niet verwacht JODUH!!!!!!!!!!!!!!! hou je vieze gore smoel nou eens ff dicht vetklep..........dream on en als je wakker wordt sta ik op je kop te pissen man......... |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:12 schreef Sopaymontaña het volgende:[..] Die laatste 2 zinnetjes maakt waarom zoveel mensen een hekel hebben aan jouw 4-letterclub. Jullie zijn als jaren niet meer de beste.... Doet pijn he?????? En jullie zijn al jaren WEL de beste? Die overmoedige tukkers denken te veel van zich zelf.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach flithje,az had ook eventjes een grote mond man.......... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:14 schreef joduh het volgende:[..] hou je vieze gore smoel nou eens ff dicht vetklep..........dream on en als je wakker wordt sta ik op je kop te pissen man......... Dacht dat jij de man van de emotie was.... Niks is groter dan Ajax was het toch??? Of ben jij dat niet die mij dat een jaar geleden verweet?? |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
Ik hoop gewoon zo hard dat ik a.s zondag iedere tukker, boer, of iedere andere anti ajacied in zijn gezicht uit kan lachen. GERECHTIGHEID |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
he remko als het aan jan ligt blijft hij gewoon bij ajax. maar jan heeft het in de wereld draait door keurig verwoord---------ajax is niet meer het ajax van de jaren 70 en met ajax pakken we in de komende jaren geen champions league. en ik gun jan wel het hoogste ------want met jan verliezen we een speler,die we al jaren niet meer hebben gehad nl -----wel een speler die bij ajax wil blijven als ajax om de hoogste prijzen kon strijden----maar helaas zit dat er nog niet in. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:18 schreef remco k het volgende:[..] Dacht dat jij de man van de emotie was.... Niks is groter dan Ajax was het toch??? Of ben jij dat niet die mij dat een jaar geleden verweet?? emotie is wat anders pik van me!!!!!jij lult gewoon dikke shit nu.......elke boerelul en blinde vink en schele otter en manke nelis ziet dat ajax niet het beste voetbal speelt en het hoogst is wat je ken bereiken man.......da was in de goeie tijd man......iedereen verddient het toch om bij een topclubin het buitenland te komen????john,rafael,wes,klaas,urby,dus waarom jantje niet????het zijn maar KUTKAKKERLAKKUH!!!! dat is jantje!!!!!gun hem het beste man...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:23 schreef joduh het volgende:[..] emotie is wat anders pik van me!!!!!jij lult gewoon dikke shit nu.......elke boerelul en blinde vink en schele otter en manke nelis ziet dat ajax niet het beste voetbal speelt en het hoogst is wat je ken bereiken man.......da was in de goeie tijd man......iedereen verddient het toch om bij een topclubin het buitenland te komen????john,rafael,wes,klaas,urby,dus waarom jantje niet????het zijn maar KUTKAKKERLAKKUH!!!! dat is jantje!!!!!gun hem het beste man...... Het elftal is niet meer het best man... MAAR WE ZIJN NOG STEEDS DE GROOTSTE VAN ALLEMAAL. |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:25 schreef remco k het volgende:[..] Het elftal is niet meer het best man... MAAR WE ZIJN NOG STEEDS DE GROOTSTE VAN ALLEMAAL. wat drink jij????? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:08 schreef remco k het volgende:Zouden mensen eens willen ophouden met onze goed voetballers succes wensen bij een overstap na een "grotere" club. er is namelijk geen club groter dan Ajax. En als je voor je 25e bij ons weg gaat, en dus de 200 wedstrijden niet heb aangetikt, dan Houd je misschien van de club, maar echte clubliefde is het niet, dan was je namelijk wel gebleven..... Ajax zou eens wat meer spelers wat langer aan hun zelf getekende cotract moeten houden. Spelers doen godverdomme net alsof Ajax een mooie tussenstap is, MAAR HET ALLERERGSTE IS DAT DE SUPPORTERS DIT OOK GAAN VINDEN!!!!!!!!!!!!!!!! Flikker op allemaal... AJAX IS DE MOOISTE, AJAX IS DE GROOTSTE CLUB VAN ALLEMAAL!!!!! Van jou had ik het al helemaal niet verwacht JODUH!!!!!!!!!!!!!!! Dus John Heitinga kent geen echte clubliefde? ;)
Op zich ben ik het met je eens dat Ajax best wat beter hun best kan doen om topspelers langer te behouden. En Ajax is zeker de mooiste club van allemaal, maar helaas niet de grootste. En de competitie waarin we spelen al helemaal niet. Stel je voor dat Sneijder nog steeds bij Ajax zou zitten, geweldig voor ons natuurlijk. Maar met alle respect; zulke grote kwaliteit hoort helaas niet meer in de Eredivisie thuis.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wil je ook??? Whahahahahahaha. ko merbij man, tis gezellig hiero.... |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
en remko tuurlijk wij zijn ajax----------en ajax is nog steeds over de hele wereld top |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat wordt bepaald als en of hij echt terug komt... Doet hij dat wel?? Dan is het een held, Doet hij dat niet??? Laat hem dan lekker in de strot zakken... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:08 schreef remco k het volgende:Zouden mensen eens willen ophouden met onze goed voetballers succes wensen bij een overstap na een "grotere" club. er is namelijk geen club groter dan Ajax. En als je voor je 25e bij ons weg gaat, en dus de 200 wedstrijden niet heb aangetikt, dan Houd je misschien van de club, maar echte clubliefde is het niet, dan was je namelijk wel gebleven..... Ajax zou eens wat meer spelers wat langer aan hun zelf getekende cotract moeten houden. Spelers doen godverdomme net alsof Ajax een mooie tussenstap is, MAAR HET ALLERERGSTE IS DAT DE SUPPORTERS DIT OOK GAAN VINDEN!!!!!!!!!!!!!!!! Flikker op allemaal... AJAX IS DE MOOISTE, AJAX IS DE GROOTSTE CLUB VAN ALLEMAAL!!!!! Van jou had ik het al helemaal niet verwacht JODUH!!!!!!!!!!!!!!! niks meer aan toe te voegen, tranen in de ogen(nee, toch net niet) en 100 % eens!!! |
|
|
|