BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertongen valt niet te vervangen..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajx
 Ajx - dinsdag 10 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:12 schreef Sopaymontaña het volgende:

[..]

Die laatste 2 zinnetjes maakt waarom zoveel mensen een hekel hebben aan jouw 4-letterclub. Jullie zijn als jaren niet meer de beste....

Doet pijn he??????
1 serieuze vraag voor jou, sinds wanneer ben je een supporter van twente??
roagma
 roagma - dinsdag 10 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
aan allen geef mij dan eens een definitie van clubliefde
roagma
 roagma - dinsdag 10 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
piet keizer die na jaren zijn erelidmaatschap op zegt
roagma
 roagma - dinsdag 10 mei 2011 - 21:39   quote  deeplink  
nee------in deze tijd ----i love jan----draagt een ajax hart uit
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:37 schreef roagma het volgende:
voor een speler
200+ duels in het shirt van je club spelen.. BLOED ZWEET EN TRANEN DELEN met de supporters, prijzen pakken, en het grote geld laten liggen omdat er geen grotere cub dan die ene is voor jou, helemaal los gaan als je een goal maakt, en in zware tijden iedere wedstrijd de trouwe supporters bedanken voor hun komst.

voor een supporter (voor mij dan)

Op 6 jarige leeftijd met je vader een stadion binnenlopen waar de grootste ploeg allertijden gaat voetballen tegen Go Ahead Eagles ( 6-0 winst). Naar huis gaan onder de indruk van al die klasse op het veld. vanaf je 16e tot dat het niet meer mogelijk is een seizoenskaart hebben. Alles eraan doen om je kinderen diezelfde club te laten supporten, en zelf bijna de hele wereld over rijzen om je clubbie te zien. Alle gloriejaren, alle dieptepunten, maar vooral de grote spelers zien debutere, een arrogante van Basten het veld op zien lopen tegen NEC en een goal zien maken in een met 5-0 gewonnen wedstrijd, in 1986 getuige zijn van wederom zo'n arrogant jochie dat het veld op komt wandelen genaamd BErgkamp...
=================================================
Maar wet je wat als supporter voor mij het grootste teken van mijn clubliefde is???? Dat ik dit verhal hierboven uit mijn hoofd weet, niet omdat ik het wil weten, maar omdat het me geraakt heft en daardoor onthouden heb...

DIT IS CLUBLIEFDE VOOR MIJ.... ( of een ander het er niet mee eens is, intereseerd me echt geen ene fuck..)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door remco k --
joduh
 joduh - dinsdag 10 mei 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:37 schreef roagma het volgende:
je kop in elkaar laten meppen ,maar blijven zingen!!!!!!!!
roagma
 roagma - dinsdag 10 mei 2011 - 22:16   quote  deeplink  
remko-----voor een speler------vroeger was ut anders------de verdiensten waren anders---verschillen ---mensen waren eerder tevreden-----mensen waren gelukkig met wat ze hadden[ de tijd veranderd niet de mensen wel] maar de voetballerij is sinds het bosman arrest erg veranderd.

en supporter-- jonge genoten benfica-ajax ajax-benfica fenerbache - ajax
goh wat een tijd ajax-helmondsport penalty in tweeen met cruiff en olsen
zo ff wat bij me opkomt
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Dit is wat ik vind wat clubliefde voor mij is, en wat ik vind dat het voor een speler moet zijn...

Sorry hoor, maar 10 jaar lang een opleiding krijgen, dan debuteren in het eerste, daar 3 seizoenen voetballen zonder ook maar een prijs te pakken, dan een grote mond hebben dat je toe bent aan iets anders, en dan gaan roepen dat je ooit terug wil naar Ajax, en dat dan niet doen..... is voor mij geen clubliefde
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 10 mei 2011 - 22:27   quote  deeplink  
ben ook wel teleurgesteld in Seedorf!
morkanne
 morkanne - dinsdag 10 mei 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Remco, je vergeet er wel bij te vertellen dat na die 3 jaar er een bedrag voor die speler wordt gevraagd en meestal ook gekregen waarmee die opleiding dik betaald wordt.
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:27 schreef Boilesen het volgende:
Seedorf is helemaal geen Ajacied man, hij heeft drie seizoentjes gespeeld bij ons, en ging weg toen hij helemaal nog niet zo goed was.. maar 65 competitie potjes voor ons gespeeld.

En reageerd enkel op Ajax als hem ernaar gevraagd wordt... Wel meestal met respect over de club gesproken, dat is wel netjes..

had van hem inderdaad wel verwcht dat hij terug zou komen, zeker gezien het feit dat hij rg veel, zo niet alles te danken heeft aan de begeleiding van de terug gekomen Rijkaard destijds...Beetje onddankbaar om niks terug te willen doen voor je club..
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:29 schreef morkanne het volgende:
Remco, je vergeet er wel bij te vertellen dat na die 3 jaar er een bedrag voor die speler wordt gevraagd en meestal ook gekregen waarmee die opleiding dik betaald wordt.
Je punt?? Ajax wordt hier niet beter van, alleen de wallet van de mensen in de top... Die spelers kunnen ook een jaar of twee later weggaan en prijzen pakken met de club, daar verdient Ajax veel meer geld aan, en daardoor willen er ook meer nieuwe talenten naar onze club toe..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 mei 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Seedorf is helemaal geen Ajacied man, hij heeft drie seizoentjes gespeeld bij ons, en ging weg toen hij helemaal nog niet zo goed was.. maar 65 competitie potjes voor ons gespeeld.

En reageerd enkel op Ajax als hem ernaar gevraagd wordt... Wel meestal met respect over de club gesproken, dat is wel netjes..

had van hem inderdaad wel verwcht dat hij terug zou komen, zeker gezien het feit dat hij rg veel, zo niet alles te danken heeft aan de begeleiding van de terug gekomen Rijkaard destijds...Beetje onddankbaar om niks terug te willen doen voor je club..
Sorry Remco maar heb die ophef om hem nooit begrepen,van mij mag hij lekker weg blijven.
ik zit echt niet op die gozer te wachten.
Vindt zowie zo dat dat geleuter over oud! Ajacieden terughalen helemaal niks.
Seedorf nee,was toen al een eikel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:08 schreef remco k het volgende:
Zouden mensen eens willen ophouden met onze goed voetballers succes wensen bij een overstap na een "grotere" club. er is namelijk geen club groter dan Ajax. En als je voor je 25e bij ons weg gaat, en dus de 200 wedstrijden niet heb aangetikt, dan Houd je misschien van de club, maar echte clubliefde is het niet, dan was je namelijk wel gebleven.....

Ajax zou eens wat meer spelers wat langer aan hun zelf getekende cotract moeten houden. Spelers doen godverdomme net alsof Ajax een mooie tussenstap is, MAAR HET ALLERERGSTE IS DAT DE SUPPORTERS DIT OOK GAAN VINDEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Flikker op allemaal... AJAX IS DE MOOISTE, AJAX IS DE GROOTSTE CLUB VAN ALLEMAAL!!!!!

Van jou had ik het al helemaal niet verwacht JODUH!!!!!!!!!!!!!!!
+ 1000000
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Seedorf heeft idd niets met Ajax,jammer genoeg.
Maar een Sneijder, Heitinga of vd Vaart wel, 1 van de kanjers zie ik nog wel terug bij Ajax komen.
Misschien Suarez ook wel!
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 10 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
laten we het hopen, en dan wel voor hun 32 / 33e, zodat we nog iets aan ze hebben.
Sopaymontaña
 Sopaymontaña - dinsdag 10 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Ik heb vandaag gehoord dat TNt Ajax postzegels wil laten drukken, maar uit onderzoek is gebleken dat 15 miljoen Nederlanders dan niet meer weten op welke kant ze moeten spugen.
Sopaymontaña
 Sopaymontaña - dinsdag 10 mei 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:35 schreef Ajx het volgende:

[..]

1 serieuze vraag voor jou, sinds wanneer ben je een supporter van twente??
Supporter van Twente mn hele leven
Sopaymontaña
 Sopaymontaña - dinsdag 10 mei 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:27 schreef Boilesen het volgende:
Sorry maar weet jij niet dat Seedorf op een schandalige manier is uitgefloten door het 020 publiek???? Vergeten????
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 10 mei 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:08 schreef Sopaymontaña het volgende:

[..]

Supporter van Twente mn hele leven
Mag ik vragen wat je hier dket en wat je ermee probeert te bereiken??
thomASS
 thomASS - dinsdag 10 mei 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:12 schreef Sopaymontaña het volgende:
'Ajax kansloos tegen FC Twente'

Ajax kan dit jaar fluiten naar de derde ster op het shirt. Als het aan de bezoekers van deze site ligt, gaat FC Twente zondag soeverein met de titel aan de haal. De landskampioen uit Enschede krijgt bij een poll 65% van de ruim 20.000 stemmen.

Meer dan 13.000 bezoekers brachten de voorbije dagen hun stem uit op FC Twente, dat zondag in de Arena (aftrap 14.30 uur) aan een remise genoeg heeft voor de tweede landstitel in successie. Ajax kreeg ruim 7000 stemmen. De Amsterdammers moeten winnen om hun dertigste landskampioenschap op het palmares bij te schrijven. Dat betekent dat Ajax volgend seizoen een derde ster op de borst krijgt. Elke tien titels is goed voor een ster.

10/05/11 22u36
AD = Rotterdam = Feyenooit dus poll niet representatief.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 10 mei 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:14 schreef Sopaymontaña het volgende:

[..]

Ik rook een wietje en discussieer graag met mijn niet objectieve 020 vriendjes
Haha, wij zijn objectiever dan jij :P
Tenminste de meeste dan..
Jij zegt alleen maar dat Twente kampioen wordt, lekker objectief.
roagma
 roagma - dinsdag 10 mei 2011 - 23:18   quote  deeplink  
maar we dwalen af-----------JAN VERTONGEN
RUSTIGE GEWONE JONGEN ZONDER CAPSONES----------ECHTE AJAXIED wel tevervangen
maar blijft in ons hart
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 10 mei 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:17 schreef thomASS het volgende:

[..]

AD = Rotterdam = Feyenooit dus poll niet representatief.
Eens (als hij echt van het AD afkwam)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 10 mei 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:18 schreef roagma het volgende:
maar we dwalen af-----------JAN VERTONGEN
RUSTIGE GEWONE JONGEN ZONDER CAPSONES----------ECHTE AJAXIED wel tevervangen
maar blijft in ons hart
Waarom zet je steeds die streepjes neer?
Is best wel vervelend om te lezen, eerlijk gezegd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 mei 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Rook je wietje,mietje en voor de rest ff lekker opbokken hiero lamlul,heb het helemaal gehad met je gezeik kut t(rukker)
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 10 mei 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

noem je dit discussiëren? En trouwens, een objectieve discussie bestaat niet, dat is een contradictio in terminis, maar dat zal jij wel niet begrijpen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 mei 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je hebt geen 020 vriendjes ergo je hebt helemaal geen vrienden
Oprotten mot je graftak
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 mei 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:23 schreef Sopaymontaña het volgende:

[..]

agressief............ pffff
een echte tukker is tenminste geen motherfucker (zoals jij)
Dat ik mijn moeder af en toe een beurt geef wat gaat jou dat aan??,mag dat dan niet?
heb je mijn vader aan de telefoon gehad?
Laatste wat hij zei :kut de batterij is leeg.
Waar bemoei jij je mee ??
heeft toch niks met voetballen te maken lamlul
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 10 mei 2011 - 23:31   quote  deeplink  
de vraag is of je nog normaal gaat discussiëren over het topic onderwerp, of dat je in je eenzaamheid hier op deze kinderachtige manier aandacht blijft vragen? ga toch vrienden zoeken in Enschede en laat ons met rust aub
flithje
 flithje - dinsdag 10 mei 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:31 schreef Boilesen het volgende:
de vraag is of je nog normaal gaat discussiëren over het topic onderwerp, of dat je in je eenzaamheid hier op deze kinderachtige manier aandacht blijft vragen? ga toch vrienden zoeken in Enschede en laat ons met rust aub
En zo is het.
ajacied
 ajacied - dinsdag 10 mei 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wordt bepaald als en of hij echt terug komt... Doet hij dat wel?? Dan is het een held, Doet hij dat niet??? Laat hem dan lekker in de strot zakken...
eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je hebt geen 020 vriendjes ergo je hebt helemaal geen vrienden
Oprotten mot je graftak
Na een zondag rook je geen wiet meer maar zit je aan de cocaine 1/2 duitser
ajax21
 ajax21 - dinsdag 10 mei 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:26 schreef Sopaymonta�a het volgende:

[..]

ik ben onder de indruk. Echt !!! Wist niet dat er 020 fans bestaan die intelligente woorden kennen! Of heb je het stiekem opgezocht in een duur woordenboek haha?
Dude als jij nou eens gewoon f*cking oprot naar je eigen forum, ipv hier de sfeer gaat lopen verpesten?!
Btw wist niet dat er tukkers waren die meer woorden kende als de rest van nederland?
Aangezien ze al aardig moeite hebben met normaal nederlands?
En gezien je vorige reactie:
een tukker is geen motherfucker als jij?
DUDE!! wie word er nou persoonlijk en agressief?!
Ride
 Ride - dinsdag 10 mei 2011 - 23:43   quote  deeplink  
De enige manier om al die anti-Ajax gappies stil te krijgen is door zondag te winnen.
Ze zijn het in de bek scheiten niet waard joh. Laat ze lekker de kolere krijgen.
Al verliezen we zondag dan nog zijn wij de mooiste club van allemaal.
flithje
 flithje - dinsdag 10 mei 2011 - 23:46   quote  deeplink  
Juist.
Zondag winnen, en dan kunnen we het komende jaar weer lekker rond schreeuwen dat we de besten zijn.
ajax21
 ajax21 - dinsdag 10 mei 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:43 schreef Ride het volgende:
De enige manier om al die anti-Ajax gappies stil te krijgen is door zondag te winnen.
Ze zijn het in de bek scheiten niet waard joh. Laat ze lekker de kolere krijgen.
Al verliezen we zondag dan nog zijn wij de mooiste club van allemaal.
Hier heb je zeker gelijk in, vooral in de laatste zin sla je de spijker op z'n kop!!
ajacied
 ajacied - dinsdag 10 mei 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:46 schreef flithje het volgende:
Juist.
Zondag winnen, en dan kunnen we het komende jaar weer lekker rond schreeuwen dat we de besten zijn.
we gaan winnen ! ook al winnen we niet wij zijn zo en zo de beste !
Ride
 Ride - woensdag 11 mei 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 00:12 schreef Sopaymontaña het volgende:
jullie geloven er echt in he? Of proberen jullie jezelf wijs te maken dat je een kans maakt. AJAX WAS...........TWENTE IS !!!!
Twente gaat vanzelf weer voorbij, Ajax blijft altijd de grootste.
Je snapt dat toch niet. Haal die pony lul uit je reet en ga toch slapen man...
Stop met dat gehinnik hier.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 11 mei 2011 - 00:17   quote  deeplink  
Als de andere clubs ook 29 landtitels , 18 bekerwinsten, 2 keer de wereldbeker, 4 keer de championsleague, 2 UEFA cups, en drie keer de Europese supercup winnen. Pas dan kunnen ze zeggen dat ze misschien net zo goed zijn als Ajax. Tot die tijd is Ajax de beste van Nederland en een van de beste clubs ter wereld. Geen enkele discussie over mogelijk.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 11 mei 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 00:15 schreef Ride het volgende:

[..]

Twente gaat vanzelf weer voorbij, Ajax blijft altijd de grootste.
Je snapt dat toch niet. Haal die pony lul uit je reet en ga toch slapen man...
Stop met dat gehinnik hier.
precies, AZ ging ook voorbij. Twente heeft alleen het geluk dat ze spelers als janssen en ruiz hebben kunnen behouden, maar dat duurt niet lang en dan is het op want die aankopen van dit jaar slaan kant noch wal.
ajax21
 ajax21 - woensdag 11 mei 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 00:17 schreef Afcarius het volgende:
Als de andere clubs ook 29 landtitels , 18 bekerwinsten, 2 keer de wereldbeker, 4 keer de championsleague, 2 UEFA cups, en drie keer de Europese supercup winnen. Pas dan kunnen ze zeggen dat ze misschien net zo goed zijn als Ajax. Tot die tijd is Ajax de beste van Nederland en een van de beste clubs ter wereld. Geen enkele discussie over mogelijk.
+ 1
ajax21
 ajax21 - woensdag 11 mei 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 00:12 schreef Sopaymontaña het volgende:
jullie geloven er echt in he? Of proberen jullie jezelf wijs te maken dat je een kans maakt. AJAX WAS...........TWENTE IS !!!!
Dude heb je wel eens kennis gemaakt met de amsterdamse bluf en de amsterdamse prijzenkast?!
Ride
 Ride - woensdag 11 mei 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 00:20 schreef Sopaymontaña het volgende:
Ok ga ik doen... lekker slapen.
en dan wakker worden en horen dat 020 Mathijsen koopt. Haha.
Vanmorgen al wakker geworden met vreugdetranen... Gedroomd dat de Amsterdam Arena was afgebrand...
WELTERUSTEN 4LETTERCLUB MEISJES
Kan voor jou ook wel een 4 letter meisje regelen.

We noemen haar 'Pony'.

Heb die boerentrienen hier in ons Amsterdam vaak zien draven met hun paardenreten.
ajax21
 ajax21 - woensdag 11 mei 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Vanmorgen al wakker geworden met vreugdetranen... Gedroomd dat de Amsterdam Arena was afgebrand...
wie blijft er nou aan het miepen?
ga gewoon slapen en kom morgen terug in de realiteit!!
morgen zul je dan misschien wel eens gaan beseffen dat ook ajax nog een grote kans heeft op het kampioenschap!!
Klomp
 Klomp - woensdag 11 mei 2011 - 06:08   quote  deeplink  
Of je gaat gewoon lekker slapen zonder vervolgens wakker te worden
baco74
 baco74 - woensdag 11 mei 2011 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 06:08 schreef Klomp het volgende:
Of je gaat gewoon lekker slapen zonder vervolgens wakker te worden
+1000000000
Eide
 Eide - woensdag 11 mei 2011 - 08:25   quote  deeplink  
Goed, we gaan weer on-topic, en vooral zo'n infantiel stokertje van een andere club niet te veel aandacht schenken.

Jan is een geweldige verdediger. Ik hebt het alleen zeker niets eens met de uitspraak dat hij niet te vervangen is. Niemand is onmisbaar, ook Jan Vertonghen niet. Voor hem heeft Ajax prima verdedigers gehad, en na hem zullen er ook prima verdedigers komen. Ik riep een week of wat geleden ook al dat Mathijssen een prima oplossing zou kunnen zijn als overbrugging tot jong talent weer door kan stromen. Daarnaast kunnen Alderweireld, Blind en Boilesen nog veel opsteken van een zeer ervaren verdediger.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 11 mei 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
We zullen aan je denken als we zondag op 't Museumplein staan..

En nu optyfen naar je eigen forum.
Eide
 Eide - woensdag 11 mei 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 09:39 schreef Sopaymontaña het volgende:

[..]

Ook goedenmorgen,
Jullie zullen allen zeker aan me denken als je op dat pleintje staat. Als je pech hebt dan laten ze na de wedstrijd beelden zien van de oude markt in Enschede waar dan het feest gaat beginnen. Jij en jouw mede-stakkertjes kunnen dan in ieder geval bij elkaar uithuilen. Of ga je dan zoals jullie meestal doen de Amsterdamse binnenstad afbreken?
Ajax is volstrekt kansloos tegen FCT. Dromen zijn bedrog maar jij gelooft er nog in? je gelooft zeker ook nog in Sinterklaas? Die 3e ster komt er nog lang niet jochie. Ik hoop dat PSV ook wint dan mist 020 ook het CL geld omdat ze 3e eindigen. Mijn weekend kan dan niet meer stuk.... Er is niets mooiers voor een Tukker dan kampioen worden in jullie Arena-tje. :-)
Ik lach me echt kapot om jou als Ajax gewoon wint. Ben je dan ook een vent en kom je dan hier je excuses aanbieden? Of ben je alleen maar een e-rambo met een grote mond?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertongen valt niet te vervangen..

0.0088019