BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we volgend jaar weer mee gaan draaien bovenin met onze jongens?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
plannetje
 plannetje - dinsdag 10 mei 2011 - 18:31   quote  deeplink  
ben benieuwd hoe een ieder erover denkt....
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 10 mei 2011 - 18:31   quote  deeplink  
even afwachten denk ik
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 10 mei 2011 - 18:36   quote  deeplink  
het ligt eraan wie gaan er weg en wie komen er
als er een spits bij komt die er 20 of 22 maakt dan ben je al een heel
eind en als vlaar niet blijft wordt het toch moeilijk denk ik
want wie moet je daar voor terug halen transfer vrij
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Als er wat leuke spelers bijkomen en een andere coach, misschien..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 mei 2011 - 18:42   quote  deeplink  
6e
finsend
 finsend - dinsdag 10 mei 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Het klinkt misschien raar maar ik denk dat het verschil tussen een 4e plek en een 9e plek m zit in of vlaar blijft EN welke spits er nog bij komt.
Daarnaast hebben we een leidende middenvelder nodig (vind ik)

Hou je vlaar + spits van minimaal 20 goals + leider = 4e

Mis je een van deze 3 (vooral vlaar of goede spits) dan wordt je 7e - 9e denk ik...

Echt meedraaien in de top zal meer tijd nodig hebben
craven
 craven - dinsdag 10 mei 2011 - 18:48   quote  deeplink  
europees voetbal halen moet het streven worden...
The Q
 The Q - dinsdag 10 mei 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 18:45 schreef finsend het volgende:
Het klinkt misschien raar maar ik denk dat het verschil tussen een 4e plek en een 9e plek m zit in of vlaar blijft EN welke spits er nog bij komt.
Daarnaast hebben we een leidende middenvelder nodig (vind ik)

Hou je vlaar + spits van minimaal 20 goals + leider = 4e

Mis je een van deze 3 (vooral vlaar of goede spits) dan wordt je 7e - 9e denk ik...

Echt meedraaien in de top zal meer tijd nodig hebben
Beter zou ik het niet kunnen verwoorden
de flh
 de flh - dinsdag 10 mei 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Er zal echt nog kwaliteit bij moeten. Anders wordt het gewoon nu echt degradatievoetbal tot en met het einde van het seizoen.

Feit: Zoals het er NU voor staat zijn Meeuwis en Castaignos weg uit de basis en daar krijg je Classie en Fernandes voor terug.

Vind ik nou niet echt een kwaliteitsinjectie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 18:36 schreef MMM het volgende:
Als er wat leuke spelers bijkomen eens en een andere coach, misschien.. oneens
Mulder
Dani-De Vrij-Vlaar-Linksback
Fer-Wijnaldum-Spelverdelert
Biseswar-Spits-Ryo

Kan je bovenstaande 3 posities invullen met kwaliteit, dan doe je bovenin mee. Is dat minder of vertrekken er bepalende speler(s), dan wordt dat plek 4 t/m 8. Worden die posities niet of nauwelijks versterkt en vertrekken bepalende spelers, dan wordt het weer grijze middenmoot.

Alle voorspelling op dit moment zijn pure speculatie. Het hangt volledig af met wie er blijft (met als voorname spelers Fer, Wijnaldum en vooral Vlaar) en wie er bijkomen.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 10 mei 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Ik denk overigens dat biseswar niet een volledig seizoen constant kan blijven presteren..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 mei 2011 - 19:41   quote  deeplink  
plek 4 moet haalbaar zijn met wat versterkingen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 18:48 schreef craven het volgende:
europees voetbal halen moet het streven worden...
Dat zou een bonus zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 19:32 schreef FEY-Esm het volgende:
Ik denk overigens dat biseswar niet een volledig seizoen constant kan blijven presteren..
dat betwijfel ik ook. Misschien dat Gini daar kan spelen of anders Fernandes
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 mei 2011 - 20:27   quote  deeplink  
gewoon weer hopen, . . zoals de Feyenoord supporter gewend is . . . . . .
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 20:28   quote  deeplink  
Ik hoop nog steeds dat Martin er voor zorgt dat Hadouir naar ons toe komt, zou de ideale nummer 10 zijn.
Els
 Els - dinsdag 10 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Ik denk dat als je elke wedstrijd met 1-0 wint, je kampioen wordt.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:28 schreef MMM het volgende:
Ik hoop nog steeds dat Martin er voor zorgt dat Hadouir naar ons toe komt, zou de ideale nummer 10 zijn.
eens!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 mei 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:32 schreef Els het volgende:
Ik denk dat als je elke wedstrijd met 1-0 wint, je kampioen wordt.
zeker weten
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:32 schreef Els het volgende:
Ik denk dat als je elke wedstrijd met 1-0 wint, je kampioen wordt.
Els wat ben je weer scherp vandaag. Las ergens dat je de politiek wel leuk vindt. Mijn stem krijg je!

P.S. om iedereen voor te zijn zal ik het zelf maar vast even posten: "Slijmbal!"
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Slijmbal
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 19:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mulder
Dani-De Vrij-Vlaar-Linksback
Fer-Wijnaldum-Spelverdelert
Biseswar-Spits-Ryo

Kan je bovenstaande 3 posities invullen met kwaliteit, dan doe je bovenin mee. Is dat minder of vertrekken er bepalende speler(s), dan wordt dat plek 4 t/m 8. Worden die posities niet of nauwelijks versterkt en vertrekken bepalende spelers, dan wordt het weer grijze middenmoot.

Alle voorspelling op dit moment zijn pure speculatie. Het hangt volledig af met wie er blijft (met als voorname spelers Fer, Wijnaldum en vooral Vlaar) en wie er bijkomen.
Paar opmerkingen:

- met Dani (doet me denken aan die engnek van 020) bedoel je neem ik aan Fernàndez?
- ik vind dat Martins Indi in ieder geval een kans verdient als LB, maar als Vlaar weg zou vallen 'moet' 'ie die plek centraal opvullen en ontstaat wel de behoefte aan een nieuwe LB (Oscar Wendt is al vaker genoemd en lijkt op papier een goede keuze)
- Fer speelt vanaf links met wat mij betreft Mokotjo naast hem maar dat zou ook Roorda kunnen worden, maar dat zou ook nog El Ahmadi kunnen zijn als die niet wordt verkocht
- Wijnaldum zou op 10 kunnen, maar ik vind dat hij bewezen heeft geen echte 10 te zijn ondanks zijn 14 goals; zou liever zien dat hij voor € 5 miljoen of zo wordt verkocht en dat Hadouir wordt gehaald
- het is maar te hopen dat Ryo blijft, want anders moet Cabral het gaan bewijzen en of die er al klaar voor is is zeer de vraag
- die nieuwe spits schijnt er te komen, alleen is de vraag of het inderdaad een grote naam wordt of bijvoorbeeld Dost (voor het voorbeeld schiet Van Nistelrooy er bijvoorbeeld wel 20 in, maar zie ik Dost dat nog niet doen)

Oftewel, het is nu nog te vroeg om voorspellingen te doen over de klassering volgend seizoen, maar de doelstelling moet altijd Europees voetbal zijn! Hopelijk worden o.b.v. de laatste knopen doorgehakt.
Els
 Els - dinsdag 10 mei 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Els wat ben je weer scherp vandaag. Las ergens dat je de politiek wel leuk vindt. Mijn stem krijg je!

P.S. om iedereen voor te zijn zal ik het zelf maar vast even posten: "Slijmbal!"
tx
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
Alles hangt en staat bij de wil om te winnen ten alle tijden.En wat blijft er en wat komt erbij.Als je gewoon telt hoeveel punten we extra gehaald zouden hebben als we echt geknokt hadden (tja hadden)tegen de mindere clubs.
Door gewoon te knokken tel hierbij op de evt goede spits ik denk dat je een end gaat komen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Paar opmerkingen:

- met Dani (doet me denken aan die engnek van 020) bedoel je neem ik aan Fernàndez?
haha, ja die bedoelde ik. meer Dani's zijn er niet binnen de selectie

quote:
- ik vind dat Martins Indi in ieder geval een kans verdient als LB, maar als Vlaar weg zou vallen 'moet' 'ie die plek centraal opvullen en ontstaat wel de behoefte aan een nieuwe LB (Oscar Wendt is al vaker genoemd en lijkt op papier een goede keuze)
ik vind Indi eigenlijk geen echte LB, nog los van het feit of hij goed genoeg is. Indi heeft niet de drive, snelheid etc om langs de linkerkant op te komen, zoals bijv De Cler en Dani Fernandez wel kunnen. Indi kun je denk ik goed vergelijken met de situatie van De Vrij voordat ie centraal kwam te spelen. Ik zie in Indi dan ook eerder op termijn een vervanger worden van Vlaar. Hopen dat Ron nog een seizoen blijft en wellicht dat daarna De Vrij en Indi een goed centrum kunnen vormen. Mocht Vlaar nu al vertrekken dan is een vervanger noodzakelijk. Bijvoorbeeld Wuytens of Derijck. Een LB is nu ook al gewenst aangezien we dan gewoon een wapen minder hebben en dat kan en zal ons punten gaan kosten. In Nelom zie ik trouwens ook nog geen basisspeler. Zou me verbazen als hij het al aan zou kunnen.

quote:
- Fer speelt vanaf links met wat mij betreft Mokotjo naast hem maar dat zou ook Roorda kunnen worden, maar dat zou ook nog El Ahmadi kunnen zijn als die niet wordt verkocht
Is een optie, maar we moeten wel een sterk middenveld kunnen presenteren, anders worden we net als eerste seizoenshelft volledig overlopen. Dus ipv gasten rond de 20 of jonger zou ik graag 1 wat meer ervaren speler zien. Bijv Hadouir, Schone, El Ahmadi, you name it.

quote:
- Wijnaldum zou op 10 kunnen, maar ik vind dat hij bewezen heeft geen echte 10 te zijn ondanks zijn 14 goals; zou liever zien dat hij voor € 5 miljoen of zo wordt verkocht en dat Hadouir wordt gehaald
Gini is een lastig geval. Eerlijk is eerlijk, hij heeft zich bewezen dat hij vanaf 10 van waarde kan zijn. Meest scorende middenvelder van de eredivisie. Maar hij is zeker geen spelverdeler. Dus laat je hem daar spelen, dan ga je toch een andere speler nodig hebben die dat wel kan. Bijv Roorda of El Ahmadi. Maar ben met je eens dat het niet heel slecht zou uitkomen als Gini voor een mooi bedrag verkocht wordt.

quote:
- het is maar te hopen dat Ryo blijft, want anders moet Cabral het gaan bewijzen en of die er al klaar voor is is zeer de vraag
Cabral is veel minder ver in zijn ontwikkeling en ook een stuk minder talentvol. Een vertrek van Ryo is een aderlating en eigenlijk vind ik Cabral geen volwaardig vervanger. Wellicht dat Fernandes dat wel kan of anders Gini doorschuiven. Een nieuwe speler zit er waarschijnlijk niet in, dus misschien, mocht Ryo vertrekken, moet Been overwegen om op 4-4-2 over te stappen. maar dat is nu nog voorbarig.

quote:
- die nieuwe spits schijnt er te komen, alleen is de vraag of het inderdaad een grote naam wordt of bijvoorbeeld Dost (voor het voorbeeld schiet Van Nistelrooy er bijvoorbeeld wel 20 in, maar zie ik Dost dat nog niet doen)
een goede spits kan het verschil maken. Kijk maar naar Kuyt, in zijn laatste seizoen bij Feyenoord stond er een dramatisch elftal eigenlijk, maar hij verbloemde (samen met Kalou) heel veel. Maar 4 miljoen (+ 2-3 miljoen in totaal aan salarissen en tekengelden) is een boel geld. Iemand kan heel talentvol lijken, maar je weet nooit of je het terugverdiend. Kijk naar Cisse, El Ahmadi of bij Ajax naar Sulejmani. Een mislukking kunnen we niet gebruiken.

quote:
Oftewel, het is nu nog te vroeg om voorspellingen te doen over de klassering volgend seizoen, maar de doelstelling moet altijd Europees voetbal zijn! Hopelijk worden o.b.v. de laatste knopen doorgehakt.
eens. doelstelling moet zijn stappen te maken tov dit seizoen (en dus logischerwijs Europees voetbal halen). Kijkend naar de ranglijst, die nr 4 positie is niet eens zover weg. Met 5 overwinningen extra sta je der gewoon bij.
craven
 craven - dinsdag 10 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Els wat ben je weer scherp vandaag. Las ergens dat je de politiek wel leuk vindt. Mijn stem krijg je!

P.S. om iedereen voor te zijn zal ik het zelf maar vast even posten: "Slijmbal!"
Je hebt gelijk, je ben een slijmbal :)
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 mei 2011 - 22:01   quote  deeplink  
wat een slijmbal hè, die JanM? -:)
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

haha, ja die bedoelde ik. meer Dani's zijn er niet binnen de selectie

[..]

ik vind Indi eigenlijk geen echte LB, nog los van het feit of hij goed genoeg is. Indi heeft niet de drive, snelheid etc om langs de linkerkant op te komen, zoals bijv De Cler en Dani Fernandez wel kunnen. Indi kun je denk ik goed vergelijken met de situatie van De Vrij voordat ie centraal kwam te spelen. Ik zie in Indi dan ook eerder op termijn een vervanger worden van Vlaar. Hopen dat Ron nog een seizoen blijft en wellicht dat daarna De Vrij en Indi een goed centrum kunnen vormen. Mocht Vlaar nu al vertrekken dan is een vervanger noodzakelijk. Bijvoorbeeld Wuytens of Derijck. Een LB is nu ook al gewenst aangezien we dan gewoon een wapen minder hebben en dat kan en zal ons punten gaan kosten. In Nelom zie ik trouwens ook nog geen basisspeler. Zou me verbazen als hij het al aan zou kunnen.

[..]

Is een optie, maar we moeten wel een sterk middenveld kunnen presenteren, anders worden we net als eerste seizoenshelft volledig overlopen. Dus ipv gasten rond de 20 of jonger zou ik graag 1 wat meer ervaren speler zien. Bijv Hadouir, Schone, El Ahmadi, you name it.

[..]

Gini is een lastig geval. Eerlijk is eerlijk, hij heeft zich bewezen dat hij vanaf 10 van waarde kan zijn. Meest scorende middenvelder van de eredivisie. Maar hij is zeker geen spelverdeler. Dus laat je hem daar spelen, dan ga je toch een andere speler nodig hebben die dat wel kan. Bijv Roorda of El Ahmadi. Maar ben met je eens dat het niet heel slecht zou uitkomen als Gini voor een mooi bedrag verkocht wordt.

[..]

Cabral is veel minder ver in zijn ontwikkeling en ook een stuk minder talentvol. Een vertrek van Ryo is een aderlating en eigenlijk vind ik Cabral geen volwaardig vervanger. Wellicht dat Fernandes dat wel kan of anders Gini doorschuiven. Een nieuwe speler zit er waarschijnlijk niet in, dus misschien, mocht Ryo vertrekken, moet Been overwegen om op 4-4-2 over te stappen. maar dat is nu nog voorbarig.

[..]

een goede spits kan het verschil maken. Kijk maar naar Kuyt, in zijn laatste seizoen bij Feyenoord stond er een dramatisch elftal eigenlijk, maar hij verbloemde (samen met Kalou) heel veel. Maar 4 miljoen (+ 2-3 miljoen in totaal aan salarissen en tekengelden) is een boel geld. Iemand kan heel talentvol lijken, maar je weet nooit of je het terugverdiend. Kijk naar Cisse, El Ahmadi of bij Ajax naar Sulejmani. Een mislukking kunnen we niet gebruiken.

[..]

eens. doelstelling moet zijn stappen te maken tov dit seizoen (en dus logischerwijs Europees voetbal halen). Kijkend naar de ranglijst, die nr 4 positie is niet eens zover weg. Met 5 overwinningen extra sta je der gewoon bij.
Goed dat je Cissé noemt: we moeten ook hopen dat die eindelijk pijnvrij is en komend seizoen - al dan niet als basisspeler - als linkerspits gaat vlammen. En misschien JDT nog wel op een prestatiecontract erbij als spits of #10?
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 10 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Zonder Vlaar en Ryo 7e plek (ga ik ervan uit dat de Vrij en Bruno het centrale duo vormen)
Met Vlaar en Ryo 4e plek

Hoewel ik Fer en Wijnaldum graag zie blijven is hun vertrek beter op te vangen

Veel zal natuurlijk afhangen van wat de concurrentie aan kracht inboet of wint

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door sportdwaas --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 mei 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Els wat ben je weer scherp vandaag. Las ergens dat je de politiek wel leuk vindt. Mijn stem krijg je!

P.S. om iedereen voor te zijn zal ik het zelf maar vast even posten: "Slijmbal!"
Gadverredamme Jan, moet hier zelfs een beetje van overgeven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 mei 2011 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Goed dat je Cissé noemt: we moeten ook hopen dat die eindelijk pijnvrij is en komend seizoen - al dan niet als basisspeler - als linkerspits gaat vlammen. En misschien JDT nog wel op een prestatiecontract erbij als spits of #10?
sarcastisch? was Cissé volledig vergeten. Als behorend tot de selectie dan.

Maar inderdaad, een fitte Cissé vind ik meerwaarde hebben. Dus als Ryo niet blijft en Cissé fit is dan lever je niet zo gek veel in, want Ryo heeft natuurlijk ook lang niet alles goed gespeeld. Maar bij hem heb je een lager verwachtingspatroon dus dan lijkt het al gauw heel goed (wat niet wil zeggen dat het geen meerwaarde is, maar ook Ryo moet nog heel veel leren).

Ik hoop idd ook echt dat Jon Dahl een prestatiecontractje gaat tekenen. Als ie fit is zal hij nog wel zijn minuten maken en ook zijn waarde tonen, hoewel het beste er natuurlijk van af is. De JDT van 2 seizoenen terug hoeven we ook niet meer te verwachten.

Maar deze ALS is voor 3 spelers nogal een grote. Cissé, Tomasson en Fernandez. Hopelijk geraken ze fit en blijven ze fit. Kan het verschil maken volgend seizoen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 mei 2011 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:58 schreef sportdwaas het volgende:
Zonder Vlaar en Ryo 7e plek (ga ik ervan uit dat de Vrij en Bruno het centrale duo vormen)
Met Vlaar en Ryo 4e plek

Hoewel ik Fer en Wijnaldum graag zie blijven is hun vertrek beter op te vangen

Veel zal natuurlijk afhangen van wat de concurrentie aan kracht inboet of wint
ik denk dat je Vlaar overschat.
Al hou ik hem er graag bij.
de flh
 de flh - woensdag 11 mei 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Met deze selectie degradatievoetbal.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 11 mei 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Ik zeg coolsingel volgends jaar!
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - woensdag 11 mei 2011 - 15:02   quote  deeplink  
niet DOST MAAR WANDERSON UIT ZWEDEN
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 11 mei 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Liever larssen!
MMM
 MMM - woensdag 11 mei 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:02 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
niet DOST MAAR WANDERSON UIT ZWEDEN
Hoevaak heb je die live zien spelen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 11 mei 2011 - 15:05   quote  deeplink  
ik gok op nooit
craven
 craven - woensdag 11 mei 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:02 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
niet DOST MAAR WANDERSON UIT ZWEDEN
volgens mij speelt die allang in de woestijn...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we volgend jaar weer mee gaan draaien bovenin met onze jongens?









0.0085008