BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bijna helemaal niets in Enschede. Speelronde 34

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
soccer
 soccer - woensdag 11 mei 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 19:09 schreef AFCA*** het volgende:
Voor de neutrale toeschouwer was de bekerfinale een leuke pot om naar te kijken, althans dat was de conclusie van veel sportjournalisten. Of er überhaupt nog sprake was van neutrale toeschouwers tijdens deze bekerfinale, dat is maar de vraag. Zo'n beetje elke niet-Ajaxsupporter is hoogstwaarschijnlijk alleen VOOR fc twente omdat ze TEGEN Ajax zijn. Achja, ik zou ook jaloers zijn op zo'n mooie club met zoveel prijzen en bekendheid over de hele wereld.

Waar Ajax de eerste helft het initiatief nam, deed twente dit de tweede helft. Op dat moment was een verlenging ook dan ook terecht. Opmerkelijk genoeg domineerde Ajax vanaf het begin de verlenging, maar wisten de Godenzonen het niet af te maken. Iedereen weet ook dat Twente heer en meester is van de dode spelmomenten. Ja, ik als Ajacied geef toe dat wij wat dat betreft het nakijken hebben. Na een arbitrale fout van de heer Blom, kon Janko simpel een vrije trap 3 minuten voor tijd binnen koppen. Twente, gefeliciteerd met jullie beker.

Wat betekend dit voor as. Zondag? Frank de Boer, die zoveel rust en vertrouwen uitstraalt naar de ploeg, gaat zijn ploeg optimaal klaarstomen voor de allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar. De Ajacieden zijn jonger en gretiger, ruiken bloed en weten na zondag dat ze alle kans hebben om de twentenaren bij de strot te grijpen.

Speelronde 34 staat niet alleen voor het kampioenschap, maar ook voor het Europese voetbal voor de overige clubs van de eredivisie en wie er gaat strijden in de nacompetitie.

[ afbeelding ]

AJAX - Twente 3-2
Ajax wordt voor de dertigste keer landskampioen van Nederland. El hamlap komt er niet meer aan te pas en mede door Vertonghen, de rots in de branding, zal Ajax deze wedstrijd aan het langste eind trekken. 2 keer sulejmani en 1 keer Siem de Jong. Luuk de jong en Ruiz scoren nog voor twente.

Feyenoord - NEC 2-3
Wijnaldum scoort 2 keer, alleen Vleminckx laat zien dat hij dat met 3 maal raak toch beter kan en eindigt daarmee als eredivisie topscorer met 26 doelpunten.

Heracles Almelo - Ado Den Haag 2-1
Bulykin weet nog wel een keer het net te vinden, maar ADO laat het na om het seizoen met winst af te sluiten.

De Graafschap - VVV venlo 2-1
Venlo is uitgespeeld en de superboeren willen voor eigen publiek nog de winst halen.

Vitesse - Excelsior 0-1
Excelsior weet nog wel te winnen bij vitesse, maar omdat de graafschap ook wint loopt het geen plek meer in en blijft het op een teleurstellende 16e plaatst staan.

Roda JC - SC Heereveen 3-1
Roda weet dat Groningen het lastig krijgt tegen psv en hoopt stiekem nog op plek 5. Matz junker scoort 2 keer op aangeven van janssen en laatstgenoemde mag zelf de derde treffer voor zijn rekening nemen. Bij heereveen scoort bas dost op aangeven van aissaidi.

FC Groningen - PSV 2-2
PSV hoopt op de winst van Twente op bezoek bij ajax, maar blijft steken op een 2-2 bij groningen, die eindigen op een keurige 5e plaats. Huistra heeft een goed gevoel voor komend seizoen.. wat Twente kan, dat kan groningen misschien ook wel?

Willem 2 - NAC Breda 2-1
Willem 2 is al lang gedegradeerd maar bewijst met een mooie vrije trap van Lasnik in de eerste tien minuten dat het wel altijd snel op een voorsprong kan komen. Met een penalty en rode kaart aan NAC zeide winnen ze hun laatste eredivisie duel en kunnen zei zich klaar maken voor de Jupiler League.

FC Utrecht - AZ 1-2
AZ heeft laten zien dat ze nog genoeg kwaliteit in huis hebben na alle DSB perikelen waarna de club nodig wat spelers moest verkopen om de financieen op orde te houden. Sightorsson zal nog 2 keer het net vinden en hoopt dat Ajax het nodige geld voor hem neer zal leggen wat een volgende stap in zijn nog jonge carriere zal worden. Aan Utrechts zeide zal mertens ook nog hopen op een overstap naar de Amsterdammers, al zal Utrecht daar het liefst een stokje voor steken.

Recept van de WEEK: Joods gehaktbrood

[ afbeelding ]

Ingrediënten voor 6 personen
800 gram gehakt (rund of lam), 1 ei, 1 bosje peterselie, 5 tenen knoflook, 3 uien, 1 grote winterwortel, 4 tomaten, 4 eetl. paneermeel, 4-5 eetl. tomatenketchup

Hulpmiddelen
Grote ovenschaal, keukenmachine

Voorbereiding
Doe 2 uien, de knoflook, de winterwortel en de peterselie in de keukenmachine. Hak dit fijn.
Meng het gehakt met het losgeklopt ei, de paneermeel en de ketchup. Voeg het ui-wortel-peterselie mengsel toe.

Kneed de het gehakt met de mengsels tot een stevig "brood". Naar smaak meer ketchup of een beetje zout toevoegen. (Liever gebruik ik tuinkruidenbouillonpoeder). Voor een meer pittige bite voeg ik af en toe een Spaans pepertje aan het wortelmengsel toe.

1 ui in dunne ringen snijden, evenals de tomaten.

Bereidingswijze
Leg het gehaktmengsel een grote ovenschaal. Besmeer de bovenzijde van het "brood" met een laagje tomatenketchup. leg de gesneden tomaten op het brood. Daarna de uienringen erop.

Bak het gehaktbrood afgedekt af op 175 graden, gedurende 1 uur. Daarna zonder afdekking nog 15 minuten op 200 graden laten bakken.

Let op: als het gehaktbrood relatief dun is, kan het zijn dat je de baktijd moet verkorten.

Naar gelang je smaak kun je meer of minder uien en wortel toevoegen. Hoe meer groenten, hoe lichter verteerbaar. Dat is handig omdat het gehaktbrood vaak deel uit maakt van een familiemaaltijd met meerdere gerechten.

-----------------------------------------

Disclaimer:

AFCA*** irriteert zich altijd mateloos aan de verkeerde voorspellingen van sportdwaas en zal laten zien dat een beetje goed voorspellen niet zo moeilijk hoeft te zijn. Hij beschouwd het aandeel Ajax ook niet als koopwaardig, maar dit heeft niets met sportieve aspecten te maken, puur het feit dat een club niet op de beurs hoort te zitten. Hij kan echte woord voor 010 niet uitspreken en is erg blij dat ze dit jaar lekker in het rechter rijtje te vinden zijn.
blijkbaar vertroubelt je clubliefde ook je kijk op het spelletje. Er was (op de eerste helft van de verlening na) maar een club die recht op de overwinning had en dat was Twente. Misschien zijn de ajax spelers wel jonger,maar ze missen wel een speler zoals theo Jansen. Ik denk dat die het verschil gaat maken.
AFCA***
 AFCA*** - woensdag 11 mei 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 12:35 schreef Sopaymontaña het volgende:
AFCA*** is een grapjas die niet serieus te nemen valt. Het feit dat ze allen zijn stukje zo goed vinden zegt iets over het geweldig lage niveau van het 020-volk. Stakkers zijn het. Nu lachen ze nog, zondag allemaal terug naar mama om uit te huilen na WEER een mislukt seizoen.
Het feit dat ze het stukje zo goed vinden zegt juist dat ze begrijpen met wat voor humoristische ondertoon dit stukje in eerste instantie bedoeld is. Die kwaliteiten om dat te onderscheiden die bezit jij in ieder geval niet. Ik snap sowieso niet wat jij hier komt doen elke keer, je bent alleen bezig om de boel op te fokken. Internet held......
Ride
 Ride - woensdag 11 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
AFCA*** is een grapjas die niet serieus te nemen valt. Het feit dat ze allen zijn stukje zo goed vinden zegt iets over het geweldig lage niveau van het 020-volk. Stakkers zijn het. Nu lachen ze nog, zondag allemaal terug naar mama om uit te huilen na WEER een mislukt seizoen.
Wees dan ook zo'n stoere held na zondag en kom dan in je ponyshirt hier in Amsterdam wandelen.
bij winst en verlies pannenkoek.. dat zijn de ware supporters.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 11 mei 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Je durft niet te reageren op een uitnodiging om midden op het Museumplein af te spreken en je woorden nogmaals te herhalen, maar hier heb je de grootste bek. Voor mij ben je niet meer dan een internethooligan. Maar nogmaals ben je uitgenodigd om zondag je woorden te herhalen op het Museumplein. En dan graag recht in mijn smoel. Vuil achterlijk stinkjong. En nu opdonderen naar je eigen clubforum en je smoel hier niet meer laten zien. Want je vind ons wel stakkers, maar je komt hier toch terug?
AFCA***
 AFCA*** - woensdag 11 mei 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 12:32 schreef soccer het volgende:

[..]

blijkbaar vertroubelt je clubliefde ook je kijk op het spelletje. Er was (op de eerste helft van de verlening na) maar een club die recht op de overwinning had en dat was Twente. Misschien zijn de ajax spelers wel jonger,maar ze missen wel een speler zoals theo Jansen. Ik denk dat die het verschil gaat maken.
Je had niet het hele eerste bericht hoeven te quoten hoor, beter alleen het relevante stukje. Dat is overzichtelijker.

Als je goed leest dan zeg ik dat Ajax op basis van de eerste helft de betere was (miss moet je de hele wedstrijd kijken ipv alleen een samenvatting?) en twente de tweede helft... daar ben ik toch ook eerlijk in?

Ik ben het inderdaad met je eens dat wij qua power en overtuiging een speler zoals Jansen missen, maar een speler zoals Eriksen past weer veel beter bij het Ajax voetbal dat de Boer wilt terugbrengen bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door AFCA*** --
Afcarius
 Afcarius - woensdag 11 mei 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 13:12 schreef AFCA*** het volgende:

[..]

Je had niet het hele eerste bericht hoeven te quoten hoor, beter alleen het relevante stukje. Dat is overzichtelijker.

Als je goed leest dan zeg ik dat Ajax op basis van de eerste helft de betere was (miss moet je de hele wedstrijd kijken ipv alleen een samenvatting?) en twente de tweede helft... daar ben ik toch ook eerlijk in?

Ik ben het inderdaad met je eens dat wij qua power en overtuiging een speler zoals Jansen missen, maar een speler zoals Eriksen past weer veel beter bij het Ajax voetbal dat de Boer wilt terugbrengen bij Ajax.
precies, spelers met power moeten maar voor de kakkerlakken gaan spelen. Ajax speelt op techniek en de selectie van Ajax is technisch en voetballend vele malen sterker dan fc pony. Douglas kan flink beesten achterin, maar je zult hem nooit een pass over 30 meter strak op de man zien geven zoals onze Jan dat kan.
Zondag pakken we de 3de ster en ik hoop jullie allemaal te zien op het museumplein, of in het stadion, ik ben er bij!
AFCA***
 AFCA*** - woensdag 11 mei 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 13:29 schreef Afcarius het volgende:

[..]

precies, spelers met power moeten maar voor de kakkerlakken gaan spelen. Ajax speelt op techniek en de selectie van Ajax is technisch en voetballend vele malen sterker dan fc pony. Douglas kan flink beesten achterin, maar je zult hem nooit een pass over 30 meter strak op de man zien geven zoals onze Jan dat kan.
Zondag pakken we de 3de ster en ik hoop jullie allemaal te zien op het museumplein, of in het stadion, ik ben er bij!
hij snapt het teminste
Sphinx
 Sphinx - woensdag 11 mei 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Idd ik ben er ook bij zit lekker in het stadion :D, Hopelijk daarna museumplein :D
Afcarius
 Afcarius - woensdag 11 mei 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 13:41 schreef Sphinx het volgende:

[..]

Idd ik ben er ook bij zit lekker in het stadion :D, Hopelijk daarna museumplein :D
En we schreeuwen onze club naar die derde ster! AJAX AMSTERDAM! pfff ik kan bijna niet meer wachten op zondag!
Ride
 Ride - woensdag 11 mei 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 13:41 schreef Sphinx het volgende:

[..]

Waar zit je?

ik vak 129.. bij de trapingang
AFCA***
 AFCA*** - woensdag 11 mei 2011 - 14:15   quote  deeplink  
Ik vak 408, maar probeer voor volgend seizoen me SCC om te zetten naar een andere plaats. jmmr dat er voor F een wachtlijst van zo'n kleine 10 jaar is :(
Ride
 Ride - woensdag 11 mei 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 14:15 schreef AFCA*** het volgende:
Ik vak 408, maar probeer voor volgend seizoen me SCC om te zetten naar een andere plaats. jmmr dat er voor F een wachtlijst van zo'n kleine 10 jaar is :(
Op z'n minst.. hahahaha
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 11 mei 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Geniaal stuk.
soccer
 soccer - woensdag 11 mei 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jammer dat je dat zegt.Juist een speler met "power" kan zorgen dat andere beter gaan voetballen. Moet enkele grote spelers noemen? Neeskens Wouters Lerby Davids. allemaal spelers met power en allemaal belangrijke Ajax spelers. Ik denk dat Janssen met zijn power,techniek en inzicht juist dat toevoegt wat er gemist wordt.
Afcarius
 Afcarius - donderdag 12 mei 2011 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 19:28 schreef soccer het volgende:

[..]

Jammer dat je dat zegt.Juist een speler met "power" kan zorgen dat andere beter gaan voetballen. Moet enkele grote spelers noemen? Neeskens Wouters Lerby Davids. allemaal spelers met power en allemaal belangrijke Ajax spelers. Ik denk dat Janssen met zijn power,techniek en inzicht juist dat toevoegt wat er gemist wordt.
die spelers die je noemt hebben power en een hele flinke dosis techniek, Davids dribbelde iedereen voorbij met zijn acceleratie en techniek, en kon goed passen. Feit blijft dat een speler zoals eriksen beter past op de 10 bij ajax dan een janssen
Pietje
 Pietje - donderdag 12 mei 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 19:09 schreef AFCA*** het volgende:
Voor de neutrale toeschouwer was de bekerfinale een leuke pot om naar te kijken, althans dat was de conclusie van veel sportjournalisten. Of er überhaupt nog sprake was van neutrale toeschouwers tijdens deze bekerfinale, dat is maar de vraag. Zo'n beetje elke niet-Ajaxsupporter is hoogstwaarschijnlijk alleen VOOR fc twente omdat ze TEGEN Ajax zijn. Achja, ik zou ook jaloers zijn op zo'n mooie club met zoveel prijzen en bekendheid over de hele wereld.

Waar Ajax de eerste helft het initiatief nam, deed twente dit de tweede helft. Op dat moment was een verlenging ook dan ook terecht. Opmerkelijk genoeg domineerde Ajax vanaf het begin de verlenging, maar wisten de Godenzonen het niet af te maken. Iedereen weet ook dat Twente heer en meester is van de dode spelmomenten. Ja, ik als Ajacied geef toe dat wij wat dat betreft het nakijken hebben. Na een arbitrale fout van de heer Blom, kon Janko simpel een vrije trap 3 minuten voor tijd binnen koppen. Twente, gefeliciteerd met jullie beker.

Wat betekend dit voor as. Zondag? Frank de Boer, die zoveel rust en vertrouwen uitstraalt naar de ploeg, gaat zijn ploeg optimaal klaarstomen voor de allerbelangrijkste wedstrijd van het jaar. De Ajacieden zijn jonger en gretiger, ruiken bloed en weten na zondag dat ze alle kans hebben om de twentenaren bij de strot te grijpen.

Speelronde 34 staat niet alleen voor het kampioenschap, maar ook voor het Europese voetbal voor de overige clubs van de eredivisie en wie er gaat strijden in de nacompetitie.

[ afbeelding ]

AJAX - Twente 3-2
Ajax wordt voor de dertigste keer landskampioen van Nederland. El hamlap komt er niet meer aan te pas en mede door Vertonghen, de rots in de branding, zal Ajax deze wedstrijd aan het langste eind trekken. 2 keer sulejmani en 1 keer Siem de Jong. Luuk de jong en Ruiz scoren nog voor twente.

Feyenoord - NEC 2-3
Wijnaldum scoort 2 keer, alleen Vleminckx laat zien dat hij dat met 3 maal raak toch beter kan en eindigt daarmee als eredivisie topscorer met 26 doelpunten.

Heracles Almelo - Ado Den Haag 2-1
Bulykin weet nog wel een keer het net te vinden, maar ADO laat het na om het seizoen met winst af te sluiten.

De Graafschap - VVV venlo 2-1
Venlo is uitgespeeld en de superboeren willen voor eigen publiek nog de winst halen.

Vitesse - Excelsior 0-1
Excelsior weet nog wel te winnen bij vitesse, maar omdat de graafschap ook wint loopt het geen plek meer in en blijft het op een teleurstellende 16e plaatst staan.

Roda JC - SC Heereveen 3-1
Roda weet dat Groningen het lastig krijgt tegen psv en hoopt stiekem nog op plek 5. Matz junker scoort 2 keer op aangeven van janssen en laatstgenoemde mag zelf de derde treffer voor zijn rekening nemen. Bij heereveen scoort bas dost op aangeven van aissaidi.

FC Groningen - PSV 2-2
PSV hoopt op de winst van Twente op bezoek bij ajax, maar blijft steken op een 2-2 bij groningen, die eindigen op een keurige 5e plaats. Huistra heeft een goed gevoel voor komend seizoen.. wat Twente kan, dat kan groningen misschien ook wel?

Willem 2 - NAC Breda 2-1
Willem 2 is al lang gedegradeerd maar bewijst met een mooie vrije trap van Lasnik in de eerste tien minuten dat het wel altijd snel op een voorsprong kan komen. Met een penalty en rode kaart aan NAC zeide winnen ze hun laatste eredivisie duel en kunnen zei zich klaar maken voor de Jupiler League.

FC Utrecht - AZ 1-2
AZ heeft laten zien dat ze nog genoeg kwaliteit in huis hebben na alle DSB perikelen waarna de club nodig wat spelers moest verkopen om de financieen op orde te houden. Sightorsson zal nog 2 keer het net vinden en hoopt dat Ajax het nodige geld voor hem neer zal leggen wat een volgende stap in zijn nog jonge carriere zal worden. Aan Utrechts zeide zal mertens ook nog hopen op een overstap naar de Amsterdammers, al zal Utrecht daar het liefst een stokje voor steken.

Recept van de WEEK: Joods gehaktbrood

[ afbeelding ]

Ingrediënten voor 6 personen
800 gram gehakt (rund of lam), 1 ei, 1 bosje peterselie, 5 tenen knoflook, 3 uien, 1 grote winterwortel, 4 tomaten, 4 eetl. paneermeel, 4-5 eetl. tomatenketchup

Hulpmiddelen
Grote ovenschaal, keukenmachine

Voorbereiding
Doe 2 uien, de knoflook, de winterwortel en de peterselie in de keukenmachine. Hak dit fijn.
Meng het gehakt met het losgeklopt ei, de paneermeel en de ketchup. Voeg het ui-wortel-peterselie mengsel toe.

Kneed de het gehakt met de mengsels tot een stevig "brood". Naar smaak meer ketchup of een beetje zout toevoegen. (Liever gebruik ik tuinkruidenbouillonpoeder). Voor een meer pittige bite voeg ik af en toe een Spaans pepertje aan het wortelmengsel toe.

1 ui in dunne ringen snijden, evenals de tomaten.

Bereidingswijze
Leg het gehaktmengsel een grote ovenschaal. Besmeer de bovenzijde van het "brood" met een laagje tomatenketchup. leg de gesneden tomaten op het brood. Daarna de uienringen erop.

Bak het gehaktbrood afgedekt af op 175 graden, gedurende 1 uur. Daarna zonder afdekking nog 15 minuten op 200 graden laten bakken.

Let op: als het gehaktbrood relatief dun is, kan het zijn dat je de baktijd moet verkorten.

Naar gelang je smaak kun je meer of minder uien en wortel toevoegen. Hoe meer groenten, hoe lichter verteerbaar. Dat is handig omdat het gehaktbrood vaak deel uit maakt van een familiemaaltijd met meerdere gerechten.

-----------------------------------------

Disclaimer:

AFCA*** irriteert zich altijd mateloos aan de verkeerde voorspellingen van sportdwaas en zal laten zien dat een beetje goed voorspellen niet zo moeilijk hoeft te zijn. Hij beschouwd het aandeel Ajax ook niet als koopwaardig, maar dit heeft niets met sportieve aspecten te maken, puur het feit dat een club niet op de beurs hoort te zitten. Hij kan echte woord voor 010 niet uitspreken en is erg blij dat ze dit jaar lekker in het rechter rijtje te vinden zijn.
Hahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!
Ik vind het grandioos AFCA***
En nu maar hopen en bidden en smeken dat je met name de eerste uitslag goed hebt! De exacte score hoeft van mij niet precies die 3-2 te zijn. Een andere uitslag mag van mij ook, op voorwaarde dat Ajax er (iets) meer in het netje legt dan FC Twente ;-)
baco74
 baco74 - donderdag 12 mei 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:08 schreef Sopaymontaña het volgende:

[..]

Ja in Amsterdam. Midden tussen jullie 020DWAZEN....
Ik mag Amsterdasmmer wel.... jammer dat ze geen verstand van voetbal hebben...
Met andere woorden ik mag ze wel als ze maar niet voor Ajax zijn.
Wat zal jij een eenzame zomer hebben.
Wat is Sopaymontaña eigenlijk?
Een geslachtsziekte of zo?
baco74
 baco74 - donderdag 12 mei 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 09:42 schreef AFCA*** het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties, de negatieve daar lees ik lekker overheen ;)

Het was de bedoeling om dit eenmalig te doen. Gewoon omdat ik een statement wilde maken dat als je met voorspellingen komt, je dan niet kinderachtig moet gaan lopen doen en Ajax elke keer in jou ogen laten verliezen. Dus sportdwaas.... ik zal je wekelijkse werk verder niet gaan 'overnemen' zoals sommige dat vragen, maar wees aub wat objectiever. Want als je dat niet kan opbrengen, dan stop je maar lekker met posten op het Ajax gedeelte, en dan doe IK het wel elke week!

adios
Jammer dat je geen vervolg aan je collumn geeft in het nieuwe seizoen.
Wel een net statement naar sportdwaas toe......respect 4U.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 12 mei 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 17:27 schreef baco74 het volgende:

[..]

Met andere woorden ik mag ze wel als ze maar niet voor Ajax zijn.
Wat zal jij een eenzame zomer hebben.
Wat is Sopaymontaña eigenlijk?
Een geslachtsziekte of zo?
Whahaha, ik wilde het net zeggen, het lijkt meer op een geslachtsziekte
jodocus
 jodocus - donderdag 12 mei 2011 - 18:14   quote  deeplink  
meer dan 80 landen zien ons aller ajax winnen !!!!!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 12 mei 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Toch wel leuk dat er zoveel animo is voor onze mickey mouse league:P
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 12 mei 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Nog maar 3 nachten slapen.. Pietje, ik ben benieuwd he! Waar ga jij de pot kijken? Gewoon uit interesse!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Piet op diverse topics aan gegeven dat hij niet kan kijken door familie omstandigheden,iets een keer wat terug lezen is mischien wel handig,ipv klakkeloos posten :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door Nenam_tiL --
Ride
 Ride - donderdag 12 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 19:43 schreef Nenam_tiL het volgende:
Voldens mee heeft Piet op diverse topics aan gegeven dat hij niet kan kijken door familie omstandigheden,iets een keer wat terug lezen is mischien wel handig,ipv klakkeloos posten :)
Zit niet te zaniken man, omloop snelheid is hier hoog
baco74
 baco74 - donderdag 12 mei 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 19:49 schreef Ride het volgende:

[..]

Zit niet te zaniken man, omloop snelheid is hier hoog
Vind ik ook, je kan niet alle topics laat staan alle posts lezen.
Als je daar tijd voor hebt en ook nog wilt reageren gaan daar een hoop uurtjes inzitten.
remco k
 remco k - donderdag 12 mei 2011 - 20:00   quote  deeplink  
lekker fucking belangrijk...
Ride
 Ride - donderdag 12 mei 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 20:00 schreef remco k het volgende:
Daarom
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 20:00 schreef remco k het volgende:
chagrijn
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 21:41 schreef Ride het volgende:

[..]

Daarom
chagrijn
Ride
 Ride - donderdag 12 mei 2011 - 22:04   quote  deeplink  
Nooit, zelfs niet als we verliezen zondag.
Ben trots op onze club dat we zondag ondanks alles toch meedoen om de titel.
En dat de rest van Nederland weer in hun broek scheit voor ons.
Heerlijk gewoon.
Ze kunnen allemaal de kolere krijgen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 12 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Hey gasten, grote mondjes houden tegen Nenam. Groot gelijk dat hij zo antwoord geeft. Als je dagelijks de topics leest wist je al dagen dan Piet niet kan. En hij baalt er al serieus van, dus heeft het geen zin het hem elke dag te vragen. Wordt hij alleen maar een grote chagrijn van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door amsterdammer113 --
rikkie12345445
 rikkie12345445 - donderdag 12 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
ik heb een beter recept:
11 goede voetballers op het veld in een rood wit tenue.
11 slechte voetballers op het veld met een blauw tenue.
een vol stadion die sfeer maakt.
word ajax kampioen
remco k
 remco k - donderdag 12 mei 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 22:06 schreef amsterdammer113 het volgende:
Hey gasten, grote mondjes houden tegen Nenam. Groot gelijk dat hij zo antwoord geeft. Als je dagelijks de topics leest wist je al dagen dan Piet niet kan. En hij baalt er al serieus van, dus heeft het geen zin het hem elke dag te vragen. Wordt hij alleen maar een grote chagrijn van.
Wie vraagt er wat aan Pietje dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Johnny AFCa
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 12 mei 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Iets verder terug kijken waarop Nenam reageert, dan begrijp je dat hij dat zegt. Tip: kijk naar de reactie van JohnnyAfca
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 mei 2011 - 22:49   quote  deeplink  
+1 kerel
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 mei 2011 - 22:49   quote  deeplink  
ngo geen plaatje bij mijn naam... :( flauwekul
remco k
 remco k - donderdag 12 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 22:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Iets verder terug kijken waarop Nenam reageert, dan begrijp je dat hij dat zegt. Tip: kijk naar de reactie van JohnnyAfca
inderdaad, heb het gezien...

+1 dus dan maar...

Mijn post was trouwens zo maar in het lucht ledige, dat doe ik wel vaker...:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 22:49 schreef nummer10 het volgende:
ngo geen plaatje bij mijn naam... :( flauwekul
Boudewijn heeft iedereen die binnen een week reageerde een avatar toegewezen omdat we de 100.000 post hadden gehaald.
Feyenoord wil ook avatars hebben maar zij krijgen ze ook niet(zie hun topic op dit moment)
terwijl zij op de 300.000 post zitten.??? snap er ook niks van
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

inderdaad, heb het gezien...

+1 dus dan maar...

Mijn post was trouwens zo maar in het lucht ledige, dat doe ik wel vaker...:-)
Ik kom thuis om half zes,comp aan ,Ajax forum alle lampjes aan de linker kant wegwerken,niet reageren,eten,en dan reageren.
ik reageer op de dingen die me interessren,bijhouden en dan naar bed.
volgende dag weer het zelfde
remco k
 remco k - donderdag 12 mei 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik kom thuis om half zes,comp aan ,Ajax forum alle lampjes aan de linker kant wegwerken,niet reageren,eten,en dan reageren.
ik reageer op de dingen die me interessren,bijhouden en dan naar bed.
volgende dag weer het zelfde
Ik houd het een beetje overdag bij, veel afspraken die ik heb lopen uit of komen later, hierdoor ben ik veel uren per dag aan het werk, maar werk ik er heel wat minder, hierdoor houd ik te pas en te onpas tijd over voor onze vrienden...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik houd het een beetje overdag bij, veel afspraken die ik heb lopen uit of komen later, hierdoor ben ik veel uren per dag aan het werk, maar werk ik er heel wat minder, hierdoor houd ik te pas en te onpas tijd over voor onze vrienden...
Ik zeg alleen dat ik vrijwel alles lees,overdag werk ik en heb ik geen beschikking over een comp,maar ik reageer vrij weinig op het geen ik lees.
En als ik reageer,tsja hoe groot is je inbox van pb berichten??
Die van mij knalt bijna uitelkaar,zoveel korte lontjes lopen er hier rond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door Nenam_tiL --
Ride
 Ride - donderdag 12 mei 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik vrijwel alles lees,overdag werk ik en heb ik geen beschikking over een comp,maar ik reageer vrij weinig op het geen ik lees.
Hahahahahahaha, echt waar joh.

Heb ze bijna nooit

Hahahahahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 23:19 schreef Ride het volgende:

[..]

Hahahahahahaha, echt waar joh.

Heb ze bijna nooit

Hahahahahahaha
Maar jij bent ook lief.......snik.......en ik niet
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 12 mei 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahaha gelukkig zijn onze PB's altijd vriendelijk tegen elkaar. Whahaha zou toch wat zijn om via PB bedreigd te worden. Whahahaha Lijkt mij eigenlijk wel gaaf.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Wij zijn matties,ik heb 375 berichten,waarvan er z'on 75 niet echt vriendelijk zijn
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 12 mei 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wij zijn matties,ik heb 375 berichten,waarvan er z'on 75 niet echt vriendelijk zijn
Whahaha wat zijn gasten toch eigenlijk kansloos. Waarom zou je iemand per PB gaan aanvallen denk ik dan. Er zijn echt teveel internethooligans. Whahahaha
Ride
 Ride - donderdag 12 mei 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar jij bent ook lief.......snik.......en ik niet
Denk je, ik ben denk ik de enige van hier die lifetime geband is in het feyenoordforum gedeelte van headliner.
Mag daar niks en nooit meer posten
Hahahahahahaha

Slap zooitje daar

Hahahahahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 mei 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 23:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Whahaha wat zijn gasten toch eigenlijk kansloos. Waarom zou je iemand per PB gaan aanvallen denk ik dan. Er zijn echt teveel internethooligans. Whahahaha
Ach lig er niet wakker van hoor,de meeste gasten hier ken ik wel,en ze kennen mij,het zijn vaak de nieuwe jongens hier die mijn humor niet waarderen(sorry jongens niks persoonlijk).ik wil nog wel eens rellen.
Ik wil de inbox van Joduh of Remco wel eens zien,die knallen helemaal uit hun voegen
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 12 mei 2011 - 23:41   quote  deeplink  
Heb maar 61 berichten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bijna helemaal niets in Enschede. Speelronde 34

0.0072469