|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach lig er niet wakker van hoor,de meeste gasten hier ken ik wel,en ze kennen mij,het zijn vaak de nieuwe jongens hier die mijn humor niet waarderen(sorry jongens niks persoonlijk).ik wil nog wel eens rellen. Ik wil de inbox van Joduh of Remco wel eens zien,die knallen helemaal uit hun voegen Whahahaha dat zal vast wel. Ga denk ik de komende tijd maar eens in de leer bij jullie. Heb ook wel zin in onvriendelijke PB's. Weet je wat laat ik maar alvast beginnen.
Remco je bent een lul, Joduh je bent een homo, Hasjkoph je spoort niet, enz enz. Behalve Nenam. Jij bent mijn maat, heb diep respect voor je.
Kijken hoe lang het duurt voordat ik de eerste PB's binnen heb.
;-)
Voor degene die het niet snappen. Is natuurlijk niet gemeend he. Rustig maar. Kunnen jullie toch nog lekker slapen. Whahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Verbaasd me niks schatje,je bent te lief. En 10 van mij |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoeveel pagina's heb je dan? Ik 5.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Of wacht 375:15=25 pagina's |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hahahahahahaha, relnichten |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Yes jongens mijn eerste PB na het bericht is binnen, ware het niet dat het wederom een lieve PB is net als de voorgaande 110 die ik had gekregen. Ben ik dan echt te lief?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar dan heb je minimaal 405 berichten? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 23:53 schreef amsterdammer113 het volgende:Yes jongens mijn eerste PB na het bericht is binnen, ware het niet dat het wederom een lieve PB is net als de voorgaande 110 die ik had gekregen. Ben ik dan echt te lief????? ja |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Snik, snik, denk dat ik maar niet ga slapen vannacht. Als ik dan morgenochtend start met reageren ben ik zo chagerijnig dat iedereen me daarna haat.
Godverdomme dat gaat ook niet, want ik blijf altijd positief en lief. Tering ik denk dat ik maar naar bed ga. Misschien dat mijn vrouw me dan onaardig gaat vinden ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 23:57 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Snik, snik, denk dat ik maar niet ga slapen vannacht. Als ik dan morgenochtend start met reageren ben ik zo chagerijnig dat iedereen me daarna haat. Godverdomme dat gaat ook niet, want ik blijf altijd positief en lief. Tering ik denk dat ik maar naar bed ga. Misschien dat mijn vrouw me dan onaardig gaat vinden ;-) Het leven is lijden als je danste een heide,als je kuste te tuchtig enz |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het leven is lijden als je danste een heide,als je kuste te tuchtig enz Hahaha thanks man. Ga nu naar bed. Welterusten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
slaap lekker man ik ga ook slapen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Want 't leven was lijden, als je danste een heiden Als je lachte te luchtig, als je kuste ontuchtig Als je niet wilde werken of je ging niet ter kerke Als je lui in de zon lag, als je fietste op zondag Kortom alles was verkeerd, want dat had je geleerd |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
WEL bruut, dat je met 1 voorspellingsTOPIC, meer reacties krijgt dan die kutdwaas na 34 topics!!!
NOGMAALS RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Haha missie geslaagd dus :D holy Fuck ik kom net uit een kroeg waar 2 kakkerlakken voor fc pony zijn. Dus hele lange discussie gehad en achteraf zeiden ze ja maakt ons niet uit wie wint want we zijn voor allebei niet. Wat een pussys ouwe! Ajax cant be stopped!!! mokum forever
Edit: ik was in haarlem, als iemand zich afvraagt wat dat ongedierte er ook deed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door AFCA*** -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 03:21 schreef AFCA*** het volgende:Haha missie geslaagd dus :D holy Fuck ik kom net uit een kroeg waar 2 kakkerlakken voor fc pony zijn. Dus hele lange discussie gehad en achteraf zeiden ze ja maakt ons niet uit wie wint want we zijn voor allebei niet. Wat een pussys ouwe! Ajax cant be stopped!!! mokum forever Edit: ik was in haarlem, als iemand zich afvraagt wat dat ongedierte er ook deed Dat zeg ik ook altijd van mij mogen ze allebei verliezen. Maar hou het netjes op het museumplein jongens. Er staan pisbakken |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 09:48 schreef sportdwaas het volgende:[..] Dat zeg ik ook altijd van mij mogen ze allebei verliezen. Maar hou het netjes op het museumplein jongens. Er staan pisbakken Pisbakken? Ik wist niet dat je ook kwam. Mondje open en pissen maar. |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Even vergelijken wie nou betere voorspellingen doet..... (alleen winst/gelijk/verlies want exacte scores daar kijken we niet naar):
Sportdwaas had w/g/v juist voorspelt bij:
* vitesse - excelsior
Ik had w/g/v/ juist voorspelt bij:
* Ajax - Twente (hoppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa derder ster achter mijn naam klopt dus ook) * Heracles almelo - Ado den haag * De graafschap - VVV venlo * Vitesse - excelsior * Groningen - PSV
Bijna helemaal niets in Enschede! Speelronde 34......................... |
|
|
|
|
Daanh
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 11:42 schreef AFCA*** het volgende:Even vergelijken wie nou betere voorspellingen doet..... (alleen winst/gelijk/verlies want exacte scores daar kijken we niet naar): Sportdwaas had w/g/v juist voorspelt bij: * vitesse - excelsior Ik had w/g/v/ juist voorspelt bij: * Ajax - Twente (hoppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa derder ster achter mijn naam klopt dus ook) * Heracles almelo - Ado den haag * De graafschap - VVV venlo * Vitesse - excelsior * Groningen - PSV Bijna helemaal niets in Enschede! Speelronde 34......................... Hahaha, ach ja, zoals ik eerder ook al tegen sportdwaas zei: hij leeft in zijn eigen wereld met zijn feyenoord bril op. Iedere week hoopt ie weer op een wonder van zijn club. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:08 schreef SopaymontaƱa het volgende:Zielige topic. Het feestje is in Enschede en jullie zijn niet uitgenodigd. Proud to be a tukker.... Alles in Enschede weer zo een mee loper van Twente. al maal nep fan.s daar in boeren land! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
zou nu zo graag die kop van Sopaymontana willen zien, WHAHAHAHAHAHAHA! Kansloze mongool dat t is. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 12:15 schreef Boilesen het volgende:zou nu zo graag die kop van Sopaymontana willen zien, WHAHAHAHAHAHAHA! Kansloze mongool dat t is. nou is toch makkelijk. ga naar boeren land boeren hebben al maal de zelfde kop! inteelt noemen ze dat! |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 12:27 schreef adriu het volgende:[..] nou is toch makkelijk. ga naar boeren land boeren hebben al maal de zelfde kop! inteelt noemen ze dat! lol ik kreeg een glimlach op m'n gezicht :P |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 11:42 schreef AFCA*** het volgende:Even vergelijken wie nou betere voorspellingen doet..... (alleen winst/gelijk/verlies want exacte scores daar kijken we niet naar): Sportdwaas had w/g/v juist voorspelt bij: * vitesse - excelsior Ik had w/g/v/ juist voorspelt bij: * Ajax - Twente (hoppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa derder ster achter mijn naam klopt dus ook) * Heracles almelo - Ado den haag * De graafschap - VVV venlo * Vitesse - excelsior * Groningen - PSV Bijna helemaal niets in Enschede! Speelronde 34......................... HELD!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is stil vanuit tukkerland.. |
|
|