BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Online petitie tegen Jacobs gestart

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 10 mei 2011 - 19:06
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Online petitie tegen Jacobs gestart (Feyenoordleven.nl)

Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Het zal u niet ontgaan zijn: de Varkenoordgroep is al enige tijd druk doende haar belofte voor openheid en transparantie in te lossen. Elke Feyenoorder heeft immers recht op de waarheid. Een waarheid die pijnlijk is. Pijnlijk voor elke Feyenoorder die onze club een warm hart toedraagt. Onze ooit zo trotse en rijke club, is de afgelopen jaren namelijk stelselmatig afgebroken en zelfs aan de rand van de afgrond gebracht. De verantwoordelijken hiervoor maken nog immer de dienst uit in het Maasgebouw.

En dat laatste is waar de Varkenoordgroep tegen ageert. Uit angst dat de redding door de Vrienden van Feyenoord weer snel teniet gedaan zal worden. Een gegronde angst, zo veel is wel duidelijk na de diverse publicaties van de Varkenoordgroep. Bij Lunatic News stromen sindsdien zowel de steunbetuigingen voor de Varkenoordgroep, de noodkreten van medesupporters als ook vele vragen binnen.

Aan het einde van de middag werd een bijzondere steunbetuiging in onze inbox afgeleverd. Een supporter liet weten met een aantal medesupporters een online petitie tegen Onno Jacobs te zijn gestart. Aan ons het verzoek de link naar de petitie te verspreiden, werken we uiteraard aan mee!

Wij hechten er waarde aan expliciet te benadrukken dat deze petitie niet door één van de leden van de Varkenoordgroep is gestart, wel zijn we uiteraard blij met wederom een bevestiging dat de intenties van de Varkenoordgroep (het clubbelang!) breed gesteund worden onder het Legioen.
D-010
 D-010 - dinsdag 10 mei 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Heb getekend !
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
http://www.petities24.com/onno_jacobs
finsend
 finsend - dinsdag 10 mei 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Netjes ondertekend
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 10 mei 2011 - 19:55   quote  deeplink  
done!
Els
 Els - dinsdag 10 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Hoewel ik wel van mening ben dat Jacobs moet opstappen, weet ik niet of het ondertekenenen van de petitie Feyenoord helpt.
finsend
 finsend - dinsdag 10 mei 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:04 schreef Els het volgende:
Hoewel ik wel van mening ben dat Jacobs moet opstappen, weet ik niet of het ondertekenenen van de petitie Feyenoord helpt.
Geef me is een reden waarom je het niet zou doen?

Je vindt dat hij weg moet, dit kan alleen maar helpen...

why not?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Ik heb zelf ook nog niet getekend.
marc30
 marc30 - dinsdag 10 mei 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Heb het ondertekend!
Brian
 Brian - dinsdag 10 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Heb hem net getekend !
D-010
 D-010 - dinsdag 10 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:04 schreef Els het volgende:
Hoewel ik wel van mening ben dat Jacobs moet opstappen, weet ik niet of het ondertekenenen van de petitie Feyenoord helpt.
Denk ook niet dat Jacobs onder de indruk zal zijn, hij weet toch wel dat hij gehaat is..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 10 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
is maar de vraag wat dit oplevert, jacobs kon rommelen in de marge die hem geboden is, die marge is er nu niet meer met de inbreng van de vrienden in de raad.
De structuur wordt langzaam beter en ben van mening dat dit niet het moment is om nu op 1 persoon dit te gaan spelen
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Getekend.
Els
 Els - dinsdag 10 mei 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:07 schreef finsend het volgende:

[..]

Geef me is een reden waarom je het niet zou doen?

Je vindt dat hij weg moet, dit kan alleen maar helpen...

why not?
Omdat ik van mening ben dat Feyenoord gebaat is bij rust. Ik heb nog steeds de stille hoop, dat Feyenoord dit intern oplost, zonder al te veel gedoe in het publieke domein.
Brian
 Brian - dinsdag 10 mei 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Ik ben bang dat we met die rust niet gebaat zijn.
En nog verder achteruit gaan.
Denk dat zonder hem, er uiteindelijk meer rust gaat komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Brian --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 mei 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Alstublieft geen onrust rond Feyenoord meer,dit is alleen maar slecht
Brian
 Brian - dinsdag 10 mei 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Denkt echt dat we nu juist door moeten zetten.
Nog even doorbijten nu we er bijna zijn.

Petities, media, spandoeken nog even volhouden please
De werk situatie word vanzelf wel onhoudbaar.

Dan komt er pas echte rust en werkbare situatie bij Feijenoord.
Niet opgeven nu we van zo ver gekomen zijn.
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:33 schreef piet de paler het volgende:
Alstublieft geen onrust rond Feyenoord meer,dit is alleen maar slecht
betwijfel ook het nut van
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:27 schreef Els het volgende:

[..]

Omdat ik van mening ben dat Feyenoord gebaat is bij rust. Ik heb nog steeds de stille hoop, dat Feyenoord dit intern oplost, zonder al te veel gedoe in het publieke domein.
+1 (speciaal voor MMM: was getekend Slijmbal!)
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:04 schreef JanM het volgende:

[..]

+1 (speciaal voor MMM: was getekend Slijmbal!)
Vind je de laatste tijd wel goede dingen posten waar ik me in kan vinden.
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Vind je de laatste tijd wel goede dingen posten waar ik me in kan vinden.
Zou jij ook eens moeten doen hahahaha
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:08 schreef JanM het volgende:

[..]

Zou jij ook eens moeten doen hahahaha
Hehe, ben al jaren in bloedvorm op 't forum!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door MMM --
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Hehe, ben al jaren in bloedvorm op 't forum!
Dat vinden veel Feyenoordspelers ook dus pas maar op!
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:09 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat vinden veel Feyenoordspelers ook dus pas maar op!
Dat is ook weer zo!
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 10 mei 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 20:44 schreef sevillana het volgende:

[..]

betwijfel ook het nut van
Mag iemand die een schuld van 3 miljoen naar bijna 40 miljoen brengt aanblijven?

Onrust zal altijd blijven zolang deze leek in zijn vak mag blijven aanmodderen, weg met Jacobs!
Els
 Els - dinsdag 10 mei 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:22 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Mag iemand die een schuld van 3 miljoen naar bijna 40 miljoen brengt aanblijven?

Onrust zal altijd blijven zolang deze leek in zijn vak mag blijven aanmodderen, weg met Jacobs!
Ik twijfel ook niet aan het doel, maar wel aan de methode.
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 mei 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:23 schreef Els het volgende:

[..]

Ik twijfel ook niet aan het doel, maar wel aan de methode.
de juiste verwoording
sevillana
 sevillana - dinsdag 10 mei 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:22 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Mag iemand die een schuld van 3 miljoen naar bijna 40 miljoen brengt aanblijven?

Onrust zal altijd blijven zolang deze leek in zijn vak mag blijven aanmodderen, weg met Jacobs!
ik beweer ook niet dat iemand die faalt in z'n werk gewoon op z'n stoel mag blijven zitten. maar jij als "crisismanager", hoe had jij 't eigenijk gedaan?
The Q
 The Q - dinsdag 10 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Getekend , voor de zelfde fouten weer gemaakt worden.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 10 mei 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:23 schreef Els het volgende:

[..]

Ik twijfel ook niet aan het doel, maar wel aan de methode.
Je hebt helemaal gelijk, we hadden hem 3 jaar geleden al aan zijn haren het maasgebouw uit moeten trekken en in de Maas moeten pleuren.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 mei 2011 - 23:15   quote  deeplink  
Ik teken onder geen beding.

Van begin af aan gezegd dat de club gebaat is bij rust. Ik heb een redelijk vertrouwen in de huidige directie: saneren is laatste twee jaar in volle gang gezet, Jacobs zit volledig met handen gebonden. Dan kan hij weinig kwaad meer doen.
Er is nu stabiliteit, er wordt druk gesaneerd. De VvF kijkt mee met argusogen.

3 jaar te laat idd. In de huidige situatie kan het middel (deze actie) wel eens schadelijker worden dan de voormalige kwaal (Jacobs).
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 11 mei 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:
Ik teken onder geen beding.

Van begin af aan gezegd dat de club gebaat is bij rust. Ik heb een redelijk vertrouwen in de huidige directie: saneren is laatste twee jaar in volle gang gezet, Jacobs zit volledig met handen gebonden. Dan kan hij weinig kwaad meer doen.
Er is nu stabiliteit, er wordt druk gesaneerd. De VvF kijkt mee met argusogen.

3 jaar te laat idd. In de huidige situatie kan het middel (deze actie) wel eens schadelijker worden dan de voormalige kwaal (Jacobs).
+1
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 11 mei 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Iedereen tekent dat ding, terwijl we inhoudelijk niets weten. Het enige wat we weten, is dat hij er al bij was toen de brokken van Van den Herik vergezeld werden door nog meer brokken... Als hij niet goed voor Feyenoord was, hadden ze hem toch allang bij het oude vuil gezet?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 mei 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 09:26 schreef Arie.Klooster het volgende:
......... Als hij niet goed voor Feyenoord was, hadden ze hem toch allang bij het oude vuil gezet?
Het belang van Feyenoord is niet altijd het belang van de heren in het maasgebouw.
de flh
 de flh - woensdag 11 mei 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Ik zou hem wel weg willen hebben, maar dan is het een afrekening op basis van het verleden.
Ik vraag me af of nu de voordelen opwegen tegen de nadelen.

Misschien als alle contracten verlengd zijn en we nog steeds in de zomerstop zitten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 mei 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Getekend!
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 11 mei 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik beweer ook niet dat iemand die faalt in z'n werk gewoon op z'n stoel mag blijven zitten. maar jij als "crisismanager", hoe had jij 't eigenijk gedaan?
De naam Crisismanager is voortgekomen nadat Feyenoord van de Graafschap verloor en dat veel supporters om de kop van Been gingen schreeuwen. Dat vond ik niet terecht, en heb ik een gebruikersnaam aangemaakt en een heel verhaal getikt waarom Been moest aanblijven. Ik houd er niet van mezelf op te hemelen, maar ik had vooral voorstanders die hier dagelijks reageren en als ik me niet vergis was jij er ook een ;-)

Maar back to the topic: je vraagt me hoe ik het had gedaan. Ik had nooit maar dan ook nooit akkoord gegaan met financieringsmodellen als het Feyenoord Investerings Fonds (FIF) e.d.. In het FIF zitten een aantal spelers ondergebracht, waaronder Cisse ter waarde van 4,4 miljoen euro. De regel is dat wanneer een speler word verkocht onder zijn transferwaarde, moet Feyenoord het verschil terugbetalen aan de investeerder (in 3 jaar tegen een rente van 5%). Bij een overschot moet Feyenoord 10% afstaan.
Je zal begrijpen dat Cisse nooit meer 4,4 miljoen euro gaat opleveren. Dus wanneer Cisse vertrekt (hoogstwaarschijnlijk transfervrij want wie begint er nog aan deze blessuregevoelige en matige speler?) zit Feyenoord weer met een kortlopende lening van tenminste 4,4 miljoen. Schrik niet, Ignjatovic (schrijf je dat zo?), Fernandez en Mokotjo zitten ook in het FIF. Mokotjo slechts voor 250.000 euro. Mocht die voor een miljoen of 16 weggaan, heb je in ieder geval de gemaakte kosten voor eerder genoemde spelers gecompenseerd... Hoe bedoel je wanbeleid?
Ik ben geen economisch deskundige, dat is iets waar mijn interesse totaal niet ligt zelfs. Maar ik ben wel van mening dan een financieel directeur van een voetbalorganisatie er moet op kunnen toezien dat de emotie en waan van de dag niet regeren. Down-to-earth, niet meer uitgeven dan er binnenkomt.
Toen ik in september na de wedstrijd Feyenoord - Kalmar FF (0-1)naar huis reed, hoorde ik Onno Jacobs op Radio Rijnmond vertellen wat de fans Feyenoord allemaal wel niet koste met al die veiligheidsmaatregelen. Hij vertelde er in hetzelfde gesprek wel bij dat Feyenoord een slechte avond had, want de groepsfase van het toernooi was al mee begroot. Men ging er even van uit 2 wedstrijden in een volle Kuip om de UEFA cup te spelen... Dat was voor mij persoonlijk het eerste haarscheurtje, vanaf dat moment tot nu (3 jaar verder) is me muil wel vaker van verbazing open gevallen.

Voor de rest adviseer ik iedereen de 'Gegokt en verloren' artikelen te lezen op www.lunaticnews.nl
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:18 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

De naam Crisismanager is voortgekomen nadat Feyenoord van de Graafschap verloor en dat veel supporters om de kop van Been gingen schreeuwen. Dat vond ik niet terecht, en heb ik een gebruikersnaam aangemaakt en een heel verhaal getikt waarom Been moest aanblijven. Ik houd er niet van mezelf op te hemelen, maar ik had vooral voorstanders die hier dagelijks reageren en als ik me niet vergis was jij er ook een ;-)

Maar back to the topic: je vraagt me hoe ik het had gedaan. Ik had nooit maar dan ook nooit akkoord gegaan met financieringsmodellen als het Feyenoord Investerings Fonds (FIF) e.d.. In het FIF zitten een aantal spelers ondergebracht, waaronder Cisse ter waarde van 4,4 miljoen euro. De regel is dat wanneer een speler word verkocht onder zijn transferwaarde, moet Feyenoord het verschil terugbetalen aan de investeerder (in 3 jaar tegen een rente van 5%). Bij een overschot moet Feyenoord 10% afstaan.
Je zal begrijpen dat Cisse nooit meer 4,4 miljoen euro gaat opleveren. Dus wanneer Cisse vertrekt (hoogstwaarschijnlijk transfervrij want wie begint er nog aan deze blessuregevoelige en matige speler?) zit Feyenoord weer met een kortlopende lening van tenminste 4,4 miljoen. Schrik niet, Ignjatovic (schrijf je dat zo?), Fernandez en Mokotjo zitten ook in het FIF. Mokotjo slechts voor 250.000 euro. Mocht die voor een miljoen of 16 weggaan, heb je in ieder geval de gemaakte kosten voor eerder genoemde spelers gecompenseerd... Hoe bedoel je wanbeleid?
Ik ben geen economisch deskundige, dat is iets waar mijn interesse totaal niet ligt zelfs. Maar ik ben wel van mening dan een financieel directeur van een voetbalorganisatie er moet op kunnen toezien dat de emotie en waan van de dag niet regeren. Down-to-earth, niet meer uitgeven dan er binnenkomt.
Toen ik in september na de wedstrijd Feyenoord - Kalmar FF (0-1)naar huis reed, hoorde ik Onno Jacobs op Radio Rijnmond vertellen wat de fans Feyenoord allemaal wel niet koste met al die veiligheidsmaatregelen. Hij vertelde er in hetzelfde gesprek wel bij dat Feyenoord een slechte avond had, want de groepsfase van het toernooi was al mee begroot. Men ging er even van uit 2 wedstrijden in een volle Kuip om de UEFA cup te spelen... Dat was voor mij persoonlijk het eerste haarscheurtje, vanaf dat moment tot nu (3 jaar verder) is me muil wel vaker van verbazing open gevallen.

Voor de rest adviseer ik iedereen de 'Gegokt en verloren' artikelen te lezen op www.lunaticnews.nl
je geeft aan wat je dus niet had gedaan, en idd ben ik ook een voorstander van het aanblijven van Mario, okay dan, . . . gedane zaken nemen geen keer. ik begrijp ook je kritiek wel, ook al is het een vrij lang verhaal, maar je geeft nog niet aan hoe het dan wel had gemoeten of gekund. danwel geen antwoord op mijn vraag, toch?
Els
 Els - woensdag 11 mei 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 18:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

je geeft aan wat je dus niet had gedaan, en idd ben ik ook een voorstander van het aanblijven van Mario, okay dan, . . . gedane zaken nemen geen keer. ik begrijp ook je kritiek wel, ook al is het een vrij lang verhaal, maar je geeft nog niet aan hoe het dan wel had gemoeten of gekund. danwel geen antwoord op mijn vraag, toch?
Een normale gang van zaken, en hoe ik het zou doen: nu een vervanger van Jacobs aantrekken, een goede, afhankelijk van de relatie met Jacobs hem inlichten dat dit zijn vervanger is, hen 3 maanden de tijd geven om alle kennis over te dragen, daarna een afvloeiingsregeling met Jacobs regelen, eentje met een goede sanctie op het verbreken van de zwijgplicht, zodat er ook geen onzin meer naar buiten komt via dat kanaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 18:46   quote  deeplink  
Onno Jacobs is het lachertje onder de boekhouders van de hele wereld,hij doet alleen wel waarschijnlijk wat hem opgedragen word.Maar dat het de grootste lul in de Kuip is dat is een feit...Zo`n man moet niet alleen een zwijg verbod krijgen maar ook een reken verbod!!
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 18:13 schreef Els het volgende:

[..]

Een normale gang van zaken, en hoe ik het zou doen: nu een vervanger van Jacobs aantrekken, een goede, afhankelijk van de relatie met Jacobs hem inlichten dat dit zijn vervanger is, hen 3 maanden de tijd geven om alle kennis over te dragen, daarna een afvloeiingsregeling met Jacobs regelen, eentje met een goede sanctie op het verbreken van de zwijgplicht, zodat er ook geen onzin meer naar buiten komt via dat kanaal.
Hoi Els, lijkt me momenteel een vrij redelijke en zinnige regeling.
btw, jij bent toch niet toevalligerwijze de partner van "crisismanager" hè?
Dit puur even geheel in het kader van de huidige tijd waarin vrouwen alsmaar mondiger, verstandiger en kordater zijn. :)
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 18:49   quote  deeplink  
on topic: je zal maar Onno genaamd zijn, en Jacobs als achternaam hebben! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door sevillana --
Els
 Els - woensdag 11 mei 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 18:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

Hoi Els, lijkt me momenteel een vrij redelijke en zinnige regeling.
btw, jij bent toch niet toevalligerwijze de partner van "crisismanager" hè?
Dit puur even geheel in het kader van de huidige tijd waarin vrouwen alsmaar mondiger, verstandiger en kordater zijn. :)
nope.
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 18:50 schreef Els het volgende:

[..]

nope.
helder, . . 't had gekund . . . . .
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 14 mei 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 18:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

je geeft aan wat je dus niet had gedaan, en idd ben ik ook een voorstander van het aanblijven van Mario, okay dan, . . . gedane zaken nemen geen keer. ik begrijp ook je kritiek wel, ook al is het een vrij lang verhaal, maar je geeft nog niet aan hoe het dan wel had gemoeten of gekund. danwel geen antwoord op mijn vraag, toch?
Zou niet weten waar ik moet beginnen... Het meest kwalijke is het maar gewoon oke vinden dat de uitgaven veel groter zijn dan de inkomsten.

Trouwens slimme meid die Els ;-)
Brian
 Brian - zaterdag 14 mei 2011 - 21:01   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door Brian --
D-010
 D-010 - zaterdag 14 mei 2011 - 21:05   quote  deeplink  
Is der al een tussenstand :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Online petitie tegen Jacobs gestart









0.0075449