BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een nieuwe linksbuiten/rechtsbuiten....

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Roy-A'dam
 Roy-A'dam - dinsdag 10 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Moet ajax een nieuwe linksbuiten of rechtsbuiten halen ?
Of moeten ze bijv,Ebicilio & Sulejmani door laten groeien....?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 10 mei 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Hoeveel topics ga je nog openen vanavond? Gewoon even een vraag zodat ik weet wanneer er serieuze vragen gaan komen.
Roy-A'dam
 Roy-A'dam - dinsdag 10 mei 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Dit is togh serieze vraag ?
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - dinsdag 10 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Sulejmani is onder de Boer weer opgebloeid en ik vind Ebecilio met zn 19 jaar een goede buitenspeler. Een speler als Assaidi of Beerens had ik nog wel aan de selectie toegevoegd zodat je altijd nog een optie achter de hand hebt.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 10 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Nee man, deze vraag is al in tientallen topics gevraagd. Dus eigenlijk zeer overbodig. Maar ok als jij serieus vind dat dit een nieuw topic waard is, moet je wachten op het eerste antwoord. Zal mij alleen benieuwen hoe lang het duurt voordat Boudewijn besluit het topic te sluiten wegens overbodigheid.
joduh
 joduh - dinsdag 10 mei 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:20 schreef amsterdammer113 het volgende:
Hoeveel topics ga je nog openen vanavond? Gewoon even een vraag zodat ik weet wanneer er serieuze vragen gaan komen.
whahahahah hij is nieuw man.......leuk toch/?maar goeie reactie masterdammer!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 mei 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ik heb liever een links onder en een rechts boven,maar wel met prammen
joduh
 joduh - dinsdag 10 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
hoi roy!!! nou ik zou geen nieuwe linksbuiten gaan halen...jij?rechtsbuiten weet ik eigenlijk niet....misschien mertens????wat denk jij?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 10 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:24 schreef joduh het volgende:

[..]

whahahahah hij is nieuw man.......leuk toch/?maar goeie reactie masterdammer!!!!!!
Ik vind het idd leuk als er nieuwe mensen komen op het topic. Daarom welkom voor de topicstarter. Maar alsjeblieft, als we alleen maar nieuwe topics gaan openen terwijl er al tientallen over zijn begint het einde zoek te raken.
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Je kan van mij wel een LINKERHOEK krijgen.....
Roy-A'dam
 Roy-A'dam - dinsdag 10 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Ik zou gewoon 1 buitenspeler erbij halen die in plaats van ebicilio & dan gwn die nieuwe buitenspeler basis samen met Sulejmani, & dan ebicilio inbrengen net zolang tot hij meer kan betekenen voor Ajax.
joduh
 joduh - dinsdag 10 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:29 schreef Roy-A'dam het volgende:
Ik zou gewoon 1 buitenspeler erbij halen die in plaats van ebicilio & dan gwn die nieuwe buitenspeler basis samen met Sulejmani, & dan ebicilio inbrengen net zolang tot hij meer kan betekenen voor Ajax.
en ozbilic dan?
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:31 schreef joduh het volgende:

[..]

en ozbilic dan?
Die gooien we in de prullenmand kerel, we gaan gewoon weer Ajax de Tyfus in KOPEN man..... NIemand die wat van de laatste jaren leert man...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 10 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die gooien we in de prullenmand kerel, we gaan gewoon weer Ajax de Tyfus in KOPEN man..... NIemand die wat van de laatste jaren leert man...
100% eens. Volgens mij hebben een aantal supporters niet begrepen dat we een andere weg zijn ingeslagen en zijn ze allemaal rechtdoor gegaan. We gaan niet meer kopen om het kopen, maar we gaan alleen nog kopen om te verbeteren. En bij de buitenspelers heb ik nu niet echt versterkingen gezien die ons per direct gaan verbeteren. En nee zelfs Mertens niet. Speelt nu ook als een drol, net als heel Utrecht op dit moment.
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 10 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

100% eens. Volgens mij hebben een aantal supporters niet begrepen dat we een andere weg zijn ingeslagen en zijn ze allemaal rechtdoor gegaan. We gaan niet meer kopen om het kopen, maar we gaan alleen nog kopen om te verbeteren. En bij de buitenspelers heb ik nu niet echt versterkingen gezien die ons per direct gaan verbeteren. En nee zelfs Mertens niet. Speelt nu ook als een drol, net als heel Utrecht op dit moment.
Die ingeslagen weg is mooi, maar toen ik de bekerfinale bekeek miste ik toch echt wel creatieve kwaliteit voorin. Ebecilio is een prima strijdertje en Ozbiliz een groot talent, maar het zou geen kwaad kunnen om voor volgend jaar 1 technische topspeler (voor de erdivisie) binnen te halen. laat ebecilio en Ozbiliz nog maar even genoegen nemen met invalbeurten en bekerduels.
tommie77
 tommie77 - dinsdag 10 mei 2011 - 21:45   quote  deeplink  
ocbilic is veel beter dan ebecilio als je het mij vraagt
thomASS
 thomASS - dinsdag 10 mei 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:45 schreef tommie77 het volgende:
ocbilic is veel beter dan ebecilio als je het mij vraagt
Idd ik hoor 't steeds meer dat ze ozbiliz beter vinden. Volkomen terecht natuurlijk. Geweldige techniek, kan een man passeren en is niet zo voorspelbaar als ebecilio
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 10 mei 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:44 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Die ingeslagen weg is mooi, maar toen ik de bekerfinale bekeek miste ik toch echt wel creatieve kwaliteit voorin. Ebecilio is een prima strijdertje en Ozbiliz een groot talent, maar het zou geen kwaad kunnen om voor volgend jaar 1 technische topspeler (voor de erdivisie) binnen te halen. laat ebecilio en Ozbiliz nog maar even genoegen nemen met invalbeurten en bekerduels.
Ja natuurlijk en jij denkt dat ze met invalbeurten ineens wel die technische topspeler worden die jij graag wilt dat Ajax gaat kopen. Spelers moeten wedstrijden spelen om kwaliteiten te krijgen. Dus gewoon lekker laten staan en doorgaan op de ingeslagen weg.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - dinsdag 10 mei 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Ik vind Ebecilio te voorspelbaar (komt altijd vanaf links naar binnen en schiet dan van een metertje of 20) en Ozbiliz nog te licht. Wat mij betreft haalt Ajax een specifieke buitenspeler met een actie buitenom, maar dan moeten ze ook een spits hebben die voorzetten vanaf de buitenkant binnen kan prikken en dat ontbreekt er nu een beetje aan. Siem heeft wel de technische bagage, maar niet echt het neusje van een spits. Boerrigter, Verhoek en Beerens zijn wellicht interessante opties, hoewel het altijd afwachten is of ze zich in de ArenA staande houden. Mertens lijkt me te duur.
joduh
 joduh - dinsdag 10 mei 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:50 schreef Harm de Graaf het volgende:
Ik vind Ebecilio te voorspelbaar (komt altijd vanaf links naar binnen en schiet dan van een metertje of 20) en Ozbiliz nog te licht. Wat mij betreft haalt Ajax een specifieke buitenspeler met een actie buitenom, maar dan moeten ze ook een spits hebben die voorzetten vanaf de buitenkant binnen kan prikken en dat ontbreekt er nu een beetje aan. Siem heeft wel de technische bagage, maar niet echt het neusje van een spits. Boerrigter, Verhoek en Beerens zijn wellicht interessante opties, hoewel het altijd afwachten is of ze zich in de ArenA staande houden. Mertens lijkt me te duur.
ben jij familie van dionne???? die zou ik ook graag eens op mijn hamkaasstengel willen hebben man......
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:44 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Wat jij roept is exact wat Ajax de laatste jaren heeft gedaan, gearriveerde spelers kopen die het extreem goed doen in hun competitie... Volgens mij is het aantal miskopen en het aantal echte successen jou ook wel bekend toch??

Nee joh, enkel een goede spits halen van het geld van MOunir, en volgend jaar bouwne in Europa terwijl we de titel winnen...
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk en jij denkt dat ze met invalbeurten ineens wel die technische topspeler worden die jij graag wilt dat Ajax gaat kopen. Spelers moeten wedstrijden spelen om kwaliteiten te krijgen. Dus gewoon lekker laten staan en doorgaan op de ingeslagen weg.
Helemaal mee eens, kijk naar Ebecilio, iedereen ( ik ook) had toch wel wat commentaar op hem, maar de laatste weken is hij toch echt prima aan het spelen, en maakt aardig wat belangrijke goals voor Ajax...
tommie77
 tommie77 - dinsdag 10 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:50 schreef Harm de Graaf het volgende:
uuuh volgens mij gaat merten ook altijd naar binnen en voor eigen suc6
joduh
 joduh - dinsdag 10 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, kijk naar Ebecilio, iedereen ( ik ook) had toch wel wat commentaar op hem, maar de laatste weken is hij toch echt prima aan het spelen, en maakt aardig wat belangrijke goals voor Ajax...
nu de andere 10 nog.................................
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Hey, dat deed Overmars ook..
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 10 mei 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat jij roept is exact wat Ajax de laatste jaren heeft gedaan, gearriveerde spelers kopen die het extreem goed doen in hun competitie... Volgens mij is het aantal miskopen en het aantal echte successen jou ook wel bekend toch??

Nee joh, enkel een goede spits halen van het geld van MOunir, en volgend jaar bouwne in Europa terwijl we de titel winnen...
Mounir is een ongelukkig voorbeeld, maar laten we niet vergeten hoe we aan Suarez en Huntelaar zijn gekomen. Alleen Eriksen zie ik volgend jaar in potentie van dit kaliber zijn, maar Ajax heeft er echt nog één nodig. Dat zie ik Ebecilio en Ozbiliz (nog) niet brengen. Misschien Sulejmani...
baco74
 baco74 - dinsdag 10 mei 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:18 schreef Roy-A'dam het volgende:
Moet ajax een nieuwe linksbuiten of rechtsbuiten halen ?
Of moeten ze bijv,Ebicilio & Sulejmani door laten groeien....?
Micky kan (eindelijk) nog zo'n 2 jaar wat moois voor ons gaan betekenen.
Ebecillio heeft zondag (in mijn ogen) zijn eerste echte goede wedstrijd gespeeld,
toch heb ik meer vertrouwen in Ozbilic, dus kunnen we ons geld aan andere posities besteden.
Er gaan waarschijnlijk een hoop spelers weg,
ik prefereer een nieuwe (evt.reserve)keeper,centrale verdediger en een centrumspits.
We zullen ons ook nog van een hoop dure reserve spelers moeten verlossen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door baco74 --
Roy-A'dam
 Roy-A'dam - dinsdag 10 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 21:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

& affelay bij Barcelona dan zit ook elke keer bankie en komt er in tegen real madrid(champions leaque) en geeft wel een beslissende voorzet. Dan kan je hem togh langzaam gaan brengen tot hij helemaal volledig belangrijk voor ajax is.
Kanarie
 Kanarie - dinsdag 10 mei 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Ik hoop dat Mertens er nog bij komt, toch een beetje zo een type als suarez.
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 10 mei 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:11 schreef Roy-A'dam het volgende:

[..]

& affelay bij Barcelona dan zit ook elke keer bankie en komt er in tegen real madrid(champions leaque) en geeft wel een beslissende voorzet. Dan kan je hem togh langzaam gaan brengen tot hij helemaal volledig belangrijk voor ajax is.
Jij begrijpt me!
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 10 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Heb de naam Tadic trouwens niet zo vaak horen vallen. Hij heeft pas 1 seizoen erdivisie achter de rug, maar volgens mij is hij nou een echte Ajax linksbuiten. Hij was dit seizoen goed voor maarliefst 17 assists en 7 doelpunten. Dat is een behoorlijke score voor een buitenspeler van groningen. De klasse straalt in alle opzichten van hem af. Zal helaas wel een langlopend contract hebben en daardoor wat duur zijn.. wat vinden jullie?
remco k
 remco k - dinsdag 10 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:25 schreef Boilesen het volgende:
Heb de naam Tadic trouwens niet zo vaak horen vallen. Hij heeft pas 1 seizoen erdivisie achter de rug, maar volgens mij is hij nou een echte Ajax linksbuiten. Hij was dit seizoen goed voor maarliefst 17 assists en 7 doelpunten. Dat is een behoorlijke score voor een buitenspeler van groningen. De klasse straalt in alle opzichten van hem af. Zal helaas wel een langlopend contract hebben en daardoor wat duur zijn.. wat vinden jullie?
Helemaal mee eens, je kan de topics erop nakijken, maar voor de wedstrijd tegen Groningen (2-2) zei ik al dat dit een speler voor Ajax was, iedereen verklaarde me zoals gewoonlijk voor gek... Heb ik toch weer eens gelijk gekregen, maar zoals ik al bij een ander topic aangaf, het blijft voor spelers van andere ED club een lastig verhaal om het bij Ajax ook te maken... Een type trainer de Boer help daar trouwens op een positieve manier wel erg aan mee om die druk bij bepaalde spelers te verlagen..
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 10 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Geloof dat hij genoeg klasse heeft het te maken bij ons. Hoeveel zou hij moeten kosten?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Roep dit ook al langer, Tadic heeft een fluwelen traptechniek.
Ik weet niet wat hij moet kosten, volgens mij heeft er nog niemand naar geinformeerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Een nieuwe linksbuiten/rechtsbuiten....

0.0081558