|
|
ajax1111111
|
|
|
Jan Vertonghen We mogen trots op hem zijn zijn optreden in dwdd was echt zoals een ajacied moet zijn volks chapau chapau !! Ik heb me kostelijk vermaakt !! |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
Heb lever dat we zondag trots op hem zijn. Dan vermaak ik me kostelijk! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb het gezie .. Vond het best wel geniaal.. :) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Nu herhaling op ned3 ;) Na het tafeltennis gelul. Heb het zelf nog niet gezien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Kut, had iemand niet kunnen waarschuwen dat die trut er ook zit. Wordt kotsmisselijk van die stem. Boerenneukwijf |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
teering einde van de uitzending zekersss? |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Wat een heerlijke speler is dit! Dit zijn echt de spelers die ajax nodig heeft, spelers die echt met ajax bezig zijn en met een hart voor ajax! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Jan = Held.
Blijf toch man, breng Ajax aan de top met je leiderschap net als Danny Blind. Eeuwige roem en welke stad is er nou mooier dan Amsterdam man... Zelfs je meisje wil blijven. |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 00:11 schreef Ride het volgende:Jan = Held. Blijf toch man, breng Ajax aan de top met je leiderschap net als Danny Blind. Eeuwige roem en welke stad is er nou mooier dan Amsterdam man... Zelfs je meisje wil blijven. voor het eerst dat ik het aanmoedig om naar een vrouw te luisteren :p |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 00:11 schreef Ride het volgende:Jan = Held. Blijf toch man, breng Ajax aan de top met je leiderschap net als Danny Blind. Eeuwige roem en welke stad is er nou mooier dan Amsterdam man... Zelfs je meisje wil blijven. Ja dat kan ik wel begrijpen, die kan elke week weer een nieuwe dildo uitproberen... Amsterdam de place to be for him and her... He can fuck everyone and she can be fucked by everything... Dus als ze een beetje geil zijn, dan blijven ze gewoon in Amsterdam!!Amsterdam is the place to be!!! Luister naar je vrouwtje!!!
En voor de Rotterdammers, voordat ze denken dat wij weer arrogant zijn en dat Amsterdam de beste en moooiste stad is... Hierbij een stukje over jullie stad!!
Rotterdam?? dat klinkt ook zo rot, het komt rot je strot uit, alsof alles daar verrot is en wegrot, rot, rot, rot, rotti, rot op, rot kop, rotwijf, Rotterdam, een dam die wegrot? Ik begrijp niet hoe iemand ooit zo'n naam heeft kunnen verzinnen voor zo'n stad.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 00:11 schreef Ride het volgende:Jan = Held. Blijf toch man, breng Ajax aan de top met je leiderschap net als Danny Blind. Eeuwige roem en welke stad is er nou mooier dan Amsterdam man... Zelfs je meisje wil blijven. +1000000000030
JAN LEES DIT VRIEND!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
daarom eerst zien dat hij weggaat toch :P misschien haalt zijn vrouwtje hem wel over. |
|
|
|