|
|
FEY-Esm
|
|
|
Oef, Henk is zwart-wit.. ! Ik ben grijs, alsnog vind ik the q wel een lief mannetje.. :) Aaaah.. The Q, snuitje.. *Knuffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
HAHAHAHAHAHA beste topic titel van het jaar ...ik zweer het! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ehm, vooral de mens.. de karakter, het individu die de topic opent.. ! Daar moet wat van afstralen, chemie zijn.. ! De bitjes en bytes moet van het scherm af spatten! Dus ik snap je in deze zeker, Leon! *Opliku, ik denk aan je! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hé Q, dank je wel, er staan allerlei bestellingen voor kabeljauw op mijn voicemail! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Els niet bang voor discrepantie met The Q?:) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: hahaha, nee hoor. Vriendinnetje leest mee, en die heeft echt helemaal dubbel gelegen, en mijn voicemail volgepraat met een enorme bestelling vis..... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
U bent real life bekent met The Q, en The Q is een vrouw? (Dat zal voor enorme opschudding zorgen onder een aantal vaste forumbezoekers? :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nee, ken de Q niet. En ik ga er vanuit dat het een kerel is. Maar ik kan me vergissen. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik moet eerlijk bekennen.. dit valt tegen! :) maar eet smakelijk (vis) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nou, ik schijn het te verkopen. kom zelf niet erg veel verder dan vissticks. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
zijn vissticks vis dan ??????? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Voor mij wel. Heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:15 schreef Els het volgende:Hé Q, dank je wel, er staan allerlei bestellingen voor kabeljauw op mijn voicemail! Da's apart? Je was toch vies volgens Q? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, blijkbaar een gevalletje niet zo goed lezen. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
hahaha wat een toestand op de Forum band. Els ik neem alles terug volgens mij ben je best ok. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 16:26 schreef de flh het volgende:[..] Ga jij maar eens een ander forum zoeken. Dit is een vd 'privileges' van Jap.. als je daar niet tegenkan dan moet je hem beter afzeiken dan hij jou. als je dat niet kan, moet je gewoon opdonderen. hehehehehehehe.............jij snapt hem;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ga is wat meer bier drinken, gaat niet goed met je;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
kben er uit: tis de q-koorts |
|
|
|