|
|
adriu
|
|
|
en daar bedoel ik mee dat Ajax niet wint van twente als Ajax niet mee gaat met het harden spel wat twente zeker speelt en twente let heus niet op een of meer geel of rood kaarten ! zondag telt al leen winnen!! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
|
|
|
taart
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: we zullen zien of het onzin is zondag! |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: lamlul rot toch op... |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: oprotten ga je koeien melken diknek... |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
hoef je geen topic voor te openen toch? alleen eens met je laatste zin. |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: 1x Luuk de Jong 1x Theo Janssen! |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
die rood pakken? Wordt makkelijk middagje dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door flithje -- |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: nee die de doelpunten maken!
TWENTE KAMPIOEN HOLE HOLE! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: hole hole,ben je duits of zo... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 09:42 schreef adriu het volgende:en daar bedoel ik mee dat Ajax niet wint van twente als Ajax niet mee gaat met het harden spel wat twente zeker speelt en twente let heus niet op een of meer geel of rood kaarten ! zondag telt al leen winnen!! Volgens mij was het afgelopen weekend ook totaal geen harde wedstrijd, en is Twente ook niet een ploeg die zoiezo veel kaarten pakt. Ik denk dat je ongelijk hebt. |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: ik zal aan je denken op het kampioensfeest.. in enschede, op de snelweg. OVERAL! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
tukkers zijn duitsers, heb je dat niet gezien het hele seizoen lang |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ajax heeft dat harde spel helemaal niet nodig om die duitsers te verslaan. 3-0 al bij rust, want ook Twente is maar een middelmatig team dat geregeld met grote cijfers verliest !!
"Oooh...wat zijn die moffen stil" gaat het dan door het stadion. "Het zijn maar NEP NEderlanders, nep Nederlaaanders"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:53 schreef Rogier het volgende:Ajax heeft dat harde spel helemaal niet nodig om die duitsers te verslaan. 3-0 al bij rust, want ook Twente is maar een middelmatig team dat geregeld met grote cijfers verliest !! "Oooh...wat zijn die moffen stil" gaat het dan door het stadion. "Het zijn maar NEP NEderlanders, nep Nederlaaanders" net als zondag toch ? |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
quote: En uiteindelijk 3-2 voor Ajax. dus van mijn mogen die twee wel scoren ja! |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
quote: Gun die boeren ook 1x per honderd jaar een prijsje, met die beker kunnen ze de melk mee koel houden. Ajax wordt kampioen, en zal de komende jaren weer toonaangevend zijn. Niet alleen omdat Ajax beter is, maar het hele team van die Tukkers valt straks uiteen, en slapen al die Tukkers straks weer in een Ajaxpyjama..en het enige gras waarvan ze dan weer genieten zijn de prachtige weilanden. |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 12:14 schreef roeliskoel het volgende:[..] Niet alleen omdat Ajax beter is, maar het hele team van die Tukkers valt straks uiteen, en slapen al die Tukkers straks weer in een Ajaxpyjama..en het enige gras waarvan ze dan weer genieten zijn de prachtige weilanden. Uit welk feit kan jij zeggen dat ajax op dit moment beter is dan Twente ? En dat twente uit elkaar valt klopt misschien wel... maar denk eens aan Stekelenburg, vd wiel, verthongen ... |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
DeJong11 waarom doe je dit man? Wil je zo nodig Ajacieden provoceren? Wij zien zondag wel hoe het gegaan is. En voor die andere over dat konstante gezeik over nepmoffen echt nu weet ik in een keer wat voor een trieste supporters er bij iedere club zitten! |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 14:03 schreef R!ck het volgende:DeJong11 waarom doe je dit man? Wil je zo nodig Ajacieden provoceren? Wij zien zondag wel hoe het gegaan is. En voor die andere over dat konstante gezeik over nepmoffen echt nu weet ik in een keer wat voor een trieste supporters er bij iedere club zitten! ik geef mijn mening! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik ook: jij bent naar mijn mening een zielig klein mannetje dat gepest wordt op school en thuis door je familie en daarom ga je met je lompe lijf en puistenkop maar net alsof doen dat je twente-supporter bent....... in de hoop dat je gewaardeerd zal worden.....NOOIT NIET LAMLUL!
OPDONDEREN NOU, CLEARASIL OP JE WANGEN EN VROEG NAAR BED KUTJONG! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 18:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik ook: jij bent naar mijn mening een zielig klein mannetje dat gepest wordt op school en thuis door je familie en daarom ga je met je lompe lijf en puistenkop maar net alsof doen dat je twente-supporter bent....... in de hoop dat je gewaardeerd zal worden.....NOOIT NIET LAMLUL! OPDONDEREN NOU, CLEARASIL OP JE WANGEN EN VROEG NAAR BED KUTJONG! EENS, en dat is mijn mening... hehe |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Ga ze dan niet provoceren man! Dat jij die mening hebt is je goedrecht maar let beetje op je woorden, tis nogsteeds zo dat hun iets meer recht van spreken hebben! En ja Twente is onze club klopt, maar houd er rekening mee dat je voor gek staat als Twente verliest straks! Realistisch blijven jongen! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 19:40 schreef R!ck het volgende:[..] Ga ze dan niet provoceren man! Dat jij die mening hebt is je goedrecht maar let beetje op je woorden, tis nogsteeds zo dat hun iets meer recht van spreken hebben! En ja Twente is onze club klopt, maar houd er rekening mee dat je voor gek staat als Twente verliest straks! Realistisch blijven jongen! Huh? Ik dacht dat jij voor Feyenoord was? :P |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: natuurlijk wel je moet ze wakker houden!heb je kunnen zien in de beker wedstrijd! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:50 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij was het afgelopen weekend ook totaal geen harde wedstrijd, en is Twente ook niet een ploeg die zoiezo veel kaarten pakt. Ik denk dat je ongelijk hebt. nou Remko goed kijken zondag! dan kan je het verschil zien tussen de beker wedstrijd en de wedstrijd om het kampioen schap!de ploeg die het meeste geel durf te pakken die wint!! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:53 schreef Rogier het volgende:Ajax heeft dat harde spel helemaal niet nodig om die duitsers te verslaan. 3-0 al bij rust, want ook Twente is maar een middelmatig team dat geregeld met grote cijfers verliest !! "Oooh...wat zijn die moffen stil" gaat het dan door het stadion. "Het zijn maar NEP NEderlanders, nep Nederlaaanders" ik bedoel niet hard spel! maar wie de meeste kleine overtreding.s durf te maken ! en dus veel geel die wint denk ik! een goed voorbeeld was janssen toen hij een vrije trap moest nemen hij duwde zijn tegenstander met 2 handen weg was gewoon geel! en Blom stond er bij en deed niets!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 11:31 schreef adriu het volgende:[..] natuurlijk wel je moet ze wakker houden!heb je kunnen zien in de beker wedstrijd! denk je echt dat ze dit lezen? |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Wat een onzin. Er is slechts een manier hoe we kunnen winnen. En dat is in een propvolle ArenA achter het team gaan staan, en 90 minuten lang steunen.
We hebben het nog nooit van hard of fysiek spel moeten hebben. Daar hebben we de spelers ook helemaal niet voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 11:54 schreef Booya4Afca het volgende:Wat een onzin. Er is slechts een manier hoe we kunnen winnen. En dat is in een propvolle ArenA achter het team gaan staan, en 90 minuten lang steunen. We hebben het nog nooit van hard of fysiek spel moeten hebben. Daar hebben we de spelers ook helemaal niet voor. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 13:27 schreef DeJong11 het volgende:[..] Uit welk feit kan jij zeggen dat ajax op dit moment beter is dan Twente ? En dat twente uit elkaar valt klopt misschien wel... maar denk eens aan Stekelenburg, vd wiel, verthongen ... Dat merk je zondag wel, en de komende jaren... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jezus man wat een topic........... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: Ahaha omdat ik ook op Feyenoord-forum post? Ahaha ik post overal positief zolang er maar reden voor is! Zoals Ajax vind ik mooi dat de ploeg weer terug komt, is alleen maar beter voor het Nederlandse voetbal! En tjah soms zitten er mensen tussen die je niet snapt als supporter van andere club ;-) |
|
|
|