|
|
DeJong11
|
|
|
Steve McClaren was als trainer van FC Twente een aanwinst voor het Nederlandse voetbal. De Engelsman plaatste het resultaat op één en met succes. Na het veroveren van de landstitel liet hij Enschede echter direct achter zich. Spijt van zijn overgang naar VfL Wolfsburg, waar hij in februari werd ontslagen, heeft McClaren echter niet. "Totaal niet", zegt hij in De Telegraaf. "Bij FC Twente heb ik al mijn doelen bereikt. Ik wilde de club in de top drie van Nederland brengen, daarna wilde ik de club kampioen maken en de grote doorbraak forceren. Dat is gelukt."
De oefenmeester volgt de verrichtingen van de Tukkers op de voet. De huidige jacht op de titel doet hem denken aan zijn mooie tijd in Nederland. "Ik denk dat ik daarom ook wil terugkeren als trainer in de Eredivisie", aldus McClaren, die volgens de ochtendkrant geen uitlatingen wenst te doen over de club die hij dan zou willen coachen.
Misschien iets voor feyenoord als Mario weg gaat ?
Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/165707/McClaren_aast_op_terugkeer_in_Eredivisie.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door DeJong11 -- |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik vraag me nu wel af of het kampioenschap nou echt aan hem was te danken. Gezien die Belg he ook (hoop ik) gaat flikken. Engeland heeft hij niet naar het EK weten te loodsen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Hij haalde wel meer punten dan die Belg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en t voetbal was ook beter. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: best een goeie trainer eigenlijk. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Vind m niet zo bij Feyenoord passen, weet niet waarom |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Doe dan Tony Adams halen... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Dan toch liever McClaren, die heeft zich al bewezen (in de eredivisie).. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja, maar Feyenoord is niet zomaar Eredivisie. Tony heeft stage bij ons gelopen, heeft de goeie mentaliteit, frisse wind!
Ik vind overigens dat Mario moet blijven! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou een goede optie zijn. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
denk niet dat t nu bij ons afhangt van welke trainer we hebben |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:05 schreef hotjumper het volgende:[..] Ja, maar Feyenoord is niet zomaar Eredivisie. Tony heeft stage bij ons gelopen, heeft de goeie mentaliteit, frisse wind! Ik vind overigens dat Mario moet blijven! Hij krijgt van mij nog 10 wedstrijden na de zomer om die groep het maximale uit zich te laten halen.. De menstaliteit van McClaren is ook niet slecht. En hij weet precies wat die spelers moeten doen om zich in de top te voetballen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: reageer niet dan als het je niet interreseert! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ah! Een politieagent! |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: volgens mij staat er boven duidelijk ...
als mario weg gaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
McClaren is interessante optie, maar nu niet relevant. Gewoon verder met Mario: najaar is zijn testcase. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is ie toch niet
Kun je ook zeggen ALS..... weg gaat moet dan .......komen?
Kan ik ongeveer 25 (hoeveel selectiespelers hebben we?) nietszeggende nutteloze topics openen voor je.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: daarom staat er ook als en niet omdat |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog wel.. Maar discussiëren over een vervanger is niet verkeerd. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: van de meeste spelers zijn zulke topics er al, maar een vertrek van mario was de laatste tijd bij veel mensen hier op het forum toch volgens hun aan de orde. dus ik gooi m er alleen maar in .. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Martin heeft niet zoveel geduld als het straks weer kut gaat.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eerst Mario tot de winterstop een kans geven en dan evalueren! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: ALS messi en villa en iniesta bij feyenoord speelden wonnen we de eredivisie |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: dat slaat nergens op want zoiets is nooit aan de orde geweest ? een vertrek van mario daar integen volgens mij meerdere malen! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Sowieso niet! Swerts zou ze alle 3 geblesseerd schoppen op de training. |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:32 schreef MauricioAros het volgende:[..] Sowieso niet! Swerts zou ze alle 3 geblesseerd schoppen op de training. +1 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:27 schreef DeJong11 het volgende:[..] van de meeste spelers zijn zulke topics er al, maar een vertrek van mario was de laatste tijd bij veel mensen hier op het forum toch volgens hun aan de orde. dus ik gooi m er alleen maar in .. ik zie er geen 1.
Als vlaar weg gaat komt???........... Als Wijnaldum weg gaat komt???........ Als Fer weg gaat komt???...........
Zouden overigens nog logische topics zijn aangezien de kans aanwezig is dat ze weg gaan. Dat is bij mario niet het geval (enkel op een forum wordt dit geopperd). |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: eerst maar is afwachten wat er komt en gaat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: komt er zo een topic. als t straks kut gaat dan.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha...........jij snapt hem stylzz |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
weet er ook nog wel 1:
ALS nieuwe forumleden de eerste maanden geen topics mogen openen krijg je dan minder onzin? |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:38 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] ik zie er geen 1. Als vlaar weg gaat komt???........... Als Wijnaldum weg gaat komt???........ Als Fer weg gaat komt???........... Zouden overigens nog logische topics zijn aangezien de kans aanwezig is dat ze weg gaan. Dat is bij mario niet het geval (enkel op een forum wordt dit geopperd). doe niet zo mierenneukerig... je weet wat ik bedoel |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:38 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] Dat is bij mario niet het geval (enkel op een forum wordt dit geopperd). ??????????????? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: en jij niet wat ik bedoel |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:43 schreef Jappie_FEY het volgende:weet er ook nog wel 1: ALS nieuwe forumleden de eerste maanden geen topics mogen openen krijg je dan minder onzin? hehehe |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
mischien weet fannetje het antwoord wel? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: heel NL heeft het over zijn mogelijke vertrek. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Olaf79
|
|
|
Mario gaat niet weg!!! Is ook niet nodig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als jij nog zo'n kut seizoen wilt moet ie blijven zitten ja.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: kom nou eens terug naar NL man, dat gereis de hele tijd of hebben jullie geen tv in de provincie. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Als been nou eens zelf opstapt, laat McClaren dan maar komen hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Been stapt zelf niet op.. Dan krijgt hij geen centjes mee |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 15:43 schreef de flh het volgende:[..] kom nou eens terug naar NL man, dat gereis de hele tijd of hebben jullie geen tv in de provincie. misschien moet je wat minder blowen?;) |
|
|
|