|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ik denk dat dat 't is.. ik ben gek en niemand heeft het over een mogelijk vertrek van Been. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: nee, hoor, ik niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
tja..... Mario krijgt voor een groot gedeelte weer een nieuwe groep om op te bouwen. Iedereen weet dat zo iets tijd kost,dan zou het wel zo eerlijk zijn om hem wederom tijd te gunnen..Blijft de groep bijeen en er komen nog eens versterkingen bij ook tja dan krijgt hij idd een wedstrijdje of 10 de kans.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 11:27 schreef DeJong11 het volgende:[..] van de meeste spelers zijn zulke topics er al, maar een vertrek van mario was de laatste tijd bij veel mensen hier op het forum toch volgens hun aan de orde. dus ik gooi m er alleen maar in .. mwah, . . veel mensen hier op het forum? naar mijn idee waren er meer forumbezoekers voor het aanblijven van Mario, maar 't kan zijn dat ik het verkeerd heb ingeschat vanwege het feit dat ik zelf pro Mario ben. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 19:08 schreef sevillana het volgende:[..] mwah, . . veel mensen hier op het forum? naar mijn idee waren er meer forumbezoekers voor het aanblijven van Mario, maar 't kan zijn dat ik het verkeerd heb ingeschat vanwege het feit dat ik zelf pro Mario ben. nu weer wel denk ik. na de nederlaag tegen AZ waren de mensen die voor Been waren op 1 hand te tellen. Het overgrote deel was zag het niet meer in hem zitten. Inmiddels is een groot deel weer op die mening teruggekomen.
De tendens nu is meer dat hij een wedstrijd of 10 nog de kans krijgt in het nieuwe seizoen om te laten zien of hij Feyenoord echt beter kan maken.
Zijn nog steeds aantal tegen hem. Waaronder MMM, maar dat kan ik wel waarderen (hoewel ik zelf altijd pro-been ben geweest). Zijn mening gaat tenminste niet over 1 nacht ijs. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|