BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leroy Fer is er nog niet uit of zijn toekomst bij Feyenoord ligt

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Yarishal
 Yarishal - woensdag 11 mei 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Feyenoord verzekerde zich onlangs voor een langere periode van de diensten van Stefan de Vrij, maar dat betekent niet dat alle zelf opgeleide spelers het voorbeeld van de verdediger volgen. Leroy Fer is er namelijk nog niet uit of zijn toekomst bij de Rotterdamse club ligt.

Voorlopig tekent de 21-jarige middenvelder, die nog tot medio 2012 onder contract staat bij Feyenoord, dan ook geen nieuwe verbintenis. Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft daarover om de tafel gezeten met technisch directeur Martin van Geel. Dat was een goed gesprek. Heel open, eerlijk en positief, vertelt Jansen aan Voetbal International. Maar uiteindelijk heeft Leroy laten weten te willen wachten met zijn beslissing.

Hij wil de komende weken zien hoe de toekomst van Feyenoord eruit gaat zien, legt de spelersmakelaar uit. Wie komt erbij en wie vertrekt? Leroy is er nog niet uit of hij bijtekent of een vertrek wil overwegen. Het is voor die jongen misschien wel de belangrijkste beslissing in zijn carrière tot nu toe, maar hij staat zeker open voor de plannen van Feyenoord. Als de club hem een positief toekomstbeeld kan schetsen, zal hij daar absoluut gevoelig voor zijn. (Bron: vi.nl .)

Jammer Leroy; aanbieding intrekken en energie steken in andere jongens die wel willen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door Yarishal --
moa
 moa - woensdag 11 mei 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Doei Leroy !
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 11 mei 2011 - 15:07   quote  deeplink  
afwachten maar, kan hem jammer genoeg best begrijpen
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 11 mei 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Vind het wel zonde als hij gaat, was in de delen fifa een van de meest iconische spelers van feyenoord! Leek er het meest op! Zelfs zijn rare, voorovergebogen loopje zat erin! Ook in de PSP-versie!
craven
 craven - woensdag 11 mei 2011 - 15:12   quote  deeplink  
tsja wat moet je hier van vinden, eigenlijk oud nieuws in een nieuw jasje
Olaf79
 Olaf79 - woensdag 11 mei 2011 - 15:17   quote  deeplink  
pfff wat gedoe zeg.
Kan iemand mij begrijpen als ik zeg dat hij van mij mag vertrekken.

Waar is de tijd gebleven dat spelers zonder na te denken al zeiden dat ze heeeel graag in de kuip wilde spelen?????????
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 mei 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:07 schreef Jappie_FEY het volgende:
afwachten maar, kan hem jammer genoeg best begrijpen
eens. Leroy zal heus wel beseffen dat hij nog niet aan het buitenland toe is. Maar als hij denkt dat er volgend jaar geen volwaardig elftal staat, dan zou ik ook grote twijfels hebben (als Feyenoord niet mijn cluppie was geweest).

Kijk, in principe kunnen er maar zo 4-5 basisspelers vertrekken: Castaignos en De Cler in ieder geval. Meeuwis waarschijnlijk en er is een behoorlijke kans dat ook Vlaar en/of Wijnaldum vertrekken. En wat gaat Ryo doen?

Dan moet je maar afwachten wat daarvoor terugkomt. En je weet ook niet of Dani, Cisse en JDT nog van waarde kunnen zijn voor Feyenoord. Stel nou, in een worst case scenario voor Fer, dat bovenstaande 9 niet inzetbaar zijn.

Mulder
Swerts-De Vrij-Bahia-Indi
Mokotjo-Fer-Clasie
Biseswar-Fernandes-Cabral

Ja ik zou er ook nog even over na moeten denken als ik als Fer zijnde in zo'n elftal zou komen te spelen.
finsend
 finsend - woensdag 11 mei 2011 - 15:19   quote  deeplink  
Ik zou er flink van balen. Ben een Fer fan vanaf het moment van zn debut met nummer 28, afrokapsel en basketbal loopje
joepje3
 joepje3 - woensdag 11 mei 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:17 schreef Olaf79 het volgende:
pfff wat gedoe zeg.
Kan iemand mij begrijpen als ik zeg dat hij van mij mag vertrekken.

Waar is de tijd gebleven dat spelers zonder na te denken al zeiden dat ze heeeel graag in de kuip wilde spelen?????????
Ja, maar dat was een tijd waarin je als speler wist dat je voor het kampioenschap + de beker speelde en daarnaast ook nog Europees voetbalt. Dat is toch wat anders dan het (treurige) degradatievoetbal van dit jaar.

Overigens denk ik dat Fer en Wijnalbum uiteindelijk wel bijtekenen. Alleen Vlaar zal moeilijk worden ivm zijn leeftijd.
joepje3
 joepje3 - woensdag 11 mei 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Meeuwis waarschijnlijk
Niet waarschijnlijk, dat is al zeker.
Olaf79
 Olaf79 - woensdag 11 mei 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Wijnaldum gaat naar Arsenal denk ik. Betekend wel dat we Ryo nog een jaartje kunnen huren. Vlaar gaat naar duitsland denk.

Betekend dat we volgend jaar gaan genieten van Mokotjo!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 mei 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:21 schreef joepje3 het volgende:

[..]

Niet waarschijnlijk, dat is al zeker.
ja, vrijwel zeker inderdaad, maar wellicht dat Borussia hem later alsnog van de hand wil doen, dat Feyenoord dan weer geinteresseerd is. Maw, onder de huidige voorwaarden gaat Feyenoord Meeuwis niet overnemen, maar wellicht wanneer hij daar gratis kan vertrekken dat de zaken anders komen te liggen. Dat bedoelde ik met waarschijnlijk.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 11 mei 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:20 schreef joepje3 het volgende:

[..]

Ja, maar dat was een tijd waarin je als speler wist dat je voor het kampioenschap + de beker speelde en daarnaast ook nog Europees voetbalt. Dat is toch wat anders dan het (treurige) degradatievoetbal van dit jaar.

Overigens denk ik dat Fer en Wijnalbum uiteindelijk wel bijtekenen. Alleen Vlaar zal moeilijk worden ivm zijn leeftijd.
Ehm.. ? Hoe oud is Fer? Hebben wij ooit, in Fer zijn A-status bij Feyenoord, gevoetbald voor het kampioenschap? Heb ik ff gemist hoor!
Olaf79
 Olaf79 - woensdag 11 mei 2011 - 15:44   quote  deeplink  
precies begin te denken dat hij het hoog in zijn bol begint te krijgen.
aan de andere kant snap ik feyenoord ook niet. waarom sluit je contracten af die allemaal de zelfde einddatum hebben?
de flh
 de flh - woensdag 11 mei 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:44 schreef Olaf79 het volgende:
waarom sluit je contracten af die allemaal de zelfde einddatum hebben?
Daar snap ik ook echt helemaal geen flikker van.

Óf een contract met optie op verlenging.

Óf twee jaar van te voren dreigen dat ze twee jaar lang niet meer zullen spelen..

Feyenoord wordt echt de bitch/melkkoe van de eigen jeugd ipv de eigen jeugd die de club naar een hoger niveau tilt.

ongelovelijk.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 11 mei 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Haha, dat was een intern grapje van bosz..! En lachen dat hij nou doet! Misschien neemt Heracles Fer en Vlaar wel over, voor een prikkie op te halen en alleen welwillend bij clubs die in het linkerrijtje eindigen? Sorry, sarcasme! :)
el-loco
 el-loco - woensdag 11 mei 2011 - 16:08   quote  deeplink  
Mazzel Fer en ciao. Meneer denkt dat barca arsenal en real in de rij staan. Dan mag je eerst wel eens een seizoen constant presteren baal hooi!
el-loco
 el-loco - woensdag 11 mei 2011 - 16:09   quote  deeplink  
Het enige wat groot is bij deze jongen is zijn ego! Net als bij zijn vriend wijnaldum! GEEN WOORDEN MAAR DADEN!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door el-loco --
The Q
 The Q - woensdag 11 mei 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:07 schreef Jappie_FEY het volgende:
afwachten maar, kan hem jammer genoeg best begrijpen
jij wel ja
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 mei 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Beetje jammer...
Alexmem
 Alexmem - woensdag 11 mei 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Ik denk dat T-FeYeN00rD de spijker op z'n kop slaat en dat dit precies het scenario is waar Fer bang voor is. Bovendien, hij heeft nog contract voor een extra jaar en laat zich dus - terecht m.i., hoewel ik het als supporter graag anders zou zien - niet gek maken.
de flh
 de flh - woensdag 11 mei 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 16:19 schreef hotjumper het volgende:
Beetje jammer...
en dan heb je ook nog mensen die 'we worden kampioen' gaan lopen roepen.
Els
 Els - woensdag 11 mei 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Vind het nogal ongelukkig hoe zijn zaakwaarnemer eea naar buiten brengt. De boodschap is dus eigenlijk, Feyenoord had een klote jaar, maar dat lag niet aan Fer, maar aan zijn collega's. Fijne man ben je dan voor je team.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 19:01   quote  deeplink  
idd Els een treurig bericht...
ted
 ted - woensdag 11 mei 2011 - 19:18   quote  deeplink  
klopt helemaal ,zou tie nog ook nog wel eens denken aan de laatste minuut uit tegen AA Gent
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 11 mei 2011 - 19:19   quote  deeplink  
heeft een beetje 2 kanten: snap hem op zich wel, ik denk dat wij allemaal benieuwd zijn naar het volgende seizoen en wat er dan op het veld staat maar aan de andere kant is Fer nog maar 21 jaar, speelt niet constant en heeft op cruciale momenten toch ook wel zijn foutjes gemaakt. Ik spreek nu misschien wel een beetje teveel als Feyenoorder maar je wil toch ook graag bij dit omslag punt zijn (minder schulden, zowaar [geleend] geld om een spits te kopen, en toch een wat betere structuur in de club)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 mei 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Blijft ie of gaat ie...? Is ondertussen een dik boek aan het worden.
En als ie wil gaan...Vette prijs om z'n nek dan.
Raak afgestompt van die Fer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 mei 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 18:42 schreef Els het volgende:
Vind het nogal ongelukkig hoe zijn zaakwaarnemer eea naar buiten brengt. De boodschap is dus eigenlijk, Feyenoord had een klote jaar, maar dat lag niet aan Fer, maar aan zijn collega's. Fijne man ben je dan voor je team.
ja maar dat vond ik dus van alle 4 (heb ik ook al eens eerder gezegd).

Niet alleen moeten ze niet vergeten dat ze ZELF de oorzaak zijn van de ellende (deels), maar dat ze ook ZELF de sleutel in handen hebben tot succes.
Alles wat nodig is, is nog 2 jaar bijtekenen en nog 1 jaar je STINKENDE best te doen.

Misschien verdien je dan zelfs wel je ECHTE droomtransfer.
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 15:17 schreef Olaf79 het volgende:
pfff wat gedoe zeg.
Kan iemand mij begrijpen als ik zeg dat hij van mij mag vertrekken.

Waar is de tijd gebleven dat spelers zonder na te denken al zeiden dat ze heeeel graag in de kuip wilde spelen?????????
da's best een lange tijd geleden hoor, ik denk dat de meeste forumbezoekers die tijd niet hebben meegemaakt
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 11 mei 2011 - 19:53   quote  deeplink  
@Sevillana en Olaf92847

Hallo.. ondanks de 'geruchtenmachine', hebben we biseswar!, niet mijn idool, maargoed. Ik zal eens een lans voor hem breken, want
1. Hij was degene die bijtekent zonder probs, en daarbij meldt, ik zal ff officieel doen.. :
"Zoals mijn zaakwaarnemer al zei: in Nederland is er voor mij maar één club en dat is Feyenoord", sprak de creatieve flankspeler in Sportweek over zijn liefde voor Feyenoord. Biseswar wil de komende seizoenen in De Kuip zijn sportieve ambities vervullen.
2. Was hij een van de weinigen, de enigen? die tijdens ADO en tijdens VITESSE, tijdens HERACLES en tijdens NAC (jaja 4 wedstrijden) zich tijdens wedstrijd naar het publiek keerde, om hulp vroeg, en kreeg.. Vlaar was stil en keek ernaar met zijn puppyoogjes..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door FEY-Esm --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 mei 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Zijn nog zat die bij Feyenoord willen spelen: amateurvoetballers bijvoorbeeld.
Els
 Els - woensdag 11 mei 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 19:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

da's best een lange tijd geleden hoor, ik denk dat de meeste forumbezoekers die tijd niet hebben meegemaakt
Ik wil in elk geval nog steeds heel erg graag naar de Kuip toe. Telt dat ook?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 mei 2011 - 20:59   quote  deeplink  
Goh Leroy ik weet ook niet of jou toekomst wel bij mijn Feyenoord voor jou is.
Blaag doe wat, denk je nu dat je een basisplaats krijgt bij een Duits,of Engelse club.
Het zou mij ook niet verbazen dat je naar FC Twente gaat.
Leroy denk niet te lang anders kan je lekker gaan zitten op de bank en spelen in het 2e
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 20:30 schreef Els het volgende:

[..]

Ik wil in elk geval nog steeds heel erg graag naar de Kuip toe. Telt dat ook?
hoe is het met je conditie en je balvaardigheid gesteld dan?
realistisch
 realistisch - woensdag 11 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Verwende overschatte blaag. Bijtekenen of op transferlijst!!! Roorda of vormer halen die jongens willen wel voor feyenoord spelen.
gfvp1
 gfvp1 - woensdag 11 mei 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:23 schreef realistisch het volgende:
Verwende overschatte blaag. Bijtekenen of op transferlijst!!! Roorda of vormer halen die jongens willen wel voor feyenoord spelen.
Volledig mee eens;en als die andere blaag,die er ook nog niet uit is(wijnaldum), dan ook vertrekt dan kunnen ze Hadouir ook halen... wat een over het paard getilde mannetjes allemaal. Ik walg er van en hoop dat we weer eens een generatie voetballers krijgen met jongens als de Wolf, Fraser, Metgod enz. die ondanks een hele slechte periode gewoon bleven en prijzen pakten voor deze oh zo mooie club!

Laat die Fer maar wegwezen dit jaar nog dan vangen we nog wat geld voor hem
gfvp1
 gfvp1 - woensdag 11 mei 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Het zijn eigenlijk allemaal nare de guzmannetjes (nieuw scheldwoord; kunnen we daar een yell van maken en a.s. zondag luidkeels zingen?)
Els
 Els - woensdag 11 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

hoe is het met je conditie en je balvaardigheid gesteld dan?
Conditie waardeloos, heb m'n eerste hartinfarct te pakken tegen de tijd dat ik de middenstip bereik. Maar dan komt er niemand meer langs. Was vroeger redelijk succesvol spits, en tweebenig. Met een prima instelling, dus heb ook wel op andere plekken gestaan, vooral op links. Volgens mijn vader staan daar de kneuzen ;-)
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 22:24 schreef Els het volgende:

[..]

Conditie waardeloos, heb m'n eerste hartinfarct te pakken tegen de tijd dat ik de middenstip bereik. Maar dan komt er niemand meer langs. Was vroeger redelijk succesvol spits, en tweebenig. Met een prima instelling, dus heb ook wel op andere plekken gestaan, vooral op links. Volgens mijn vader staan daar de kneuzen ;-)
hahahahahahahaha
suijkerman
 suijkerman - donderdag 12 mei 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Als Fer, Wijnaldum en Vlaar niet willen bijtekenen dan inderdaad verkopen! Bij Biseswar mag ook een strik om zijn nek. Veel te veel salaris (8 ton!!) Bij elkaar haal je dan zeker 7,5 miljoen op aan transfergeld. Jongens daar kan je echt wat mee. Dan is Roorda geen probleem meer. Zet daar dan maar Shone of Hadouir bij. Heb je nog geld genoeg voor een echte LEIDER.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 12 mei 2011 - 08:10   quote  deeplink  
Leroy heeft dus nog steeds een slaapmoment.......twijfelen is dus gelukkig niet alleen in het veld maar ook erbuiten.
Rovert
 Rovert - donderdag 12 mei 2011 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 22:23 schreef gfvp1 het volgende:
Het zijn eigenlijk allemaal nare de guzmannetjes (nieuw scheldwoord; kunnen we daar een yell van maken en a.s. zondag luidkeels zingen?)
nee, je bent zelf naar
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 08:38 schreef Rovert het volgende:

[..]

nee, je bent zelf naar
Lekker puh......
Kunnen we geen topic politie gaan instellen
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 mei 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 20:49 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Lekker puh......
Kunnen we geen topic politie gaan instellen
Forum NSB'ers?
de.fan
 de.fan - zaterdag 14 mei 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 20:59 schreef piet de paler het volgende:
Goh Leroy ik weet ook niet of jou toekomst wel bij mijn Feyenoord voor jou is.
Blaag doe wat, denk je nu dat je een basisplaats krijgt bij een Duits,of Engelse club.
Het zou mij ook niet verbazen dat je naar FC Twente gaat.
Leroy denk niet te lang anders kan je lekker gaan zitten op de bank en spelen in het 2e
Het is toch al bewezen dat je van het trainen bij een andere club al beter wordt in het buitenland. Dus zeggen ze dat ze altijd een geldige en goeie reden hebben om te vertrekken!!
Clubliefde?? Euro-liefde zullen ze bedoelen.............
peer 2
 peer 2 - zaterdag 14 mei 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Geeft wel aan dat dit soort jongens geen "killer-mentaliteit" hebben.
Twijfelende pubers; vaak genoeg in spel terug gezien. Dus nog veel te jong voor het echte werk. In buitenland komen ze op de bank of worden aan 2e divisie ploegje uitgeleend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leroy Fer is er nog niet uit of zijn toekomst bij Feyenoord ligt









0.0078458