BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Feyenoord kan volgend seizoen iedereen gaan verbazen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 11 mei 2011 - 15:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been: 'Feyenoord kan volgend seizoen iedereen gaan verbazen' (VoetbalZone)

craven
 craven - zaterdag 14 mei 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 10:38 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hoe krijg jij het toch voor elkaar om alles zo goed te kunnen verwoorden?
moet jij weten, jij hebt gestudeerd...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 14 mei 2011 - 12:33   quote  deeplink  
ik haal me papiertjes, maar studeren doe ik niet of nauwelijks;)
Alexi
 Alexi - zaterdag 14 mei 2011 - 12:51   quote  deeplink  
En ik vind dit al een verbazend seizoen.........
craven
 craven - zaterdag 14 mei 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 12:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
ik haal me papiertjes, maar studeren doe ik niet of nauwelijks;)
des te knapper...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 14 mei 2011 - 15:23   quote  deeplink  
ben ook op zijn tijd heel slim (ahum)
de.fan
 de.fan - zaterdag 14 mei 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 08:38 schreef Els het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel eens.
Blijven denken Els, hahahaha
Milo
 Milo - maandag 16 mei 2011 - 10:08   quote  deeplink  
"feyenoord kan volgend seizoen iedereen verbazen"
maar zonder jou mario been!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 16 mei 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Van geel is nog nooit naar een club gegaan waar die niet als eerste de trainer heeft ontslagen
Er is nog hoop
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 16 mei 2011 - 10:32   quote  deeplink  
hehehehehehehehe
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 16 mei 2011 - 10:44   quote  deeplink  
jaa feyenoord kan volgend jaar nog een ieder verbazen dat is zeker..

Ze worden volgend jaar 9de !

nee sirieus.. Zolang ik hoor dat ze 4 miljoen willen lenen voor Bas Dost want die moet beter zijn dan Fernandez.. dan geloof ik er niet in.. Fernandez scoord nog af en toe .. kan je van Dost niet zeggen laatste tijd.. (Roorda heeft laaste halve seizoen meer gescoord dan Dost)

Ze zouden beter een paar goede jongens uit de Jupliler League of eigen jeugd kunnen halen waar ze nog wat geld mee kunnen verdienen ofzo.. Wijnaldum kon toch ook op z'n 16de debuteren?

Weinig blijven uitgeven en zorgen dat je spelers geld waard worden. Dan kan je best nog in de top 8 komen ;)
freduc
 freduc - maandag 16 mei 2011 - 11:29   quote  deeplink  
dost is een goede speler en wordt een topper , deze jongen is 21 jaar en kan alleen maar beter worden
Pietje1
 Pietje1 - maandag 16 mei 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Jezus wat een topic weer. Wqat moet hij dan zeggen: "het wordt volgend jaar ook kut, blijven net boven de degradatiestreep met een beetje geluk. Goeie spelers, blijf maar weg want er valt niets te halen hier. Het is en blijft een grafclub."

Ik zou jullie wel eens willen horen als hij zo iets zou zeggen. Het is echt altijd half leeg is het niet?
willempie
 willempie - dinsdag 17 mei 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Ik wens Martin van geel veel succes. Hoop dat hij de komende jaren orde op zaken stelt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 18 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:32 schreef Pietje1 het volgende:
Jezus wat een topic weer. Wqat moet hij dan zeggen: "het wordt volgend jaar ook kut, blijven net boven de degradatiestreep met een beetje geluk. Goeie spelers, blijf maar weg want er valt niets te halen hier. Het is en blijft een grafclub."

Ik zou jullie wel eens willen horen als hij zo iets zou zeggen. Het is echt altijd half leeg is het niet?
hahahahahahahaha
sevillana
 sevillana - woensdag 18 mei 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 18:47 schreef de.fan het volgende:

[..]

Blijven denken Els
ik hoop het van harte . . . . . . vind haar meestal wel aardig reageren . . . . . . . .
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 18 mei 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Been heeft naast de trainerscursus ook een LOItje marketing gedaan. Gewoon hou er de moed maar in gelul tegen beter weten in. Zevende plaats max met de huidige spelersgroep en trainer
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 06:51   quote  deeplink  
Misschien gaat ie wel voor de 100 tegengoals.
KKL
 KKL - donderdag 19 mei 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Als Vlaar, Fer en Wijnaldum blijven en er een goeie veelscorende spits bijkomt en Cissé, Fernandez en Tomasson raken weer topfit dan kan Feyenoord gewoon bij de eerste 6 plaatsen eindigen.

Zo simpel is het.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Vlaar en Wijnaldum (die zeker) zijn vervangbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door Stylzz --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 19 mei 2011 - 10:05   quote  deeplink  
lijkt me idd geen probleem
de flh
 de flh - donderdag 19 mei 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 08:50 schreef KKL het volgende:
Als Vlaar, Fer en Wijnaldum blijven en er een goeie veelscorende spits bijkomt en Cissé, Fernandez en Tomasson raken weer topfit dan kan Feyenoord gewoon bij de eerste 6 plaatsen eindigen.

Zo simpel is het.
Alleen de kans is groter dat die drie niet blijven en dat die andere drie niet meer topfit raken.

Dat is het probleem nou juist.
adje
 adje - donderdag 19 mei 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Als Been weggaat kan Feyenoord zeker gaan verbazen, als hij zo'n Feyenoorder is moet hij zelf de conclusie trekken en ontslag nemen.Scheelt een afkoopsom zelf hoef hij niet bang te zijn kan genoeg bijsnabbelen.Niemand is beter geworden sinds hij trainer is en ook motiveren schijnt niet te lukken (ligt ook aan de spelers)en over zijn wisselbeleid nou ja daar is hier al zat over geschreven.Maak je eigen onstervelijk door ontslag te nemen om Feyenoord verder te helpen met jou staan we stil en wordt het volgend seizoen weer een drama, de praatjes ach ze zijn jong daar trapt nu niemand meer in, ga.
MMM
 MMM - donderdag 19 mei 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 11:19 schreef adje het volgende:
Als Been weggaat kan Feyenoord zeker gaan verbazen, als hij zo'n Feyenoorder is moet hij zelf de conclusie trekken en ontslag nemen.Scheelt een afkoopsom zelf hoef hij niet bang te zijn kan genoeg bijsnabbelen.Niemand is beter geworden sinds hij trainer is en ook motiveren schijnt niet te lukken (ligt ook aan de spelers)en over zijn wisselbeleid nou ja daar is hier al zat over geschreven.Maak je eigen onstervelijk door ontslag te nemen om Feyenoord verder te helpen met jou staan we stil en wordt het volgend seizoen weer een drama, de praatjes ach ze zijn jong daar trapt nu niemand meer in, ga.
+70
Milo
 Milo - donderdag 19 mei 2011 - 12:24   quote  deeplink  
+71
adje
 adje - donderdag 19 mei 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Wenger ziet het ook in haalt Ryo terug, die knul kwam onbevangen binnen voetbalde prima, na enkele weken Been staat hij stil in zijn ontwikkeling, Wenger is niet gek.
Als Been gaat komen er misschien weer talenten van arsenal als Been blijft zullen er vrees ik geen komen of ze moeten bij J.P. meetrainen.
craven
 craven - donderdag 19 mei 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 12:49 schreef adje het volgende:
Wenger ziet het ook in haalt Ryo terug, die knul kwam onbevangen binnen voetbalde prima, na enkele weken Been staat hij stil in zijn ontwikkeling, Wenger is niet gek.
Als Been gaat komen er misschien weer talenten van arsenal als Been blijft zullen er vrees ik geen komen of ze moeten bij J.P. meetrainen.
bullshit
adje
 adje - donderdag 19 mei 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Wat zou dan de reden zijn denk jij craven? Je kunt toch niet zeggen dat Ryo beter is geworden, dat verdedigers hem eerst niet konden ala, maar hij is toch 1 van de andere geworden die stil staan (wijnalbum,fer,van haaren,etc.)ziet het misschien verkeerd maar het valt wel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 15:06   quote  deeplink  
Joh na 2 wedstrijden was de verrassing er wel af en kreeg hij gewoon dubbele dekking. Plus zijn hele land verdween bijna in de oceaan, dat scheelt ook wel.

Nee Adje, je zal een andere stok moeten zoeken om been te slaan.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 19 mei 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:
Vlaar en Wijnaldum (die zeker) zijn vervangbaar.
wijnaldum speelde juist de laatste maanden erg goed, ik denk dat hij juist het team van volgend jaar complimenteert. ik zou het zonde vinden als ze hem voor een paar miljoen weg doen. Als hij zijn ontwikkeling doorzet wordt het echt een grote.
sevillana
 sevillana - donderdag 19 mei 2011 - 20:01   quote  deeplink  
één ding is iig wel zeker, Feyenoord heeft mij tijdens het afgelopen seizoen zeker verbaasd!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 19 mei 2011 - 20:19   quote  deeplink  
dat zeker

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been: 'Feyenoord kan volgend seizoen iedereen gaan verbazen'









0.0078089