BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar plus geld voor Maarten.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
lereeeen
 lereeeen - woensdag 11 mei 2011 - 16:51   quote  deeplink  
FC Schalke 04 heeft bevestigd dat ze gesprekken hebben gehad met de baasjes uit münchen. Horst Heldt en Peter Peters hebben samen met Rummenigge, Höpfner en Nerlinger aan tafel gezeten over de toekomst van Neuer.

Al geruime tijd gaan er geruchten dat Manuel Neuer naar rivaal münchen zou gaan verkassen. De geruchten zijn zelfs zo sterk dat de harde kern de Ultras Gelsenkirchen Manu van hun ledenlijst heeft geschrapt en hem hebben verteld dat hij niet meer welkom is.

Natuurlijk is Manuel Neuer momenteel nog Schalker maar ook wij zien hem liever definitief verkassen! Een speler die flirt met de rivaal is het Schalke shirt niet waardig, vandaar dat we Manuel Neuer snel willen vergeten! En dat zou moeten gebeuren door het aantrekken van Ajax doelman Maarten Stekelenburg.

Horst Heldt manager Schalke 04 zit in Stekelenburg de juiste opvolger: Stekelenburg is niet voor niets de sluitpost van het Nederlands elftal. En bovendien loopt zijn contract nog maar één seizoen door liet Horst Heldt weten tegenover de pers.

Maarten Stekelenburg heeft na dit seizoen nog één jaar contract bij Ajax Amsterdam. Naast Stekelenburg staan ook Tim Wiese (Bremen) en talent Ron-Robert Zieler (Hannover 96) in de belangstelling.

http://www.fcschalke.nl/news/nieuws.php?id=2037

ik vind ook geef maar 11 á 12 miljoen voor Maarten en huntelaar erbij!

wat vinden jullie?
lereeeen
 lereeeen - woensdag 11 mei 2011 - 16:53   quote  deeplink  
ik zeg verkoop hem nu want over 1 seizoen is die transfervrij en heb je niks meer voor de beste doelman van de eredivsie.En we hebben al een vervanger in huis kenneth vermeer
alleen een goeie tweede doelman halen en klaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door lereeeen --
Ajax_fan
 Ajax_fan - woensdag 11 mei 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Ik irriteer me elke keer weer dood aan dit soort berichten. Mensen denken dat alles maar mogelijk is. Huntelaar wil niet terug naar Ajax en Stekelenburg wil niet naar Schalke. Hoevaak moet Huntelaar nog zeggen dat ie nu niet naar Ajax terug gaat. Hoevaak met Stekelenburg nog roepen dat ie alleen naar de absolute top wil. En dan ook nog zeggen 11 a 12 miljoen plus Huntelaar erbij.........zo niet realistisch...
PETER111
 PETER111 - woensdag 11 mei 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 16:55 schreef Ajax_fan het volgende:
Ik irriteer me elke keer weer dood aan dit soort berichten. Mensen denken dat alles maar mogelijk is. Huntelaar wil niet terug naar Ajax en Stekelenburg wil niet naar Schalke. Hoevaak moet Huntelaar nog zeggen dat ie nu niet naar Ajax terug gaat. Hoevaak met Stekelenburg nog roepen dat ie alleen naar de absolute top wil. En dan ook nog zeggen 11 a 12 miljoen plus Huntelaar erbij.........zo niet realistisch...
Eens
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 mei 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 17:02 schreef PETER111 het volgende:

[..]

Eens
Wat Peter zegt..
flithje
 flithje - woensdag 11 mei 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 17:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wat Peter zegt..
Wat hasjkoph zegt
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
En trouwens er is ook een geruchtentopic.. Daar kun je al je nutteloze berichten plaatsen, zonder dat er weer een heel nieuw topic geplaatst moet worden..
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 11 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
ik zeg salariseisen huntelaar...... onrealistisch dus
biba1970
 biba1970 - woensdag 11 mei 2011 - 17:26   quote  deeplink  
ben het eens met de meeste hier huntelaar komt echt niet terug ook ik zou dat mooi vinden maar helaas pindakaas ik denk nog steeds dat maarten na manchester united gaat
AFCA***
 AFCA*** - woensdag 11 mei 2011 - 17:29   quote  deeplink  
Weet je wat IK denk:

Er zijn supporters van andere clubs die maken accounts aan om hier dit soort nutteloze topics te starten.. alleen om er een zooitje van te maken. Zodat de echte bezoekers zoiets hebben van; ik heb geen zin meer om te kijken.

@ topicstarter lereeeen; dit is niet naar jou bedoeld, dus vat het niet persoonlijk op. Alleen dit leek wel het juiste moment om het te zeggen.
Afcarius
 Afcarius - woensdag 11 mei 2011 - 17:52   quote  deeplink  
dit is niet meer serieus te nemen. 11 á 12 miljoen...
Stekelenburg wil naar de top, want hij wil een champions league winnen.
als huntelaar terug zou komen naar ajax zou dat voor hem betekenen dat hij gefaald heeft en niet geschikt is voor de europese top terwijl hij dat wel is.
Huntelaar komt pas terug als hij ergens iets heeft gepresteerd. En laten we eens ophouden met het terugwensen van ex-ajacieden en eens gaan kijken naar de toekomst. We hebben een aantal uitstekende talenten aangeschaft, bijvoorbeeld die fischer blinkt op dit moment uit op het Uefa -17 toernooi, ga dat maar eens kijken.
remco k
 remco k - woensdag 11 mei 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Weet je wat erg grappig is, de topicstarter maakt een mooi verhaaltje, dan eidigt hij met een vraag, en vervolgens gaat ie hem zelf beantwoorden... Whahahah, erg vemakelijk jongen...
baco74
 baco74 - woensdag 11 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Zal niet gebeuren.
zowel dan zal je echt geen geld erbij krijgen.
Zal eerder met gesloten beurzen gaan.
Misschien is Huntelaar meer waard dan Steek,
hij is spits wat meestal meer opbrengt dan een keeper.
En goed of slecht hij heeft AC milan in zijn CV staan.
Wopper
 Wopper - woensdag 11 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
volgens mij bedoelen ze ook stekelenburg + 11/ 12 mil voor huntelaar?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 mei 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:17 schreef Wopper het volgende:
volgens mij bedoelen ze ook stekelenburg + 11/ 12 mil voor huntelaar?
Nope..
Dus slaat helemaal nergens op..
Wopper
 Wopper - woensdag 11 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
oh sorry ik zie het verkeerd gelezen;p
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 11 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:44 schreef Wopper het volgende:
oh sorry ik zie het verkeerd gelezen;p
No prolem! ;)
Maar dit hele topic is nutteloos..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 11 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 18:11 schreef remco k het volgende:
Weet je wat erg grappig is, de topicstarter maakt een mooi verhaaltje, dan eidigt hij met een vraag, en vervolgens gaat ie hem zelf beantwoorden... Whahahah, erg vemakelijk jongen...
hoezo hij vraagt toch gewoon naar je mening? hij geeft ook zn eigen mening, wat heeft dat te maken met de vraag beantwoorden?
remco k
 remco k - woensdag 11 mei 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 22:58 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

hoezo hij vraagt toch gewoon naar je mening? hij geeft ook zn eigen mening, wat heeft dat te maken met de vraag beantwoorden?
Ik vind het grappig, vind je dat goed??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar plus geld voor Maarten.

0.0055279