BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Afbraak clubcultuur: Open Dag geschrapt!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 11 mei 2011 - 19:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Afbraak clubcultuur: Open Dag geschrapt! (FR-Fanatic)

Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 mei 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Ondanks dat het een gerucht is, want niet door Feyenoord bevestigd. Zou dit wel heel treurig zijn.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 11 mei 2011 - 19:38   quote  deeplink  
vind het wel een heel eenzijdig stuk.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Ik ga nooit meer naar de opendag want ik ben 9 van de 10 x op vakantie..
En natuurlijk is het zonde dat zo`n opendag verdwijnt maar zie de daalende lijn
in bezoekers aantallen.Het kan ook niet de bedoeling zijn dat Feyenoord geld bij moet gaan leggen?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 mei 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Nee ik ging wel, maar ik ben vorig jaar niet geweest en precies om de reden waarom Feyenoord aangaf. Met 30 graden ben ik wat anders gaan doen!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 mei 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Ben elk jaar nog geweest, ook vorig jaar. Erg dieptepunt, dat wel. Niet alleen de mooie dag was oorzaak, ook:
- vakanties/vakantiespreiding
- en...De lagere verwachtingen van de laatste jaren, waar de jaren vóór 2006 op nieuwe hoop en verwachtingen waren gebaseerd. Toen er nog aardige kanjerts uit de helicopter stapten.

Ik haat Lunatic News. Eigenheimers met grote ego's.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 19:56   quote  deeplink  
I LOVE LUNATIC NEWS.......
Oppositie heb je altijd nodig!!!
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
ach, . . bij mij is dit nieuws vooralsnog geplaatst onder het hoofdstuk "geruchten", ik kan me namelijk niet voorstellen dat de club dit soort nieuws niet bekend zou maken.
Els
 Els - woensdag 11 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Ben elk jaar geweest, behalve vorig jaar, belachelijke datum. Vind het, net als de eerste training, een mooi fenomeen. Laatste tijd wel erg veel toeters en bellen, terwijl ik gewoon voor Feyenoord kom. Lunatic is goed, regelmatig erg goed op de hoogte en een luis in de pels. Lastig, maar nuttig. Laten we het alsjeblieft niet allemaal met elkaar eens zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 mei 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 19:48 schreef FR-Henk het volgende:
Ben elk jaar nog geweest, ook vorig jaar. Erg dieptepunt, dat wel. Niet alleen de mooie dag was oorzaak, ook:
- vakanties/vakantiespreiding
- en...De lagere verwachtingen van de laatste jaren, waar de jaren vóór 2006 op nieuwe hoop en verwachtingen waren gebaseerd. Toen er nog aardige kanjerts uit de helicopter stapten.

Ik haat Lunatic News. Eigenheimers met grote ego's.
enigzins gelijk in. Zij roepen om het hardst dat de directie niet luistert en alleen voor zichzelf bezig zijn.

En dan zelf zulke compromisloze kreten de wereld insturen, de wereld op zijn kop.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 mei 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 20:04 schreef Els het volgende:
Ben elk jaar geweest, behalve vorig jaar, belachelijke datum. Vind het, net als de eerste training, een mooi fenomeen. Laatste tijd wel erg veel toeters en bellen, terwijl ik gewoon voor Feyenoord kom. Lunatic is goed, regelmatig erg goed op de hoogte en een luis in de pels. Lastig, maar nuttig. Laten we het alsjeblieft niet allemaal met elkaar eens zijn.
Nee gelukkig niet. Als iedereen het met mekaar eens was, zou iedereen zich te pleuris vervelen en wel een reden zoeken om het met iemand oneens te zijn.

Maar de bewoordingen die LN gebruikt, daar sta ik niet achter, dat op het randje is, prima. Maar naar mijn smaak gaat het er iets te vaak over heen.
Els
 Els - woensdag 11 mei 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 19:48 schreef FR-Henk het volgende:
Ben elk jaar nog geweest, ook vorig jaar. Erg dieptepunt, dat wel. Niet alleen de mooie dag was oorzaak, ook:
- vakanties/vakantiespreiding
- en...De lagere verwachtingen van de laatste jaren, waar de jaren vóór 2006 op nieuwe hoop en verwachtingen waren gebaseerd. Toen er nog aardige kanjerts uit de helicopter stapten.

Ik haat Lunatic News. Eigenheimers met grote ego's.
Gargamel :-)
Quiroz
 Quiroz - woensdag 11 mei 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 19:48 schreef FR-Henk het volgende:
Ben elk jaar nog geweest, ook vorig jaar. Erg dieptepunt, dat wel. Niet alleen de mooie dag was oorzaak, ook:
- vakanties/vakantiespreiding
- en...De lagere verwachtingen van de laatste jaren, waar de jaren vóór 2006 op nieuwe hoop en verwachtingen waren gebaseerd. Toen er nog aardige kanjerts uit de helicopter stapten.

Ik haat Lunatic News. Eigenheimers met grote ego's.
Eens! Al dragen ze heel af en toe ook goede punten aan! Zijn wel echte Feyenoorders natuurlijk.
KKL
 KKL - woensdag 11 mei 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Wees blij dat Lunatic News bestaat!!!

Supporters net zoals jij en ik, probeer ze eens te leren kennen dat weet je dat ze net zo zijn als ieder ander supporter, die met een enorm Feyenoord HART de club ondersteund, bekritiseerd en aanmoedigd op allerlei manieren.

Een maat van mij heeft een jaar stage gelopen binnen Feyenoord op de commerciele afdeling.(het jaar voor het jubileumjaar)
Als je zijn verhalen hoort wat daar zich allemaal afspeeld.....het is echt om te huilen.

Niemand maar dan ook echt niemand heeft op het kantoor van Feyenoord enige binding met de club...helemaal niets!
Ze weten daar totaal niet wat onder supporters leeft laat staan onder de Feyenoordsupporters.

Waarom denk je dat het 100 jarig bestaan commercieel een enorme flop is geworden?
Qua merchandising ect was het een financiele flop terwijl er door diverse supporters is aangegeven wat er onder Feyenoordsupporters leeft en wat men graag zou willen en dus zou kopen.

Maar goed ik kan hier nog veel meer overschrijven maar dat bespaar ik jullie maar.

LN is nogmaals zeer kritisch en scherp in haar bewoordingen wat alleen maar goed is want als je eens wist hoevaak Feyenoord na wederhoor van LN uiteindelijk in actie is gekomen omdat het zelf niet zag of wist....pagina's vol!
(Vb nu weer het verhaal betreffende Ado uit cq boete, LN is terecht boos en kritisch ook naar Feyenoord toe en de volgende dag gaat Feyenoord opeens in berope tegen deze boete.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door KKL --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 mei 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 20:31 schreef KKL het volgende:
Wees blij dat Lunatic News bestaat!!!

Supporters net zoals jij en ik, probeer ze eens te leren kennen dat weet je dat ze net zo zijn als ieder ander supporter, die met een enorm Feyenoord HART de club ondersteund, bekritiseerd en aanmoedigd op allerlei manieren.

Een maat van mij heeft een jaar stage gelopen binnen Feyenoord op de commerciele afdeling.(het jaar voor het jubileumjaar)
Als je zijn verhalen hoort wat daar zich allemaal afspeeld.....het is echt om te huilen.

Niemand maar dan ook echt niemand heeft op het kantoor van Feyenoord enige binding met de club...helemaal niets!
Ze weten daar totaal niet wat onder supporters leeft laat staan onder de Feyenoordsupporters.

Waarom denk je dat het 100 jarig bestaan commercieel een enorme flop is geworden?
Qua merchandising ect was het een financiele flop terwijl er door diverse supporters is aangegeven wat er onder Feyenoordsupporters leeft en wat men graag zou willen en dus zou kopen.

Maar goed ik kan hier nog veel meer overschrijven maar dat bespaar ik jullie maar.

LN is nogmaals zeer kritisch en scherp in haar bewoordingen wat alleen maar goed is want als je eens wist hoevaak Feyenoord na wederhoor van LN uiteindelijk in actie is gekomen omdat het zelf niet zag of wist....pagina's vol!
(Vb nu weer het verhaal betreffende Ado uit cq boete, LN is terecht boos en kritisch ook naar Feyenoord toe en de volgende dag gaat Feyenoord opeens in berope tegen deze boete.)
tuurlijk. zijn echte Feyenoorders, geloof ik wel. Dat ze dingen aan de kaak willen stellen ook prima, graag zelfs. Maar ik vraag me af hoe vaak ze objectief blijven (wat als supporters sowieso natuurlijk vrij lastig is). Ze kleuren naar mijn smaak de dingen teveel in met hun eigen mening en nog belangrijker, ze laten daar geen ruimte voor mensen die het anders zien. Dat vind ik wel jammer.

Dat voorbeeld lijkt me trouwens onzin, correct me if I'm wrong. Feyenoord was daar zelf ook al mee bezig, notabene een schikkingsvoorstel (van 10.000€) hebben ze afgewezen, voordat de rechter 7500 boete oplegde. Dus van dat 'opeens' is in ieder geval geen sprake.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 20:31 schreef KKL het volgende:
Wees blij dat Lunatic News bestaat!!!

Supporters net zoals jij en ik, probeer ze eens te leren kennen dat weet je dat ze net zo zijn als ieder ander supporter, die met een enorm Feyenoord HART de club ondersteund, bekritiseerd en aanmoedigd op allerlei manieren.

Een maat van mij heeft een jaar stage gelopen binnen Feyenoord op de commerciele afdeling.(het jaar voor het jubileumjaar)
Als je zijn verhalen hoort wat daar zich allemaal afspeeld.....het is echt om te huilen.

Niemand maar dan ook echt niemand heeft op het kantoor van Feyenoord enige binding met de club...helemaal niets!
Ze weten daar totaal niet wat onder supporters leeft laat staan onder de Feyenoordsupporters.

Waarom denk je dat het 100 jarig bestaan commercieel een enorme flop is geworden?
Qua merchandising ect was het een financiele flop terwijl er door diverse supporters is aangegeven wat er onder Feyenoordsupporters leeft en wat men graag zou willen en dus zou kopen.

Maar goed ik kan hier nog veel meer overschrijven maar dat bespaar ik jullie maar.

LN is nogmaals zeer kritisch en scherp in haar bewoordingen wat alleen maar goed is want als je eens wist hoevaak Feyenoord na wederhoor van LN uiteindelijk in actie is gekomen omdat het zelf niet zag of wist....pagina's vol!
(Vb nu weer het verhaal betreffende Ado uit cq boete, LN is terecht boos en kritisch ook naar Feyenoord toe en de volgende dag gaat Feyenoord opeens in berope tegen deze boete.)
Ja dat viel mij dus ook al op vandaag..
Gisteren het bericht op LN over die stoeltjes en vandaag gaan ze in beroep...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 mei 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Toch zijn ze arrogant.

#Update: Telefonisch spoedoverleg in De Kuip, wellicht gaat er alsnog een Open Dag komen, het is toch maar goed dat wij realistische supporters hier vroegtijdig aandacht aan hebben besteed. Was het na het weekend gebeurd, hadden we allemaal kunnen fluiten naar de Open Dag. Mocht Feyenoord vandaag of morgen met een update komen, kunt u van ons aannemen: alles wat hierboven staat is de waarheid en niets dan de waarheid dat is op Feyenoord.nl wel anders!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 mei 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Ik zou het zonde vinden ,alhoewel ik er niet vaak heen ga
ted
 ted - woensdag 11 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
respect voor boys en meiden van lunatics-News
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
de open dag is door de jaren heen toch een traditie geworden en een feest voor heel veel kinderen die vanwege diverse redenen verder niet zo snel in staat zullen zijn om de club en spelersgroep "live" te kunnen zien. dus niet alleen voor de trouwe supporters/het legioen iets om naar uit te kijken maar zeker ook een evenement met een groot sociaal karakter. reden te meer dus om deze dag geen "stille dood" te laten sterven lijkt mij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:17 schreef sevillana het volgende:
de open dag is door de jaren heen toch een traditie geworden en een feest voor heel veel kinderen die vanwege diverse redenen verder niet zo snel in staat zullen zijn om de club en spelersgroep "live" te kunnen zien. dus niet alleen voor de trouwe supporters/het legioen iets om naar uit te kijken maar zeker ook een evenement met een groot sociaal karakter. reden te meer dus om deze dag geen "stille dood" te laten sterven lijkt mij.
wauw!!!
sebbe1
 sebbe1 - woensdag 11 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Ik zou het jammer vinden als het verdwijnt. Ik wilde dit jaar voor het eerst met mijn kids gaan en zou het behoorlijk triest vinden ze te moeten teleurstellen omdat het niet door zou gaan. Feyenoord zit in je bloed, daar hoort een open dag bij.
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:29 schreef sebbe1 het volgende:
Ik zou het jammer vinden als het verdwijnt. Ik wilde dit jaar voor het eerst met mijn kids gaan en zou het behoorlijk triest vinden ze te moeten teleurstellen omdat het niet door zou gaan. Feyenoord zit in je bloed, daar hoort een open dag bij.
ik bedoel maar . . . . .
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 mei 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:17 schreef sevillana het volgende:
de open dag is door de jaren heen toch een traditie geworden en een feest voor heel veel kinderen die vanwege diverse redenen verder niet zo snel in staat zullen zijn om de club en spelersgroep "live" te kunnen zien. dus niet alleen voor de trouwe supporters/het legioen iets om naar uit te kijken maar zeker ook een evenement met een groot sociaal karakter. reden te meer dus om deze dag geen "stille dood" te laten sterven lijkt mij.
Applaus!

De club snijdt zich op termijn ook in de vingers.
Ieder kind die een dagje meegaat naar het stadion zal dat nooit meer vergeten. En daarna met dat shirt, sjaaltje naar huis. En volledig verkocht aan Feyenoord en dat enorme stadion!
Stoppen met zo'n familiedag is uitsluiten van nieuwe supporters.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 mei 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 20:19 schreef Els het volgende:

[..]

Gargamel :-)
Maar ik HOU van de Smurfin!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 11 mei 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Open dag heeft toch helemaal niets meer met Feyenoord te maken............. Doe al die FIFA spelletjes, en onzin die niks met Feyenoord te maken hebben weg en verzin iets nieuws, tievus daar word dus gewoon een bureau voor ingehuurd he.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 mei 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Klopt deels. Maar dat stadion maakt op elk kind indruk.
sevillana
 sevillana - woensdag 11 mei 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 22:50 schreef FR-Henk het volgende:
Klopt deels. Maar dat stadion maakt op elk kind indruk.
en dat is precies mijn punt, Henk!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 12 mei 2011 - 10:24   quote  deeplink  
niet vaak geweest heb wel wat beters te doen in de zomer
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 12 mei 2011 - 10:28   quote  deeplink  
lijkt me een top idee dit!!!

quote:
Gisteren werd bekend dat de Open Dag van Feyenoord in 2011 niet door zal gaan. De dalende bezoekersaantallen en de financiële situatie van de club waren voor de directie reden genoeg om dit jaar geen Open Dag te gaan houden. Het nieuwtje verspreidde zich al snel over diverse fansite's van de Rotterdamse club. De reacties vanuit de supportersschare waren duidelijk: 'Blijf van onze Open Dag af!' en 'Daar gaat weer een traditie'.

Edward van Cuilenborg meldt op zijn twitter-pagina dat Feyenoord nu overweegt om alsnog een 'Open Dag' te organiseren. De beleidsbepalers van Feyenoord denken aan een combinatie van de Open Dag met het openingsduel. 'Feyenoord heeft nog geen beslissing genomen, maar denkt (gezien het afnemende bezoekersaantal) aan een combi van Open Dag en openingsduel', zo staat er op de twitter-pagina van de presentator van Megastad FM.
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 12 mei 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Afbraak clubcultuur: Open Dag geschrapt!

Wij doen als supporters ook mee aan de afbraak.
Ik zit me constant af te vragen waarom onze klassieke nummers iedere keer verkracht worden, zing `You´ll Never Walk Alone` en `Hand in Hand´ nu eens goed en niet in de afschuwelijke `moderne´ versie.
Als we het hebben over clubcultuur, moeten we dat soort dingen ook aanpakken.

Even on-topic : ook ik ga altijd met mijn kinderen, maar vorig jaar kon dat gewoonweg niet omdat het midden in de vakantieperiode viel, en soms zijn er dingen belangrijker dan Feyenoord, en dat is toch je eigen gezin.

En soms is het ook wel eens verfrissend om alles in 1 keer om te gooien. Die helicopter kennen we nu wel, laat de spelers inderdaad maar gelijk aan de bak met een oefenwedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door henkie1969 --
de flh
 de flh - donderdag 12 mei 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Die Lunatics zitten er echt bovenop!!!!!

En ze hebben veel strategiën/politieke spelletjes door.

Goed geïnformeerd en strategisch inzicht. De directie gaat nog een zware kluif krijgen aan die gasten.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 mei 2011 - 12:04   quote  deeplink  
De openingswedstrijd vind ik echt iets voor de seizoenkaart houders, als die allemaal komen is er geen plaats meer voor gezinnen met kids die voor het eerst komen. Ook is voor veel jongere kinderen is een hele wedstrijd gewoon nog te lang. Het lijkt me logischer de om de open dag met de eerste training te combineren en die dan in de Kuip te houden.

Het geeft wel weer aan dat ze in het maasgebouw totaal geen voeling hebben met hun achterban.
de flh
 de flh - donderdag 12 mei 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 12:04 schreef hotjumper het volgende:

Het geeft wel weer aan dat ze in het maasgebouw totaal geen voeling hebben met hun achterban.
En dat zal je blijven houden zolang wij niet zelf onze directie/bestuur kunnen kiezen.
craven
 craven - donderdag 12 mei 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Jammer dat er weer een traditie om zeep wordt geholpen(mocht dit waar zijn).Ook de landelijke aantrekkingskracht wordt hierdoor verminderd, laat de jeugd toch kennis maken met het prachtige stadion, zo'n open dag kan er voor zorgen dat je supporter voor het leven wordt. Vooral voor de kleintjes is dit een hele happening. Onbegrijpelijk...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door craven --
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 12 mei 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Het probleem is dat je bij deze grote achterban het nooit iedereen naar hun zin kan maken, persoonlijk zie ik het namelijk wel zitten, open dag met oefenwedstrijd
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 mei 2011 - 14:24   quote  deeplink  
t lijkt mij ook wel leuk.

Op NN is altijd plaats dus..
adje
 adje - donderdag 12 mei 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Als kinderen het stadion willen zien komen ze toch met pappa naar een wedstrijd toe, proeven ze de sfeer van de wedstrijd, die is meer bepalend voor eventuele nieuwe supporters dan die poppenkastvan een open dag.
craven
 craven - donderdag 12 mei 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 14:37 schreef adje het volgende:
Als kinderen het stadion willen zien komen ze toch met pappa naar een wedstrijd toe, proeven ze de sfeer van de wedstrijd, die is meer bepalend voor eventuele nieuwe supporters dan die poppenkastvan een open dag.
De open dag is er ook voor de allerkleinste, waarom deze kennismaking met feyenoord te niet doen?. Open dag mag je een popenkast vinden, maar voor sommige een uitgelezen kans.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 14:37 schreef adje het volgende:
Als kinderen het stadion willen zien komen ze toch met pappa naar een wedstrijd toe, proeven ze de sfeer van de wedstrijd, die is meer bepalend voor eventuele nieuwe supporters dan die poppenkastvan een open dag.
Ik was er 2 jaar geleden met m'n neefje, de activiteiten om de Kuip vond ie fantastisch, de helicopter gaaf, maar tijdens de wedstrijd van oud Feyenoord viel ie in slaap. Was net ff te lang.
Els
 Els - donderdag 12 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Jammer
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 mei 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 19:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik was er 2 jaar geleden met m'n neefje, de activiteiten om de Kuip vond ie fantastisch, de helicopter gaaf, maar tijdens de wedstrijd van oud Feyenoord viel ie in slaap. Was net ff te lang.
Ik viel ook in slaap
craven
 craven - donderdag 12 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 21:41 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ik viel ook in slaap
jij bent zelf bejaard :)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Behaard ja bejaard nee.
en als dat zo zou wezen misschien een klein beetje respect.
of voor een oude mede fan is dat teveel van het goede
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
niet zo zielig doen ouwe! :)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
hihihi ben (nog ) niet bejaard.
maar bedankt voor de opbeurende woorden.

hup feyenoord
craven
 craven - vrijdag 13 mei 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 21:53 schreef piet de paler het volgende:
Behaard ja bejaard nee.
en als dat zo zou wezen misschien een klein beetje respect.
of voor een oude mede fan is dat teveel van het goede
hahahaha ;)
Els
 Els - vrijdag 13 mei 2011 - 07:27   quote  deeplink  
De Open dag is in mijn ogen een kinderfeest. Ik ga altijd even checken wat er uit de helicopter komt en wat er gebleven is. Gemiste kans om dit nu om zeep te helpen. Het wordt al jaren georganiseerd, dus Feyenoord weet welke activiteiten publiek trekken en welke niet. Vanuit de supporters moeten genoeg vrijwillgers te vinden zijn om dit low-budget op te zetten. Waar betalen we nou eigenlijk die Mark Koevermans voor? Tot nu toe worden alle marketing- en salesactiviteiten die Feyenoord geld dan wel goodwill opleveren, geschrapt.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 13 mei 2011 - 08:36   quote  deeplink  
Ach was toch al met het eeuw feest, hoe moeilijk kan dat zijn om daar een fijn feyenoord feestje van te maken.
-oud spelers optrommelen
-Lee Towers en Gerard Cox laten optreden
-wedstrijdje oud Feyenoord oud Celtic doen.

Nee wat doen ze, Ze huren een Filipijns pijphoertje om een liedje te kwelen, zetten de snavel der snavels in het zonnetje en laten daarvoor grof betalen om vervolgens ver baast te zijn dat er niemand wil komen.
KKL
 KKL - vrijdag 13 mei 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Right Hotjumper.

Als die zelfingenomen debielen in het Maasgebouw eens serieus en met oprecht naar de supporters zouden luisteren dan zijn we al een heel eind op weg.

Daarom ook de slogan die alles verwoord: Clubbelang boven Eigenbelang...
de flh
 de flh - vrijdag 13 mei 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 13:38 schreef KKL het volgende:
Right Hotjumper.

Als die zelfingenomen debielen in het Maasgebouw eens serieus en met oprecht naar de supporters zouden luisteren dan zijn we al een heel eind op weg.

Daarom ook de slogan die alles verwoord: Clubbelang boven Eigenbelang...
Tijd voor een nieuwe slogan: Van Supporters, voor Supporters, door Supporters. We moeten gewoon onze eigen mensen in de Directie/Bestuur kunnen kiezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Afbraak clubcultuur: Open Dag geschrapt!









0.0082421