|
|
Stanley
|
|
|
Zondag lijkt mij maar één centraal duo achterin mogelijk om de kopkracht van onze tegenstander te neutraliseren.
Jan en André!
Ik denk terug aan deze zomer toen Ooijer plotseling moest vlammen in een allesbeslissende wedstrijd tegen Brazilië.
Hij is veneinig, ervaren en kopsterk. De ideale man om zich in deze ene wedstrijd vast te bijten.
Althans dat hoop ik dan maar ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Is lichtgeblesseerd zoals ik heb begrepen. En bovendien denk ik dat de wedstrijden tegen Heerenveen en Twente hebben getoond dat we kopkracht achterin goed kunnen gebruiken.
Misschien zie ik het verkeerd, maar heb hier wel een logische gedacht in dacht ik zo |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Als je al zoiets gaat doen, kies dan voor ooijer en toby centraal, en schuif vertonghen door naar het middenveld ipv anita! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Wat dacht je van Alderweireld rechtsback ipv vd Wiel? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Lijkt mij geen optie. Zoveel mogelijk het team in tact houden en een op maat gemaakte wissel die aantoonbaar te onderbouwen is. Kopkracht is het grote gevaar tegen Twente en ook al eerder tegen Heerenveen.
Maar als jullie het niet zien zitten zal ik tegen Frank zeggen dat hij het niet moet doen ;-) |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Is ook geen rare gedachte echte ajax fan!
Vermeer vd wiel ooijer alderweireld Blind
De Zeeuw Vertonghen Eriksen Sulejmani De Jong Ebecilio
Zo heb je nog steeds kopkracht achterin en met vertonghen ook iets meer fysiek op het middenveld. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:05 schreef reminho het volgende:Als je al zoiets gaat doen, kies dan voor ooijer en toby centraal, en schuif vertonghen door naar het middenveld ipv anita! klinkt goed |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Geen goed plan. Hoewel v.d.Wiel niet goed speelde is het niet handig om een niet ervaren back tegen Chadli te zetten. Die loopt je dan aan alle kanten voorbij. |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Volgens mij speelt Alderweireld bij de Belgen wel eens rechtsback (of altijd, kan ook), maar iig ik denk dat het misschien een idee is om Vd Wiel is een wedstrijd te passeren.
Vermeer Alderweireld - Vertonghen - Ooijer - Boilesen/Blind De Zeeuw - Enoh Eriksen Ebicilio-De Jong-Sulejmani |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Ow sorry iemand anders zei het ook al lees ik nu pas :P |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
een wedstrijdje?
Dit is DE wedstrijd van het seizoen! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Maar wat ik eigenlijk proef is dat jullie je wel kunnen vinden in de keuze voor Ooijer om het kopgevaar van Twente in te dammen? |
|
|
|
|
3 stars
|
|
|
ja reminho
dat is de ideale opstelling. we missen body op het middenveld. Vertongen erbij |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en qua ervaring als het aankomt om de titel, heeft ooijer natuurlijk wel ervaring.. mjah misschien inderdaad een idee om vertonghen naar het middenveld te schuiven.. maar anita zou ik er niet naast zetten, dan zou ik persoonlijk anita rechtback zetten.. maar ik laat het aan frank over.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:03 schreef Stanley het volgende:Is lichtgeblesseerd zoals ik heb begrepen. En bovendien denk ik dat de wedstrijden tegen Heerenveen en Twente hebben getoond dat we kopkracht achterin goed kunnen gebruiken. Misschien zie ik het verkeerd, maar heb hier wel een logische gedacht in dacht ik zo Er stond dat er nog geen problemen voor hem waren voor zondag.. En hij kan goed koppen, dus snap dat niet helemaal.. |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:20 schreef Stanley het volgende:Maar wat ik eigenlijk proef is dat jullie je wel kunnen vinden in de keuze voor Ooijer om het kopgevaar van Twente in te dammen? Nou ja, volgens mij wel. Als je kijkt hoeveel kopkansen Twente kreeg Ruiz en De Jong voor open goal, Janko maakte koppend het doelpunt. Denk dat Ooijer wel dat kleine beetje extra kan geven in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Goed kunnen koppen is niet hetzelfde als sterk zijn in kopduels. Sorry Hasjkoph maar ben het in deze niet met je eens. Ben wel fan van Aldeweireld. Alleen nu ben ik ervan overtuigt dat we een bikkel als Ooijer beter kunnen gebruiken als een stylist. Aldeweireld vind ik te vaak soft in duels. En we hebben Ooijer waarom deze keiharde Amsterdamse gloeilamp niet gebruiken waar hij top in is... Bikkelen, vastbijten en alle kopduels winnen in de zestien!!! |
|
|
|
|
wimpie 123
|
|
|
we kunnen wel speculeren over de opstelling, maar die gaat echt niet gewijzigd worden. als iedereen nou gewoon doet wat ie moet doen is er niks aan de hand. Wel vond ik dat de grote reuzen achterin van twente zichtbaar moeite hadden met de kleine beweeglijke cvitanich, maar om hem een basis plaats te geven ik weet niet. Wel vind ik dat een sulejmani een keer moet proberen zijn man voorbij te gaan ipv continue maar tikkie terug jaap of naar binnen te knijpen, want dat weten we nu wel. Ik vind dat de jongens van vorige gewoon moeten beginnen, want we weten allemaal dat ze hartstikke goed kunnen voetballen. Ik hoop dat ze denken is een keer voor onze fans gaan we helemaal opvreten die duitsers. Neemt niet weg dat als je eerlijk bent twente met Ruiz chadli en de jong een betere voorhoede heeft dan ajax, we doen het met een spits die eigenlijk middenvelder is voor zo een club als ajax kan dat niet. ik hoop dat ajax vleugels krijgt, omdat ze thuis spelen maar ik vrees het ergste. |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:28 schreef wimpie 123 het volgende:we kunnen wel speculeren over de opstelling, maar die gaat echt niet gewijzigd worden. als iedereen nou gewoon doet wat ie moet doen is er niks aan de hand. Wel vond ik dat de grote reuzen achterin van twente zichtbaar moeite hadden met de kleine beweeglijke cvitanich, maar om hem een basis plaats te geven ik weet niet. Wel vind ik dat een sulejmani een keer moet proberen zijn man voorbij te gaan ipv continue maar tikkie terug jaap of naar binnen te knijpen, want dat weten we nu wel. Ik vind dat de jongens van vorige gewoon moeten beginnen, want we weten allemaal dat ze hartstikke goed kunnen voetballen. Ik hoop dat ze denken is een keer voor onze fans gaan we helemaal opvreten die duitsers. Neemt niet weg dat als je eerlijk bent twente met Ruiz chadli en de jong een betere voorhoede heeft dan ajax, we doen het met een spits die eigenlijk middenvelder is voor zo een club als ajax kan dat niet. ik hoop dat ajax vleugels krijgt, omdat ze thuis spelen maar ik vrees het ergste. Opstelling zou wel weer gewoon hetzelfde zijn als bekerfinale, Ooijer dus op de bank ( al vind ik Ooijer een goede verdediger ) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en laten we wel zijn.. Ooijer wil zeker nog 1 keer in zijn carriere ee titel pakken, en dit is DE KANS |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:20 schreef Stanley het volgende:Maar wat ik eigenlijk proef is dat jullie je wel kunnen vinden in de keuze voor Ooijer om het kopgevaar van Twente in te dammen? Helemaal geen gek idee! |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:20 schreef Stanley het volgende:Maar wat ik eigenlijk proef is dat jullie je wel kunnen vinden in de keuze voor Ooijer om het kopgevaar van Twente in te dammen? alderweireld is en blijft de eerste keuze. Schooijer alleen bij gebrek aan beter. Oleguer is een drama. Boilessen kan centraal, blind kan centraal, vd wiel kan centraal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:12 schreef reminho het volgende:Is ook geen rare gedachte echte ajax fan! Vermeer vd wiel ooijer alderweireld Blind De Zeeuw Vertonghen Eriksen Sulejmani De Jong Ebecilio Zo heb je nog steeds kopkracht achterin en met vertonghen ook iets meer fysiek op het middenveld. +1 Roep al langer Ooijer, hij heeft lengte, hebben we dus nodig achterin. Jantje op laten stomen, is bijna niet af te stoppen bleek maar weer afgelopen zondag. kopsterkZiet het wel zitten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:10 schreef Stanley het volgende:Lijkt mij geen optie. Zoveel mogelijk het team in tact houden en een op maat gemaakte wissel die aantoonbaar te onderbouwen is. Kopkracht is het grote gevaar tegen Twente en ook al eerder tegen Heerenveen. Maar als jullie het niet zien zitten zal ik tegen Frank zeggen dat hij het niet moet doen ;-) Alderweireld heeft toch aardig wat met de kop gescoord, zo slecht is hij dus niet in de kopduels, Ooijer heeft geen wedstrijd ritme, en is dus een risico om op te stellen.. |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:16 schreef Stanley het volgende:Geen goed plan. Hoewel v.d.Wiel niet goed speelde is het niet handig om een niet ervaren back tegen Chadli te zetten. Die loopt je dan aan alle kanten voorbij. kom op man chadli... als je is op 1 meter afstand gaat verdedigen kan je zo'n prutser wel hebben. te zwaar overschat. schuif vertongen door naar het middenveld en ooier als back. *** |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 23:22 schreef jaja het volgende:[..] kom op man chadli... als je is op 1 meter afstand gaat verdedigen kan je zo'n prutser wel hebben. te zwaar overschat. schuif vertongen door naar het middenveld en ooier als back. *** En wie gaat er op de plek van Vertonghen spelen dan |
|
|
|
|
Robin-am*dam
|
|
|
Of gwn Ooijer op Ruiz. V/d Wiel - Alderweirld - Vertonghen - Ooijer Zou ook nog kunnen |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
niets veranderen joh, Alderweireld is helemaal niet zo'n slechte kopper, na afegelopen zondag zag je hem zichtbaar balen dat hij bij de laatste goal niet goed stond. dat gebeurt hem niet weer. Bovendien zijn Jan en Toby gewoon een top duo. Toby is sneller dan ooier en kan ook veel beter voetballen. En goed verzorgd voetbal van achteruit is de manier waarop dit Ajax zondag Twente weg moet spelen. Wij zij AJAX! of niet dan? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Tja, dit is een lastige.
Je zou met
vd Wiel ---- Alderweireld -- Ooijer ------ Boilesen --------------------------------------------------- ----------------------Vertonghen-------------------
kunnen spelen.
Of met
vd Wiel ---- Alderweireld -- Vertonghen---- Boilesen --------------------------------------------------- ----------------------Anita-----------------------
Of zelfs met
vd Wiel ---- Alderweireld -- Vertonghen---- Boilesen --------------------------------------------------- ----------------------Ooijer-----------------------
Eerlijk gezegd zou ik optie 1 wel eens willen zien. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik zou Ooijer pas erin doen in de laatste 25 minuten en dan Vertonghen doorschuiven als verdedigende middenvelder of als linksback, zoals hij in het Belgische team speelt. Ik denk persoonlijk dat Ooijer wel minuten gaat maken, maar niet vanaf het begin. Hoe dan ook moet Anita deze wedstrijd worden gepasseerd en ik zou beginnen met cvitanich in de spits. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 08:53 schreef Booya4Afca het volgende:Tja, dit is een lastige. Je zou met vd Wiel ---- Alderweireld -- Ooijer ------ Boilesen --------------------------------------------------- ----------------------Vertonghen------------------- kunnen spelen. Of met vd Wiel ---- Alderweireld -- Vertonghen---- Boilesen --------------------------------------------------- ----------------------Anita----------------------- Of zelfs met vd Wiel ---- Alderweireld -- Vertonghen---- Boilesen --------------------------------------------------- ----------------------Ooijer----------------------- Eerlijk gezegd zou ik optie 1 wel eens willen zien. Optie 1 alleen in het laatste kwartier / 20 minuten |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Remco K: ben je die wedstrijd van het nederlands elftal tegen Brazilie vergeten? Had Ooijer ook geen wedstrijdritme maar hij was één van de besten. Hij bijt zich iig vast in zijn tegenstander. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben het beslist WEL met je eens, Stanley! Ook ik heb in een eerdere topic de mogelijkheid al aangestipt om Ooijer zondag een basisplaats te geven. In deze ene specifieke wedstrijd, de voor Ajax alles-of-niets wedstrijd, moeten we enerzijds de kopkracht van FC Twente zien in te dammen en anderszijds heeft onze ploeg dringend meer ervaring nodig. Ook voor mij zou André Ooijer DE man daarvoor zijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 10:21 schreef echte ajaxfan! het volgende:Remco K: ben je die wedstrijd van het nederlands elftal tegen Brazilie vergeten? Had Ooijer ook geen wedstrijdritme maar hij was één van de besten. Hij bijt zich iig vast in zijn tegenstander. Ook toen wass het een risico, en hij is nu weer een jaar ouder, zoals ik al zeg, het is een risico dat niet genomen hoeft te worden, het team moet zich daar dan weer op instellen, en daar worden we zeker niet beter van |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ooijer heeft dit seizoen al een aantal keren mee gedaan en ze hadden er toen ook geen moeite mee. Hij heeft het goed gedaan. Ik ben er ook voor om hem naast Vertonghen neer te zetten. Alderweireld zit de laatste wij vaak te slapen bij kopduels. Tegen Twente was het ook weer drama. Vertonghen ook maar goed die staat boven Alderweireld in de pikorde. Ooijer is een vechter. En die missen we zo ontzettend in het team. Vooral achterin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ooijer is trouwens in dit soort wedstrijden ook een groot risico om een rode plak te pakken, als dat zou gebeuren is de wedstrijd helemaal verloren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 12:23 schreef remco k het volgende:Ooijer is trouwens in dit soort wedstrijden ook een groot risico om een rode plak te pakken, als dat zou gebeuren is de wedstrijd helemaal verloren. Dit is inderdaad ook het enige punt waarvoor ik mijn hart vasthoud. Verder zie ik eigenlijk alleen maar positieve kanten. Hij is een leider pur sang, die de jongeren kan aansturen en opzwepen. Daarnaast is hij kopsterk en dat kunnen we echt wel gebruiken tegen mannen als (een opkomende) Douglas, Chadli en Janko. |
|
|
|
|
taart
|
|
|
alderweireld speelt gewoon;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 12:28 schreef Pietje het volgende:[..] Dit is inderdaad ook het enige punt waarvoor ik mijn hart vasthoud. Verder zie ik eigenlijk alleen maar positieve kanten. Hij is een leider pur sang, die de jongeren kan aansturen en opzwepen. Daarnaast is hij kopsterk en dat kunnen we echt wel gebruiken tegen mannen als (een opkomende) Douglas, Chadli en Janko. pietje?alle respect hoor man,maar moet ajax nu terugvallen op ooijer om kampioen te kunnen worden???? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 15:46 schreef joduh het volgende:[..] pietje?alle respect hoor man,maar moet ajax nu terugvallen op ooijer om kampioen te kunnen worden???? Het maakt me niet uit hoe, joduh!! Als we maar kampioen worden! Toch. Ik denk serieus dat Ooijer veel voor ons kan gaan betekenen a.s. zondag. Ik zie hem, met al zijn ervaring en zijn kopkracht, wel in staat om die lange gasten uit Enschede tegen te houden. Ooijer is dus in dit geval puur eigenbelang. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 15:53 schreef Pietje het volgende:[..] Het maakt me niet uit hoe, joduh!! Als we maar kampioen worden! Toch. Ik denk serieus dat Ooijer veel voor ons kan gaan betekenen a.s. zondag. Ik zie hem, met al zijn ervaring en zijn kopkracht, wel in staat om die lange gasten uit Enschede tegen te houden. Ooijer is dus in dit geval puur eigenbelang. ok ik snap um .........missch heb je wel een punt ja.......kweet het nie man......maar ooijer voor alder bedoel je dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 15:58 schreef joduh het volgende:[..] ok ik snap um .........missch heb je wel een punt ja.......kweet het nie man......maar ooijer voor alder bedoel je dan? Klopt! Jan Vertonghen moet blijven staan. Die bikkel gaan we echt missen, mocht die Ajax gaan verlaten. Hij is lang, heeft een goed inzicht en kan de ploeg op sleeptouw nemen. Toby vind ik wat wisselvallig de laatste tijd. Wie weet door de zenuwen door de aanstaande ontknoping. Ook ben ik doodsbang voor van der Wiel. Die jongen is compleet de weg kwijt. Dat hebben we afgelopen zondag ook weer kunnen zien. En die coach van Twente, Preud'homme is niet gek, die heeft het ook gezien. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ben het met je eens Pietje. dit is DE wedstrijd waar hij (Andé Ooijer) het heel goed in kan gaan doen, maar de andere kant van het verhaal is natuurlijk, voor wie moet hij spelen? Alderweireld speelt gewoon. Voor de rest van het team zal het ook wel weer vreemd zijn om een andere speler naast je te hebben dan normaal. Ik denk toch gewoon vast houden aan de basis en vol op de aanval, maar wel met het koppie er bij. druk zetten op de helft van de tegenstander, veel beweging bij alle spelers en een hoog baltempo! Net als uit bij AC Milan. Ik zie het zitten zondag en zal mijn tranen de vrije loop laten van geluk na het behalen van onze 30e landstitel. dus *** op het mooiste shirt van allemaal, van de mooiste club van allemaal.
AJAX FOREVER!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 16:03 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt! Jan Vertonghen moet blijven staan. Die bikkel gaan we echt missen, mocht die Ajax gaan verlaten. Hij is lang, heeft een goed inzicht en kan de ploeg op sleeptouw nemen. Toby vind ik wat wisselvallig de laatste tijd. Wie weet door de zenuwen door de aanstaande ontknoping. Ook ben ik doodsbang voor van der Wiel. Die jongen is compleet de weg kwijt. Dat hebben we afgelopen zondag ook weer kunnen zien. En die coach van Twente, Preud'homme is niet gek, die heeft het ook gezien. hoop dat ie nog effies blijft man,maar kan me voorstellen dat ie hogerop wil man.....en wiel is inderdaad geen schim meer.zo zie je maar dat het makkelijker is om aan de top te komen dan er te blijven man.....en zo zal het met fc pony ook gaan..... en toch heeft toby een paar keer ons erdoor heen gescoord dit seizoen pietje? hij ken wel koppen!dan zou ik missch anita opofferen en jan doorlaten schuiven...maar is wel moeilijk zeg....en ook ben ik bang voor rood......hahahah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 16:04 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik ben het met je eens Pietje. dit is DE wedstrijd waar hij (Andé Ooijer) het heel goed in kan gaan doen, maar de andere kant van het verhaal is natuurlijk, voor wie moet hij spelen? Alderweireld speelt gewoon. Voor de rest van het team zal het ook wel weer vreemd zijn om een andere speler naast je te hebben dan normaal. Ik denk toch gewoon vast houden aan de basis en vol op de aanval, maar wel met het koppie er bij. druk zetten op de helft van de tegenstander, veel beweging bij alle spelers en een hoog baltempo! Net als uit bij AC Milan. Ik zie het zitten zondag en zal mijn tranen de vrije loop laten van geluk na het behalen van onze 30e landstitel. dus *** op het mooiste shirt van allemaal, van de mooiste club van allemaal. AJAX FOREVER!!! en toch moet ik pietje gelijk geven wat betr het koppen.....met al die trollen van ons is het soms bijna een lachfilm man........ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 16:04 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik ben het met je eens Pietje. dit is DE wedstrijd waar hij (Andé Ooijer) het heel goed in kan gaan doen, maar de andere kant van het verhaal is natuurlijk, voor wie moet hij spelen? Alderweireld speelt gewoon. Voor de rest van het team zal het ook wel weer vreemd zijn om een andere speler naast je te hebben dan normaal. Ik denk toch gewoon vast houden aan de basis en vol op de aanval, maar wel met het koppie er bij. druk zetten op de helft van de tegenstander, veel beweging bij alle spelers en een hoog baltempo! Net als uit bij AC Milan. Ik zie het zitten zondag en zal mijn tranen de vrije loop laten van geluk na het behalen van onze 30e landstitel. dus *** op het mooiste shirt van allemaal, van de mooiste club van allemaal. AJAX FOREVER!!! Hoe sneu het ook is, het leven is hard... maar ik denk dat Ooijer dan voor Alder moet spelen. Niets of niemand mag groter of belangrijker zijn dan de club. Als de opstelling van Ooijer in het belang van Ajax is, dan moet dat gebeuren. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat Frank de Boer veel zal veranderen aan zijn opstelling. Maar of dat verstandig is, zo in die allerlaatste en allerbelangrijkste wedstrijd...? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 16:08 schreef joduh het volgende:[..] en toch moet ik pietje gelijk geven wat betr het koppen.....met al die trollen van ons is het soms bijna een lachfilm man........ Als we moeten verdedigen wel, dat is ook wel zo. Maar we moeten ze al snel vast zetten op eigen helft en zorgen dat ze niet te vaak in onze zestien komen en ik denk dat Frank de Boer daar toch ook wel een beetje vanuit gaat. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 16:11 schreef Pietje het volgende:[..] Hoe sneu het ook is, het leven is hard... maar ik denk dat Ooijer dan voor Alder moet spelen. Niets of niemand mag groter of belangrijker zijn dan de club. Als de opstelling van Ooijer in het belang van Ajax is, dan moet dat gebeuren. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat Frank de Boer veel zal veranderen aan zijn opstelling. Maar of dat verstandig is, zo in die allerlaatste en allerbelangrijkste wedstrijd...? ik denk niet dat frank dit gaat doen nee.....hoop gvd dat het een keer echt gaat lopen man........ |
|
|
|