BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ooijer is onze kopsterke troef tegen Twente...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - donderdag 12 mei 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als we moeten verdedigen wel, dat is ook wel zo. Maar we moeten ze al snel vast zetten op eigen helft en zorgen dat ze niet te vaak in onze zestien komen en ik denk dat Frank de Boer daar toch ook wel een beetje vanuit gaat.
Dat klopt op zich wel, Ronald, maar FC Twente heeft voldoende snelheid, capaciteit en aanvallend vermogen om het Ajax op z'n minst lastig te maken. Dan heb je sowieso een ervaren rustpunt achterin nodig. Ik geloof serieus dat Ooijer net deze ene wedstrijd wel eens heel erg belangrijk voor ons zou kunnen zijn!
Pietje
 Pietje - donderdag 12 mei 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:15 schreef joduh het volgende:

[..]

ik denk niet dat frank dit gaat doen nee.....hoop gvd dat het een keer echt gaat lopen man........
Drie sterren, man! Enkel die gedachte al... Dan ga ik volledig uit m'n dak!!!
joduh
 joduh - donderdag 12 mei 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als we moeten verdedigen wel, dat is ook wel zo. Maar we moeten ze al snel vast zetten op eigen helft en zorgen dat ze niet te vaak in onze zestien komen en ik denk dat Frank de Boer daar toch ook wel een beetje vanuit gaat.
tsja man,maar fc pony is niet gek hoor.....hoop dat ze gokken op gelijk spelletje......
joduh
 joduh - donderdag 12 mei 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

hahahah maar jij kanps laat uit je dak pietje!!!!na kwart over 4...hahahaha sollie?
joduh
 joduh - donderdag 12 mei 2011 - 16:20   quote  deeplink  
en missch is het ook wel beter ook om niet te kunnen kijken man......zit je wel rustiger dan wij dus .......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 12 mei 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Geloof mij Pietje, je bent zeker weten niet de enige en echt, ik laat mijn tranen lopen van geluk, ik weet zeker dat ik het niet droog hou....
Pietje
 Pietje - donderdag 12 mei 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:19 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahah maar jij kanps laat uit je dak pietje!!!!na kwart over 4...hahahaha sollie?
Hahaha! Ja hoor, wrijf het me maar weer in!! Hahahaha. Maar reken maar dat ik toch echt uit m'n dak ga. Enne...! Ik hoef maandag niet te werken. Dus.... :-)))))
Pietje
 Pietje - donderdag 12 mei 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Geloof mij Pietje, je bent zeker weten niet de enige en echt, ik laat mijn tranen lopen van geluk, ik weet zeker dat ik het niet droog hou....
Ik ook man! Ajax zit in mijn bloed en in mijn genen. We hebben er zo verschrikkelijk lang op moeten wachten met elkaar!! Mocht Ajax toch verliezen zondag... Ik vrees dat ik dan de komende weken niet te genieten ben :-(
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 12 mei 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:17 schreef joduh het volgende:

[..]

tsja man,maar fc pony is niet gek hoor.....hoop dat ze gokken op gelijk spelletje......
Ik denk dat ze dat ook gaan doen, maar dat is tevens het gevaar als wij wel vroeg weten te scoren en het er bij 1 blijft, dan kunnen zij alsnog op hun gemak op een minder moment van onze verdediging wachten. Als wij nu weer met 2-0 voorkomen, denk ik dat het in de knip is, wat afgelopen zondag is gebeurt, zal niet nog eens gebeuren en zeker niet deze wedstrijd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 12 mei 2011 - 16:27   quote  deeplink  
ik ga maandag op vakantie, lekker in Nederland met de kids naar Brabant, maar haal wel mijn AJAX-sjaal achter het autoruit vandaan....

en dan misschien met de gedachte; Helemaal niets in Lampestad....
Pietje
 Pietje - donderdag 12 mei 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:27 schreef Ronald 1960 het volgende:
ik ga maandag op vakantie, lekker in Nederland met de kids naar Brabant, maar haal wel mijn AJAX-sjaal achter het autoruit vandaan....

en dan misschien met de gedachte; Helemaal niets in Lampestad....
Whahahaha! Veel plezier daar! Maar eerst zondag :-)
Pietje
 Pietje - donderdag 12 mei 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:20 schreef joduh het volgende:
en missch is het ook wel beter ook om niet te kunnen kijken man......zit je wel rustiger dan wij dus .......
Nee, man, ik kan aan niks anders denken op het moment. Ik baal zo verschrikkelijk dat ik niet kijken kan :-(((((((

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ooijer is onze kopsterke troef tegen Twente...

0.0051178