|
|
Leon FR1908
|
|
|
In theorie kan Feyenoord de play-offs nog bereiken, maar het lijkt erop dat het huidige seizoen als verloren beschouwd kan worden. De ploeg van Mario Been staat momenteel tiende in de Eredivisie en kan zich enkel nog plaatsen voor de nacompetitie als Heracles Almelo én FC Utrecht zondag in de fout gaan. Been weet dat de kans er klein is dat dit gaat gebeuren.
De oefenmeester kijkt in gesprek met Voetbal International echter vol vertrouwen uit naar het nieuwe voetbaljaar. De conclusie is dat Feyenoord nog steeds maar heel weinig nodig heeft, zei Been. Drie gerichte aankopen, die wel geld kosten, de terugkeer van Dani Fernández, Sekou Cissé en wellicht John Dahl Tomasson én een beetje geluk dat iedereen blessurevrij blijft, en er staat volgend seizoen een Feyenoord dat iedereen zal verbazen.
Been zegt dat zijn hand na de winterstop zichtbaar is geworden. "Die heb je in de tweede helft van het seizoen kunnen zien. Met Stefan de Vrij in het centrum, de terugkeer van Fer, Wijnaldum op tien, Miyaichi die altijd voor gevaar zorgt en Meeuwis die de balans bewaakt, hebben we een aantal goede wedstrijden gespeeld, vond Been. Zondag sluit zijn ploeg het seizoen af tegen NEC. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: niet opletten misschien? :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
je kan ook negatief verassen....of bedoelt hij dat niet ? Hangt gewoon af van de versterkingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
realistisch
|
|
|
Gaat been weg dan?? Daar moet op gedronken worden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kan de beste overkomen . . . . . . :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dat weet ik niet Sevi :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je ben iig niet de enige, "best of the rest" dan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: niet zo bescheiden
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou vooruit dan haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 20:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Meeuwis die de balans bewaakt, hebben we een aantal goede wedstrijden gespeeld, vond Been. Zondag sluit zijn ploeg het seizoen af tegen NEC. Meeuwis....die moest toch weer weg ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja daar hangt toch nog een groot vraagteken om heen!!! Ik weet het ook niet meer want ik heb verschillende dingen gelezen.. Ik ga er van uit dat hij weg gaat Henkie!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch gek. Meeuwis kan al weer weg, zonder dat er nog een waardig vervanger is aangetrokken? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2011 - 22:47 schreef FR-Henk het volgende:Toch gek. Meeuwis kan al weer weg, zonder dat er nog een waardig vervanger is aangetrokken? Geen paniek, Martin regelt wel wat! |
|
|
|