BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Even wat vraagjes en hopelijk anywoorden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Hieronder wat vragen kan ik effe kijken hoe mijn collega Fans hetzelfde denken als ik:
Zouden er meer of minder seizoenskaarten verkocht gaan worden?
Zou er een nieuwe kuip komen ?
Is het erg als we de oude kuip zouden renoveren ?
Worden we financieel gezond of worden we belazerd ?
Blijft Been ?

En als laatste vraag hoeveel mensen zouden er zijn bij Feyenoord-NEC
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 mei 2011 - 21:06   quote  deeplink  
- ongeveer gelijkwaardig. Als er goede aankopen komen een lichte stijging, maar de verkoop komt later op gang dan normaal.
- Ja uiteindelijk wel.
- Als het bouwtechnisch haalbaar is waarom niet.
- Belazerd worden we niet, t kan wel sterven in schoonheid, ondanks alle goede bedoelingen.
- Niet voor eeuwig, maar volgend seizoen zit ie nog op de bank.

Kuip raakt wel vol.
Royaal
 Royaal - woensdag 11 mei 2011 - 21:06   quote  deeplink  
1 minder
nog niet
hoe? extra frietkramen?
belazerd
ja (zie ^)
41
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 21:12   quote  deeplink  
1 zelfde aantal
denk het niet
Anders het nieuwe stadion om de oude heen bouwen,indien mogelijk?
Financieel gezond?Nee voorlopig niet,belazerd altijd..
Mario blijft nog even..
finsend
 finsend - woensdag 11 mei 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:
- ongeveer gelijkwaardig. Als er goede aankopen komen een lichte stijging, maar de verkoop komt later op gang dan normaal.
- Ja uiteindelijk wel.
- Als het bouwtechnisch haalbaar is waarom niet.
- Belazerd worden we niet, t kan wel sterven in schoonheid, ondanks alle goede bedoelingen.
- Niet voor eeuwig, maar volgend seizoen zit ie nog op de bank.

Kuip raakt wel vol.
enough said
sebbe1
 sebbe1 - woensdag 11 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:03 schreef piet de paler het volgende:
Hieronder wat vragen kan ik effe kijken hoe mijn collega Fans hetzelfde denken als ik:
1 Zouden er meer of minder seizoenskaarten verkocht gaan worden?
2 Zou er een nieuwe kuip komen ?
3 Is het erg als we de oude kuip zouden renoveren ?
4 Worden we financieel gezond of worden we belazerd ?
5 Blijft Been ?

En als laatste vraag hoeveel mensen zouden er zijn bij Feyenoord-NEC
1 Ik denk ong. evenveel
2/3 Zal eigenlijk wel moeten omdat de kuip renoveren erg duur wordt en economisch er niet meer uit te halen valt.
4 We worden belazerd om financieel gezond te worden
5 Ga er wel vanuit, geld om zijn contract af te kopen is er niet en er zijn weinig coaches die in de club stappen zonder duidelijk beleid of geld voor versterkingen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
- zal vergelijkbaar zijn.
- ja, alleen zal het een paar jaar langer duren gok ik, omdat het WK niet aan NL is toegewezen. Rond 2020 denk ik.
- Niet heel erg, maar met een Nieuwe Kuip hebben we zoveel meer mogelijkheden. Begroting zal naar 100+ miljoen gaan. 2,5x de huidige begroting. De huidige Kuip zit zo langzamerhand aan zn max. Verbouwingen zijn duur en het stadion als geheel is verouderd. Met het nieuwe stadion sta je bij de 20 rijkste clubs ter wereld, op termijn. Kan je serieus concurreren met Europese subtop. Uefa Cup winnen, you name it.
- het gaat de goede kant op, maar we zijn er nog lang niet. Ben altijd bang dat er weer lijken uit de kast komen. Maar ik heb het volste vertrouwen in Blokland en co.
- ja, maar hij zal kritisch gevolgd worden door oa Martin v Geel en natuurlijk door ons als supporters. De lijn van de 2de seizoenshelft moet worden doorgezet.
qwerto
 qwerto - woensdag 11 mei 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:03 schreef piet de paler het volgende:
Hieronder wat vragen kan ik effe kijken hoe mijn collega Fans hetzelfde denken als ik:
Zouden er meer of minder seizoenskaarten verkocht gaan worden?
Zou er een nieuwe kuip komen ?
Is het erg als we de oude kuip zouden renoveren ?
Worden we financieel gezond of worden we belazerd ?
Blijft Been ?

En als laatste vraag hoeveel mensen zouden er zijn bij Feyenoord-NEC
JA, de seizoenskaarten zijn voor sommige mensen te duur voor het niveau wat ze te zien krijgen
JA,MAAR, Er word continu gebakkeleid over hoe het er zou moeten komen(beetje een A4 verhaal dit)maar die word nu na 10tallen jaren ook aangelegd (verlengstuk Delft-Vlaardingen bedoel ik)
JA, de huidige kuip is in onderhoud zo ontzettend duur dat als we heb behouden we per jaar als enorme bedragen kwijt zijn aan onderhoud (wat door je jaren heen aleen maar meer word)
JA, we worden gezond, aleen de datum durf ik er niet bij te zetten dat kan zomaar nog 10 jaar duuren
JA, er is gewoon geen directe reden om Mario de laan uit te sturen want dat kost geld en dan moet je weer zoeken naar een vervanger (die kost dan Weer geld en heeft waarschijnlijk minder crediet dan Mario)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door qwerto --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 mei 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:03 schreef piet de paler het volgende:
Hieronder wat vragen kan ik effe kijken hoe mijn collega Fans hetzelfde denken als ik:
Zouden er meer of minder seizoenskaarten verkocht gaan worden?
Zou er een nieuwe kuip komen ?
Is het erg als we de oude kuip zouden renoveren ?
Worden we financieel gezond of worden we belazerd ?
Blijft Been ?

En als laatste vraag hoeveel mensen zouden er zijn bij Feyenoord-NEC
Leuke topic Piet, Prijs van de Week!!!

- Moelijk nu iets over te zeggen, transferwindow begint net. Toch...Verwachtingen zullen iets hoger worden, dus verkoop seizoenskaarten blijft gelijk of stijgt iets.
- Die nieuwe Kuip komt er. De stad wil een moderne uitstraling. Een groot Mega-Multi-centrum appwleert aan het eergevoel van politiek en commercieel Rotterdam.
- Oude Kuip renoveren is erg, want zeer kostbaar. En het zou de club Feyenoord ernstig beperken is haar groei op divers gebied.
- We worden financieel gezond. Er is geen enkele aanwijzing waarom we belazerd zouden worden. En dat wantrouwen gebaseerd op 'omdat zij de machthebbers zijn' is me te makkelijk.
- Feyenoord - NEC. Gewoon...40.000. Lekker in de regen.

O ja, vergeet de Been-vraag...
Ben 'm zat als het om interviews gaat. Moet het najaar gaan presteren naar vermogen team (Herkenbaar, prima voetbal) en minstens 8e of hoger staan. Zo niet: Been weg in winterstop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door FR-Henk --
Els
 Els - woensdag 11 mei 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 21:03 schreef piet de paler het volgende:
Hieronder wat vragen kan ik effe kijken hoe mijn collega Fans hetzelfde denken als ik:
Zouden er meer of minder seizoenskaarten verkocht gaan worden?
Zou er een nieuwe kuip komen ?
Is het erg als we de oude kuip zouden renoveren ?
Worden we financieel gezond of worden we belazerd ?
Blijft Been ?

En als laatste vraag hoeveel mensen zouden er zijn bij Feyenoord-NEC
1 Ongeveer hetzelfde
2 Voorlopig niet, verwacht het, ondanks de intentie van de politiek om de bouwsector te stimuleren, niet voor 2020 gerealiseerd worden.
3 Nee, niet erg, maar kosten-baten analyse zal niet gunstig uitpakken voor Feyenoord. Misschien wel voor de politiek
4 Belazerd is een groot woord. Ik vermoed wel dat de situatie rooskleuriger wordt voorgesteld. Waar ik ook wel weer begrip voor heb.
5 Ja, niet voor altijd, maar komend seizoen zeker.
6 38.000

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 22:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

- We worden financieel gezond. Er is geen enkele aanwijzing waarom we belazerd zouden worden. En dat wantrouwen gebaseerd op 'omdat zij de machthebbers zijn' is me te makkelijk.

Soms vraag ik mij af hoelang jij je al verdiept in Feyenoord?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 mei 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Hoezo?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 22:23 schreef FR-Henk het volgende:
Hoezo?
Even goede vrienden Henk maar laat maar ;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
okee!
dobias
 dobias - woensdag 11 mei 2011 - 22:29   quote  deeplink  
1 ding weet ik zeker omdat ik met iemand binnen de gemeente rotterdam heb gesproken en dat is dat er een nieuwe kuip komt. ze kunnen namelijk niet meer terug door contractne die al getekend zijn.
dobias
 dobias - woensdag 11 mei 2011 - 22:32   quote  deeplink  
En ik wordt ook beetje moe van lunatic wat een gelul allemaal.
Slecht onderbouwd en er klopt geen reet van.

Zonde als dat gebeurd. jammer dat mensen hierachter staan.

Dat verhaal over die stoeltjes is het top punt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 22:29 schreef dobias het volgende:
1 ding weet ik zeker omdat ik met iemand binnen de gemeente rotterdam heb gesproken en dat is dat er een nieuwe kuip komt. ze kunnen namelijk niet meer terug door contractne die al getekend zijn.
een contract ontbinden kan nooit geen 200 miljoen gaan kosten...
Dus die handtekeningen lap ik aan me laars....
Els
 Els - woensdag 11 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
In elk betoog zou wat nuance moeten zitten. Zo ook over de mening over Lunatic.
Rovert
 Rovert - donderdag 12 mei 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 22:32 schreef dobias het volgende:
En ik wordt ook beetje moe van lunatic wat een gelul allemaal.
Slecht onderbouwd en er klopt geen reet van.

Zonde als dat gebeurd. jammer dat mensen hierachter staan.

Dat verhaal over die stoeltjes is het top punt.
Ik denk dat zij hun informatie beter controleren en onderbouwen dan jij

Dus kom maar op als je aantoonbaar kunt vertellen dat er geen reet van klopt
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 12 mei 2011 - 08:45   quote  deeplink  
Kun jij aantoonbaar maken dat er WEL een reet van klopt?
Rovert
 Rovert - donderdag 12 mei 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 08:45 schreef FR-Henk het volgende:
Kun jij aantoonbaar maken dat er WEL een reet van klopt?
nee, maar ik loop niet zomaar te roepen dat er niets van klopt. Als mensen dat roepen moeten ze er vooral bij vertellen waarom ze dat denken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 12 mei 2011 - 10:19   quote  deeplink  
denk dat de kuip ook niet lang meer mee kan gaan (ook na renovatie)
de flh
 de flh - donderdag 12 mei 2011 - 12:12   quote  deeplink  
wat Stylzz zegt
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 mei 2011 - 19:50   quote  deeplink  
Wat stylzz zegt, met de kanttekening dat we weliswaar niet worden belazerd, maar dat het bestuur het aan hun reet zal roesten wat het legioen wil.
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - donderdag 12 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Zouden er meer of minder seizoenskaarten verkocht gaan worden?
Iets minder denk ik.

Zou er een nieuwe kuip komen ?
Ja noodzaak

Is het erg als we de oude kuip zouden renoveren ?
Ja dan heb je over 20 jaar het zelfde probleem

Worden we financieel gezond of worden we belazerd ?
Kan nog even duren maar ooit worden we weer financieel gezond

Blijft Been ?
Tot de winterstop, dan maar is zien hoever we staan.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 12 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 08:45 schreef FR-Henk het volgende:
Kun jij aantoonbaar maken dat er WEL een reet van klopt?
Ja hoor, constructies van oa het FiF zijn opvraagbaar bij de kamer van koophandel. Genoemde bedragen komen uit Feyenoords eigen jaarverslagen.

En ik zou het hele verhaal eens goed doorlezen.

Verder waren al deze gegevens al geruime tijd in handen van de Varkenoord groep, waarmee ze echter gewacht hebben tot Feyenoord in veilig(er) vaarwater is gekomen.

Maar geloof maar heilig wat er via Feyenoord.nl en het altijd goed nieuws pravda legioen blaadje kunt lezen.

Er heeft niemand schuld aan de huidige financiele ellende en ze zitten er allemaal alleen maar omdat ze zo'n ontzettend groot Feyenoord hart hebben.

Eigenlijk wilden ze het zelfs gratis doen maar ja de hypotheek moet ook betaald worden en we zouden toch niet willen dat die 14 bloedjes van kinderen van vriend Onno honger zouden leiden.

Misschien dat we via de VVF ook wat voor die arme stakkers kunnen doen, per slot van rekening is een jaarsalaris van 160K wel wat aan de magere kant. Zeker als je zo'n goed werk leverd als vriend Onno.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 12 mei 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 20:29 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ja hoor, constructies van oa het FiF zijn opvraagbaar bij de kamer van koophandel. Genoemde bedragen komen uit Feyenoords eigen jaarverslagen.

En ik zou het hele verhaal eens goed doorlezen.

Verder waren al deze gegevens al geruime tijd in handen van de Varkenoord groep, waarmee ze echter gewacht hebben tot Feyenoord in veilig(er) vaarwater is gekomen.

Maar geloof maar heilig wat er via Feyenoord.nl en het altijd goed nieuws pravda legioen blaadje kunt lezen.

Er heeft niemand schuld aan de huidige financiele ellende en ze zitten er allemaal alleen maar omdat ze zo'n ontzettend groot Feyenoord hart hebben.

Eigenlijk wilden ze het zelfs gratis doen maar ja de hypotheek moet ook betaald worden en we zouden toch niet willen dat die 14 bloedjes van kinderen van vriend Onno honger zouden leiden.

Misschien dat we via de VVF ook wat voor die arme stakkers kunnen doen, per slot van rekening is een jaarsalaris van 160K wel wat aan de magere kant. Zeker als je zo'n goed werk leverd als vriend Onno.
Ach ik stort maar weer een tientje ,komt allemaal goed
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 mei 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Vroeger waren mensen het minder vaak met me eens. Dus of ik praat geen poep meer, of jullie worden mild :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 12 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 20:29 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ja hoor, constructies van oa het FiF zijn opvraagbaar bij de kamer van koophandel. Genoemde bedragen komen uit Feyenoords eigen jaarverslagen.

En ik zou het hele verhaal eens goed doorlezen.

Verder waren al deze gegevens al geruime tijd in handen van de Varkenoord groep, waarmee ze echter gewacht hebben tot Feyenoord in veilig(er) vaarwater is gekomen.

Maar geloof maar heilig wat er via Feyenoord.nl en het altijd goed nieuws pravda legioen blaadje kunt lezen.

Er heeft niemand schuld aan de huidige financiele ellende en ze zitten er allemaal alleen maar omdat ze zo'n ontzettend groot Feyenoord hart hebben.

Eigenlijk wilden ze het zelfs gratis doen maar ja de hypotheek moet ook betaald worden en we zouden toch niet willen dat die 14 bloedjes van kinderen van vriend Onno honger zouden leiden.

Misschien dat we via de VVF ook wat voor die arme stakkers kunnen doen, per slot van rekening is een jaarsalaris van 160K wel wat aan de magere kant. Zeker als je zo'n goed werk leverd als vriend Onno.
Jij begrijpt het ,na KKL en Els ben jij de derde met een duidelijke en heldere mening!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 12 mei 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 19:50 schreef hotjumper het volgende:
Wat stylzz zegt, met de kanttekening dat we weliswaar niet worden belazerd, maar dat het bestuur het aan hun reet zal roesten wat het legioen wil.
wat jij zegt
Els
 Els - donderdag 12 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:
Vroeger waren mensen het minder vaak met me eens. Dus of ik praat geen poep meer, of jullie worden mild :)
Ben het dacht ik al vanaf het begin regelmatig met je eens. Mag ik dan concluderen dat ik een zeer mild mens ben ;-)?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 22:30 schreef Els het volgende:

[..]

Ben het dacht ik al vanaf het begin regelmatig met je eens. Mag ik dan concluderen dat ik een zeer mild mens ben ;-)?
oooh ja!

Dan zijn wij denk ik de rest aan t opvoeden? ;)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 12 mei 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 20:29 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ja hoor, constructies van oa het FiF zijn opvraagbaar bij de kamer van koophandel. Genoemde bedragen komen uit Feyenoords eigen jaarverslagen.

En ik zou het hele verhaal eens goed doorlezen.

Verder waren al deze gegevens al geruime tijd in handen van de Varkenoord groep, waarmee ze echter gewacht hebben tot Feyenoord in veilig(er) vaarwater is gekomen.

Maar geloof maar heilig wat er via Feyenoord.nl en het altijd goed nieuws pravda legioen blaadje kunt lezen.

Er heeft niemand schuld aan de huidige financiele ellende en ze zitten er allemaal alleen maar omdat ze zo'n ontzettend groot Feyenoord hart hebben.

Eigenlijk wilden ze het zelfs gratis doen maar ja de hypotheek moet ook betaald worden en we zouden toch niet willen dat die 14 bloedjes van kinderen van vriend Onno honger zouden leiden.

Misschien dat we via de VVF ook wat voor die arme stakkers kunnen doen, per slot van rekening is een jaarsalaris van 160K wel wat aan de magere kant. Zeker als je zo'n goed werk leverd als vriend Onno.
1e 3 alinea's helder antwoord, daarna gekwebbel.
MMM
 MMM - donderdag 12 mei 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:
Vroeger waren mensen het minder vaak met me eens. Dus of ik praat geen poep meer, of jullie worden mild :)
2e!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 mei 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:
Vroeger waren mensen het minder vaak met me eens. Dus of ik praat geen poep meer, of jullie worden mild :)
Sinds ik geen collega meer van je ben kan ik je beter verdragen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Even wat vraagjes en hopelijk anywoorden









0.0070650