|
|
taart
|
|
|
ongelooflijk dat dat net dan moet |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Nee hoor de ns is voor ajax, prorail is voor twente;) Geef de schuld eens aan de schuldige!! Ik werk voor de ns en geloof me, ze zijn hier niet blij mee. |
|
|
|
|
taart
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Natuurlijk is het allang van tevoren gepland, maar de NS grijpt uitgerekend komende zondag aan om werkzaamheden te verrichten om en nabij Amsterdam Sloterdijk.
Kap is met die kut topics te maken. |
|
|
|
|
taart
|
|
|
hier hebben alle ajaxfans(zoals ik) vreselijke last van |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ja dus? Dit is al maanden geleden gepland. Slot |
|
|
|
|
taart
|
|
|
ja dit konden ze maanden geleden ook al voorspellen dat dit kon! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
:p dit is voor het eerst in de geschiedenis van de eredivisie |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Dan ga je toch op een andere manier naar de ArenA... Als je een beetje nadenkt had je dat zelf ook wel kunnen bedenken. |
|
|
|
|
taart
|
|
|
ja maar twente en ajax streden heel de tijd al boven in mee |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
gast, zelfs dan nog kun je er vast ook wel met een ander vervoersmiddel komen lijkt me toch? |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Ik maak me liever druk om de wedstrijd zelf, dan over het vervoer naar de arena.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik zal het nog een x uitleggen. De ns is verantwoordelijk voor de treinen. Prorail voor het spoor. En hoe belangrijk ajax voor ons Ook is, voor bedrijven gelden andere belangen. Dit zijn dingen die al maanden vastliggen en niet zomaar omgegooid kunnen worden voor een wedstrijd, daar er miljoenen gemoeid zijn bij deze werkzaamheden. @taart, dat de media ns noemt betekent niet dat het dan ook ns is. Ik werk bij de ns, weet het echt wel beter dan een ajaxlife.nl of voetbalprimeur.nl of wat dan ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door Benno -- |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
On topic: Als weet hoeveel geld en treinen, ajaxsupporters de ns al heeft gekost, zou ik het niet raar vinden als ze niet blij met ajax zijn. ;)( voor er nare reacties komen, dit is met een knipoog) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
verbrande harry