|
|
KKL
|
|
|
De talenten van Feyenoord onder 17 jaar zijn er in geslaagd om de finale van het EK te halen.
Zo juist werd er met 1-0 gewonnen van Engeland.
Het centrale duo (voor de toekomst) Rekik en Kongolo hebben na 480 minuten voetbal geen goal door gelaten....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2011 door KKL -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
meteen in de verdediging zetten in het eerste!!!!! Of ben ik nu te optimistisch? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wanneer en hoe laat is de finale, toch maar ff kijken |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Rekik is / gaat al weg toch?
Ook leuk dat Ebecilio scoort die is weggekaapt door Arsenal.
Is toch belachelijk dat ik agressief word van kijken naar dit toernooi omdat al die toptalenten worden weggekaapt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach ja, dr hebben er ook een boel van net getekend. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
die kongolo die kan er ook wel wat van, nieuwe van gobbel? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: En volgens mij Tonny Trindade de Vilhena en Kongolo ook en die waren vandaag ook erg goed! Nog een paar jaartjes en er staan er wel weer een aantal. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi resultaat! Finale ga ik wel ff kijken zondag |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 13:28 schreef finsend het volgende:Rekik is / gaat al weg toch? Ook leuk dat Ebecilio scoort die is weggekaapt door Arsenal. Is toch belachelijk dat ik agressief word van kijken naar dit toernooi omdat al die toptalenten worden weggekaapt Ja naar Man City maar de beste blijven over voor Feyenoord? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Trein met kabel zoeken..... |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: laten we het hopen. Je weet iig dat spelers die op hun 16e/17e naar engeland gaan weinig kans maken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: eurosport player op de pc? of zit je niet in een intercity? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik geef wel ff status updates hier, ben toch thuis. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Me jongste is zondag jarig,ik zie helemaal niks.. Dat hoop ik ook voor Amsterdam btw... :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: lekker boeiend! Koop dan een telefoon met internet, zuunige student! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heb ik (naast de studie), maar is nauwelijks kostendekkend voor auto, feyenoord, uit gaan en vriendin. |
|
|
|