|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Liveblog: FC Twente-condoom vliegt fanshop uit (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Benno
|
|
|
Nou daarmee voorkomen ze dus gelijk dat twente een grotere achterban krijgt! Haha sorry ff luchtig!;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
? Wtf moeten wij met die info.
Ik ga geen merries neuken |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ach ja vzag er zelf de humor wel van in. Maar slotje mag hoor |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah je bent ook zo,n grapjas he.......;-) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Nou ja joduh ik dacht als er ook een 010 condoom komt roeien de kakkerlakken zichzelf ook uit. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zie wat een grapjas je ben....;-) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Had ik toch cabaretier moeeten worden! ;) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Had ik toch cabaretier moeeten worden! ;) |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Moet laachen als ze 3e worden...dan is het zo afgelopen met dat hele Twente en weten ze over een aantal jaren niet eens meer dat ze ooit zo hoog stonden. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 16:20 schreef Rogier het volgende:Moet laachen als ze 3e worden...dan is het zo afgelopen met dat hele Twente en weten ze over een aantal jaren niet eens meer dat ze ooit zo hoog stonden. Nou, als psv 3e wordt gaan ze financieel nog meer naar de klote. Twente volgt wel. Die voorrondes zijn al killing hahahahaha |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Welk kippetje wil er nou een boerenlul. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
condooms en voetbal,ik zie het niet jullie wel? tip van mijn kant bespreek zoiets in het ajaxcafe...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2011 - 16:30 schreef Ride het volgende:[..] Nou, als psv 3e wordt gaan ze financieel nog meer naar de klote. Twente volgt wel. Die voorrondes zijn al killing hahahahaha en als wij derde worden? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja ik hoop dat hij gebruikt gaat worden er staan topics tussen waar van je denkt....pfffff |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dat denk ik bij 99% van de topics.......burned harry |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote: Waarom worden nodeloze topic dan niet verwijderd door een Moderator ?? Daar zijn die toch voor..... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Als je niet post in een nodeloos topic verdwijnt ie vanzelf. Oeps, nu staat deze onzin weer bovenaan........ |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 - 14:33 schreef Robinho het volgende:Als je niet post in een nodeloos topic verdwijnt ie vanzelf. Oeps, nu staat deze onzin weer bovenaan........ hahaha, ja en nu weer ;-) |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
Dan neuken we letterlijk met twente, wat een feest! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Zal die van ons niet inpassen. Al lopen er in Enschede wel grote lullen rond. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 01:09 schreef baco74 het volgende:[..] Zal die van ons niet inpassen. Al lopen er in Enschede wel grote lullen rond. Haha ik mag jou wel, maar janssen scheurt ze kapot met zijn lamme kop, dan zit het wat ruimer |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 01:11 schreef Humankillz het volgende:[..] Haha ik mag jou wel, maar janssen scheurt ze kapot met zijn lamme kop, dan zit het wat ruimer Janssen heeft al een condoom op zijn lul getatoeƫerd. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: Eigendunk noemen ze dat XD |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Tsja Janssen met zijn getatoetakelde kleintje pils. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: Mag lijen dat ie uit die bus valt! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Nog van plan om naar A'dam te gaan morgen vanuit Breda(Nassaustad toch?) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Helaas rijden ze niet meer zo hard op de A1 met hun hoopvolle 'fans'. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 01:20 schreef baco74 het volgende:[..] Helaas rijden ze niet meer zo hard op de A1 met hun hoopvolle 'fans'. Ja da's jammer, sommige mensen verliezen hun verstand bij valse hoop |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 01:23 schreef Humankillz het volgende:[..] Ja da's jammer, sommige mensen verliezen hun verstand bij valse hoop Ik ga verder op jou intro topic, goed? Daar heb ik gelijk antwoord op mijn vorige vraag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|