BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax volgend seizoen sowieso zonder derde ster

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 13 mei 2011 - 07:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax volgend seizoen sowieso zonder derde ster (Algemeen Dagblad)

Benno
 Benno - vrijdag 13 mei 2011 - 08:17   quote  deeplink  
Wat een ongelofelijke mismanagement!!
Hoeveel vertrouwen heb je dan als club?

Jullie mening?
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 13 mei 2011 - 08:35   quote  deeplink  
Dan produceren ze toch nieuwe shirts ? Het is toch achterlijk dat ze er geen rekening mee hebben gehouden.

Desnoods doe je eerst het eerste elftal voorzien van de 3e ster. Als waardering voor het werk wat ze verricht hebben. Dan kan je daarna rustig de productie voor in de fanshops starten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2011 door Booya4Afca --
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 13 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Waar maken jullie je druk om zeg! Zoiets kost geld mensen! Die shirts voor volgend seizoen daar zijn ze allang druk mee bezig. Dan kan je roepen " Hoeveel vertrouwen heb je dan als club? " maar dat slaat toch werkelijk waar nergens op! Je kan niet zomaar allemaal shirts gaan maken en die 3e ster erop gaan borduren als je nog geen kampioen bent! Dan kan je al die shirts dus weggooien als het niet gaat gebeuren. Maak je druk om belangrijkere dingen zeg! Die 3e ster komt vanzelf op dat shirt te staan!
Sphinx
 Sphinx - vrijdag 13 mei 2011 - 09:41   quote  deeplink  
'Dat is een proces waar zes tot negen maanden overheen gaan. Dan weet je dus nog niet of Ajax kampioen wordt,'

Ik weet niet maar ik kan niet van te voren in schatten dat ajax kampioen wordt of dat ze er om voetballen?
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 13 mei 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 09:33 schreef Ajax_fan het volgende:
Waar maken jullie je druk om zeg! Zoiets kost geld mensen! Die shirts voor volgend seizoen daar zijn ze allang druk mee bezig. Dan kan je roepen " Hoeveel vertrouwen heb je dan als club? " maar dat slaat toch werkelijk waar nergens op! Je kan niet zomaar allemaal shirts gaan maken en die 3e ster erop gaan borduren als je nog geen kampioen bent! Dan kan je al die shirts dus weggooien als het niet gaat gebeuren. Maak je druk om belangrijkere dingen zeg! Die 3e ster komt vanzelf op dat shirt te staan!
Dat het geld kost, weet ik ook.Ik zeg dan ook niet dat ze geen vertrouwen hebben.

Neemt niet weg dat de spelers en staf recht hebben op het dragen van de 3e ster.

Ik stel dan ook voor om eerst het eerste elftal te voorzien van de 3e ster. Aangezien hun ons uithangsbord zijn, zowel in Nederland als buiten Nederland.

Heb je dat gedaan, dan kan je alle shirts die opnieuw geproduceerd moeten worden voorzien van de 3e ster, en de oude shirts langzaam vervangen. (wat Fanshops betreft)

Het is overigens niet zo heel gek dat men zich hier druk over maakt. We snakken al 7 jaar naar dat ding, en dan zou je hem nog niet hebben (mocht je kampioen worden Zondag).
ktotheb
 ktotheb - vrijdag 13 mei 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Ik heb best begrip voor de situatie, maar vind het wel een beetje teleurstellend. Die derde ster is al zolang een obsessie voor me en het staat voor mij echt voor een wederopstanding van Ajax na tien moeilijke jaren. Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld :p
afca gladiator
 afca gladiator - vrijdag 13 mei 2011 - 09:49   quote  deeplink  
In de fanshop kunnen ze toch die 3e ster
er bij opplakken? Probleem opgelost!
JOOD
 JOOD - vrijdag 13 mei 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Je weet toch van te voren ook niet of je champions leauge speelt? Dat word naderhand ook pas "opgespeld"

Om eerlijk te zijn geloof ik er geen bal van!
Ride
 Ride - vrijdag 13 mei 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Kan je er op laten naaien bij diverse sportzaken
JOOD
 JOOD - vrijdag 13 mei 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 10:04 schreef Ride het volgende:
Daarom, duurt echt geen 6 maanden hoor
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 13 mei 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 09:49 schreef afca gladiator het volgende:
In de fanshop kunnen ze toch die 3e ster
er bij opplakken? Probleem opgelost!
Volgens mij is hij geborduurd, niet geplakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2011 door Booya4Afca --
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 13 mei 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 10:04 schreef Ride het volgende:
Houd er wel rekening mee dat de posities van de sterren anders worden als er een 3e op komt.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 13 mei 2011 - 10:39   quote  deeplink  
kom hier al een tijdje maar het valt mijn op dat er topics tussen staan waar van ik denk wat moet je er mee...
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 13 mei 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 10:39 schreef verbrande harry het volgende:
kom hier al een tijdje maar het valt mijn op dat er topics tussen staan waar van ik denk wat moet je er mee...
Dan lees / reageer je toch niet ? :P
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 13 mei 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 10:41 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Dan lees / reageer je toch niet ? :P
wat nou een grote muil?daar hebben ze toen het ajaxcafe voor geopend daar kon je over alles en nog wat praten...
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 13 mei 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Ik denk dat dit echte onzin is, dat sterretje komt er echt wel op hoor als ze kampioen zijn geworden. Ik geloof niet in dit verhaal, mede omdat het niet zo moeilijk is om een derde ster erbij te produceren. Wat dachtje dan van de namen?? Je weet nu nog niet wie er volgend jaar bij Ajax zal voetballen, denken jullie echt dat de sterren al op de shirts staan???? Onzin, net als de namen, die staan er ook nog niet op, alleen de standaard dingen staan erop, logo, sponsor en misschien het nummer verder nog helemaal niets.
nelis37
 nelis37 - vrijdag 13 mei 2011 - 11:11   quote  deeplink  
Jongens de 3e ster komt er gewoon op te staan
Blokkie1974
 Blokkie1974 - vrijdag 13 mei 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 11:11 schreef nelis37 het volgende:
Jongens de 3e ster komt er gewoon op te staan
bij mij ook hoor !!
In de fanshop strijken ze hem er zo op voor je ;-)

feit blijft wel dat het raar is dat het elftal dan nog gewoon met 2 sterren loopt.
Als ik de shirtsponsor was, dan wist ik het wel !
nelis37
 nelis37 - vrijdag 13 mei 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 11:23 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

bij mij ook hoor !!
In de fanshop strijken ze hem er zo op voor je ;-)

feit blijft wel dat het raar is dat het elftal dan nog gewoon met 2 sterren loopt.
Als ik de shirtsponsor was, dan wist ik het wel !
ajaxlife melde op twitter dat de ajacieden volgend seizoen gewoon met 3 sterren spelen en het een misverstand was
Blokkie1974
 Blokkie1974 - vrijdag 13 mei 2011 - 11:25   quote  deeplink  
ah...owkee dan is het goed.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 13 mei 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 11:24 schreef nelis37 het volgende:

[..]

ajaxlife melde op twitter dat de ajacieden volgend seizoen gewoon met 3 sterren spelen en het een misverstand was
En terrecht. Alleen wij zullen iets langer moeten wachten (als de sterren geborduurd worden ipv geplakt)
nelis37
 nelis37 - vrijdag 13 mei 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 11:28 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

En terrecht. Alleen wij zullen iets langer moeten wachten (als de sterren geborduurd worden ipv geplakt)
ja miss wel ja, maar vind het toch belangrijker dat eerst de spelers met de 3 sterren op het shirt spelen
anti010
 anti010 - vrijdag 13 mei 2011 - 11:31   quote  deeplink  
eerst maar die drie sterren halen, dan maak ik me er pas druk om. Vreet ze op Ajax die stinkende Grolsch boeren.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 13 mei 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 10:45 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

wat nou een grote muil?daar hebben ze toen het ajaxcafe voor geopend daar kon je over alles en nog wat praten...
Grote muil?

Het gaat hier om een berichtgeving van de AD. Dat iemand het overneemt en zich begrijpelijk zorgen maakt, daar doe je niets aan.

Het is nu eenmaal een forum.

Blijkbaar vond je het wel interessant, anders lees je het niet. Plus het feit dat jouw reactie niets maar dan ook niets met het bericht te maken heeft, en eigenlijk in het cafe hoort.

Laat iedereen hier in zijn waarde, der is al ellende genoeg in de wereld.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 13 mei 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 11:29 schreef nelis37 het volgende:

[..]

ja miss wel ja, maar vind het toch belangrijker dat eerst de spelers met de 3 sterren op het shirt spelen
Yup dat gaf ik ook al aan. De mannen op het veld hebben (bij winst op Twente) het verdient, en zijn ons uithangbord. Dan zijn ze weer "uniek".
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 13 mei 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Gelukkig weer een probleem de wereld uit geholpen....
nelis37
 nelis37 - vrijdag 13 mei 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 11:34 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Yup dat gaf ik ook al aan. De mannen op het veld hebben (bij winst op Twente) het verdient, en zijn ons uithangbord. Dan zijn ze weer "uniek".
is zeker uniek 3 sterren en vind het ook mooi gebaar dat Heitinga de eventuele schaal mag uitreiken
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 13 mei 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 11:40 schreef nelis37 het volgende:

[..]

is zeker uniek 3 sterren en vind het ook mooi gebaar dat Heitinga de eventuele schaal mag uitreiken
Die zal flink worden toegezongen mocht het zover komen.
nelis37
 nelis37 - vrijdag 13 mei 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 11:42 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Die zal flink worden toegezongen mocht het zover komen.
ja klopt dit is tenminste een echte ajacied die het ook meent vanuit zijn hart
adam4life
 adam4life - vrijdag 13 mei 2011 - 11:57   quote  deeplink  
De shirts bestemd voor de spelers retour sturen naar adidas en de evt.3 ster erin borduren met machine.De spelers dragen nl.andere shirts.
De shirts die verkocht worden in de shops/winkels zijn replica shirts,en verkocht met en zonder sterren.Hier worden evt.de sterren erop geplakt met behulp van machine.(zelfde als rug en naam)
Ride
 Ride - vrijdag 13 mei 2011 - 12:05   quote  deeplink  
Weet je nog de WK finale?
Die spanjolen hadden gelijk die ster erop.
De shirts liggen allang klaar joh
klaasf
 klaasf - vrijdag 13 mei 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Heb/had al een vreemd gevoel dat de nieuwe shirts NU al pepresenteerd zijn......, bij kampieonschap 3 sterren....DUS MEN KOOPT NOG EEN SHIRT????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boilesen
 Boilesen - vrijdag 13 mei 2011 - 12:49   quote  deeplink  
zullen we eerst van Twente winnen voordat we ons druk gaan maken?
joduh
 joduh - vrijdag 13 mei 2011 - 12:57   quote  deeplink  
strak plan
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 13 mei 2011 - 15:37   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Ajax-shirt_met_drie_sterren_zondag_te_koop.html
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 13 mei 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 12:57 schreef joduh het volgende:
strak plan
strakke kut! BAM!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 13 mei 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Volgend seizoen echt wel met *** op het mooiste shirt van allemaal, want wij worden kampioen, want wij zijn de beste van allemaal, want;

*** WIJ *** ZIJN *** AJAX ***

AJAX FOREVER!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax volgend seizoen sowieso zonder derde ster

0.0078270