BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar ontbreekt a.s. zondag tegen NEC

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Royaal
 Royaal - vrijdag 13 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Feyenoord moet het zondag in de thuiswedstrijd tegen N.E.C. stellen zonder Ron Vlaar. De verdediger is nog niet volledig hersteld van een kuitblessure, die hij opliep in de thuiswedstrijd tegen PSV op 24 april. Voor Vlaar betekende dat duel zijn laatste competitiewedstrijd van het seizoen. In totaal kwam hij dit seizoen tijdens 26 competitiewedstrijden in actie voor Feyenoord.

Naast Vlaar zijn zondag ook Luigi Bruins (lies), Jon Dahl Tomasson (bovenbeen), Bart Schenkeveld (knie), Gill Swerts (achillespees) en Ruben Schaken (knie) niet inzetbaar. Jerson Cabral, Ricky van Haaren en Kelvin Leerdam keren terug na een blessure.

Dani Fernández en Sekou Cissé zijn allebei op de weg terug na langdurige blessures, maar zitten zondag nog niet bij de wedstrijdselectie. Beide spelers hebben inmiddels de volledige groepstraining hervat. Dani geeft aan dat hij voelt dat het steeds beter met hem gaat, zei trainer Mario Been vrijdagmiddag. Sekou Cissé kan als er niks geks gebeurt aanstaande maandag zijn rentree maken in de bekerfinale voor beloften. Hij zou dan een halve wedstrijd in actie kunnen komen.

bron:
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20110513_vlaar_nec
Royaal
 Royaal - vrijdag 13 mei 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Zat even wat info te zoeken mbt seizoenskaart, kwam ik dit bericht tegen.
Laatste wedstrijd van Ron wellicht al geweest..
de flh
 de flh - vrijdag 13 mei 2011 - 12:45   quote  deeplink  
Dan neemt ie in stijl afscheid.
jarjar78
 jarjar78 - vrijdag 13 mei 2011 - 12:50   quote  deeplink  
vlaar gaat bijtekenen
Royaal
 Royaal - vrijdag 13 mei 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 12:50 schreef jarjar78 het volgende:
vlaar gaat bijtekenen
Ohja, Ron smste jou net nog toch?
jarjar78
 jarjar78 - vrijdag 13 mei 2011 - 12:52   quote  deeplink  
nee. hij is gebleseerd
de flh
 de flh - vrijdag 13 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 12:50 schreef jarjar78 het volgende:
vlaar gaat bijtekenen
dan zou ik normaal gesproken m'n woorden terugnemen, maar daarvoor heeft ie ons te lang laten wachten.
MMM
 MMM - vrijdag 13 mei 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 12:45 schreef de flh het volgende:
Dan neemt ie in stijl afscheid.
Royaal
 Royaal - vrijdag 13 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Dan is het Dag Ron!
Niks groters dan mijn Feyenoord.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 12:45 schreef de flh het volgende:
Dan neemt ie in stijl afscheid.
KKL
 KKL - vrijdag 13 mei 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Die arrogante houding van die zelfingenomen figuurtjes als Fer,Wijnaldum,De Vrij(in mindere mate) en onze aanvoerder(!) Vlaar om zolang te wachten om bij te tekenen of niet....wie denken gassies wie ze in godsnaam zijn?

Ik kots ze uit.....Feyenoord, mijn club, is een miljard keer groter dan dat soort egootjes....rot lekker op als je twijfelt....had meteen gezegd dat je voor het GELD kiest want daar zitten ze op te wachten ipv het sportieve gedeelte...

.
Milo
 Milo - vrijdag 13 mei 2011 - 15:22   quote  deeplink  
ik hoop op een grote blessure!
Emile
 Emile - vrijdag 13 mei 2011 - 15:37   quote  deeplink  
teken gewoon ik bedoel als clubs ze zou graag willen dan zijn ze ook wel bereid een flinke vergoeding te betalen
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 13 mei 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Maar wel geselecteerd voor het Ned. 11-tal? vreemd als je toch geblesseerd bent..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 13 mei 2011 - 17:47   quote  deeplink  
gasten, wacht ajb met het beoordelen en veroordelen van spelers tot ze wel of definitief niet hebben bijgetekend.

De Vrij kreeg ook al van alles naar zijn hoofd, maar heeft wel bijgetekend.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 mei 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 17:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
gasten, wacht ajb met het beoordelen en veroordelen van spelers tot ze wel of definitief niet hebben bijgetekend.

De Vrij kreeg ook al van alles naar zijn hoofd, maar heeft wel bijgetekend.
ja die zag t licht opeens.
de.fan
 de.fan - vrijdag 13 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 13:42 schreef KKL het volgende:
Die arrogante houding van die zelfingenomen figuurtjes als Fer,Wijnaldum,De Vrij(in mindere mate) en onze aanvoerder(!) Vlaar om zolang te wachten om bij te tekenen of niet....wie denken gassies wie ze in godsnaam zijn?

Ik kots ze uit.....Feyenoord, mijn club, is een miljard keer groter dan dat soort egootjes....rot lekker op als je twijfelt....had meteen gezegd dat je voor het GELD kiest want daar zitten ze op te wachten ipv het sportieve gedeelte...

.
Dat zal geen een voetballer toegeven dat ze voor het geld gaan! Maar bij Feyenoord is het momenteel helaas sportieve en financiële malaise. En dat spreekt helaas geen enkele voetballer aan. Vandaar dat feyenoord zich dan gaat richten op middelmatige clubs om daar de betere spelers vandaan te halen. Feyenoord zal eerst financieel weer helemaal gezond moeten worden voor Feyenoord weer aantrekkelijk wordt voor de betere voetballers van de betere clubs. Het is niet voor niks dat er spelers zijn die hun club niet willen verlaten voor Feyenoord, omdat ze daar of europees voetbal spelen of financieel beter betaald krijgen. Dus tot de grootste deel van de schuld is ingelost zal het moeilijk blijven bij Feyenoord en zullen we van af en toe een piek naar diepe dalen gaan!!!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 13 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
jammer, heb hem gewoon in m'n profcoach team laten staan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar ontbreekt a.s. zondag tegen NEC









0.0070898