BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drenthe weggestuurd bij Hercules; huren?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 augustus 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Leerdam ook, die hoef je m.i. niet op de bank te zetten omdat je Drenthe wil.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 17 augustus 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 11:19 schreef JanM het volgende:
Op het middenveld zou hij Ferrader prima kunnen vervangen volgens mij!
Drenthe rendeert alleen aan de zijkanten waar hij een individuele actie kan maken. Dus het is onzin wat je zegt.
JanM
 JanM - woensdag 17 augustus 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 11:23 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Drenthe rendeert alleen aan de zijkanten waar hij een individuele actie kan maken. Dus het is onzin wat je zegt.
Die acties kan hij overal maken en het gaat vooral om zijn drive/vechtlust/fysiek. Een middenveld met El Ahmadi (vanaf) rechts, Drenthe (vanaf) links en Clasie centraal kan m.i. prima!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 17 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 11:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Die acties kan hij overal maken en het gaat vooral om zijn drive/vechtlust/fysiek. Een middenveld met El Ahmadi (vanaf) rechts, Drenthe (vanaf) links en Clasie centraal kan m.i. prima!
Nee, dat is theoretisch FIFA 2012 geneuzel, in het systeem van Koeman is het zo dat de buitenspelers op de verkeerde kant staan, dus de rechtspoten staan links en de linkspoten rechts. Dit om meer doelpogingen mogelijk te maken, doordat de buitenspelers naar binnen trekken en uithalen, zoals Cabral al heel goed lukte tegen Roda JC. De zijkanten moeten dan bezet worden door opstormende backs. Dit mis ik heel erg bij Ramsteijn, maar met Dani Fernandez op rechts hebben we er in ieder geval een goede opkomende back bij.

Het middenveld rest vooral de taak om ballen af te pakken, het spel sneller te maken en veel te lopen, Clasie is er om de passes te geven, El Ahmadi om het spel vloeiend te maken, en Fer om vanuit de tweede lijn op te duiken voor de goal. We hebben geen technicus nodig in de as van het veld, dus alleen als buitenspeler kun je Drenthe gebruiken en daar hebben we onze eigen talenten rondlopen.
salemi
 salemi - woensdag 17 augustus 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Afgezien van het feit of Fer nog weggaat of niet wordt het een lang seizoen en heb je iedereen nodig. Afgelopen zaterdag hebben we goed gespeeld, maar van hetgeen er op de bank zat werd ik niet optimistisch. Dus zo'n Drenthe kan je er goed bijhebben. Als je hem huurt van Madrid, hoef je niet heel zijn salaris over te nemen. Je kunt het Feyenoord salarisplafond inbrengen en Madrid is gewoon verantwoordelijk voor de rest van het geld. Dat zijn geen ongebruikelijke constructies bij huur.
nibali
 nibali - woensdag 17 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 11:59 schreef salemi het volgende:
Afgezien van het feit of Fer nog weggaat of niet wordt het een lang seizoen en heb je iedereen nodig. Afgelopen zaterdag hebben we goed gespeeld, maar van hetgeen er op de bank zat werd ik niet optimistisch. Dus zo'n Drenthe kan je er goed bijhebben. Als je hem huurt van Madrid, hoef je niet heel zijn salaris over te nemen. Je kunt het Feyenoord salarisplafond inbrengen en Madrid is gewoon verantwoordelijk voor de rest van het geld. Dat zijn geen ongebruikelijke constructies bij huur.
Onder deze voorwaarden gelijk doen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 augustus 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 11:33 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, dat is theoretisch FIFA 2012 geneuzel, in het systeem van Koeman is het zo dat de buitenspelers op de verkeerde kant staan, dus de rechtspoten staan links en de linkspoten rechts. Dit om meer doelpogingen mogelijk te maken, doordat de buitenspelers naar binnen trekken en uithalen, zoals Cabral al heel goed lukte tegen Roda JC. De zijkanten moeten dan bezet worden door opstormende backs. Dit mis ik heel erg bij Ramsteijn, maar met Dani Fernandez op rechts hebben we er in ieder geval een goede opkomende back bij.

Het middenveld rest vooral de taak om ballen af te pakken, het spel sneller te maken en veel te lopen, Clasie is er om de passes te geven, El Ahmadi om het spel vloeiend te maken, en Fer om vanuit de tweede lijn op te duiken voor de goal. We hebben geen technicus nodig in de as van het veld, dus alleen als buitenspeler kun je Drenthe gebruiken en daar hebben we onze eigen talenten rondlopen.
Systeem wordt alleen zo uitgevoerd bij gebrek aan echte spits.
Mochten we die nog kunnen vinden, worden de vleugels omgedraaid en speel je t zelfde spelletje als onder Been.. Moet je alleen wel ECHT de juiste spits hebben. Die hadden we met Castaignos niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 augustus 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Systeem wordt alleen zo uitgevoerd bij gebrek aan echte spits.
Mochten we die nog kunnen vinden, worden de vleugels omgedraaid en speel je t zelfde spelletje als onder Been.. Moet je alleen wel ECHT de juiste spits hebben. Die hadden we met Castaignos niet.
precies. De ideale spits in het Feyenoordsysteem zou een type Ibrahimovic zijn. Sterk, balvast, goede kopper, goede techniek, goed schot en goed voor veel goals.

Ik hoorde van de week nog iemand op tv zeggen dat in Biseswar een spits word gezien. Wel een balvaste speler, maar ik heb hem nog nooit een bal zien koppen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 augustus 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 08:02 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ben het helemaal met je argumenten eens, ik zou die echter willen gebruiken om aan te geven dat hij bij ons meer dan welkom is, qua salaris ben ik het met Stylzz eens.
geen gekke salarissen. Natuurlijk. Maar Feyenoord moet wel serieus gaan overwegen hem te halen als het deel dat Feyenoord moet betalen aan salaris tussen de 500.000 en de miljoen ligt. Waarbij ik een miljoen wel al teveel vind voor een huurspeler.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 17 augustus 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 10:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zetten we inderdaad in 1x 3man terug in de ontwikkeling!
- BMI
- Nelom
- Ramsteijn
BMI en Ramsteijn zijn in mijn ogen meer CV's dan LB's. Nelom heb ik nog de meeste twijfels over van deze 3. Bovendien kun je Drenthe op de hele linkerflank kwijt.
craven
 craven - woensdag 17 augustus 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Systeem wordt alleen zo uitgevoerd bij gebrek aan echte spits.
Mochten we die nog kunnen vinden, worden de vleugels omgedraaid en speel je t zelfde spelletje als onder Been.. Moet je alleen wel ECHT de juiste spits hebben. Die hadden we met Castaignos niet.
ach de voorzetten waren er ook niet echt naar
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 augustus 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:35 schreef craven het volgende:

[..]

ach de voorzetten waren er ook niet echt naar
Nee, tenzij Luc 15m30 was.
craven
 craven - woensdag 17 augustus 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, tenzij Luc 15m30 was.
langnek van de efteling kon m nog niet halen
DY
 DY - woensdag 17 augustus 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 14:15 schreef craven het volgende:

[..]

langnek van de efteling kon m nog niet halen
hehehehe
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 17 augustus 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

een enkele uitzondering kan meer verdienen dan die 500.000, dat heeft Van geel een tijd terug al gezegd.
Sterker nog Van Geel heeft die 5 ton zelfs ontkent. Het is een totaal bedrag aan salaris voor de gehele spelersgroep dat gelimiteerd is. Hoe de verdeling is is niet belangrijk, zolang er maar geen onvrede en serg scheve verhoudingen ontstaat. Het kan dus best dat er een speler 7 ton krijgt en een andere speler 3 ton.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 17 augustus 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, tenzij Luc 15m30 was.
Dan had jij ze meestal wel kunnen halen. ;-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 augustus 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 14:34 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dan had jij ze meestal wel kunnen halen. ;-)
op mn tenen he!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 17 augustus 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 15:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

op mn tenen he!
welnee, je moet volgens mij zelfs nog bukken... anders krijg je de bal op je kin.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 augustus 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Vinden jullie hem echt een versterking ???????????
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 17 augustus 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 21:34 schreef piet de paler het volgende:
Vinden jullie hem echt een versterking ???????????
qua beleving wel.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 17 augustus 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 21:34 schreef piet de paler het volgende:
Vinden jullie hem echt een versterking ???????????
Ik op voetbal gebied in ieder geval niet! Misschien wel als rapper....
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 18 augustus 2011 - 00:44   quote  deeplink  
Ik vind wel degelijk een versterking.
Stukje meer ervaring om te beginnen.
Ik vind hem ook erg goed voetballen alleen de laatste tijd met al dat gezijk niet.
Maar als hij het vertrouw van Koeman krijgt, speelt hij de panne van het en kan Feyenoord er over een jaar of 2 nog heel lkkr aan verdienen.
Veel jongens kijken egt tegen hem op.
En aan zijn strijdlust zal het niet liggen.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 18 augustus 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 23:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik op voetbal gebied in ieder geval niet! Misschien wel als rapper....
Hij kan beter voetballen aan de linkerkant dan menigeen op de velden op dit moment, dus het zou echt een versterking zijn ja. Daarbij heeft hij een beleving op het veld dat zeer aanstekelijk werkt. Ik zie alleen maar voordelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Drenthe weggestuurd bij Hercules; huren?









0.0091660