|
|
sportdwaas
|
|
|
Nououeou ik heb mijn eerste prijs al binnen Danny. Oh hoezo? Nououou toch een extra plaatje in het AH verzamelalbum samen met Casteenos en die gast van PSV. Oh. Ja je weet wel die Argentijn of zo die geblesseerd is zodat Fred geen kampioenskit binnen kan slepen.
Als de ontknoping van de vaderlandse competitie net zo'n fraai spektakel wordt als de bekerfinale wordt het genieten voor de neutrale toeschouwer. Ik zet in op een gelijkspelletje in de Arena met hier het recept voor Frank de Boer om eventueel toch te winnen:
Laat Enoh Janssen continue voor de voeten lopen en zet Cvitanich het eerste uur in de spits. Ik zeg dan halen ze de derde ster.
Aangezien F. de Boer het advies van een Feyenoord1 supporter zondermeer naast zich neer zal leggen wordt het waarschijnlijk weer een mooie terugtocht voor de Tukkers.
Hoe diep de rouw uiteindelijk kan zijn in de Arena zal afhangen van het resultaat in Groningen. Als PSV daar onverwacht zou winnen zijn de rapen gaar. Bijkomend voordeel zal zijn dat Coronel ook sneller zal opstappen.
Alle wedstrijden staan verder in de schaduw van het drama dat zich zal afspelen in de Arena. Het zou mooi zijn als door een wonderlijke samenloop van omstandigheden Excelsior en Feyenoord respectievelijk de playoffs zouden missen of halen.
Waar komt de fatale inslag? Enschede, Eindhoven of Amsterdam?
De gouwe lul van deze week is toch voor Janko en als F. de Boer mijn advies volgt staat in de jaarafsluiting volgende week Cvitanich naam (blijft natuurlijk wel een voetballende bankbediende)
Over naar de orde van de dag, de 34e speelronde en hier op hoop en gevoel de voorspellingen. Voor professionele koffiedikkijkers zoals bookmakers verwijs ik naar o.a. www.betfair.com.
zo 15 Ronde 34 Willem II - NAC Breda 2-1 Gaat om niets
Roda JC - sc Heerenveen 3-2 Spektakel om niets
Heracles Almelo - ADO Den Haag 1-4 ADO denkt toch dat Feyenoord meer volk trekt in de playoffs.
Feyenoord - N.E.C. 3-1 Uitzinnig van vreugde ontploft de Kuip na het laatste fluitsignaal. De playoffs moeten gespeeld worden op het Kasteel, Woudenstein of Varkenoord.
De Graafschap - VVV-Venlo 0-2 De Nigerianen zijn niet meer te houden omdat ze dachten dat het de eerste playoff wedstrijd was.
FC Utrecht - AZ 1-3 Utrecht in de hoek waar de klappen vallen. Hopen dat Nesu niet in een rolstoel terecht komt.
Vitesse - Excelsior 1-6 Los zand tegen ijzererts uit de haven.
FC Groningen - PSV 1-2 2x Engelaar
Ajax - FC Twente 2-2 Het blijft spannend tot de laatste seconde.
Oma Wijnaldum's Recept van de week (Gio op wintersport in voormalig Nederland Nieuw Guinea)
Gevulde eitjes, borrelhapje Een echt Srnang snackie...
Benodigdheden: 8 (kleine) eieren 2 volle eetlepels mayonaise 1 theelepel mosterd zout zwarte peper ketchup 2 takjes selderij
Bereiding: Kook de eieren hard, laat ze schrikken, pel ze en laat ze goed afkoelen in een pan koud water. Snij ze daarna in de lengte door midden. Wip de dooier helften eruit, zonder het eiwit te beschadigen. Leg de lege ei helften alvast op een schaal. Prak de dooiers helemaal fijn met een vork, het moet een rul en los geheel zonder klonten worden, anders kun je het niet goed opspuiten. Doe de mayonaise erbij zodat je een zachte, smeuige brij hebt. Eventueel meer mayonaise toevoegen, dan hierboven genoemd is. Voeg de mosterd toe, begin met 1 theelepel; maatstaf is een halve theelepel mosterd per eetlepel mayonaise. Goed mengen. Klein beetje zout en zwarte peper toevoegen en proeven of het geheel al op smaak is. Eventueel nog zout en peper erbij doen. Niet overdrijven met de mosterd, want die smaak overheerst al gauw. Doe het papje in een spuitzak en spuit de lege ei helften vol. Garneer met een drupje ketchup (leve de knijpfles!) en een klein stukje selderij blad.
Met een glaasje Champagne wegspoelen tijdens Studio Sport of Studio Voetbal of als Ajax verloren heeft bij de Negerhut van Oom Tom (Mark Twain).
Twan Huys voor zijn bewering dat Trump na fucktaalgebruik kansloos is om vervolgens dit zelf toch weer in twijfel te trekken. Wereldvreemde correcte trekpop die Twan.
Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen: www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl, www.lostpinio.blogspot.com, twitter @sportdwaas
Disclaimer: Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig (maar hou het vanaf nu in de gaten). Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse (politie-)troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.
Dan moet het maar in Rio gebeuren! Nijhuis naar de Jupiler League! |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
Platje's koninkrijk gekomen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je vergeet je kwak.. |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
quote: misbruik zijn naam niet |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wiens naam? Ik heb het over jou :P Jij zet altijd kwak achter je post.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou... Melvin Platje heeft vanavond opnieuw 2 x gescoord in de nacompetitie. Vele maanden geleden heb ik hem al getipt voor Ajax en dat meende ik serieus. Volgend seizoen speelt hij in Nijmegen bij NEC. Ik vind hem een goede voetballer!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
yess,, hij heeft ajax nooit goed.. en psv ook bijna nooit. Ik heb hoop:D haha sportdwaasje als we jou hadden moeten geloven hadden we nacompetitie gespeeld.. en feyenoord kampioen geweest.. Maar gelukkig i ben blij met deze voorspelling..:D |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax wint 3-1 Groningen wint 2-1 Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste! *** |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 - 22:49 schreef Pietje het volgende:Nou... Melvin Platje heeft vanavond opnieuw 2 x gescoord in de nacompetitie. Vele maanden geleden heb ik hem al getipt voor Ajax en dat meende ik serieus. Volgend seizoen speelt hij in Nijmegen bij NEC. Ik vind hem een goede voetballer!!! zijn we het over 1 ding eens ik denk dat het met zijn naam te maken heeft dat topclubs het niet aandurven.
Om alle criticasters tegemoet te komen zal ik volgende week de eindstand van de eredivisie op basis van mijn prognoses geven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Overigens, sportdwaas, waarom een borrelhapje met champagne als Ajax verloren heeft? Ik heb het vaak voor je opgenomen hier, maar als je dit soort lulligheden komt verkondigen op het Ajax-forum... Tja, dan... :-( |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Als je met zulke voorspellingen komt, plaats dan niks. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Excelsior 6-1 winnen van Vitesse, Feyenoord de play-offs nog halen? pfffffff.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 09:22 schreef sportdwaas het volgende:[..] zijn we het over 1 ding eens ik denk dat het met zijn naam te maken heeft dat topclubs het niet aandurven. Om alle criticasters tegemoet te komen zal ik volgende week de eindstand van de eredivisie op basis van mijn prognoses geven. ga lekker met je tweeling broertje over feyenoord lullen.
maar niet hier |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Praat met mijn beste vrienden over Ajax en Feyenoord lamlul. Schande dat jij het plaatje van Litmanen gebruikt om die ongefundeerde shit uit te kramen |
|
|
|
|
Daanh
|
|
|
Sportdwaas, je moet natuurlijk ook wel die reacties begrijpen van mensen. Die zitten echt niet op een Feyenoorder te wachten die het opneemt voor FC Twente.
Bovendien zijn je voorspellingen altijd lachwekkend. Subjectief ok, maar zoals die foto van je al doet vermoeden: je hebt echt een dikke Feyenoord bril op. Helemaal niet erg natuurlijk, alleen zou je wat meer volgers krijgen als je wat meer een realistische kijk op 't voetbal geeft. Of wil jij zeggen dat je 100 % achter je uitslagen staat die je voorspelt? Volgens mij hoop je namelijk meer dat, dat gebeurd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 21:14 schreef sportdwaas het volgende:[..] Praat met mijn beste vrienden over Ajax en Feyenoord lamlul. Schande dat jij het plaatje van Litmanen gebruikt om die ongefundeerde shit uit te kramen Jij mag de naam Litmanen niet eens in je b...... mond nemen.Wat wil je nu kutkakkerlakkerbeftekkel,wat jij doet met je vrienden interreseerd me geen ene reet. Enne heb jij vrienden?? kutkakkerlakkerbeftekkel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 21:14 schreef sportdwaas het volgende:[..] Praat met mijn beste vrienden over Ajax en Feyenoord lamlul. Schande dat jij het plaatje van Litmanen gebruikt om die ongefundeerde shit uit te kramen Jij en ik gaat niet samen,op rotten dildo |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Jij blijft maar hopen op een misstap van ons, en dat Pisvee wint bij Grunn. Nou ik kan je vertellen kakkerlak dat dit zeker niet gaat gebeuren. den wens is de vader van de gedachte. Wij WORDEN KAMPIOEN!!!! KNOOP DAT IN JE OREN SPORTDWAAS SUKKEL< KLUNGEL. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Ben jij eigenlijk wel een Amsterdammer en lukt het je uberhaupt om meer dan tien regels op schrift te krijgen? Waar het om gaat is dat ik ook over Ajax schrijf en dat ik die club ook volg. Als je mijn stukken er sinds begin 2008 op na zou slaan vind ik het prima dat mensen als uitlaatklep bezig zijn met schelden etcetera en dat doe ik in ieder geval op zo'n lul met vingers als jij bent ook. Maar verder vind ik dat joduh, 010, 020 en kakkerlakken gedoe ongelooflijk infantiel.
Als rechtgeaard Feyenoordsupporter laat ik mijn club in de prognose elke week winnen tenzij ik er zeker van ben dat dit niet gaat lukken. Als je al mijn voorspellingen van dit jaar in een eredivisie eindstand zou verwerken zul je zien dat Ajax daar ook duidelijk boven Feyenoord staat en dat ik mijn club dit jaar nog niet in staat heb geacht te winnen van Ajax.
Dat domme gescheld van jou en anderen hier slaat in mijn ogen nergens op en probeer als AFCA een goede parodie op wat ik doe te maken of schrijf zelfs iets nuttigs in plaats van je af te rukken bij je Avatartje |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: En als je mijn stuk goed zou lezen staat daar het recept om van Twente te winnen |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 21:30 schreef Daanh het volgende:Sportdwaas, je moet natuurlijk ook wel die reacties begrijpen van mensen. Die zitten echt niet op een Feyenoorder te wachten die het opneemt voor FC Twente. Bovendien zijn je voorspellingen altijd lachwekkend. Subjectief ok, maar zoals die foto van je al doet vermoeden: je hebt echt een dikke Feyenoord bril op. Helemaal niet erg natuurlijk, alleen zou je wat meer volgers krijgen als je wat meer een realistische kijk op 't voetbal geeft. Of wil jij zeggen dat je 100 % achter je uitslagen staat die je voorspelt? Volgens mij hoop je namelijk meer dat, dat gebeurd. Ik maak er geen geheim van dat ik voor Feyenoord ben en op basis van mijn prognoses zou Twente eerste eindigen, PSV tweede en Ajax derde. Ik vind het alleen maar leuk en goed voor het voetbal dat Ajax nog op de laatste dag de landstitel kan pakken. Het blijft alleen de vraag of dat gaat lukken. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ja ajax wordt kampioen! *** lalalala Helemaal niet in 10-0 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 22:21 schreef sportdwaas het volgende:[..]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hey guys,..
Weet iemand een link voor een site waar ik de wedstrijd op kan kijken!? Ik moet morgen namelijk werken!!..:( |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 22:37 schreef joey het volgende:Hey guys,.. Weet iemand een link voor een site waar ik de wedstrijd op kan kijken!? Ik moet morgen namelijk werken!!..:( firstrowsports.eu is meestal een goede, anders sopcast downloaden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Thx!!!!!!! Ik gebruikte die eerste vorige keer jah!;) Toppie man!!! :D:D:D:D:D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 22:21 schreef sportdwaas het volgende:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 22:25 schreef sportdwaas het volgende:[..] Ik maak er geen geheim van dat ik voor Feyenoord ben en op basis van mijn prognoses zou Twente eerste eindigen, PSV tweede en Ajax derde. Ik vind het alleen maar leuk en goed voor het voetbal dat Ajax nog op de laatste dag de landstitel kan pakken. Het blijft alleen de vraag of dat gaat lukken. Niemand maar dan ook niemand zit op dit forum op dat gelul van jou te wachten |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 22:37 schreef joey het volgende:Hey guys,.. Weet iemand een link voor een site waar ik de wedstrijd op kan kijken!? Ik moet morgen namelijk werken!!..:( Voor deze wedstrijd heb je toch wel 6 euro over? Dit kan nl ook op de pc met goede kwaliteit. Zes euries voor een wedstrijd is best veel,maar niet voor deze pot. EredivisieLive gaat morgen vet geld gaat verdienen. Ik heb zelf EredivisieLive maar zit gewoon in m'n vakkie 428. Mijn buurman vroeg bij thuis te kunnen kijken,hij doet z'n best maar, hij heeft een sleutel voor noodgevallen, dit is er één.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 09:22 schreef sportdwaas het volgende:[..] zijn we het over 1 ding eens ik denk dat het met zijn naam te maken heeft dat topclubs het niet aandurven. Om alle criticasters tegemoet te komen zal ik volgende week de eindstand van de eredivisie op basis van mijn prognoses geven. Jouw naam heeft er ook voor gezorgd dat we je als een mongool behandelen...... stik, vuile papus!!
JODEN 4-life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 21:14 schreef sportdwaas het volgende:[..] Praat met mijn beste vrienden over Ajax en Feyenoord lamlul. Schande dat jij het plaatje van Litmanen gebruikt om die ongefundeerde shit uit te kramen ff dimmen kutkakkerlak.........sodetiefus dan maar helemaal op hiero,ik vind jouw stukkies helemaal niks man......en net zo als de rest van die stink010ers is er bij jou duidelijk een anti ajax ondertoon in je tekst........ en als je toch wil posten met je waardeloze stukkies dan doe je enkel die en laat je je net zoals de rest van jullie kutkakkerlakken gewoon niet zien hiero....... ik wil gvd niet elke pagina die ik open op het AJAX forum dat vieze shirtje van jouw avatar op mijn scherm hebben.......dus provoceren is het enige juiste woord wat jij hier doet.......oprotten debiel en heb niks over nenam hiero,die wordt honderdduizend keer meer gerespecteerd dat dat zielige gebrabbel van jou man.........ben klaar met je..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 22:22 schreef sportdwaas het volgende:[..] En als je mijn stuk goed zou lezen staat daar het recept om van Twente te winnen heb je het nog niet door leipo????niemand hier leest jouw stuk goed............wees verstandig en post die op het normale voetbalforum man.......dan lezen al die 2 fans het daar wel..............irritant figuurtje dat je er rond loopt man.........kots op dit soort mensen.....neem een normale hobby man,ga postzegels verzamelen of zo,daar val je andere mensen niet mee lastig nl.........optiefen..... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 08:36 schreef joduh het volgende:[..] heb je het nog niet door leipo????niemand hier leest jouw stuk goed............wees verstandig en post die op het normale voetbalforum man.......dan lezen al die 2 fans het daar wel..............irritant figuurtje dat je er rond loopt man.........kots op dit soort mensen.....neem een normale hobby man,ga postzegels verzamelen of zo,daar val je andere mensen niet mee lastig nl.........optiefen..... De zenuwen nemen toe. Denk aan je hart man (niet die tuinstoel, zie spatie). Gewoon om kwart over vier ff hahahaha posten naar sportdwaas. S6 vandaag, en hou het heel. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
och sportdwaas wat ben ik blij met jou:D:P |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Je had natuurlijk gedacht dat landzaat in het goede doel zou scoren.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey kutspotdwaas!!!!!!je hebt er aardig kijk op hahahahahhahaah...loser!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Sjongejonge je hebt er geen 1 goed. Alleen de overwinning voor Excelsior. Jaaa sportDWAAS jij komt er wel...... |
|
|
|
|
Daanh
|
|
|
BTW: Vanaf nu acht ik het aandeel ajax WEL koopwaardig xD |
|
|
|