BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Anass Achabar topscore en beste speler B - Junioren

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 mei 2011 - 22:49   quote  deeplink  
13 meiAnass Achahbar topscorer en beste speler B-Junioren
Feyenoord nieuws
De 17-jarige aanvaller Anass Achahbar van Feyenoord/Excelsior B1 zette in april zijn handtekening onder een verbintenis voor drie jaar bij Feyenoord, de verbintenis met de talentvolle spits gaat in op 1 juli 2011.

Jeugdinternational Achahbar speelt inmiddels al negen jaar in de jeugdopleiding van Feyenoord. Sinds zijn vijftiende maakte hij onderdeel uit van verschillende nationale jeugdelftallen.

Anass Achahbar werd met zijn teamgenoten van Feyenoord/Excelsior B1 in april kampioen van de Eredivisie B-Junioren, en is nu ook topscorer en beste speler van de Eredivisie B-Junioren van het seizoen 2010-2011, hij scoorde 21 doelpunten in 22 competitie wedstrijden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 mei 2011 - 22:49   quote  deeplink  
Goed genoeg is oud genoeg zeg Mario toch altijd?
MMM
 MMM - vrijdag 13 mei 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Mario zegt wel meer..

Maar hoor goede verhalen over die jongen, ben benieuwd! Mooi dat hij bijgetekend heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 mei 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 22:54 schreef MMM het volgende:
Mario zegt wel meer..

Maar hoor goede verhalen over die jongen, ben benieuwd! Mooi dat hij bijgetekend heeft.
Bij de selectie doen dat ventje,of 2 x in de week laten mee trainen..
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 13 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
leeftijd zegt soms niet zoveel, als hij goed is, topscorer is en beste jeugdspeler dan laat je hem toch aan het echte grote werk ruiken en proeven? Luc is niet zoveel ouder...
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 13 mei 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Ik volg op het moment het ek o.17 waar hij in de spits staat kleine techniscche spits die goed ad bal is. Hij probeert alleen teveel hakjes en moet nog een hoop leren. Vraag me ook af of hij niet wat te licht is voor het eerste nu. Maar je kan hem over een jr wel bijneen. Kan hij een jaar in de a 1 zich fysiek en mentaal ontwikelen .maar voetallen kan hij!

Ik ben meer onder.de.indruk van cv kongolo. Snel groot en voetballend goed voor een sterke cv. Wordt een.topper !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Anass Achabar topscore en beste speler B - Junioren









0.0047810