BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Liverpool wil Wijnaldum nog steeds!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR12-4EVER
 FR12-4EVER - zaterdag 14 mei 2011 - 11:07   quote  deeplink  
http://www.sport.ro/fotbal-extern/liverpool-il-ia-pe-cristiano-ronaldo-din-olanda-15-milioane-de-euro-pentru-un-pusti-de-20-de-ani.html

Ik zeg strik eromheen en weg ermee krijgen we ten minste een mooi geldbedrag cadeau.
boes
 boes - zaterdag 14 mei 2011 - 11:33   quote  deeplink  
mijn Roemeens is een beetje roestig, gaarne een vertaling?
Roy15
 Roy15 - zaterdag 14 mei 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Liverpool wil de Nederlandse Cristiano Ronaldo: 15 miljoen euro voor een 20-jarige jongen!

Liverpool wil transfer van een speler waarvan de speelstijl lijkt op die van Cristiano Ronaldo. Kost 15 miljoen en komt uit Holland.

Liverpool doet in de voorbereiding van deze zomer een groot aanbod op de spelmaker van Feyenoord, Georginio Wijnaldum. 20-jarige jongen heeft een goede kans om te gaan na een moeilijk seizoen met Feyenoord.

Wijnaldum heeft 14 doelpunten gescoord dit seizoen en vele assists. Damien Comolii, Liverpool´s sportief directeur, wil wijnaldum, wie Nederland verbijsterde, binnenhalen.
De transfer van Wijnaldum kost Liverpool 15 miljoen euro.

Met de transfers van Andy Carroll, Luis Suarez en coach Kenny Dalglish, is Liverpool naar verwachting sterk versterkt in de zomer. Volgens Comolii inscusinta, die bekend staat voor het ontdekken van nieuw talent en heeft Wijnaldum een goede kans om bij Liverpool aan te sluiten voor volgend seizoen.

Georginio's stijl van spelen lijkt op die van Cristiano Ronaldo: "We moeten nog een paar jaar voordat ik klaar ben. Kuyt is mijn voorbeeld. Hij verliet Feyenoord, toen hij de beste was, en ik ben daar niet ver vandaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door Roy15 --
R()b
 R()b - zaterdag 14 mei 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Voor 15 mil?????
Als dat echt zo is , wat ik me niet kan voorstellen...
Gelijk verpatsen.
Roy15
 Roy15 - zaterdag 14 mei 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Hoeveel zal Feyenoord netto overhouden aan die transfer?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zaterdag 14 mei 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 11:07 schreef FR12-4EVER het volgende:
http://www.sport.ro/fotbal-extern/liverpool-il-ia-pe-cristiano-ronaldo-din-olanda-15-milioane-de-euro-pentru-un-pusti-de-20-de-ani.html

Ik zeg strik eromheen en weg ermee krijgen we ten minste een mooi geldbedrag cadeau.
Zeer aannemelijk allemaal, de vergelijking met Ronaldo en vooral het transferbedrag v. 15 milj. euro voor een voetballer met een doorlopend contract van nog 1 jaar, geen interlands achter zijn naam heeft, en 9e of 10e eindigd met zijn club in Nederland.

Zelf denk ik dat Feyenoord zeer in zijn handjes mag knijpen met 4/5 milj. zullen ze hem wel erg mooi moeten inpakken..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 14 mei 2011 - 11:50   quote  deeplink  
voor een derde ervan doen ze het ook al
de kromme 73
 de kromme 73 - zaterdag 14 mei 2011 - 11:54   quote  deeplink  
zal wel weer lulkoek 1e klas zijn,de enige club in nederland die mega prijzen ontvangt voor middelmatige spelers is die schijtclub uit 020,we mogen blij zijn als wijnaldum idd vertrekt deze zomer dat we 5 miljoen ontvangen.Het absurde is dat 020 idiote prijzen vraagt en ze ook nog krijgt ook!!!!!!!huntelaar,soa(rez),en die schijt Belg met zn grote muil,vd wiel,Stekelenburg daar word gewoon de jackpot voor ontvangen. 2 van zulke transfers en we zijn schuldvrij,kunnen we weer kopen ,en doen we weer mee om de titel.
craven
 craven - zaterdag 14 mei 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Bullshit...
fr 4-ever
 fr 4-ever - zaterdag 14 mei 2011 - 12:52   quote  deeplink  
dat denk ik ook, maar als dat echt zo is... Gelijk verkopen
Paraat
 Paraat - zaterdag 14 mei 2011 - 13:07   quote  deeplink  
Wijnaldum zit vlgs mij in de talenten pool en Feijenoord krijgt bij een transfer dus maar een fractie van wat hij opbrengt. In principe heeft hij nog zoveel potentie dat ik wel begrijp waarom Liverpool hem wil hebben.Van 15 miljoen nu maken ze 25 miljoen over een paar jaar.
rob010
 rob010 - zaterdag 14 mei 2011 - 13:33   quote  deeplink  
broodje aap vehaal.
sevillana
 sevillana - zaterdag 14 mei 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 12:10 schreef craven het volgende:
Bullshit...
tsja, . . . vele assists bijv ?
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 14 mei 2011 - 13:42   quote  deeplink  
speelstijl C. Ronaldo...pff dat mocht ie willen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 14 mei 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Voor 15 miljoen mogen ze er Schaken ook bij hebben!!
De Trainer
 De Trainer - zaterdag 14 mei 2011 - 20:19   quote  deeplink  
Crunch Sports Staff - 14 May 2011Liverpool are reportedly preparing to make a summer bid for Feyenoord playmaker Georginio Wijnaldum

The 20-year-old, who can play either on as a winger or in a more central midfield position, has been linked with a move to Anfield for some time.

AC Milan and Real Madrid also also believed to be showing an interest in the Netherlands Under-21 international, who Liverpool have sent scouts to watch in action recently.

According to Caughtoffside.com, Liverpool's director of football Damien Comolli is preparing to make a bid for the £13million-rated midfielder as part of the Merseysiders' plans to strengthen their squad before the start of next season.

Wijnaldum was earlier this year quoted as calling Liverpool forward Dirk Kuyt his role model and is potentially a perfect fit for Kenny Dalglish's side.

Liverpool are looking to strengthen all areas of their squad over the summer and at the age of 20, the Dutchman would fit in with plans laid out by the club's owners of signing younger players who would have a re-sale value for if and when they are sold later in their career.

The highly-rated midfielder is highly-rated by those close to him and has been compared to Cristiano Ronaldo by some.

Wijnaldum would provide the Reds with some much needed pace and width in midfield and the link with Kuyt - himself a former Feyenoord player - will also be considered a benefit for the Premiership club as they look to return to the top four of the league next year.

You might also be interested in:
Man Utd to sign Liverpool FC target Yann M'Vila in £18m deal?
Young to Liverpool FC? Tottenham rejected Suarez? Cavani to Man City? Saturday's back pages

I like this
I dislike thisShare Post to wall 945 reads

Share this article
0diggsdigg0

CommentsComment here...

*
*

Tags
Tags: Feyenoord, Georginio Wijnaldum, Liverpool, Liverpool FC, Premier League

You might also be interested in:
CategoryPostedMan Utd to sign Liverpool FC target Yann M'Vila in £18m de... Soccer 14 May 2011 Liverpool FC keen on signing Georginio Wijnaldum this summ... Soccer 14 May 2011 Chelsea FC to name Marco van Basten as next manager? Soccer 1 hr ago Vancouver Canucks vs San Jose Sharks Series Schedule NHL 52 mins ago Maria Sharapova Knocks Out Caroline Wozniacki at WTA Rome ... Tennis 1 hr ago Chelsea FC to name Marco van Basten as next manager? Soccer 1 hr ago Blackburn 1-1 Man Utd - Manchester United are Premier Leag... Soccer 14 May 2011 FA Cup final - Man City v Stoke City (15:00 BST kick-off) Soccer 14 May 2011 FA Cup final live coverage - Man City v Stoke television c... Soccer 14 May 2011 West Brom v Everton FC (12:45 BST kick-off) Soccer 14 May 2011 Vancouver Canucks vs San Jose Sharks Series Schedule NHL 52 mins ago Chelsea FC to name Marco van Basten as next manager? Soccer 1 hr ago Rafael Nadal Eliminates Richard Gasquet from 2011 Rome Mas... Tennis 14 May 2011 FA Cup final - Man City v Stoke City (15:00 BST kick-off) Soccer 14 May 2011 Blackburn 1-1 Man Utd - Manchester United are Premier Leag... Soccer 14 May 2011
Els
 Els - zaterdag 14 mei 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Waarom zijn wij dit seizoen eigenlijk geen kampioen geworden? Castaignos net Henry, Wijnaldum net C. Ronaldo...
craven
 craven - zaterdag 14 mei 2011 - 20:25   quote  deeplink  
omdat net in dit geval : in de verste verte niet, is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door craven --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Laten we ons nou alsjeblieft niet vergissen hoe goed onze talenten zijn!!!
Ik heb mij dit seizoen kapot zitten ergeren aan Gini maar nooit,ik zeg nooit ga ik
twijfelen aan zijn talent..In potentie de beste 20 jarige Nederlandse middenvelder
op de Nederlandse velden...15 miljoen is een prima bedrag voor de beste 20 jarige middenvelder.Krachtige technische werker die nog zoveel kan gaan groeien...
Kom maar op Liverpool ik weet zeker dat jullie er geen spijt van krijgen en dat zelfde telt voor Castaignos en Fer...De Vrij komt er ook aan!

PS ik weet dat ik veel heb lopen schelden op Gini,puur uit frustratie omdat we allemaal weten dat hij nog veel beter kan dan dit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door Leon FR1908 --
Els
 Els - zaterdag 14 mei 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Ik twijfel niet aan het talent, Leon. Maar om op het niveau Ronaldo en Henry te komen, is meer nodig dan talent. En dat is er (nog) niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 mei 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 22:31 schreef Els het volgende:
Ik twijfel niet aan het talent, Leon. Maar om op het niveau Ronaldo en Henry te komen, is meer nodig dan talent. En dat is er (nog) niet.
Vergelijkingen slaan idd nergens op Els dat ben ik helemaal met jou eens!!!
Olaf79
 Olaf79 - zaterdag 14 mei 2011 - 23:02   quote  deeplink  
geloof er niks van

de kans is groter dat hij naar arsenal vertrekt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 23:02 schreef Olaf79 het volgende:
geloof er niks van

de kans is groter dat hij naar arsenal vertrekt.
Nou ik vind hem toch meer een Liverpool mannetje ,maar voor hem zelf zou Arsenal wel neter zijn denk ik!
suijkerman
 suijkerman - zaterdag 14 mei 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Gewoon niemand verkopen! Allemaal bijtekenen en bouwen aan een superteam. Als er elke keer een bepalende speler vertrekt voor welk bedrag dan ook, dan kan je nooit de weg naar boven inslaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 mei 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 23:20 schreef suijkerman het volgende:
Gewoon niemand verkopen! Allemaal bijtekenen en bouwen aan een superteam. Als er elke keer een bepalende speler vertrekt voor welk bedrag dan ook, dan kan je nooit de weg naar boven inslaan.
Ben ik met jou eens maar als ze toch gaan het liefst voor de hoofdprijs..
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 14 mei 2011 - 23:25   quote  deeplink  
2drb2o4.gif
suijkerman
 suijkerman - zaterdag 14 mei 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 23:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ben ik met jou eens maar als ze toch gaan het liefst voor de hoofdprijs..
Tuurlijk, voor alles is een prijs, maar moet wel de juiste zijn. Voor een paar miljoen haal je geen bepalende speler terug. Dan blijf je naar figuren als de cler en meeuwis grijpen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 mei 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 23:25 schreef Gyan010 het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahahaha
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 14 mei 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 11:47 schreef Roy15 het volgende:
Hoeveel zal Feyenoord netto overhouden aan die transfer?
Hoeveel zal Feyenoord nog aan schulden hebben als zoon transfer echt rond komt
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 14 mei 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 12:10 schreef craven het volgende:
Bullshit...
Dat dachten ze ook bij de Guzman en ManCity.
Toen hebben we ook naast de pot gepist
Liverpool is sinds een half jaar geleden met het verkopen van torres en aankopen van suarez en carrol best een gekke club geworden dus waarom niet
suijkerman
 suijkerman - zaterdag 14 mei 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 23:48 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hoeveel zal Feyenoord nog aan schulden hebben als zoon transfer echt rond komt
rond de 10???
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 14 mei 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als de schulden nog maar een 10 miljoen zijn
Jabocs eruit en het word niet meer zo snel 20 miljoen :P
suijkerman
 suijkerman - zaterdag 14 mei 2011 - 23:57   quote  deeplink  
ik weet niet zeker hoor!
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 23:48 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hoeveel zal Feyenoord nog aan schulden hebben als zoon transfer echt rond komt
Of: Hoeveel aandelen zullen ze terugkopen?
suijkerman
 suijkerman - zondag 15 mei 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 00:18 schreef Els het volgende:

[..]

Of: Hoeveel aandelen zullen ze terugkopen?
Bedrijfstechnisch is het beter om pas aandelen terug te kopen als je zeg maar 10 miljoen in de plus staat
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 00:20 schreef suijkerman het volgende:

[..]

Bedrijfstechnisch is het beter om pas aandelen terug te kopen als je zeg maar 10 miljoen in de plus staat
Absoluut. Maar ik weet niet wat er in de overeenkomst staat.
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 15 mei 2011 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 00:20 schreef suijkerman het volgende:

[..]

Bedrijfstechnisch is het beter om pas aandelen terug te kopen als je zeg maar 10 miljoen in de plus staat
Hahaha, of Jacobs komt met een goed idee..:P 'NOT'
suijkerman
 suijkerman - zondag 15 mei 2011 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 00:49 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Hahaha, of Jacobs komt met een goed idee..:P 'NOT'
Beter gaan wij dan lekker op Jacobs zijn stoel zitten. Jij 25% van zijn salaris en ik ook. Hebben we het eerste stukje alweer gesaneerd
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 15 mei 2011 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 01:03 schreef suijkerman het volgende:

[..]

Beter gaan wij dan lekker op Jacobs zijn stoel zitten. Jij 25% van zijn salaris en ik ook. Hebben we het eerste stukje alweer gesaneerd
Nou ik doe het vrijwillig. zolang die smerige Jacobs maar uit De Kuip blijft en van het geld van Feyenoord afblijft.
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 mei 2011 - 01:55   quote  deeplink  
Net als c.r. Vindt Gini zichzelf ook wel redelijk fantastisch.
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 15 mei 2011 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 01:55 schreef hotjumper het volgende:
Net als c.r. Vindt Gini zichzelf ook wel redelijk fantastisch.
Als hij 15mil binnen brengt voor Feyenoord, vindt ik hem vanaf vandaag ook fantastische speler..;)

Maar nog ff wachten met verkopen, totdat Jacobs verdwenen is uit De Kuip.
Anders gaat ie weer met een dikke zak geld boodschappen doen.
de flh
 de flh - zondag 15 mei 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Als je ziet hoe fantastisch Suarez het daar doet, dan zou Wijnaldum binnen een jaar daar moeten kunnen aanhaken..
semzoe
 semzoe - zondag 15 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Eerst zien, dan geloven.
als ze dan gaan, dan voor een dik pak geld.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Ik breng m wel als t moet. geen punt!
el-loco
 el-loco - zondag 15 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Als dit waar is ga ik straks nog een vreugdedans doen in de tuin!
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2011 - 20:59   quote  deeplink  
Schatten we onze lieve Gini niet te hoog in.
Ik moet het nog zien of hij een topper gaat worden
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2011 - 21:00   quote  deeplink  
En als we geld krijgen voor hem kijken of we die Roorda kunnen halen
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Zullen we daar onze schulden maar mee aflossen?
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2011 - 21:04   quote  deeplink  
ook maar voor het salaris kunnen we Roorda misschien wel krijgen
Leonfr1908
 Leonfr1908 - donderdag 04 augustus 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Talent heeft zeker, sterk aan de bal een fantastische drive en
Zeer technisch.ik heb mij vaak geërgerd aan hem dit seizoen maar we moeten uitkijken dat we ons niet vergissen in zijn talent, misschien blijkt die 15 miljoen straks maar een schijntje te zijn voor wat zijn talent echt voor waarde.vertegenwoordigd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Liverpool wil Wijnaldum nog steeds!!!









0.0133471