BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Liverpool wil Wijnaldum nog steeds!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nibke
 Nibke - donderdag 04 augustus 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:04 schreef Leonfr1908 het volgende:
Talent heeft zeker, sterk aan de bal een fantastische drive en
Zeer technisch.ik heb mij vaak geërgerd aan hem dit seizoen maar we moeten uitkijken dat we ons niet vergissen in zijn talent, misschien blijkt die 15 miljoen straks maar een schijntje te zijn voor wat zijn talent echt voor waarde.vertegenwoordigd
Wat heb jij gesnoven!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 augustus 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:04 schreef Leonfr1908 het volgende:
Talent heeft zeker, sterk aan de bal een fantastische drive en
Zeer technisch.ik heb mij vaak geërgerd aan hem dit seizoen maar we moeten uitkijken dat we ons niet vergissen in zijn talent, misschien blijkt die 15 miljoen straks maar een schijntje te zijn voor wat zijn talent echt voor waarde.vertegenwoordigd
hahahaha me tweeling broedert,wel die van de trap is gevallen ahahah
craven
 craven - donderdag 04 augustus 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:04 schreef Leonfr1908 het volgende:
Talent heeft zeker, sterk aan de bal een fantastische drive en
Zeer technisch.ik heb mij vaak geërgerd aan hem dit seizoen maar we moeten uitkijken dat we ons niet vergissen in zijn talent, misschien blijkt die 15 miljoen straks maar een schijntje te zijn voor wat zijn talent echt voor waarde.vertegenwoordigd
heuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 augustus 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Laten we ons nou alsjeblieft niet vergissen hoe goed onze talenten zijn!!!
Ik heb mij dit seizoen kapot zitten ergeren aan Gini maar nooit,ik zeg nooit ga ik
twijfelen aan zijn talent..In potentie de beste 20 jarige Nederlandse middenvelder
op de Nederlandse velden...15 miljoen is een prima bedrag voor de beste 20 jarige middenvelder.Krachtige technische werker die nog zoveel kan gaan groeien...
Kom maar op Liverpool ik weet zeker dat jullie er geen spijt van krijgen en dat zelfde telt voor Castaignos en Fer...De Vrij komt er ook aan!

PS ik weet dat ik veel heb lopen schelden op Gini,puur uit frustratie omdat we allemaal weten dat hij nog veel beter kan dan dit...
Hij zit me te fokken Craven hahaha
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 04 augustus 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij zit me te fokken Craven hahaha
of die Ronaldihno
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 04 augustus 2011 - 23:33   quote  deeplink  
in ieder geval weer iemand van de snavelinvasieeenheid die hier de laatste tijd overvliegd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 05 augustus 2011 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:33 schreef Gyan010 het volgende:
in ieder geval weer iemand van de snavelinvasieeenheid die hier de laatste tijd overvliegd.
kill them all Gyan!!!!
Ik ben ff een paar weekjes weg...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 augustus 2011 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 23:04 schreef Leonfr1908 het volgende:
Talent heeft zeker, sterk aan de bal een fantastische drive en
Zeer technisch.ik heb mij vaak geërgerd aan hem dit seizoen maar we moeten uitkijken dat we ons niet vergissen in zijn talent, misschien blijkt die 15 miljoen straks maar een schijntje te zijn voor wat zijn talent echt voor waarde.vertegenwoordigd
Ook goedemorgen
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 07:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

kill them all Gyan!!!!
Ik ben ff een paar weekjes weg...
Fijne vakantie!! Je dubbelganger (die FR zonder hoofdletters heeft geschreven dus herken je de vervalser meteen) neemt je taken hier wel waar. ;-)

Waar gaat de reis naartoe?
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Ik heb Wijnaldum inmiddels vergeven...........
MMM
 MMM - vrijdag 05 augustus 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Ik niet.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 05 augustus 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Ik snap het wel. Hij wil zichzelf ook doorontwikkelen, dit Feyenoord word door iedereen afgebrand terwijl er gewoon goede talenten bij zitten die ergens anders veel beter tot hun recht zouden komen. Overigens durft Wijnaldum ook nog in PSV shirt te zeggen dat het een Feyenoorder is, hij heeft zich terwijl hij in ons shirt speelde nooit negatief uitgelaten over Feyenoord in tegenstelling tot vriendje Fer.

En nu geen gelul van, als hij een echte Feyenoorder was had ie ons geholpen om er weer bovenop te komen; dat was hem toch niet gelukt op 21 jarige leeftijd, die kerel kon in de jeugd al naar allerlei topclubs en heeft ons heel veel mooie momenten bezorgd!
JanM
 JanM - vrijdag 05 augustus 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Heeft Liverpool eigenlijk al een officieel bod neergelegd bij PiSVee dan?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 05 augustus 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:51 schreef Quiroz het volgende:
Ik snap het wel. Hij wil zichzelf ook doorontwikkelen, dit Feyenoord word door iedereen afgebrand terwijl er gewoon goede talenten bij zitten die ergens anders veel beter tot hun recht zouden komen. Overigens durft Wijnaldum ook nog in PSV shirt te zeggen dat het een Feyenoorder is, hij heeft zich terwijl hij in ons shirt speelde nooit negatief uitgelaten over Feyenoord in tegenstelling tot vriendje Fer.

En nu geen gelul van, als hij een echte Feyenoorder was had ie ons geholpen om er weer bovenop te komen; dat was hem toch niet gelukt op 21 jarige leeftijd, die kerel kon in de jeugd al naar allerlei topclubs en heeft ons heel veel mooie momenten bezorgd!
Mooi gesproken Quiroz, maar ben nog niet om!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 05 augustus 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Wijnalbum.......?
Wie is da????
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 05 augustus 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:51 schreef Quiroz het volgende:
Ik snap het wel. Hij wil zichzelf ook doorontwikkelen, dit Feyenoord word door iedereen afgebrand terwijl er gewoon goede talenten bij zitten die ergens anders veel beter tot hun recht zouden komen. Overigens durft Wijnaldum ook nog in PSV shirt te zeggen dat het een Feyenoorder is, hij heeft zich terwijl hij in ons shirt speelde nooit negatief uitgelaten over Feyenoord in tegenstelling tot vriendje Fer.

En nu geen gelul van, als hij een echte Feyenoorder was had ie ons geholpen om er weer bovenop te komen; dat was hem toch niet gelukt op 21 jarige leeftijd, die kerel kon in de jeugd al naar allerlei topclubs en heeft ons heel veel mooie momenten bezorgd!
Ik ben het wel met je eens.
Flowie
 Flowie - vrijdag 05 augustus 2011 - 15:34   quote  deeplink  
eens, maar het blijft een pijnlijke werkelijkheid
de flh
 de flh - vrijdag 05 augustus 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:51 schreef Quiroz het volgende:
Ik snap het wel. Hij wil zichzelf ook doorontwikkelen, dit Feyenoord word door iedereen afgebrand terwijl er gewoon goede talenten bij zitten die ergens anders veel beter tot hun recht zouden komen. Overigens durft Wijnaldum ook nog in PSV shirt te zeggen dat het een Feyenoorder is, hij heeft zich terwijl hij in ons shirt speelde nooit negatief uitgelaten over Feyenoord in tegenstelling tot vriendje Fer.

En nu geen gelul van, als hij een echte Feyenoorder was had ie ons geholpen om er weer bovenop te komen; dat was hem toch niet gelukt op 21 jarige leeftijd, die kerel kon in de jeugd al naar allerlei topclubs en heeft ons heel veel mooie momenten bezorgd!
Klopt allemaal. En toch heb ik het nog niet vergeven.

Maar Fer moet inderdaad veel en veel harder afgestraft worden als hij met Twente in de Kuip komt dan Wijnaldum.
Sabau
 Sabau - vrijdag 05 augustus 2011 - 17:29   quote  deeplink  
Wat hij gedaan hebt hoort niet en hoe die Fer het speelt al helemaal niet, je gaat niet naar de concurrent stukje ethiek en respect naar je club die je vanaf jongs af aan heeft geholpen om te komen waar ze nu staan. Ik kan Fer persoonlijk niet meer zien in ons shirt , zelfs al zou die een goal maken zou ik geen gat meer in de lucht springen. Oppleuren met dat zelfvoldane zogename volwassen stuk bagger van een Fer , geld pakken in de jeugdopleiding en salarissen steken van doorgebroken jeugdspelers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Liverpool wil Wijnaldum nog steeds!!!









0.0061640