|
|
adriu
|
|
|
ik vind van wel! kijk hoe Theo Janssen vorig jaar uit de bus viel! bier? of!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
ik vindt jouw een raar mannetje |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
jij spoort echt niet met al je maffe forums |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
adriu
|
|
|
( Three Stars)al leen een tukker kan zo reageren!!! |
|
|
|
|
AFCAUDEN
|
|
|
Wat ben jij voor een raar ventje. Zoek een leven man |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lijkt mij een heel strak plan lullo.... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
adriu ga lekker je kippenhok verschonen ofsow |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
(Three Stars) heb ik geen tijd voor! ben nu in nieuw Zeeland!! tot zondag! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Misschien moeten enkele topicstarters hier op drugs worden gecontroleerd? |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: kijk dat is nou een goed And woord!!!!! nou tot zondag dan! |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote: misschien moeten sommige topicstarters ook eens overwegen terug te gaan naar de basisschool voor een opfriscursus "Nederlands voor beginners" |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
( Blokkie 1974)ieder spreek zijn moers ( moeder)taal! of je moet een buitenlander zijn!!!!?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 mei 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote: Mischien ben ik wel een vrouw!!!maar nu echt tot zondag!
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
mischien een goed plan omdat kleuter vak410 een drugs test te doen of nog beter een drugs hond bij de ingang dan komen de meeste van die stoere pubers met ontbloot boven lichaam er niet in.......... |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 16:43 schreef vakkie----p het volgende:mischien een goed plan omdat kleuter vak410 een drugs test te doen of nog beter een drugs hond bij de ingang dan komen de meeste van die stoere pubers met ontbloot boven lichaam er niet in.......... Kon je de weg naar je eigen forum niet meer vinden? |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
jawel maar effe kijk hoe jullie nog zitten te bluffen |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
quote: Okee dan is het goed ;) |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 16:43 schreef vakkie----p het volgende:mischien een goed plan omdat kleuter vak410 een drugs test te doen of nog beter een drugs hond bij de ingang dan komen de meeste van die stoere pubers met ontbloot boven lichaam er niet in.......... ik denk 1 op de 100!!ach maak niets uit ieder zijn makke! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Als ik maar geen drugstest hoef te doen, want ik kan nu al niet meer stoppen met jointjes roken tegen de spanning. Morgen ben ik Wietkop |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 17:00 schreef ktotheb het volgende:Als ik maar geen drugstest hoef te doen, want ik kan nu al niet meer stoppen met jointjes roken tegen de spanning. Morgen ben ik Wietkop Dat ben ik al de hele tijd man! ;) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: De een wat meer dan de ander... dat dan weer wel. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 - 16:43 schreef vakkie----p het volgende:mischien een goed plan omdat kleuter vak410 een drugs test te doen of nog beter een drugs hond bij de ingang dan komen de meeste van die stoere pubers met ontbloot boven lichaam er niet in.......... Als ze in vak poep hun shirt uit zouden doen zie je alleen maar 60-jarige met een bierbuik... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja en?zijn ook ajacieden man........ |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik schrok al. Ik dacht dat je het over de fans had hahahaha |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Ik kan er ook wat van hoor...alleen zometeen een verjaardagsfeest dus dan blow ik de hele dag niet. Anders ben ik zo suf. Maar dat heeft tot gevolg dat ik nu maar ieder Ajax clipje aan het afspelen ben want ik wil zo graag dat het begint ! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: weet iemand ze vluchtnummer dan schiet ik hem persoonlijk naar beneden...lamlul |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent die éne
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Adriu... Als je wat hoort over je spelling, doe er wat mee.. Je hebt in ELKE zin uitroeptekens.. Ga die dan minder gebruiken.. want dat neerzetten is echt heel en heel triest.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
I.p.v. een drugscontrole, graag een spellingscontrole voor Adriu whhahahahahahahahah..
PS: bericht 4 keer aangepast na overmatig drank gebruik...Whahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
haha,en alcoholcontrole bij de forumleden...... |
|
|
|
|
sting
|
|
|
@blokkie1974
Je hept hellemaal geleik. spelingskontroole is wel goet iedee |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 01:02 schreef remco k het volgende:I.p.v. een drugscontrole, graag een spellingscontrole voor Adriu whhahahahahahahahah.. PS: bericht 4 keer aangepast na overmatig drank gebruik...Whahahaha Haha helemaal mee eens! ;) |
|
|
|