BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie gaat er morgen Feyenoord kijken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 14 mei 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Ik niet!! Ik hoef niet net te doen of ik trouw ben aan mijn club, ik ben Feyenoord supporter maar als je het niet eens kan opbrengen om het seizoen te redden door in Venlo te winnen ben je geen Feyenoord waardig! Dan maar 020-Twente
keeperrkvvheksenberg
 keeperrkvvheksenberg - zaterdag 14 mei 2011 - 18:20   quote  deeplink  
ik ga die wedstrijd niet kijken, ik ben in Kerkrade bij Roda JC..Reden: ik woon in limburg en kom er gratis binnen.
ik volg het wel via de radio op men telefoon
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 mei 2011 - 18:24   quote  deeplink  
ik ga t wel kijken. oftewel ik kijk de schakel uitzending.
Misschien dat ik er naast nog een stream aanzet via de laptop.
maurice1950
 maurice1950 - zaterdag 14 mei 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Ik kijk naar FEYENOORD de rest volg ik wel op teletekst.
boes
 boes - zaterdag 14 mei 2011 - 18:36   quote  deeplink  
Ik twijfel nog, ik wil graag Feyenoord kijken, maar me vriendin denkt dat 020-Twente een mooiere wedstrijd zal zijn dus zij wil die wedstrijd kijken.
Maar ze staat op punt van bevallen, dus misschien morgen helemaal geen voetbal!
dennis kooiman
 dennis kooiman - zaterdag 14 mei 2011 - 18:36   quote  deeplink  
fc Twente pak die kut 020 maak ze kapot
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 14 mei 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Ikke want het is net een huwelijk in slechte en goede tijden,
Feyenoord succes
Els
 Els - zaterdag 14 mei 2011 - 18:54   quote  deeplink  
Ik ga naar het stadion. Wel of niet trouw zijn aan de club heeft daar niets mee te maken. Jammer dat dit soort discussies blijkbaar altijd weer gevoerd moeten worden. Zouden supporters van andere clubs zich ook continu moeten verantwoorden over wel of niet gaan, en of ze daar wel de juiste reden voor hebben?
suijkerman
 suijkerman - zaterdag 14 mei 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 18:54 schreef Els het volgende:
Ik ga naar het stadion. Wel of niet trouw zijn aan de club heeft daar niets mee te maken. Jammer dat dit soort discussies blijkbaar altijd weer gevoerd moeten worden. Zouden supporters van andere clubs zich ook continu moeten verantwoorden over wel of niet gaan, en of ze daar wel de juiste reden voor hebben?
Ik mocht willen dat ik weer eens de mogelijkheid had om naar het stadion te gaan. Ik werk heel veel en mijn gezin vindt het ook fijn dat ik zondags thuis ben. Daar kijk ik wel op de bank, maar dat is toch niet hetzelfde he?
ted
 ted - zaterdag 14 mei 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Zal er ook zijn .Al helemaal nu ik net de open brief aan ONS heb gelezen .
Ben het bestuur etc. en dit kut seizoen spuugzat !!! Laten we a.u.b niet gaan rellen .
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - zaterdag 14 mei 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Als ik een stream kan vinden op zeker, en anders het schakel programma op ere2
fr 4-ever
 fr 4-ever - zaterdag 14 mei 2011 - 19:08   quote  deeplink  
ik ben er zeker, vakkie W
peer 2
 peer 2 - zaterdag 14 mei 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Wij gaan gewoon naar het stadion!
R()b
 R()b - zaterdag 14 mei 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 18:24 schreef Stylzz het volgende:
ik ga t wel kijken. oftewel ik kijk de schakel uitzending.
Ik ook denk ik.
rob010
 rob010 - zaterdag 14 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
kortjakje !
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 14 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Helaas!
fr 4-ever
 fr 4-ever - zaterdag 14 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
ik had meer seizoenkaarthouders verwacht hier
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 14 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Ben er 1 op vakkie-R maar heb andere verplichtingen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 14 mei 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 20:13 schreef fr 4-ever het volgende:
ik had meer seizoenkaarthouders verwacht hier
meerendeel hebben die ook hoor.
Els
 Els - zaterdag 14 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 18:57 schreef suijkerman het volgende:

[..]

Ik mocht willen dat ik weer eens de mogelijkheid had om naar het stadion te gaan. Ik werk heel veel en mijn gezin vindt het ook fijn dat ik zondags thuis ben. Daar kijk ik wel op de bank, maar dat is toch niet hetzelfde he?
Nee, het is niet hetzelfde. Maar ik kan de afweging die je maakt, heel goed volgen. Kijk je dan wel naar EL? Of volg je het via radio of internet en zie je de samenvatting?
craven
 craven - zaterdag 14 mei 2011 - 20:23   quote  deeplink  
kutschakelprogramma, maar goed ga wel kijken.
MMM
 MMM - zaterdag 14 mei 2011 - 23:32   quote  deeplink  
Zit weer in de Kuip hoor morgen.. Heb er eigenlijk geen zin meer in, het seizoen zit er wel op voor mij.. Maargoed, de laatste pakken we dan ook maar mee.
MMM
 MMM - zaterdag 14 mei 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 18:19 schreef Quiroz het volgende:
Ik niet!! Ik hoef niet net te doen of ik trouw ben aan mijn club, ik ben Feyenoord supporter maar als je het niet eens kan opbrengen om het seizoen te redden door in Venlo te winnen ben je geen Feyenoord waardig! Dan maar 020-Twente
Ik snap je wel gozerT!
suijkerman
 suijkerman - zaterdag 14 mei 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 20:17 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, het is niet hetzelfde. Maar ik kan de afweging die je maakt, heel goed volgen. Kijk je dan wel naar EL? Of volg je het via radio of internet en zie je de samenvatting?
normaal via EL, maar zit tot en met morgen op Lanzarote, wordt dus een goede stream zoeken. Als je een goede weet .....
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Meer Leon z'n expertise. Die weet er vast wel één. Geen gekke roemenen op Lanzarote?
suijkerman
 suijkerman - zondag 15 mei 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 00:15 schreef Els het volgende:
Meer Leon z'n expertise. Die weet er vast wel één. Geen gekke roemenen op Lanzarote?
Nog niet gezien. Zitten hier over het algemeen engelsen. Kan je tenminste lekker over voetbal ouwehoeren
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 00:18 schreef suijkerman het volgende:

[..]

Nog niet gezien. Zitten hier over het algemeen engelsen. Kan je tenminste lekker over voetbal ouwehoeren
Wel lekker, ff lekker weg, in het zonnetje. Geniet ervan.
suijkerman
 suijkerman - zondag 15 mei 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 00:19 schreef Els het volgende:

[..]

Wel lekker, ff lekker weg, in het zonnetje. Geniet ervan.
Thnx!
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 mei 2011 - 01:59   quote  deeplink  
Ik ga wel heen, hoe bewust ik het meemaak is altijd weer afwachten.....
Humankillz
 Humankillz - zondag 15 mei 2011 - 02:06   quote  deeplink  
Ajax kijken, de rest luisteren!
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 15 mei 2011 - 02:15   quote  deeplink  
Ben gewoon in het stadion(Vakkie Z4), heb wel nachtdienst tot 8uur, maar we gaan gewoon door!
de flh
 de flh - zondag 15 mei 2011 - 02:35   quote  deeplink  
Y1. Nichtje van net 4 jaar gaat ook mee om Hand in Hand te zingen.. :))
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 15 mei 2011 - 02:42   quote  deeplink  
En helemaal niets in a'dam..;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 02:35 schreef de flh het volgende:
Y1. Nichtje van net 4 jaar gaat ook mee om Hand in Hand te zingen.. :))
respect.

Mijn dochter is nog net ff te klein, maar zodra t kan dan gaan we.
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 15 mei 2011 - 07:26   quote  deeplink  
Is het mooiste wat er is idd!! Kan niet wachten totdat mijn zoontje eindelijk maat 92 aankan. Koop ik een Feyenoord trainingspakje voor m.
Loos
 Loos - zondag 15 mei 2011 - 07:57   quote  deeplink  
gewoon naar de kuip natuurlijk, voor diegene die thuis blijven.

http://www.firstrowsports.eu/

waanzinnige site, kan je alle wedstrijden ter wereld kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door Loos --
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 07:26 schreef EdjeNL het volgende:
Is het mooiste wat er is idd!! Kan niet wachten totdat mijn zoontje eindelijk maat 92 aankan. Koop ik een Feyenoord trainingspakje voor m.
zo hoort t!

http://lockerz.com/s/78760455

;-)
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - zondag 15 mei 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Natuurlijk zit ik vanmiddag in de Kuip
salemi
 salemi - zondag 15 mei 2011 - 09:15   quote  deeplink  
Na VVV had ik echt een week lang de kolere in. Zo verschrikkelijk stom om een kansrijke positie zo uit handen te geven. En dan al die praatjes van de spelers dat een contractverlenging van verschillende spelers echt afhangt of Feyenoord Europa ingaat. Als ja dat dan afzet tegen wat er in Venlo op het veld werd gedaan is dat volkomen onbegrijpelijk. Ze zijn er zelf verantwoordelijk voor dat we geen Europees voetbal hebben. Maar ja, ik ben maar een simpele supporter met een seizoenkaartje...
Ik zal er vanmiddag weer zitten. Al was het alleen maar om voor de jeugdelftalletjes te applaudiseren die kampioen zijn geworden. Want we hebben wel fantastische jeugd. Ik roep iedereen op om vanavond te kijken naar de finale van het EK onder 17. Mensen, er loopt daar een half Feyenoord elftal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is onze toekomst.
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Ik ga ook niet voor de spelers, of voor het bestuur, of vanwege het geweldige succesvolle seizoen. Ik ga naar Feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 mei 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 09:26 schreef Els het volgende:
Ik ga ook niet voor de spelers, of voor het bestuur, of vanwege het geweldige succesvolle seizoen. Ik ga naar Feyenoord.
En zo is dat!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Juichen voor t shirt, zelfs t baby blauw.
salemi
 salemi - zondag 15 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 09:26 schreef Els het volgende:
Ik ga ook niet voor de spelers, of voor het bestuur, of vanwege het geweldige succesvolle seizoen. Ik ga naar Feyenoord.
+1
Feyenoord zit in je. Al sinds mijn 5e bij mijn broertje achterop de fiets van Schiedam naar Zuid. Het is nooit meer weggegaan. Alles meegemaakt, van euforie tot dieptepunten. Maar Feyenoord komt altijd weer naar boven. En ik moet zeggen dat ik blij ben met het huidig realisme binnen de club. Niet meer met geld smijten, maar eerst gezond worden. Met de geweldige jeugd die er aankomt is toekomstig succes niet ondenkbeeldig.
Natuurlijk zijn er in het verleden fouten gemaakt en zullen er in de toekomst ook gewoon dingen verkeerd gaan. Feyenoord is gewoon een bedrijf zoals andere bedrijven waar ook dingen misgaan. Maar we moeten met zijn allen achter de club blijven staan en accepteren dat we niet de beste van het beste zijn op dit moment. het komt allemaal goed.
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 mei 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 09:34 schreef salemi het volgende:

[..]

+1
Feyenoord zit in je. Al sinds mijn 5e bij mijn broertje achterop de fiets van Schiedam naar Zuid. Het is nooit meer weggegaan. Alles meegemaakt, van euforie tot dieptepunten. Maar Feyenoord komt altijd weer naar boven. En ik moet zeggen dat ik blij ben met het huidig realisme binnen de club. Niet meer met geld smijten, maar eerst gezond worden. Met de geweldige jeugd die er aankomt is toekomstig succes niet ondenkbeeldig.
Natuurlijk zijn er in het verleden fouten gemaakt en zullen er in de toekomst ook gewoon dingen verkeerd gaan. Feyenoord is gewoon een bedrijf zoals andere bedrijven waar ook dingen misgaan. Maar we moeten met zijn allen achter de club blijven staan en accepteren dat we niet de beste van het beste zijn op dit moment. het komt allemaal goed.
Een cornervlag die ondersteboven staat, dat is een foutje... Hier hebben we het over misdadig wanbeleid, waardoor mensen die toch al goed in de slappe was zitten zich verrijken over de rug van onze club.
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 - 23:32 schreef MMM het volgende:
Zit weer in de Kuip hoor morgen.. Heb er eigenlijk geen zin meer in, het seizoen zit er wel op voor mij.. Maargoed, de laatste pakken we dan ook maar mee.
Feyenoord is voor mij door de jaren heen een soort van "addiction" geworden. eenmaal als kind zijnde besmet geraakt met 't virus laat het je ook niet meer los. ik persoonlijk kan ook geen kwaad horen over de club, dus ja, . . . . ik ga er ook weer voor!
de flh
 de flh - zondag 15 mei 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 07:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

respect.

Mijn dochter is nog net ff te klein, maar zodra t kan dan gaan we.
tnx. Het is ook echt fantastisch. ze kan nu een paar liedjes. en ze zit nu(as we speek) al met een vuist in de lucht aan haar teken/knutseltafeltje thuis feyenoord-liedjes te zingen.. de afgelopen week heeft ze de dagen afgeteld dat ze voor het eerst naar het stadion gaat... ze is fan sinds ze kan praten... anderhalf jaar geleden riep ze zelfs Feyenoord toen ze door Suriname reed... hehehe, 2jr oud, 20.000km verder op, hahaha..
En d'r ouders vinden het nog leuk ook, al worden ze nu wel een beetje gek van het Feyenoord-cd'tje, hehehe
de flh
 de flh - zondag 15 mei 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 07:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

respect.

Mijn dochter is nog net ff te klein, maar zodra t kan dan gaan we.
Hoe oud is je dochtertje trouwens Stylzz?
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - zondag 15 mei 2011 - 11:47   quote  deeplink  
neuken
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 11:47 schreef FCFEYENOORD het volgende:
neuken
te veel info.
FCFEYENOORD
 FCFEYENOORD - zondag 15 mei 2011 - 12:01   quote  deeplink  
mooi doelpunt net 3-2 voor nederland

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie gaat er morgen Feyenoord kijken?









0.0104269