Op zaterdag 14 mei 2011 - 21:58 schreef Papa1974 het volgende:Beste Ajaxsupporters aanwezig in de Arena,
Dhr.Theo Janssen zegt tegenover Dhr.Hans Kraaij.Jr. zeker te zijn van de titel na de gewonnen bekerfinale, een finale die Twente naar mijn mening over de gehele wedstrijd genomen terecht winnend afsloot.
Welnu, twente heeft een mentalcoach, waarom zou men deze man toegevoegd hebben aan de staf?
Vanwege professionalisme, of omdat men om wil kunnen gaan met de druk vanuit de club, de media, de supporters om de wedstrijd van morgen zonder angst te kunnen spelen? Zijn ze in Enschede dus wel zo zeker van hun zaak als dat men beweerd.
Wanneer alle Ajacieden morgen in "De Arena" uit volle borst in de 3e minuut (3e ster), 14e minuut (uitleg overbodig), tussen 27ste en 35ste minuut (periode waarin Ajax scoort) en de 41ste minuut (geboortejaar van deze zangeres) het lied van Ria Valk zingen "Theo ben jij vannacht weer dronken geweest, je ging me daar tekeer als een beest wat ben je toch een lulululuhlululuh", dan ben ik ervan overtuigd dat dit invloed zal hebben op het spel van Theo, dit zou een bijdrage kunnen leveren aan het behalen van de 3e ster.
Het zingen in de 2e helft mag naar eigen gevoel, veel zangplezier!!!
Mijn prognose is 3-1,Eriksen, Vertongen, Ebecilio.
Enjoy, Greetzz Jurgen