|
|
Humankillz
|
|
|
Hoi iedereen,
Ik ben Justin Uit breda, maar een ajaxcied in hart en nieren! In volle spanning afwachting en zenuwen tot over 815 minuten, heb ik hier een account aangemaakt:D Ik hoop hier veel te mogen posten, en dat ik veel mensen met voetbalverstand tegenkom (ajaxcieden dus)
Laturr
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door Humankillz -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
haha, ik zit al langer op dit forum te lezen, maar dan zonder account. Van remco k en Altijd prijs in de k heb ik wel vaker gehoord;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat kn ook bina hiet anders .....Bn nu alleen zo Blwau als een komijntje....Welkom |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
Haahaa dankje, neem er nog een. Morgen word mooi feestje:D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
laten we dat hopen... Truste. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Welkom hier. Ook zo'n moeite met de slaap te vatten?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
sooooow ik ben fakking zenuwachtig idd haha, jij ook zeker? ik voorspel 3-0, die tukkers hebben een tegrote mond gekregen na de bekerfinale:D |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
thanks, joduh, die naam heb ik ook vaker voorbij zien komen haha:P blij dat ik eindelijk lid ben...... damn nog maar 800 minuten! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
an mij heb je nu niets meer man...ik ga ruften man...ben helemal naar de kl otuhh solllie man...ik spreek je maandag ofzow |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
later, sterkte met de spannunng:D |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 00:55 schreef Humankillz het volgende:Hoi iedereen, Ik ben Justin Uit breda, maar een ajaxcied in hart en nieren! In volle spanning afwachting en zenuwen tot over 815 minuten, heb ik hier een account aangemaakt:D Ik hoop hier veel te mogen posten, en dat ik veel mensen met voetbalverstand tegenkom (ajaxcieden dus) Laturr Ajaxcieden dus.. goed begin. voor de rest welkom! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: Kijk eens aan, ik heb al iemand met verstand gevonden, thx....... 790 minuutjes..... |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
haha, het erge is he. jij zit nu met 790 minuutjes. zo zat ik maandag al:$.. Maar zit je morgen in arena? of wat zijn de plannen:)? |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
haha ja zenuwen! nou ik kom dus uit breda, dus kan er niet heen( ben pas 14, ga paar keer per seizoen) maar ik zit er wel heeelemaal in! gewoon hier in een cafetje waar amsterdammers zitten! ben jij in de arena? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 01:22 schreef Humankillz het volgende:haha ja zenuwen! nou ik kom dus uit breda, dus kan er niet heen( ben pas 14, ga paar keer per seizoen) maar ik zit er wel heeelemaal in! gewoon hier in een cafetje waar amsterdammers zitten! ben jij in de arena? Cafeetje in Breda vol Ajacieden...tof. Nooit rottigheid met nac-ers? |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
nou ik ken hier veel mensen, en ze weten dus dat ik ajaxcied ben:p ik ga alleen de harde kern niet opzoeken, dan krijg je wel gezeik idd. maar gewoon in een cafe waar eredivisie live aanstaat zitten ajax en twente fans door elkaar. het jammere is, dat iedere neutrale supporter voor twente is, iedereen haat onze godenzonen:( |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
Nee, heb volgend jaar pas me seizoenkaart ben zelf ook pas 17. Maarja. ga er wel heen wij gaan uit een boerendorpje met 1600 inwoners ofzo toch met 120 man naar a'dam. wordt wat morgen/vandaag. Als we die verdiende derde ster binnen halen wordt het een mooi feestje, alleen heb ik de dag erna examens.. verder kom ik zelf uit Brabant(volkel, cuijk die richting als het je iets zegt). Ik ga nu aan me derde poging tot slaap beginnen, morgen rijden we 10 uur met de partybussen aan naar A'dam. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 01:26 schreef flithje het volgende:Nee, heb volgend jaar pas me seizoenkaart ben zelf ook pas 17. Maarja. ga er wel heen wij gaan uit een boerendorpje met 1600 inwoners ofzo toch met 120 man naar a'dam. wordt wat morgen/vandaag. Als we die verdiende derde ster binnen halen wordt het een mooi feestje, alleen heb ik de dag erna examens.. verder kom ik zelf uit Brabant(volkel, cuijk die richting als het je iets zegt). Ik ga nu aan me derde poging tot slaap beginnen, morgen rijden we 10 uur met de partybussen aan naar A'dam. succes en veel plezier;) tja, op mijn 14e alleen naar amsterdam gaat er niet in zitten voor mijn ouders, ik ga dus paar keer per jaar met me pa, naar thuis kiev, feyenoord en psv geweest. zo pak je de mooie wedstrijdenn toch:) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 01:21 schreef flithje het volgende:haha, het erge is he. jij zit nu met 790 minuutjes. zo zat ik maandag al:$.. Maar zit je morgen in arena? of wat zijn de plannen:)? Vanaf heerenveen-uit al buikpuin en teveel nicotine tot me genomen. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: ja he, eindelijk is het zover. Alles uit de kast, kom op JODEN! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
Zit je in de arena? welk vak? |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
Ik denk dat baco74 nu officieel van de kaart is? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Jos? Zeg maar gewoon Hasjkoph hoor ;) |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
hahaha, jos van debiteuren crediteuren;) bietje lol ken toch wel, hasjkoph? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 09:54 schreef Humankillz het volgende:hahaha, jos van debiteuren crediteuren;) bietje lol ken toch wel, hasjkoph? Ik ken dat niet.. LOL altijd, maar ik snap hem niet ;) |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ow dat! Da's geniaal! Alleen denk ik voor mijn tijd? Hoewel nog wel op tv komt, maar geen idee hoe het heette.. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
Ja uit de jaren 90:P laatst hebbe ze nieuwe show gemaakt, geniaal! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Welkom.
Ik heb niets tegen NAC. Sterker, vind het de op een na prettigste club van NL.
Hmz, schuilt een leuk topic in... je op een na lievelingsclub... |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 10:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:Welkom. Ik heb niets tegen NAC. Sterker, vind het de op een na prettigste club van NL. Hmz, schuilt een leuk topic in... je op een na lievelingsclub... Ik ben ook weleens bij nac, prima sfeertje. Er leven mensen echt met hun hele hart voor de club, repsect! maar ajax is en blijft mijn cluppie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 10:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:Welkom. Ik heb niets tegen NAC. Sterker, vind het de op een na prettigste club van NL. Hmz, schuilt een leuk topic in... je op een na lievelingsclub... Volgens mij hebben we dat al eens gedaan, liep niet goed af.......
Houd je het nog een beetje Ikkietikkie? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Welkom Justin,veel plezier op dit mooie forum. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: Dankje! Gefeliciteerd met de 3e ster iedereen:D |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 00:55 schreef Humankillz het volgende:Hoi iedereen, Ik ben Justin Uit breda, maar een ajaxcied in hart en nieren! In volle spanning afwachting en zenuwen tot over 815 minuten, heb ik hier een account aangemaakt:D Ik hoop hier veel te mogen posten, en dat ik veel mensen met voetbalverstand tegenkom (ajaxcieden dus) Laturr Welkom op het mooiste forum van Nederland, Justin. Ajacieden onder elkaar :-) Soms serieus, maar ook af en toe met een geintje! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:36 schreef Pietje het volgende:[..] Welkom op het mooiste forum van Nederland, Justin. Ajacieden onder elkaar :-) Soms serieus, maar MEESTAL met een geintje! Kleine edit Pietje....:-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Nu zeeeeeeeeeeker!!! Gratuliere allen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha. Nou, vooruit, omdat jij het bent ;-) |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: hahaha meestal, een grote geinsite hier hahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 01:00 schreef Humankillz het volgende:haha, ik zit al langer op dit forum te lezen, maar dan zonder account. Van remco k en Altijd prijs in de k heb ik wel vaker gehoord;) Ik heb geen verstand hoor.... ja van vrouwen :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jongen (of misschien meisje) (of ben ik te dronken om dat te denken? ;-)) Welkom op dit forum. Het mooiste en meest machtigste forum. Want alleen wij kunnen zeggen dat we die 3e ster op het shirt hebben.
We zijn niet altijd even serieus, maar jij leest al langer mee dus inmiddels weet je wel hoe wij zijn.
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 00:55 schreef Humankillz het volgende:Hoi iedereen, Ik ben Justin Uit breda, maar een ajaxcied in hart en nieren! In volle spanning afwachting en zenuwen tot over 815 minuten, heb ik hier een account aangemaakt:D Ik hoop hier veel te mogen posten, en dat ik veel mensen met voetbalverstand tegenkom (ajaxcieden dus) Laturr Hahah lol, ik vind dit wel grappig, eigenlijk had iedereen zo beleeft moeten zijn, als dat jij bent en zich voor moeten stellen.
Welkom Justin!! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: dat bedoelde ik toch ook:$ |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 15:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Jongen (of misschien meisje) (of ben ik te dronken om dat te denken? ;-)) Welkom op dit forum. Het mooiste en meest machtigste forum. Want alleen wij kunnen zeggen dat we die 3e ster op het shirt hebben. We zijn niet altijd even serieus, maar jij leest al langer mee dus inmiddels weet je wel hoe wij zijn. KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!! haha ja ik lees langer mee, geweldig dit ik ben een jongen hahahaha, dronken maandagmiddag 16:00? |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 16:38 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hahah lol, ik vind dit wel grappig, eigenlijk had iedereen zo beleeft moeten zijn, als dat jij bent en zich voor moeten stellen. Welkom Justin!! haha netjes ofnie?:P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 16:42 schreef Humankillz het volgende:[..] haha ja ik lees langer mee, geweldig dit ik ben een jongen hahahaha, dronken maandagmiddag 16:00? Nee nog steeds van gisteren!!!
KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|