|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 16:38 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Hahah lol, ik vind dit wel grappig, eigenlijk had iedereen zo beleeft moeten zijn, als dat jij bent en zich voor moeten stellen. Welkom Justin!! Ik was 1 van de eerste hier die nu nog steeds post, ik had me wel voor willen stellen, maar er waren er zo weinig die het leesden......:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik was 1 van de eerste hier die nu nog steeds post, ik had me wel voor willen stellen, maar er waren er zo weinig die het leesden......:-) Haha, ik kwam daar net na, in de tijd van Krunk, jij en Pietje.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Ja die "goeie ouwe tijd". Er liepen wel een aantal randfiguren rond. Gasten die uit pure liefhebberij de confrontatie zochten. Met mede-ajacieden :-S |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 22:57 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Ja die "goeie ouwe tijd". Er liepen wel een aantal randfiguren rond. Gasten die uit pure liefhebberij de confrontatie zochten. Met mede-ajacieden :-S Ik weet het.. Sloeg toen ook nergens op. Maar het was voor de rest wel veel serieuzer dan nu :P Maarja, toen waren Joduh, Nenam en Amsterdammer er nog neit :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 22:59 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik weet het.. Sloeg toen ook nergens op. Maar het was voor de rest wel veel serieuzer dan nu :P Maarja, toen waren Joduh, Nenam en Amsterdammer er nog neit :) Hahaha. Daar heb je absoluut gelijk in! Er werd toen inderdaad veel inhoudelijker over Ajax gepraat. Neemt niet weg, dat er toen een aantal grote galbakken rondliepen, die met iedereen ruzie zochten. Zo iets van: als je het niet met mij eens bent, trap ik je het riool in... Nu is het toch wat meer een vriendenploegje en die eigenlijk toch steeds wat groter wordt. Maar ook nu is er vaak wel een serieuze discussie en dat vind ik ook erg leuk. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 23:05 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Daar heb je absoluut gelijk in! Er werd toen inderdaad veel inhoudelijker over Ajax gepraat. Neemt niet weg, dat er toen een aantal grote galbakken rondliepen, die met iedereen ruzie zochten. Zo iets van: als je het niet met mij eens bent, trap ik je het riool in... Nu is het toch wat meer een vriendenploegje en die eigenlijk toch steeds wat groter wordt. Maar ook nu is er vaak wel een serieuze discussie en dat vind ik ook erg leuk. Idd.. Alleen toen volgde ik het ook niet heel intensief, ik heb een paar keer een paar maandjes overgelsgaen, maar wel steeds uiteindelijk teruggekomen.. En nu ben ik er nog steeds en volg nu sinds een jaar elke dag.. Daarvoor was ik er wel, maar praatte niet veel mee.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 23:08 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Idd.. Alleen toen volgde ik het ook niet heel intensief, ik heb een paar keer een paar maandjes overgelsgaen, maar wel steeds uiteindelijk teruggekomen.. En nu ben ik er nog steeds en volg nu sinds een jaar elke dag.. Daarvoor was ik er wel, maar praatte niet veel mee.. En nu blijf je, hè??!! :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Tuurlijk! Anders was ik al weg ;) Vind dit forum vooral leuker omdat er ook nog veel lol is.. Bij andere fora is het allemaal zo serieus en ik vind de humor goed genoeg.. Alleen soms heb jr van die dagen waar stokers komen, en dan is het wat minder, maar gelukkig gaan ze óf weg, óf draaien ze bij, zie Joduh.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 23:15 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Tuurlijk! Anders was ik al weg ;) Vind dit forum vooral leuker omdat er ook nog veel lol is.. Bij andere fora is het allemaal zo serieus en ik vind de humor goed genoeg.. Alleen soms heb jr van die dagen waar stokers komen, en dan is het wat minder, maar gelukkig gaan ze óf weg, óf draaien ze bij, zie Joduh.. Klopt helemaal !! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik heb meer te doen dat hier elke minuut dit forum af te schuimen ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ja zeker!! Nogmaals welkom!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 18:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik was 1 van de eerste hier die nu nog steeds post, ik had me wel voor willen stellen, maar er waren er zo weinig die het leesden......:-) Hahaha, :-) dankzij jou zijn er nu velen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: en velen niet meer........... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahahahahahaha
*** |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
altijd prijs!!!heb je zin in mijn hamkaasstengel????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahaahahahahahahaha. ff rustig he... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 22:59 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik weet het.. Sloeg toen ook nergens op. Maar het was voor de rest wel veel serieuzer dan nu :P Maarja, toen waren Joduh, Nenam en Amsterdammer er nog neit :) precies!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 23:15 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Tuurlijk! Anders was ik al weg ;) Vind dit forum vooral leuker omdat er ook nog veel lol is.. Bij andere fora is het allemaal zo serieus en ik vind de humor goed genoeg.. Alleen soms heb jr van die dagen waar stokers komen, en dan is het wat minder, maar gelukkig gaan ze óf weg, óf draaien ze bij, zie Joduh.. praat normaal man lullo..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Whahahahaha jahoor!!
Kom je ff langs zo? mn chicky werkt tot laat ;)
hahahahaha! pancake! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
haha bedankt voor de welkom enzo:P *** |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 16:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Whahahahaha jahoor!! Kom je ff langs zo? mn chicky werkt tot laat ;) hahahahaha! pancake! Lachen joh, ipv een chicky een pancake met een kaasstengel. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
haha, iedereen uit amsterdam hier? ik ben een brabander:P GROETE UIT BRABANT KUT:$ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 22:59 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik weet het.. Sloeg toen ook nergens op. Maar het was voor de rest wel veel serieuzer dan nu :P Maarja, toen waren Joduh, Nenam en Amsterdammer er nog neit :) Hey ho stop. In de tijd van Krunk was ik er al wel. Had toen alleen een ander forumnaam, maar omdat ik daarvan het wachtwoord kwijtraakte, heb ik maar een nieuwe naam genomen. Ik kan me die tijd nog goed herinneren namelijk. Krunk was zo gek als een deur. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:12 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey ho stop. In de tijd van Krunk was ik er al wel. Had toen alleen een ander forumnaam, maar omdat ik daarvan het wachtwoord kwijtraakte, heb ik maar een nieuwe naam genomen. Ik kan me die tijd nog goed herinneren namelijk. Krunk was zo gek als een deur. haha ik ken al die namen niet:p uitleg?:$ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: lullo, van binsbergen XD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:12 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey ho stop. In de tijd van Krunk was ik er al wel. Had toen alleen een ander forumnaam, maar omdat ik daarvan het wachtwoord kwijtraakte, heb ik maar een nieuwe naam genomen. Ik kan me die tijd nog goed herinneren namelijk. Krunk was zo gek als een deur. Wat was jou naam toen dan??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat wil ik ook wel ff weten.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Iets in de trend van rakker of master. 1 van die 2 meen ik mij te herinneren. Zal het even voor je opzoeken bij de oude topics. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Iets in de trend van rakker of master. 1 van die 2 meen ik mij te herinneren. Zal het even voor je opzoeken bij de oude topics. Mooi.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Het was idd makker en in die tijd waren er mensen als Jantje1974, Krunk, Pietje (hij is nooit weggegaan), CJ, Bully en ook Adriu. De meesten daarvan zijn hier nooit meer of maar zelden. Het begin van het forum was in 2008. Prachtig om oude topics eens terug te lezen en wat ik toen reageerde ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Iets in de trend van rakker of master. 1 van die 2 meen ik mij te herinneren. Zal het even voor je opzoeken bij de oude topics. poste je toen veel dan?? je naam komt me namelijk niet bekend voor.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik poste in het begin idd niet vaak, maar opvallender is dat ik jouw naam bij de oudste topics niet eens terugzag. Zoek jij eens op wanneer je voor het eerst poste dan, want dan van mij was al een heel zoekwerk ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik poste in het begin idd niet vaak, maar opvallender is dat ik jouw naam bij de oudste topics niet eens terugzag. Zoek jij eens op wanneer je voor het eerst poste dan, want dan van mij was al een heel zoekwerk ;-) http://forum.headliner.nl/topic-10592/
Dit heb ik nog meegemaakt.. Deze gozer kwam steeds met de grootste onzin elke keer.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:31 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik poste in het begin idd niet vaak, maar opvallender is dat ik jouw naam bij de oudste topics niet eens terugzag. Zoek jij eens op wanneer je voor het eerst poste dan, want dan van mij was al een heel zoekwerk ;-) Je kan ook via de zoekoptie rakker of master opzoeken ofzo.. Alleen is dat moeilijk omdat rakker en master vaker wordt gebruikt dan een andere naam.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik ga ff Boudewijn wanner ik me heb aangemeld en wanneer mijn eerste post was.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:35 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Je kan ook via de zoekoptie rakker of master opzoeken ofzo.. Alleen is dat moeilijk omdat rakker en master vaker wordt gebruikt dan een andere naam.. Ik zei makker en ik heb mijzelf teruggevonden rond eind 2008, begin 2009. Of Remco K is de vroegere Krunk, aangezien die wel vanaf het eerste uur aanwezig was. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:40 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik zei makker en ik heb mijzelf teruggevonden rond eind 2008, begin 2009. Of Remco K is de vroegere Krunk, aangezien die wel vanaf het eerste uur aanwezig was. Ik zie net dat ik vanaf half 2009 ben begonnen, vrijwel gelik met HAsjkoph, Pietje nummer 10 en Bully waren er toen al volgens mij... |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 20:42 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie net dat ik vanaf half 2009 ben begonnen, vrijwel gelik met HAsjkoph, Pietje nummer 10 en Bully waren er toen al volgens mij... wow das al een eindje, toen scheet ik nog in me luier man xD geintje:P |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
waar kun je dat zien trouwens? |
|
|
|