|
|
el-loco
|
|
|
Onder leiding van Feyenoord en oud Feyenoorders is oranje met een 5-2 overwinning tegen Duitsland KAMPIOEN van Europa geworden. Complimenten Jongens. En ik denk dat voor Feyenoord de zon wel weer gaat schijnen!!! Wat denken jullie? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
FT Germany U17 [2 - 5] Netherlands U17 8' [1 - 0] S. Yesil 23' [1 - 1] T.T.d. Vilhena 32' [2 - 1] O. Aydin 34' [2 - 2] T.T.d. Vilhena 46' [2 - 3] M. Depay 52' [2 - 4] T. Kongolo 77' [2 - 5] K. Ebecilio
Leuk dat ook een PSV'er heeft gescoord |
|
|
|
|
don43
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
hartstikke gefeliciteerd, maar el-loco, moest je dat nou zo zeggen?? hoeveel spelers van welke club speelden?? |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Jazeker, dat waren de feiten. Ik geloof 7 spelers uit de Feyenoord b 1 en 2 spelers die verleden jaar al weggekaapt zijn door Engelse clubs! Dus ja lijkt me wel belangrijk! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Geweldige prestatie van die mannen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
prachtige wedstrijd trouwens!
echt vanaf de eerste minuut mooi om naar te kijken |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
john doe
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 12:55 schreef patrickpsv15 het volgende:FT Germany U17 [2 - 5] Netherlands U17 8' [1 - 0] S. Yesil 23' [1 - 1] T.T.d. Vilhena 32' [2 - 1] O. Aydin 34' [2 - 2] T.T.d. Vilhena 46' [2 - 3] M. Depay 52' [2 - 4] T. Kongolo 77' [2 - 5] K. Ebecilio Leuk dat ook een PSV'er heeft gescoord IK DAG DAT HET NEDELAND DUITSLAND WAS MAAR IK ZIE ER GEEN NEDERLANDSE NAAM BIJSTAAN :'( |
|
|
|
|
slimpie
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:20 schreef john doe het volgende:[..] IK DAG DAT HET NEDELAND DUITSLAND WAS MAAR IK ZIE ER GEEN NEDERLANDSE NAAM BIJSTAAN :'( LOL, zelfs geen duitse... ach ja, laat de multi-culti ook zijn voordelen hebben;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 15:20 schreef john doe het volgende:[..] IK DAG DAT HET NEDELAND DUITSLAND WAS MAAR IK ZIE ER GEEN NEDERLANDSE NAAM BIJSTAAN :'( Een ander Caps Lock probleempje!
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 juli 2011 - 16:57 schreef slimpie het volgende:[..] LOL, zelfs geen duitse... ach ja, laat de multi-culti ook zijn voordelen hebben;) merkwaardig toch! |
|
|
|