|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Wij zijn ajax wij zijn de beste |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het officiële AJAX KAMPIOEN 2010/2011 topic
Bespreek hier alles rondom het kampioenschap 2010/2011. Andere topics worden gesloten om het overzichtelijk te houden! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
everyting gonna be alright!:D:D:D:D:D kampioennnn... jajajajajajajajajajajajajajajaj!!!!!!!!! bammmm!!!! hehe.. eindelijk.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
frank natuurl;ijk dubbele felicitaties!! :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Vanuit Rotterdam, Gefeliciteerd , knap staaltje van jullie |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De tering zeg, wat GEWELDIG! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
SIEM DE JONG DE GROETEN AAN JE BROER, DE GROETEN AAN JE BROER, DE GROETEN AAN JE BROER!!!! *** liefde voor Ajax ! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens, ook complimenten aan Twente. Het was een heerlijke pot, en zeker niet onsportief ondanks de opstootjes van de spanning. Ook respect aan hun, maar AJAX was gewoon beter vandaag! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
en nu ook nog even voor mij de camera op Munsterman en Jakhals Erik... lekker leedvermaak! |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
het spijt me maar heb barca real gezien maar dit was toch tien keer leuker spannender ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj |
|
|
|
|
Sylvain
|
|
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
GEFELICITEERD IEDEREEN!!
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 16:53 schreef Boudewijn het volgende:en nu ook nog even voor mij de camera op Munsterman en Jakhals Erik... lekker leedvermaak! Jij bent toch Feyenoorder vriend?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
YES,YES,YES, DIKVERDIEND, OOOOOOOOHHHHHHH WAT BEN IK BLIJ! ER KOMEN ONGETWIJFELT MOOIE JAREN AAN! THE THREE STARS TEAM! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
IEDEREEN GEFELICITEERD BIJ DEZE.....
Ajax speelde vandaag veruit de beste wedstrijd van het seizoen, vrijwel alles klopte vandaag, eindelijk een keer 90 minuten strijd, maar wat het publiek vandaag heeft laten zien is echt fantstisch.
Wel grappig om te zien, dat de Jong constant werd bestemepeld als een "antispits" maar vandaag er gewoon staat en echt een hele goede wedstrijd speelt en twee typische spitsengoals maakt. Andere speler die hier door sommigen als slecht werd gezien geeft de steekpass bij de 3-1 en is dus gewoon weer beslissend. De Zeeuw stond er eindelijk weer, dat is echt heel erg knap..
Vertonghen hoef ik denk ik niks over te zeggen, want die was echt fantastisch. Sulejmani was met name de eerste helft goed, maar werd wel erg vaak geschopt, Vink vond ik trouwens echt slecht fluiten, ieder "twijfelmoment" floot hij in het voordel vaan Twente en de Jong had naar mijn idee een penalty moeten krijgen..
Ik wil als laatste nog even van der Wiel aanhalen, hieren op vele andere plekken is hij flink vervloekt, en vorige week speelde hij zijn slechtste wesdtrijd van het seizoen en werd echt helemaal zoek gespeeld door CHADLi, vandaag nam hij echter met veel voldoening zijn revanche, en speelde Chadli op zijn beurt helemaal uit de wedstrijd, en dat is erg knap, ook zijn voorzet bij de 1-0 was van grote schoonheid...
KAMPIOENEN OLE OLE KAMPIOEN OLE OLE....
JODUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
Ik wist het wel eindelijk de 3e ster is binnen *** |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Voor mij is dit het kampioenschap van de talenten. Eriksen, Ebecilio, Boilesen, en natuurlijk de Boer, de opstanding van Vertonghen als echte grote jongen, de wederopstanding van de Zeeuw en Mickey... Anita die laat zien heel veelzijdig te zijn en natuurlijk Vermeer en Stekelenburg die voor mij samen de Ajacieden van het seizoen zijn! Zoveel jonge jongens die er gewoon staan op het moment dat dat moest, echt grote klasse!
Bij Twente te veel jongens niet goed. Ruiz, Chadli, Douglas, Rosales, slechte wedstrijd van die jongens, en dat gaan de Jong en Janssen samen niet goed maken. Wat mij opviel was dat het middenveld van Twente veel minder diep speelde dan vorige week. Brama alleen maar achteruit, en dan komt Janssen ook op een eiland, en dus makkelijk afgedekt.
Frank de Boer geeft hier eem visite kaartje van jawelste af. Zo zie je maar dat talent niet altijd op het veld staat! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
v/d Boog is echt een verschrikkelijke debiel zeg.
In december had ie nog een lijstje met trainers waar de Boer niet op stond, De Boer is aangesteld onder de druk van Cruijff, v/d Bog mag niet het kampioenschap opeisen, en moet echt z'n smoel houden over Cruijff... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:17 schreef remco k het volgende:IEDEREEN GEFELICITEERD BIJ DEZE..... Ajax speelde vandaag veruit de beste wedstrijd van het seizoen, vrijwel alles klopte vandaag, eindelijk een keer 90 minuten strijd, maar wat het publiek vandaag heeft laten zien is echt fantstisch. Wel grappig om te zien, dat de Jong constant werd bestemepeld als een "antispits" maar vandaag er gewoon staat en echt een hele goede wedstrijd speelt en twee typische spitsengoals maakt. Andere speler die hier door sommigen als slecht werd gezien geeft de steekpass bij de 3-1 en is dus gewoon weer beslissend. De Zeeuw stond er eindelijk weer, dat is echt heel erg knap.. Vertonghen hoef ik denk ik niks over te zeggen, want die was echt fantastisch. Sulejmani was met name de eerste helft goed, maar werd wel erg vaak geschopt, Vink vond ik trouwens echt slecht fluiten, ieder "twijfelmoment" floot hij in het voordel vaan Twente en de Jong had naar mijn idee een penalty moeten krijgen.. Ik wil als laatste nog even van der Wiel aanhalen, hieren op vele andere plekken is hij flink vervloekt, en vorige week speelde hij zijn slechtste wesdtrijd van het seizoen en werd echt helemaal zoek gespeeld door CHADLi, vandaag nam hij echter met veel voldoening zijn revanche, en speelde Chadli op zijn beurt helemaal uit de wedstrijd, en dat is erg knap, ook zijn voorzet bij de 1-0 was van grote schoonheid... KAMPIOENEN OLE OLE KAMPIOEN OLE OLE.... JODUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Ik ben er weer. Bedankt voor je bovenstaande analyse, Remco. Zoals je weet heb ik niets van de wedstrijd kunnen zien :-( Ik kreeg alleen 4 x een sms'je. Ik dacht echt dat ik gek werd, man. Door dit resultaat heb ik toch een plezierige middag beleefd. Eindelijk... kampioen na 7 helse jaren! Mijn god wat ben ik blij!!!!!!! En nu eerst € 100,00 euro overboeken naar het KWF zoals (aan nenam_tiL) beloofd. Ik doe het nu met extra veel liefde :-)
IK BEN ZO BLIJJJJJJJ EN GELUKKIG !!!!!!! :-)))))))))))))))) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Sportief! Thanks :-) |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Gefelictieerd beste Ajacieden! Groeten van een Twente-supporter ahah ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: ik vind het echt knap wat jullie afgelopen half jaar gepresteerd hebben. dat Ajax niet mijn club is, heeft daar niets mee te maken, ik vind het klasse wat Frank de Boer en het team hebben gepresteerd. Daar kunnen ze bij ons nog wat van leren :) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
allemaal gefeliciteerd !!!!! super ditttt |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Is het nu nog niet algemeen bekend dat ik geen voorkeur voor een bepaalde club heb?
Tenzij van Gaal weer een nederlandse club gaat doen, want ik ben fan van hem, maakt het mij niet echt uit wie er kampioen wordt maar gun ik het FC Twente minder door die Munsterman wat ik een vies gnieperig mannetje vind en ook die supporters die ineens zo hooghartig gaan doen alsof ze de beste van de wereld zijn, en dan met name die debiel van een jakhals Erik. Dus ook al heeft twente een gewelidge ploeg en een vreemde trainer hoopte ik dat ze onderuit gingen door munsterman en het gedrag van twente supporters/aanhangers en dan het liefst nog dat ze derde zouden worden, maarja... Psv stelt dit seizoen erg teleur.
Jol vond ik niets, de Boer heb ik wel groot respect voor dus hem gun ik het wel. Wel hoop ik dat volgend jaar Feyenoord ook weer mee gaat doen bovenin, dat is toch leuker als buitenstaander. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ben hees als de tiefus, :D:D:D:D
JODUH !!!!!!!!!
3 sterren, en wat ga ik met trost morgen mijn Ajax shirt dragen hier in overijssel !! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Gefeliciteerd mensen !! Geweldig !! Echt geweldig...het publiek was ook echt super. Een van de mooiste voetbal ervaring ooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Wie had dit nog gedacht zeg.. Alle Ajacieden op dit forum, gefeliciteerd mannen! Wij zijn Ajax en nu zijn we echt de beste!! Nu al weer zin in volgend seizoen! Het komt goed met Ajax!!! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Ach wat een feest toch weer. laten het volgend jaar maar weer doen he! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Helemaal niets in Eindhoven, bijna niets in Enschede, helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam !!!!!!! Iedereen gefeliciteerd !!!!!! |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ik wil hierbij alle Forumleden feliciteren met HET KAMPIOENSCHAP.
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 18:48 schreef Stanley het volgende:Diepe buiging voor Frank en zijn team. Na alle perikelen rond het bestuur, verkoop van je topscorer, het inpassen van de jeugd en dan evengoed met zo'n spetterende laatste wedstrijd kampioen worden... Helemaal top!!! En nu zo snel mogelijk voor het hele gezin het nieuwe Ajax-shirt met 3 STERREN....;-) +1000000000000000000 |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Hierbij jullie allemaal van harte Gefeliciteerd! En in het bijzonder Nenam_tiL maat gefeliciteerd drink ereen van mij |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
fantastisch dit zeg, de huldiging is ok weer fantastisch!! nu gelijk de nieuwe shirts halen met ***!!!! ik feliciteer oook iedereen en mezelf met deze schitterende wedstrijden de SCHAAL!!!*** |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Rood Met Wit Word KAMPIOEN!!!!!
Eindelijk de ***!!!!!
Gefeliciteerd allemaal :D:D |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Wat zijn het ook een stelletje mafkezen zeg.. laten ze die schaal.. waar ze zo hard voor hebben gewerkt.. vallen! XD hahahaha |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 19:58 schreef ajax21 het volgende:Rood Met Wit Word KAMPIOEN!!!!! Eindelijk de ***!!!!! Gefeliciteerd allemaal :D:D Bedoel je niet IS? ;-) |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Geciteerd uit het ajax club lied ;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
allemaal gefeliciterd wat een heerlijke pot na het fluitsignaal hebben we echt met ze alle staan janken als kleine kinderen,ik kan me geluk niet op.
afca can't be stopped |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 20:20 schreef verbrande harry het volgende:allemaal gefeliciterd wat een heerlijke pot na het fluitsignaal hebben we echt met ze alle staan janken als kleine kinderen,ik kan me geluk niet op. afca can't be stopped Zoals het hoort, Liefde voor je club :D |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
Iedereen Gefeliciteerd!!!!!!
KAMPIOENE KAMPIOENEEE!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
besef heel goed dat het wat ongebruikelijk is, en of het over het gehele seizoen gemeten verdiend is laat ik maar ff in het midden, maar toch gefeliciteerd. en nu maar hopen dat jullie de nodige puntjes voor NL binnen weten te slepen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 20:34 schreef sevillana het volgende:besef heel goed dat het wat ongebruikelijk is, en of het over het gehele seizoen gemeten verdiend is laat ik maar ff in het midden, maar toch gefeliciteerd. en nu maar hopen dat jullie de nodige puntjes voor NL binnen weten te slepen. Ajax heeft de meeste punten behaald. Dan is het dus verdiend. Zo simpel is het wel. Over een heel seizoen kan je je niet verbergen, en uiteindelijk heeft de rest het slechter gedaan.
Clubliefde is leuk, maar eerlijk zijn is nog leuker. Toch bedankt :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 20:38 schreef Eide het volgende:[..] Ajax heeft de meeste punten behaald. Dan is het dus verdiend. Zo simpel is het wel. Over een heel seizoen kan je je niet verbergen, en uiteindelijk heeft de rest het slechter gedaan. Clubliefde is leuk, maar eerlijk zijn is nog leuker. Toch bedankt :) okay, . . het is jouw/jullie dag |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 20:34 schreef sevillana het volgende:besef heel goed dat het wat ongebruikelijk is, en of het over het gehele seizoen gemeten verdiend is laat ik maar ff in het midden, maar toch gefeliciteerd. en nu maar hopen dat jullie de nodige puntjes voor NL binnen weten te slepen. Bedankt, sevillana! Tja, vorig seizoen was het enorme puntenaantal van 85 niet genoeg voor het kampioenschap. Twente had er één meer, dus waren zij de terechte kampioen. Dit jaar scoorden wij slechts 73 punten maar hebben onze concurrenten er minder bijeen gevoetbald. Dus nu zijn wij de terechte kampioen. Hoe je het ook wendt of keert het is een vreemd seizoen geweest, met steeds wisselende kansen voor Ajax, PSV en FC Twente. Ik ben blij dat het erop zit, met dit resultaat. De afgelopen maanden waren slecht voor mijn hart en mijn bloeddruk ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
HEYYYY GAPPIES!!!!!!!!!!!!!!!!! GODVERREDOMME WAT VOEL IK ME LEKKKKUUUURRRRR!!!!HAHAHA......FELI MET DERDE STER MANNEN!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bizar was het zeker, want er is een punt geweest waar niemand er meer in geloofde. Ik vind het nu nog bizar hoe Twente en psv zo ongelovelijk veel punten hebben laten liggen, en hoe goed Frank de Boer Ajax weer op de rails heeft gekregen, zeker met het inleveren van Suarez en Emanuelson en het niet kunnen aantrekken van vervangers.
Je zou zeggen dat Ajax dus verzwakt is, maar het elftal is wel beter geworden, en dat is de klasse van Frank de Boer. Dat staat voor mij meer dan vast. |
|
|
|