BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële AJAX KAMPIOEN 2010/2011 topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 15 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Geen stem meer over! Gefeliciteerd allemaal! Wat een ongelovelijk slot! Derde ster! ***
Oceanu
 Oceanu - zondag 15 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:34 schreef erikkfr het volgende:
ik wou jullie feliciteren er zijn ook feyenoorders die wel normaal doen
Doe dat dan gewoon.
erikkfr
 erikkfr - zondag 15 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom op jongen, laat ons lekker ons feestje vieren... Of je het wil of niet, het kan op sommigen ietwat provocerend overkomen, kom morgen lekker terug, gaan we over voetbal lullen ok??
ok laatste wat ik zeg laten we hopen dat er weer leuke klassiekers gespeeld kunnen worden met uit supporters volgend jaar
Benno
 Benno - zondag 15 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Senks men verbrande harry

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door Benno --
Oceanu
 Oceanu - zondag 15 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:37 schreef erikkfr het volgende:

[..]

ok laatste wat ik zeg laten we hopen dat er weer leuke klassiekers gespeeld kunnen worden met uit supporters volgend jaar
EENS !!!
ajax21
 ajax21 - zondag 15 mei 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

+9999999999999
Pietje
 Pietje - zondag 15 mei 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik hoop met je mee, Erik!! Niets is mooier dan Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax. De enige echte klassieker. En niets is mooier om die wedstrijden te beleven met supporters (ik bedoel echte supporters en geen hooligans...) van beide clubs!
joduh
 joduh - zondag 15 mei 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

bedoel je excelsior-feijenooit?
nummer10
 nummer10 - zondag 15 mei 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:34 schreef erikkfr het volgende:
ik wou jullie feliciteren er zijn ook feyenoorders die wel normaal doen
;) goed zo
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Klasse jongen, het wordt wel degelijk gewaardeerd, hopelijk kunnen jullie volgend jaar ook weer om de tweede plek strijden, de eerste is natuurlijk voor ons...
mwah, . . . ik weet 't nog niet hoor, hoe we er volgend jaar in Rotterdam voor staan dus, en het is natuurlijk ook weer afwachten hoe de overige teams gaan presteren. nou ja, . . de tijd zal het leren hè . . . . . . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door sevillana --
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:40 schreef joduh het volgende:

[..]

bedoel je excelsior-feijenooit?
humor?
Thomas
 Thomas - zondag 15 mei 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Iedereen hier gefeliciteerd met het langverwachte kampioenschap!
thomASS
 thomASS - zondag 15 mei 2011 - 23:13   quote  deeplink  
GEWELDIG! Net terug uit Amsterdam. Heerlijke wedstrijd superrr.
Eindelijk kunnen niet haters hun bek houden. lalaa
Ride
 Ride - zondag 15 mei 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 16:25 schreef Boudewijn het volgende:
Het officiële AJAX KAMPIOEN 2010/2011 topic

Bespreek hier alles rondom het kampioenschap 2010/2011. Andere topics worden gesloten om het overzichtelijk te houden!
Thanks..

iedereen gefeliciteerd..

ben helemaal gaar en leip
Yordee1
 Yordee1 - zondag 15 mei 2011 - 23:47   quote  deeplink  
wow
dege
 dege - maandag 16 mei 2011 - 00:52   quote  deeplink  
wel blij dat pisvee niet gewonnen heeft, gun twente die 2e plek meer als die boeren.
Maar heb de hele avond al zitten genieten van dit prachtige kampioenschap, heerlijk!!!
JohnnyH
 JohnnyH - maandag 16 mei 2011 - 01:21   quote  deeplink  
Iedereen gefeliciteerd!!!!

Wat was het feest geweldig in A'dam.
AFCA Montana
 AFCA Montana - maandag 16 mei 2011 - 01:42   quote  deeplink  
Gefeliciteerd iedereen wat een gekkenhuis was het vandaag niet normaal

AFCA CBS!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 mei 2011 - 01:44   quote  deeplink  
Eindelijk!!!

* * *
anti010
 anti010 - maandag 16 mei 2011 - 01:47   quote  deeplink  
Dit had Alfred Hitchcock niet kunnen verzinnen. wat een apotheose. Wat een sfeer in het stadion. Ben na de wedstrijd na huis gegaan om alles op de tv te kijken.Was echt een Feest om bij te zijn in het stadion. Hup Ajax Hup, rood witte schare. Jammer dat het weer in rellen eindigt.
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 02:46   quote  deeplink  
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik kan het nu allemaal moeilijk onder woorden brengen man; BOBBY, SJAKIE, RINUS BEDANKT!!!!!!!

BOBBY//////////HELD;

SJAKIE/////////HELD;

RINUS//////////HELD;
BRW
 BRW - maandag 16 mei 2011 - 09:11   quote  deeplink  
Damn, wat een zondag hebben wij gemaakt! Echt een geweldige sfeer in het stadion en een prachtige wedstrijd.. Jammer van die 2 - 1 maar ik was niet bang voor meer goals van Twente omdat ze eigenlijk nauwelijks gevaarlijk voor de goal zijn geweest. Het was echt genieten geblazen! En zoals ik al eerder deze week in een topic heb gezegd, alles zou op zijn plaats vallen en Ajax zou gaan voetballen zoals Ajax dat behoort te doen. En zo geschiedde.. Echt fantastisch!!

Alle mede Ajax supporters en forumleden van Harte met deze geweldige overwinning en die mooie derde ster! AJAX AM(DRIE)STERDAM!!
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 16 mei 2011 - 09:20   quote  deeplink  
FUCKING HELL YEAH!!!! FUCK FUCK!

AJAAAAAAAXXXX!!

Net terug van Adam hoteltje gepakt werk afgebelt

NIET TE GELOVEN!!!!!
EINDELIJK DE DERDE STER!!!! HMMMM!!!!

Schijt aan fucking iedereen!

AJAX DE BESTE!

Het kan niet mooier

Ajax Kampioen
3e Ster
Champions League
Money+

Ik kan het niet geloven ooooooh!!! YEAAA
Ride
 Ride - maandag 16 mei 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 00:52 schreef dege het volgende:
wel blij dat pisvee niet gewonnen heeft, gun twente die 2e plek meer als die boeren.
Maar heb de hele avond al zitten genieten van dit prachtige kampioenschap, heerlijk!!!
Ik ook want zij komen de voorrondes nooit door en dan hebben wij 20 miljoen...de volle pot

Hahahahahaha

tifoajax.giftifoajax.giftifoajax.giftifoajax.gif
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Laten we het hopen, want dat is toch het allermooiste. Ik hoop dat Feyenoord volgend jaar gewoon weer meedoet, want het zou nog veel mooier zijn geweest als de laatste beslissingswedstrijd ging tussen Ajax en feyenoord ipv Twente
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Ik ben zo fucking blij, ik kon echt nog lang niet op dit forum komen, want toen ik eenmaal thuis was heb ik alles nog een keer bekeken op de TV!! Alle herhalingen, ik had EDlive opgenomen, Studio sport opgenomen.. Alles, maar dan ook echt alles bekeken en hoop bier en champagne gedronken... en Nederland ook nog eens Europees Kampioen!!!

WE ARE CHAMPIONS MY FRIEND... AND WE KEEP ON FIGHTING TILL THE END.. tututut, WE ARE THE CHAMPIONS, WE ARE THE CHAMPIONS, NO TIME FOR LOSERS, BECAUSE WE ARE THE CHAMPIONS.... of the Netherlands!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 16 mei 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Kampioenen, Kampioenen, Kampioenen hollee holleee!!
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Een stukje van Jan Hermen de Bruijn;

Met een ploeg die - zo oordeelden bijna alle kenners - met afstand als de sterkste selectie van Nederland kan worden beschouwd. In dat licht gezien, is de landstitel van dit jaar eigenlijk niks bijzonders. De sterkste ploeg is gewoon ook kampioen geworden.

Johan Cruijff toonde zich daarover vanmorgen verheugd. Hij noemde het vanmorgen een goed begin.

Van wat, vraag ik me af. Gaat het in Amsterdam écht nog beter worden? En zo ja, wat dan?

In de afgelopen 13 maanden won Ajax de landstitel, de KNVB-beker, werd het 2de met een record aantal punten, bereikte het voor de tweede keer op rij de Champions League, saneerde alle schulden en speelden enkele spelers zelfs in de WK-finale.

Het is een reeks formidabele successen. En - daar ben ik bijna zeker van - een prestatie die de komende jaren niet meer verbeterd wordt. Ook niet als Cruijff in Amsterdam eindelijk z'n verantwoordelijkheid pakt.

Jan Hermen de Bruijn
Hoofdredacteur ELF Voetbal

Wat een onzin van die man zeg...hij weet niet wat een Ajacied is...wij gaan voor het allerhoogste Jan...wen daar maar aan aap!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 mei 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:21 schreef joduh het volgende:

[..]

yes man!thanks en jij ook man!!!!!3 sterren!!!!!!!!!!!!!!BAM!!!!
hahahaha BAM!!!!
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

hahahaha BAM!!!!
Weer nuchter??? Hahahahahaha....dronken van geluk was ik.....BAM!!!!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 mei 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:02 schreef alibabba het volgende:

[..]

Weer nuchter??? Hahahahahaha....dronken van geluk was ik.....BAM!!!!!!!!!
Bijna nuchter, geen stem meer en zo werken...... haha maakt me geen fuck uit, we hebben en houden die 3e ster!!!

Alle records gebroken en ach, die paar relletjes van een man of 100 kan je niet aan het Ajax-publiek rekenen, van de 100.000 man die op het Museumplein stonden, zijn er maar een paar die onderling ruzie kregen door de drank, drukte of drugs...... stakkers zijn het, maar die andere 99900 AJACIEDEN hebben het feest gemaakt!

BAM!!

Ik ben echt trots!!!!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - maandag 16 mei 2011 - 13:15   quote  deeplink  
Ik wil zeker geen olie op het vuur gooien... Maar weet je wat me nu ineens opvalt? Geen enkele reactie hier (welgemeende felicitatie bijvoorbeeld ;-)) van sportdwaas. Toch een vaste forumbezoeker. Wel champagne en een snack wanneer Ajax zou verliezen gisteren. Sportdwaas... waar ben je??? Laat je positieve reactie eens horen over ons kampioenschap!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 mei 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:15 schreef Pietje het volgende:
Ik wil zeker geen olie op het vuur gooien... Maar weet je wat me nu ineens opvalt? Geen enkele reactie hier (welgemeende felicitatie bijvoorbeeld ;-)) van sportdwaas. Toch een vaste forumbezoeker. Wel champagne en een snack wanneer Ajax zou verliezen gisteren. Sportdwaas... waar ben je??? Laat je positieve reactie eens horen over ons kampioenschap!!
+30 Piet weet wel hoe het zit! BAM!!
Pietje
 Pietje - maandag 16 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

+30 Piet weet wel hoe het zit! BAM!!
Hé APIK! Lekker gefeest gisteren? Mooi hè? Eindelijk, man na 7 jaar wachten! Ik ben gisteren helemaal gek geworden (voor zover ik dat niet al was ;-))
Eindelijk de derde ster en geen voorwedstrijden, maar rechtstreeks de Champions League in!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 mei 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hé APIK! Lekker gefeest gisteren? Mooi hè? Eindelijk, man na 7 jaar wachten! Ik ben gisteren helemaal gek geworden (voor zover ik dat niet al was ;-))
Eindelijk de derde ster en geen voorwedstrijden, maar rechtstreeks de Champions League in!!!!
Lekker gefeest ja!

Ben kapot, maar het is het meer dan waard!!

Jij bent wel gek, maar op een heel goede manier ;)

hou je gek...goed!
Pietje
 Pietje - maandag 16 mei 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Lekker gefeest ja!

Ben kapot, maar het is het meer dan waard!!

Jij bent wel gek, maar op een heel goede manier ;)

hou je gek...goed!
Hahaha. Zal m'n best doen. Het zal niet al te veel moeite kosten ;-)
Wellicht heb je het hier gelezen, ik kon er niet bij zijn gisteren. Ik heb zo verschrikkelijk gevloekt. Via sms'jes werd ik op de hoogte gehouden...
Ik heb nachtenlang niet kunnen slapen van de zenuwen. Maar nu... ik voel me weer helemaal oké. Nog altijd in een roes als ik de krantenverslagen lees!
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Bijna nuchter, geen stem meer en zo werken...... haha maakt me geen fuck uit, we hebben en houden die 3e ster!!!

Alle records gebroken en ach, die paar relletjes van een man of 100 kan je niet aan het Ajax-publiek rekenen, van de 100.000 man die op het Museumplein stonden, zijn er maar een paar die onderling ruzie kregen door de drank, drukte of drugs...... stakkers zijn het, maar die andere 99900 AJACIEDEN hebben het feest gemaakt!

BAM!!

Ik ben echt trots!!!!!!!!!!!
The same APIK...TROTS is het juiste woord..zag net nog Studio Voetbal en wat heb ik me geamuseerd...FRANK DE BOER..wat een geweldige man!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 16 mei 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 14:14 schreef alibabba het volgende:

[..]

The same APIK...TROTS is het juiste woord..zag net nog Studio Voetbal en wat heb ik me geamuseerd...FRANK DE BOER..wat een geweldige man!!!!!
Ik zat het ook te kijken :)

Om 15uur werken zo en dan vanavond eens op tijd naar bed.....

alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 14:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik zat het ook te kijken :)

Om 15uur werken zo en dan vanavond eens op tijd naar bed.....

Werk ze APIK, mijn beurt is morgen weer...* * *
alibabba
 alibabba - maandag 16 mei 2011 - 14:56   quote  deeplink  
laten we een oer-Feyenoorder roemen om deze uitspraken;

'FC Twente was misschien wel de betere ploeg en laten we PSV ook niet vergeten', vervolgt Van Hanegem in het AD. 'Maar Ajax haalde de punten op het moment dat het moest, klaar uit. Gefeliciteerd dus, van harte, ik meen het en ik hoop dat Ajax weer het instituut wordt waar het Nederlandse voetbal zo veel aan te danken heeft.' Over de plannen die zijn generatiegenoot Johan Cruijff heeft met Ajax is Van Hanegem helder. 'Johan moet naar Amsterdam komen en elke dag in de gaten houden of zijn plannen worden nageleefd. Met die opdracht heeft hij zichzelf opgezadeld en ik vind het zeer interessant te volgen wat er van terecht komt. Ik hoop dat hij slaagt, want de eredivisie zonder een dominant Ajax is veel minder waard dan met een dominant Ajax.'

Sportief van een man die ik als mens en voetbalkenner ontzettend hoog heb zitten. Zo kan het dus ook mensen....
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 mei 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Gefelici...sorry, verder dan dit kom ik niet. Ik ga niet nep sportief doen, terwijl ik het hele jaar Ajax tijdens wedstrijden vervloek en vreugdedansjes doe als er punten worden verloren. Misschien over een paar maanden, het is nu nog te vers. Ik wil wel even kwijt dat ik het een aantal forummers van harte gun. Degene die ik bedoel zullen zich vast aangesproken voelen. ;)

Tot volgend seizoen. Ik ga weer aan de prozac en slaappillen.
thomASS
 thomASS - maandag 16 mei 2011 - 15:34   quote  deeplink  
bedankt ;)
baco74
 baco74 - maandag 16 mei 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Zolang naar de westrijd toegeleefd,
achteraf weinig herrinneringen van de wedstrijd zelf.
Waarschijnlijk een combinatie van spanning en drank.
Ach ja, daar zijn videos voor uitgevonden toch?
Om 12 uur 's middags was het buiten het stadion al oergezellig
en zelden een sfeer meegemaakt in de Arena als gisteren.
Kampioenen ole,ole.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 16 mei 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Jongens, eindelijk een beetje hersteld nadat ik gisteren helemaal naar de klote ben gegaan. Vandaag de herhaling gezien toen de schaal werd uitgereikt. Prachtig.

Jongens, gefeliciteerd met ons KAMPIOENSCHAP!!!!! En natuurlijk met die 3e ster!!!!!!!!

JODEN ZIJN DE BESTE!!!!!!!

En nu verder FEESTEN!!!!
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 15:40 schreef baco74 het volgende:
Zolang naar de westrijd toegeleefd,
achteraf weinig herrinneringen van de wedstrijd zelf.
Waarschijnlijk een combinatie van spanning en drank.
Ach ja, daar zijn videos voor uitgevonden toch?
Om 12 uur 's middags was het buiten het stadion al oergezellig
en zelden een sfeer meegemaakt in de Arena als gisteren.
Kampioenen ole,ole.
Ik heb de gehele wedstrijd al een tweede keer terug gekeken, ik kan het niet laten om voor mezelf het spel te analiseren..
EstherAjax
 EstherAjax - maandag 16 mei 2011 - 19:28   quote  deeplink  
wat een dag! geweldig! maar toch vraag ik me 1 ding af. iedere ajacied werd gehuldigd door de microfoon in de Arena EN op het museumplein, behalve Lindgren!
Weet iemand waarom?
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Lindgren ook hoor, al als tweede of derde..
joduh
 joduh - maandag 16 mei 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 13:15 schreef Pietje het volgende:
je leert die pappenheimers nog wel kennen pietje........ik vind het de kwal van het forum man.........
joduh
 joduh - maandag 16 mei 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 19:28 schreef EstherAjax het volgende:
wat een dag! geweldig! maar toch vraag ik me 1 ding af. iedere ajacied werd gehuldigd door de microfoon in de Arena EN op het museumplein, behalve Lindgren!
Weet iemand waarom?
lindgren ook hoor .....
EstherAjax
 EstherAjax - maandag 16 mei 2011 - 19:36   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=rZobDOau3y4 ? Ik hoor zn naam niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële AJAX KAMPIOEN 2010/2011 topic

0.0088281