|
|
Wopper
|
|
|
Ik hoor hem ook niet eigenlijk |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Toch iets beter luisteren. De naam van Rasmus Lindgren wordt als eerste speler genoemd voor Graafland. Het is alleen niet helemaal duidelijk te horen. Maar zijn naam is wel degelijk genoemd. Ook op het Museumplein. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Voor de naam van Graafland. Hij is niet heel duidelijk hoorbaar, maar zijn naam wordt wel degelijk genoemd. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 20:02 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Voor de naam van Graafland. Hij is niet heel duidelijk hoorbaar, maar zijn naam wordt wel degelijk genoemd. Hebben ze mijn naam niet genoemd???hahahahahaha.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Bij die van jouw volgende een dusdanig hard fluitconcert dat ik het niet eens meer verstond ;-)
En nee dan heb ik het niet over El Hamdoei |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 15:17 schreef PSVMocro het volgende:Gefelici...sorry, verder dan dit kom ik niet. Ik ga niet nep sportief doen, terwijl ik het hele jaar Ajax tijdens wedstrijden vervloek en vreugdedansjes doe als er punten worden verloren. Misschien over een paar maanden, het is nu nog te vers. Ik wil wel even kwijt dat ik het een aantal forummers van harte gun. Degene die ik bedoel zullen zich vast aangesproken voelen. ;) Tot volgend seizoen. Ik ga weer aan de prozac en slaappillen. :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 19:34 schreef joduh het volgende:[..] je leert die pappenheimers nog wel kennen pietje........ik vind het de kwal van het forum man......... Dus een lange neus naar sportdwaas trekken? Naar aanleiding van jouw topic! Ik doe mee!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 21:22 schreef Pietje het volgende:[..] Dus een lange neus naar sportdwaas trekken? Naar aanleiding van jouw topic! Ik doe mee!!! +1 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah die gast reageert niks he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
SPORTDWAAAAAAAAASSSSS......WAAAAAAAAAAAAAAAARRRR BEN JE NOUOUOUOU...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha. Nee, man die durft niet meer. In z'n laatste bijdrage wilde meneer champagne drinken en gevulde eitjes eten wanneer Ajax zou verliezen. Die is voor mij nu definitief door het ijs gezakt!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 21:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Bij die van jouw volgende een dusdanig hard fluitconcert dat ik het niet eens meer verstond ;-) En nee dan heb ik het niet over El Hamdoei Ik speelde ook niet de (3) sterren van de hemel.... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die sterren zijn veel te klein!!! Die moeten stralen, zodat de hele wereld ze ziet ;-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 22:28 schreef Pietje het volgende:[..] Die sterren zijn veel te klein!!! Die moeten stralen, zodat de hele wereld ze ziet ;-) Check mijn youtube filmpje eens ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Was maar een geintje ;-) Je filmpje heb ik zeker bekeken. Kippenvel, man!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Gefeliciteerd mannen!! Het was me een feestje wel.
OEH!! .... AH !!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 22:36 schreef Pietje het volgende:[..] Was maar een geintje ;-) Je filmpje heb ik zeker bekeken. Kippenvel, man!!! Thanks..
je bent trouwens de enige lijkt het wel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: nope man....heb hem ook gezien en is natuurlijk lekker man......ride on!!!!1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik heb ook gekeken vet man... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik kan het op mijn werk niet zien, dus zal hem morgenavond eens bekijken. Zijn de filmpjes van de huldiging op het Museumplein nog gelukt. Ik had er ook een aantal, maar dan meer van de mensenmassa dan van het gebeuren op het podium. Vernam eerder van je dat wij ongeveer op deze plaats hebben gestaan, dus dan weet je wel wat voor klote uitzicht we hadden op het podium. Whahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:19 schreef joduh het volgende:[..] nope man....heb hem ook gezien en is natuurlijk lekker man......ride on!!!!1 quote: stelletje slapzakkerige napraters..
moest ik 'm gisteren online zetten. heb 1 uur zitten kloten met dat tering nokiaatje van me en dan mot ik gvd nog afvragen of ze het wel gezien hebben...
Krijg toch allemaal de kolere
HAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 16:19 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik kan het op mijn werk niet zien, dus zal hem morgenavond eens bekijken. Zijn de filmpjes van de huldiging op het Museumplein nog gelukt. Ik had er ook een aantal, maar dan meer van de mensenmassa dan van het gebeuren op het podium. Vernam eerder van je dat wij ongeveer op deze plaats hebben gestaan, dus dan weet je wel wat voor klote uitzicht we hadden op het podium. Whahaha Die heb ik er nog niet opgezet.. was al lang genoeg bezig met dit teringfilmpje
hahaha
misschien als ik vanavond nog zin heb... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Check deze:
Speciaal voor jullie mannen!!
Wel afkijken, want jullie komen er ook in voor! 8D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 - 16:35 schreef Ride het volgende:[..] [..] stelletje slapzakkerige napraters.. moest ik 'm gisteren online zetten. heb 1 uur zitten kloten met dat tering nokiaatje van me en dan mot ik gvd nog afvragen of ze het wel gezien hebben... Krijg toch allemaal de kolere HAHAHAHAHAHAHA Heb hem gezien, zie mijn reactie erbij ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahahahahahaha...BAM!!!!! AJAX KAMPIOEN!!!!!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb zelf dus ook een youtubeaccount, had ook videos, maar heb ze weer verwijderd.. Had 60 abbonnees (subscribers) |
|
|
|