|
|
kale co
|
|
|
Teken nu maar bij was de song nou laat lekker verkopen!
geen strijd geen passie
neerbuigend naar legioen! |
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
van well en jacobs oprotten! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: zeker niet geweest makkelijk vanaf huis he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: niet zo denigrerend. Ons thuis supporters heeft Feyenoord net zo hard nodig. Gaan vele honderden euro's per jaar richting Rotterdam. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:02 schreef Stylzz het volgende:[..] niet zo denigrerend. Ons thuis supporters heeft Feyenoord net zo hard nodig. Gaan vele honderden euro's per jaar richting Rotterdam. dat gaap dat stoort me ben net terug DRAMA! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou ben net terug uit stadion en nu bij familie, was ik maar thuisgebleven. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
maar ik snap je wel mongolenmentaliteit |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: goed lezen alles is nu openbaar gemaakt toch of is het nog steeds niet waar???? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: idd mongolen mentaliteit |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:05 schreef FR-Henk het volgende:Nou ben net terug uit stadion en nu bij familie, was ik maar thuisgebleven. idd henk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een schandalige wedstrijd weer, 90 minuten naar een stel oude wijven gekeken.. Wat een ongelooflijk laag tempo, om je kapot te schamen..
Het positiespel is om te janken, er zit totaal geen gedachte achter..
Mario bedankt en tot ziens, wegwezen! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:11 schreef MMM het volgende:Wat een schandalige wedstrijd weer, 90 minuten naar een stel oude wijven gekeken.. Wat een ongelooflijk laag tempo, om je kapot te schamen.. Het positiespel is om te janken, er zit totaal geen gedachte achter.. Mario bedankt en tot ziens, wegwezen! idd helemaal EENS! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ben 87 min maar weggegaan diep teleurgesteld kut dag en god bestaat niet! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ze hadden wel ff een leuk afscheid kunnen geven ja |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: in iedergeval met inzet ja graag maar zelfs dat niet |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Wat was Fer ouderwets kut. Aub verkoop deze gozer nu het nog kan! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja ik weet nog paar jaar geleden; er was net als vandaag niets/nauwelijks wat meer op t spel, maar toch wonnen we met 7-0 van fc zwolle
dat was pas stijl |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Tijd voor een andere trainer! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
(of 7-1 weetniet meer welk jaar maar dat was toen van persie afscheid kwam nemen) |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Wat een wanvertoning, is dit dan de dank richting de trouwe fans die een heel seizoen achter de ploeg bleven staan? En onze supertrainer Mario Been.. ik hoorde hem nog brullen "Gini, doe iets" wat is dat voor een aanwijzing?
Allemaal opfikkeren, Mario voorop! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee joh roepen en zingen dat ie bij moet tekenen gewoon verkopen idd |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Dit komt allemaal door Been. Het is gewoon een waardeloze trainer. Hij heeft al bewezen dat de spelers onder hem zeker niet beter worden. Ik denk daarom dat de spelers pas gaan tekenen als er een andere trainer aan het roer komt. En het positiespel blijft een drama. en dat is toch waar het voor een groot deel om gaat in het voetbal. Dus AUB EXIT BEEN |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
ze moeten zich kapot schamen. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:41 schreef de.fan het volgende:Dit komt allemaal door Been. Het is gewoon een waardeloze trainer. Hij heeft al bewezen dat de spelers onder hem zeker niet beter worden. Ik denk daarom dat de spelers pas gaan tekenen als er een andere trainer aan het roer komt. En het positiespel blijft een drama. en dat is toch waar het voor een groot deel om gaat in het voetbal. Dus AUB EXIT BEEN en die kut spelers zonder inzet verkopen! zoals fer,cisee,tomasson,gini,bahia.... weg met die zooi |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:44 schreef kale co het volgende:[..] en die kut spelers zonder inzet verkopen! zoals fer,cisee,tomasson,gini,bahia.... weg met die zooi Bahia ben ik wel mee eens maar de andere spelers zouden onder een andere trainer wel beter gaan spelen denk ik. Maar andere die van mij weg moeten zijn: Schaken, Auasser, Biseswar, Swerts hier hebben we helemaal niks aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe vaak je dit nou nog moet lezen. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: tot ze gaan presteren henk met hun grote smoel |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Tot de rotte appels uit de selectie zijn verdwenen. En de trainer............ |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: totdat ze hier hun zin hebben denk ik |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:59 schreef de.fan het volgende:[..] Tot de rotte appels uit de selectie zijn verdwenen. En de trainer............ +1 |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Ik zag vanaf mijn vak dat er vuurwerk afging op vak S en er toen iemand weghinkte. Wat was er met hem gebeurd? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ging wel viel mee wondje maar komt goed |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
ik zag het ook gebeuren ja, was ook een opstootje of niet? |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Wat een pleuris wedstrijd gvd, wat een tyfus zooi ! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
klopt allemaal, de vrij en luc speelde wel goed(vondt ik) |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: de vrij ja die mag blijven goede pik! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Tis makkelijk om te gaan roepen die weg dit weg..die gasten kunnen allemaal goed voetballen geloof mij...mario moet gewoon wegwezen hij krijgt het niet aan de praat..
Men moet niet zomaar wat gaan roepen begrijp dat iedereen boos is dat ben ik ook. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ze kunnen het wel maar zijn te lui om er wat aan te doen ! kijk maar naar psv thuis, machtig spel maar vandaag was BAGGER sorry hoor mensen maar indi komt toch te kort ? dat die gozer Uberhaupt mee mag doen is toch triest ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spannendste tijd voor de Feyenoordsupportert breekt weer aan!!!! Wanneer er NIET gevoetbald word! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
was idd wel een beetje jammer, maar ja, . . . 't geloof in een beter eindresultaat was natuurlijk wel ver te zoeken.
einde seizoen, . . streep eronder aub! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:02 schreef Stylzz het volgende:[..] niet zo denigrerend. Ons thuis supporters heeft Feyenoord net zo hard nodig. Gaan vele honderden euro's per jaar richting Rotterdam. seizoenkaart levert meer op voor de club hoor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar gaat t toch niet om man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En ook nog eens niet waar, met die paar keer per jaar die ik ga, alle lidmaatschappen, donaties, shirts en andere crap, kom ik minstens net zo ver.
Maar daar gaat het niet om, een seizoenskaarthouder moet gewoon niet denigrerend doen tegen een supporter zoals ik. We verschillen in niets! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het is stil aan de overkant? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: jazeker, dreiging , moest alleen op een eiland lopen. heeft goed gespeeld |
|
|
|