|
|
MMM
|
|
|
...afgelopen met die man op vak X? Ging een aardige vuurwerkbom af en zag hem van het vak af hinken, iemand die meer weet? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja wel een wond maar ging wel meer geschrokken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja Fock, schrokken nogal. Hoorde ook dat het meeviel. En het gejuich over Twente. Snapten het even niet meer. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja eigen doelpunt landzaat maar wij dachte 1-1 vandaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Oke, gelukkig dan maar!
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:15 schreef FR-Henk het volgende:Tsja Fock, schrokken nogal. Hoorde ook dat het meeviel. En het gejuich over Twente. Snapten het even niet meer. Hoorden allemaal de naam Landzaat, helaas in eigen doel.. Wel typisch dat het precies Landzaat is, maargoed. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:19 schreef MMM het volgende:[..] Oke, gelukkig dan maar! [..] Hoorden allemaal de naam Landzaat, helaas in eigen doel.. Wel typisch dat het precies Landzaat is, maargoed. ja dat kan die lamzaad goed hoor zijn ex vriendjes helpen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij ging nog net niet lachen dat kutjong... |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: zat er wel mooi in haha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat een mongol die lamzaad |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
maar werd er nog gevochten na dat vuurwerk incident? Dat leek zo |
|
|
|
|
Els
|
|
|
De gooier is door de supporters gepakt, dat zal het opstootje zijn dat je hebt gezien. Die lamlul zal wel een goed sv krijgen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 22:40 schreef Els het volgende:De gooier is door de supporters gepakt, dat zal het opstootje zijn dat je hebt gezien. Die lamlul zal wel een goed sv krijgen. Toch niet Milo he, mocht er net weer heen :))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door craven -- |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 22:40 schreef Els het volgende:De gooier is door de supporters gepakt, dat zal het opstootje zijn dat je hebt gezien. Die lamlul zal wel een goed sv krijgen. oke weet ik dat weer, zo iemand moeten ze levenslang sv geven |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, 't was best een grote vuurpijl, dus dat is zo goed als onmogelijk ;-) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 23:08 schreef Els het volgende:[..] Nee, 't was best een grote vuurpijl, dus dat is zo goed als onmogelijk ;-) hahaha gelukkig maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 23:08 schreef Els het volgende:[..] Nee, 't was best een grote vuurpijl, dus dat is zo goed als onmogelijk ;-) LOL!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jippie, ik mag weer! the midget is back!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 23:08 schreef Els het volgende:[..] Nee, 't was best een grote vuurpijl, dus dat is zo goed als onmogelijk ;-) trut! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Tis en blijft een Amsterdammertje he |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2011 - 17:19 schreef MMM het volgende:[..] Oke, gelukkig dan maar! [..] Hoorden allemaal de naam Landzaat, helaas in eigen doel.. Wel typisch dat het precies Landzaat is, maargoed. update landzaat heeft een 5 jarig contract getekend bij de aardsrivaal vanwegen zijn uitmuntende kop kracht in de 16 en heeft tevens een vette premie ontvangen (bedrag is niet bekent maar is iets meer dan 6 nullen )over het afgelopen seizoen ivm kampioenschap . |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
KABAM....zunne grote vuurbal jonge! |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
zag trouwens ook het incident vanaf s hij liep hinkend weg . maar ga wel goed met hem als ik boven staand mag aannemen was wel een harde klap. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
zat precies aan de overkant van het veld en nóg was het heel goed te zien.. wij schrokken echt..
Maar wat voor idioot steekt vuurwerk af in tussen z'n eigen supporters???? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Er moet ook een SV komen voor bijdehante opmerkingen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik zat thuis he! maar aankomende seizoen is het weer feest! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: tssss, ik heb het nogal voor je opgenomen. Uitgelegd dat jij het niet kon zijn met die vuurpijl. Dacht dat je blij met me zou zijn ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 18:22 schreef Els het volgende:[..] tssss, ik heb het nogal voor je opgenomen. Uitgelegd dat jij het niet kon zijn met die vuurpijl. Dacht dat je blij met me zou zijn ;-) lachen met jou ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Een vuurwerkbom gooien en dan zelf gewond raken. Wat een prutser. |
|
|
|