BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 15 mei 2011 - 17:29   quote  deeplink  
Kampioen van het rechterrijtje, van harte Mario!

Doelstelling was Europees voetbal halen, het linkerrijtje is niet eens gehaald.. We mogen er toch wel vanuit gaan dat deze nietsnut heel snel de Kuip verlaat.

Kandidaat nummer 1 zou voor mij McClaren zijn, heeft aangegeven graag terug te keren in de Eredivisie en was altijd onder de indruk van de Kuip.
boes
 boes - zondag 15 mei 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Helemaal mee eens!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 15 mei 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Ruilen met rutten?
MMM
 MMM - zondag 15 mei 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:30 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ruilen met rutten?
Nee, is ook niks..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door MMM --
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 17:32   quote  deeplink  
Dit roep ik al een half jaar en nu kom jij er mee?? Beetje laat niet.
Maar ik zou een gat in de lucht springen als ie moet verdwijnen uit de kuip!!
Want Been is geen trainer die Feyenoord vooruit helpt......
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Laat Been in ieder geval 2011 afmaken.
kale co
 kale co - zondag 15 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:32 schreef de.fan het volgende:
Dit roep ik al een half jaar en nu kom jij er mee?? Beetje laat niet.
Maar ik zou een gat in de lucht springen als ie moet verdwijnen uit de kuip!!
Want Been is geen trainer die Feyenoord vooruit helpt......
je hebt gelijk helpt feyenoord niet verder
MMM
 MMM - zondag 15 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:32 schreef de.fan het volgende:
Dit roep ik al een half jaar en nu kom jij er mee?? Beetje laat niet.
Maar ik zou een gat in de lucht springen als ie moet verdwijnen uit de kuip!!
Want Been is geen trainer die Feyenoord vooruit helpt......
Ik roep dit ook al TIJDEN, lees je nooit mee ofzo?????
FR12-4EVER
 FR12-4EVER - zondag 15 mei 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Laten staan ligt niet aan hem maar aan het team
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Tsja, ik ga me nu voorbereid op de oh zo spannende zomerstop
010Till-I-Die
 010Till-I-Die - zondag 15 mei 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Nieuwe Bezems vegen altijd Schoner !
aad 64
 aad 64 - zondag 15 mei 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Doe de tram chauffeur maar die weet wel welke kant we opmoeten
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik roep dit ook al TIJDEN, lees je nooit mee ofzo?????
Sorry MMM mijn excuses! Je heb gelijk je bent een van de weinige die ook voetbal verstand heeft.
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:36 schreef FR12-4EVER het volgende:
Laten staan ligt niet aan hem maar aan het team
Het ligt altijd aan een trainer!! Die kan je motiveren tot op het bot toe zodat je topprestaties gaat leveren. Als iedere speler is uitgekeken op de trainer en dan wil jij hem handhaven?? Waar zit jou voetbal verstand?
kale co
 kale co - zondag 15 mei 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:44 schreef aad 64 het volgende:
Doe de tram chauffeur maar die weet wel welke kant we opmoeten
dat wel in iedergeval
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 15 mei 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Het is of ik een schop in mijn kruis heb gekregen. Met dank aan Mario en Co.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:32 schreef de.fan het volgende:
Dit roep ik al een half jaar en nu kom jij er mee?? Beetje laat niet.
Maar ik zou een gat in de lucht springen als ie moet verdwijnen uit de kuip!!
Want Been is geen trainer die Feyenoord vooruit helpt......
Tsja ik ben een van de weinige die de fan gelijk geeft,en een groot fan van hem ben.
Heb geen Feyenoord bril,maarja ben ook geen Feyenoorder.
Maar de fan heeft wel een punt,en daar kan niemand omheen
aad 64
 aad 64 - zondag 15 mei 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Wat een enorm klote seizoen
don43
 don43 - zondag 15 mei 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Ik hoop dat dit het laaste klote seizuen van ooit is.
Emile
 Emile - zondag 15 mei 2011 - 18:20   quote  deeplink  
nou dit was een kut seizoen ja maar niet beens schuld lijkt mij gelijk trainer dit trainer dat.

geven hem nog 1 seizoen de kans
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 mei 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:57 schreef de.fan het volgende:

[..]

Het ligt altijd aan een trainer!! Die kan je motiveren tot op het bot toe zodat je topprestaties gaat leveren. Als iedere speler is uitgekeken op de trainer en dan wil jij hem handhaven?? Waar zit jou voetbal verstand?
oja, iedereen die het niet met jou eens is heeft er geen verstand van...

ik was alweer bijna vergeten hoe tolerant jij bent tegenover meningen van anderen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 mei 2011 - 18:25   quote  deeplink  
trouwens Mario moet blijven!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja ik ben een van de weinige die de fan gelijk geeft,en een groot fan van hem ben.
Heb geen Feyenoord bril,maarja ben ook geen Feyenoorder.
Maar de fan heeft wel een punt,en daar kan niemand omheen
Daar kun je wel degelijk om heen. Het voorjaar is er meer uitgekomen, mede door enkele redelijke versterkingen.
En -al zo vaak gezegd- dit zou een moeilijk jaar worden, mede door de blessures.
Vanaf augustus heeft Mario het excuus van een te jeugdig team niet meer. Presteren met goed spel en meedraaien bij de bovenste 6.
Is het in december anders dan is het duidelijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 mei 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Daar kun je wel degelijk om heen. Het voorjaar is er meer uitgekomen, mede door enkele redelijke versterkingen.
En -al zo vaak gezegd- dit zou een moeilijk jaar worden, mede door de blessures.
Vanaf augustus heeft Mario het excuus van een te jeugdig team niet meer. Presteren met goed spel en meedraaien bij de bovenste 6.
Is het in december anders dan is het duidelijk.
als Mario de nodige versterkingen krijgt dan heeft hij geen excuus meer. Maar als De Cler, Meeuwis en Castaignos etc niet adequaat worden vervangen dan wordt het ook volgend jaar middenmoot. en dan is het nog afwachten wat Vlaar, Wijnaldum, Fer en Ryo gaan doen.
aggie
 aggie - zondag 15 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:29 schreef MMM het volgende:
Kampioen van het rechterrijtje, van harte Mario!

Doelstelling was Europees voetbal halen, het linkerrijtje is niet eens gehaald.. We mogen er toch wel vanuit gaan dat deze nietsnut heel snel de Kuip verlaat.

Kandidaat nummer 1 zou voor mij McClaren zijn, heeft aangegeven graag terug te keren in de Eredivisie en was altijd onder de indruk van de Kuip.
Doelstelling europees voetbal???.volgens mij was de doelstelling gewoon overleven..dat is het hele seizoen al vermeld...ik denk dat jij je doelstelling wat had moeten wijzigen..
adje
 adje - zondag 15 mei 2011 - 18:49   quote  deeplink  
Mario is nu toch zeker einde verhaal, Meeuwis moest de spelers in de kleedkamer motiveren kon Been dat niet. Is jammer dat Pastoor naar Nec gaat, als je ziet wat hij met Excelsior gedaan heeft.
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:41 schreef aggie het volgende:

[..]

Doelstelling europees voetbal???.volgens mij was de doelstelling gewoon overleven..dat is het hele seizoen al vermeld...ik denk dat jij je doelstelling wat had moeten wijzigen..
eens! Mario (en de club) heeft ons als supporters altijd voorgehouden dat we met Feyenoord ff een stapje terug moesten doen en rekening moesten houden met mindere resulaten in de komende (huidige) jaren. Het was op zich al knap dat Feyenoord vorig siezoen als 4e eindigde in de competitie en als je kijkt naar het verloop van het afgelopen seizoen is het al met al nog niet eens zo'n slecht resultaat om als 10e te eindigen op de ranglijst. naar mijn idee heeft de spelersgroep duidelijk gefaald, ook al zijn de spelers overwegens nog van vrij jonge leeftijd. hé, kom op zeg, als echte sportman wil je altijd voor het hoogste gaan en dat is tijdens het afgelopen seizoen duidelijk niet tijdens het gehele seizoen het geval geweest bij de selectie van Feyenoord. ik vind het persoonlijk wel heel erg makkelijk om de coach lees Mario Been) als schuldige aan te wijzen. Mario heeft volgens mij het beste met de club voor maar als de spelersgroep zich niet voor 100% kan/wil motiveren dan blijf je als coach dus helemaal nergens. Kortom: volgens seizoen met een andere spelersgroep . . . nieuwe ronde, . . nieuwe kansen. en als het Mario dan na ca. 10 wedstrijden nog niet is gelukt om een team op de been te brengen wat strijd wil leveren om in de top van de eredivisie mee te doen. . . . . . tsja, . . dan moeten we maar weer eens opnieuw kijken hoe of wat.

HUP MARIO !!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door sevillana --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 15 mei 2011 - 19:16   quote  deeplink  
schiet je niets mee op hem weg te sturen, het is rust in de selectie (ook wel eens anders geweest) en dit jaar zijn een aantal jongens toch echt wel beter gaan ballen. na de winterstop toch een stijgende lijn laten zien dus ben benieuwd naar volgend seizoen. Mario gewoon laten staan!
henkie1969
 henkie1969 - zondag 15 mei 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens! Mario (en de club) heeft ons als supporters altijd voorgehouden dat we met Feyenoord ff een stapje terug moesten doen en rekening moesten houden met mindere resulaten in de komende (huidige) jaren. Het was op zich al knap dat Feyenoord vorig siezoen als 4e eindigde in de competitie en als je kijkt naar het verloop van het afgelopen seizoen is het al met al nog niet eens zo'n slecht resultaat om als 10e te eindigen op de ranglijst. naar mijn idee heeft de spelersgroep duidelijk gefaald, ook al zijn de spelers overwegens nog van vrij jonge leeftijd. hé, kom op zeg, als echte sportman wil je altijd voor het hoogste gaan en dat is tijdens het afgelopen seizoen duidelijk niet tijdens het gehele seizoen het geval geweest bij de selectie van Feyenoord. ik vind het persoonlijk wel heel erg makkelijk om de coach lees Mario Been) als schuldige aan te wijzen. Mario heeft volgens mij het beste met de club voor maar als de spelersgroep zich niet voor 100% kan/wil motiveren dan blijf je als coach dus helemaal nergens. Kortom: volgens seizoen met een andere spelersgroep . . . nieuwe ronde, . . nieuwe kansen. en als het Mario dan na ca. 10 wedstrijden nog niet is gelukt om een team op de been te brengen wat strijd wil leveren om in de top van de eredivisie mee te doen. . . . . . tsja, . . dan moeten we maar weer eens opnieuw kijken hoe of wat.

HUP MARIO !!!!!!
AMEN
adje
 adje - zondag 15 mei 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Mario, heeft genoeg kansen gehad een andere trainer dan hij had allang op straat gestaan.Wie is er nou beter onder hem gaan voetballen, Ryo was in zijn eerste wedstrijden een sensatie, na enkele weken onder Been was hij 1 van de 11, viel niet meer op. Zet mijn part W v H voor de groep met J.P. als hulp zodat die het over 2 jaar over kan nemen.
wilcur
 wilcur - zondag 15 mei 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Mario heeft dit seizoen, vooral in het begin, met heel veel blessures te maken gehad en de onzekere financiele situatie speelt toch ook echt wel mee. Maar of hij nu de meest geschikte, ervaren trainer nu is... Steve McLaren!
De Spot
 De Spot - zondag 15 mei 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Mario heeft op alle fronten gefaald...met dit materiaal de vierde begroting is dit veel te mager...wegwezen!!
De Spot
 De Spot - zondag 15 mei 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Wie de nieuwe trainer moet worden..Aadriaanse of Steevens!!

Gewoon een gewogen grote trainer....Van Geel wakker worden en handelen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 mei 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens! Mario (en de club) heeft ons als supporters altijd voorgehouden dat we met Feyenoord ff een stapje terug moesten doen en rekening moesten houden met mindere resulaten in de komende (huidige) jaren. Het was op zich al knap dat Feyenoord vorig siezoen als 4e eindigde in de competitie en als je kijkt naar het verloop van het afgelopen seizoen is het al met al nog niet eens zo'n slecht resultaat om als 10e te eindigen op de ranglijst. naar mijn idee heeft de spelersgroep duidelijk gefaald, ook al zijn de spelers overwegens nog van vrij jonge leeftijd. hé, kom op zeg, als echte sportman wil je altijd voor het hoogste gaan en dat is tijdens het afgelopen seizoen duidelijk niet tijdens het gehele seizoen het geval geweest bij de selectie van Feyenoord. ik vind het persoonlijk wel heel erg makkelijk om de coach lees Mario Been) als schuldige aan te wijzen. Mario heeft volgens mij het beste met de club voor maar als de spelersgroep zich niet voor 100% kan/wil motiveren dan blijf je als coach dus helemaal nergens. Kortom: volgens seizoen met een andere spelersgroep . . . nieuwe ronde, . . nieuwe kansen. en als het Mario dan na ca. 10 wedstrijden nog niet is gelukt om een team op de been te brengen wat strijd wil leveren om in de top van de eredivisie mee te doen. . . . . . tsja, . . dan moeten we maar weer eens opnieuw kijken hoe of wat.

HUP MARIO !!!!!!
eens. al neig ik toch meer naar onkunde dan naar onwil bij de selectie. na de wintertransferperiode (vanaf februari dus) is er redelijk tot goed gepresteerd, juist omdat er toen een team kon worden opgesteld dat min of meer klopte, de benodigde ervaring erbij was gekomen (Meeuwis) en sommige jonge spelers de nodige stappen hadden gemaakt om Feyenoord verder te kunnen helpen (m.n. Castaignos en De Vrij, maar ook Leerdam en Mulder). Bovendien konden we vrijwel die gehele periode over Vlaar, Fer en De Vrij beschikken die eerder in het seizoen een significant aantal wedstrijden moest missen.

Mario heeft bewezen teams over een langere periode te kunnen laten presteren. BIj Nec, Excelsior, bij Feyenoord vorig jaar en ook dit jaar waarin we over de maanden februari, maart & april (ongeveer een 1/3 van de competitie) een 2de plaats hebben behaald.

Tegen VVV was het een wanprestatie, maar die wedstrijd van vandaag ging nergens meer om.

Ik heb het al vaker gezegd, in mijn ogen zijn er 3 legitieme redenen om een trainer te ontslaan. hij 1) is onkundig of 2) heeft geen klik met de selectie of 3) laat ontoelaatbaar gedrag zien.

Van alledrie is geen sprake. Hem nu ontslaan getuigd in mijn ogen van waanzin en past precies en is bij sommigen ook nog eens hypocriet aangezien zij Jacobs wel afrekenen op kortzichtig korte termijn denken, maar vervolgens precies hetzelfde reageren als Onno in een andere situatie.

Mario moet blijven. Het staat iedereen vrij er anders over te denken, maar kom ajb met steekhoudende argumenten en doe al helemaal niet alsof je alle wijsheid in pacht hebt. En met dat laatste spreek ik vooral de.fan aan.
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:17 schreef adje het volgende:
Mario, heeft genoeg kansen gehad een andere trainer dan hij had allang op straat gestaan.Wie is er nou beter onder hem gaan voetballen, Ryo was in zijn eerste wedstrijden een sensatie, na enkele weken onder Been was hij 1 van de 11, viel niet meer op. Zet mijn part W v H voor de groep met J.P. als hulp zodat die het over 2 jaar over kan nemen.
is het naar uw zin zo, of had u nog meer gewild?

azijn128.jpg
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eens. al neig ik toch meer naar onkunde dan naar onwil bij de selectie. na de wintertransferperiode (vanaf februari dus) is er redelijk tot goed gepresteerd, juist omdat er toen een team kon worden opgesteld dat min of meer klopte, de benodigde ervaring erbij was gekomen (Meeuwis) en sommige jonge spelers de nodige stappen hadden gemaakt om Feyenoord verder te kunnen helpen (m.n. Castaignos en De Vrij, maar ook Leerdam en Mulder). Bovendien konden we vrijwel die gehele periode over Vlaar, Fer en De Vrij beschikken die eerder in het seizoen een significant aantal wedstrijden moest missen.

Mario heeft bewezen teams over een langere periode te kunnen laten presteren. BIj Nec, Excelsior, bij Feyenoord vorig jaar en ook dit jaar waarin we over de maanden februari, maart & april (ongeveer een 1/3 van de competitie) een 2de plaats hebben behaald.

Tegen VVV was het een wanprestatie, maar die wedstrijd van vandaag ging nergens meer om.

Ik heb het al vaker gezegd, in mijn ogen zijn er 3 legitieme redenen om een trainer te ontslaan. hij 1) is onkundig of 2) heeft geen klik met de selectie of 3) laat ontoelaatbaar gedrag zien.

Van alledrie is geen sprake. Hem nu ontslaan getuigd in mijn ogen van waanzin en past precies en is bij sommigen ook nog eens hypocriet aangezien zij Jacobs wel afrekenen op kortzichtig korte termijn denken, maar vervolgens precies hetzelfde reageren als Onno in een andere situatie.

Mario moet blijven. Het staat iedereen vrij er anders over te denken, maar kom ajb met steekhoudende argumenten en doe al helemaal niet alsof je alle wijsheid in pacht hebt. En met dat laatste spreek ik vooral de.fan aan.
hey, . . . . . . precies, . . . ik bedoel maar!
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:22 schreef De Spot het volgende:
Wie de nieuwe trainer moet worden..Aadriaanse of Steevens!!

Gewoon een gewogen grote trainer....Van Geel wakker worden en handelen..
jij snapt het, . . . toch? . . . . . . of toch niet? :)
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Iedereen die een ander seizoen verwacht had dan deze heeft voor t begin van t seizoen niet goed opgelet..

Ok sommige dingen waren wel ERG kudt. Maar heel veel beter zou t niet zijn dit jaar.
En volgend jaar ook niet, althans, dat is wat men al gemeld had....
adje
 adje - zondag 15 mei 2011 - 19:39   quote  deeplink  
We praten over het belang van Feyenoord als Adriaanse wil en hij kan betaald worden halen we wel een vakman in huis, misschien dan de twijfelaars dan ook bijtekenen onder Been worden ze niet beter, liefst zou ik G.J. Verbeek terug zien heeft zijn werk niet afgemaakt.
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 19:40   quote  deeplink  
ik zal blij zijn als ie oprot met zijn feyenoord hart , dat zou ik ook zeggen voor 1 milj netto ,
maar goed als hij nu zou presteren zou ik het nog kunnen behappen maar dat doet hij ook niet ,
en over zijn aankopen maar te zwijgen , met zijn beukering en larsens

nee van mij mag co adriaanse komen , gaan we eindelijk eens verzorgt aanvallend voetbal spelen , daarbij maakt hij echt spelers beter ,
succes verzekert met v geel op de achtergrond
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 15 mei 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eens. al neig ik toch meer naar onkunde dan naar onwil bij de selectie. na de wintertransferperiode (vanaf februari dus) is er redelijk tot goed gepresteerd, juist omdat er toen een team kon worden opgesteld dat min of meer klopte, de benodigde ervaring erbij was gekomen (Meeuwis) en sommige jonge spelers de nodige stappen hadden gemaakt om Feyenoord verder te kunnen helpen (m.n. Castaignos en De Vrij, maar ook Leerdam en Mulder). Bovendien konden we vrijwel die gehele periode over Vlaar, Fer en De Vrij beschikken die eerder in het seizoen een significant aantal wedstrijden moest missen.

Mario heeft bewezen teams over een langere periode te kunnen laten presteren. BIj Nec, Excelsior, bij Feyenoord vorig jaar en ook dit jaar waarin we over de maanden februari, maart & april (ongeveer een 1/3 van de competitie) een 2de plaats hebben behaald.

Tegen VVV was het een wanprestatie, maar die wedstrijd van vandaag ging nergens meer om.

Ik heb het al vaker gezegd, in mijn ogen zijn er 3 legitieme redenen om een trainer te ontslaan. hij 1) is onkundig of 2) heeft geen klik met de selectie of 3) laat ontoelaatbaar gedrag zien.

Van alledrie is geen sprake. Hem nu ontslaan getuigd in mijn ogen van waanzin en past precies en is bij sommigen ook nog eens hypocriet aangezien zij Jacobs wel afrekenen op kortzichtig korte termijn denken, maar vervolgens precies hetzelfde reageren als Onno in een andere situatie.

Mario moet blijven. Het staat iedereen vrij er anders over te denken, maar kom ajb met steekhoudende argumenten en doe al helemaal niet alsof je alle wijsheid in pacht hebt. En met dat laatste spreek ik vooral de.fan aan.
Mooi gesproken. Alsof een andere trainer met hetzelfde materiaal ons ineens op de Coolsingel zet. Die zure appel is nu voor een deel op maar we zullen er nog een paar flinke happen (twee a drie jaar) uit moeten nemen voordat we weer echt naar de top kunnen klimmen.

Teleurstellingen zul je dus gewoon even voor je moeten houden en moeten slikken en niet van dat paniek voetbal spelen en om de trainers kop gillen. Ook mij doet het pijn om de club pas op plaats 10 tegen te komen.
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:39 schreef adje het volgende:
We praten over het belang van Feyenoord als Adriaanse wil en hij kan betaald worden halen we wel een vakman in huis, misschien dan de twijfelaars dan ook bijtekenen onder Been worden ze niet beter, liefst zou ik G.J. Verbeek terug zien heeft zijn werk niet afgemaakt.
ik kan me natuurlijk vergissen, . . maar volgens mij kan jij beter fan van 020 worden
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:40 schreef freduc het volgende:
ik zal blij zijn als ie oprot met zijn feyenoord hart , dat zou ik ook zeggen voor 1 milj netto ,
maar goed als hij nu zou presteren zou ik het nog kunnen behappen maar dat doet hij ook niet ,
en over zijn aankopen maar te zwijgen , met zijn beukering en larsens

nee van mij mag co adriaanse komen , gaan we eindelijk eens verzorgt aanvallend voetbal spelen , daarbij maakt hij echt spelers beter ,
succes verzekert met v geel op de achtergrond
misschien ook iets voor jou?

azijn128.jpg
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 15 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Verbeek terug??? Kunnen we begin van het seizoen weer een B elftal opstellen omdat iedereen geblesseerd is. Kunnen we daarna weer gaan azijn zeiken.
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

misschien ook iets voor jou?

[ afbeelding ]
vind jij dat been het goed doet dan ???? , of hou je niet van goed voetbal ???
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:47 schreef freduc het volgende:

[..]

vind jij dat been het goed doet dan ???? , of hou je niet van goed voetbal ???
denk nog eens na . . . . . .
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 mei 2011 - 19:48   quote  deeplink  
Wat maakt het uit, ligt zeker ook aan de spelers, tegen pisvee konden ze het wel, ik dacht het komt goed, er zat vuur in, maar dat is na die wedstrijd helemaal verdwenen.

Behalve de Vrij natuurlijk, das een echte
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
en slechter dan dit seizoen kan niet meer

(over het hele seizoen gezien dan)
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
en slechter dan dit seizoen kan niet meer

(over het hele seizoen gezien dan)
en wat is nu je punt?
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 19:55   quote  deeplink  
natuurlijk baal ik net als jullie , maar we moeten wel realist zijn , adriaanse is een bewezen succes coach die punt 1 zeer goed spelers beter maakt en zijn elftallen zorgen altijd voor atractief voetbal
punt 2 spelers willen graag onder hem werken om beter te worden , waardoor ze misschien wel bijtekenen en zo na een paar jaar voor de hoofdprijs verkocht kunnen worden
ok mario heeft het redelijk gedaan , maar ben er van overtuigd dat er meer uit gehaald had kunnen worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?









0.0087709