BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
en slechter dan dit seizoen kan niet meer

(over het hele seizoen gezien dan)
ja hoor, dat kan wel.

Kijk maar even naar Sampdoria dit jaar.

Naam Unione Calcio Sampdoria
Bijnaam Blucerchiati
Opgericht 1 augustus 1946
Stadion Stadio Luigi Ferraris,
Genua
Capaciteit 40.122

Landskampioen in 1991
Coppa Italia winnaar in 1985, 1988, 1989, 1994
Europacup II winnaar in 1990

GEDEGRADEERD VANDAAG.
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:55 schreef freduc het volgende:
natuurlijk baal ik net als jullie , maar we moeten wel realist zijn , adriaanse is een bewezen succes coach die punt 1 zeer goed spelers beter maakt en zijn elftallen zorgen altijd voor atractief voetbal
punt 2 spelers willen graag onder hem werken om beter te worden , waardoor ze misschien wel bijtekenen en zo na een paar jaar voor de hoofdprijs verkocht kunnen worden
ok mario heeft het redelijk gedaan , maar ben er van overtuigd dat er meer uit gehaald had kunnen worden
co is out of the question
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
daarbij laten we niet te moeilijk doen , mario staat toch liever op de golfbaan
adje
 adje - zondag 15 mei 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Als een trainer zijn spelers niet kan motiveren moet hij weg, dat wel tegen de lampenkoppen goed gevoetbald kon worden (zelf motivatie) zegt toch genoeg over Been nu loop je weer extra wedstrijden mis wat weer extra geld in de la brengt, maar ja Been verdient zo'n miljoen snabbeelt wat bij slaat eens een balletje op het golfterrein zou die weleens een wedstrijd v/d jeugd zien of zit hij dan bij bij sportnet zitten bij te verdienen. Feyenoord (lees van Geel) denk goed na!!
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja hoor, dat kan wel.

Kijk maar even naar Sampdoria dit jaar.

Naam Unione Calcio Sampdoria
Bijnaam Blucerchiati
Opgericht 1 augustus 1946
Stadion Stadio Luigi Ferraris,
Genua
Capaciteit 40.122

Landskampioen in 1991
Coppa Italia winnaar in 1985, 1988, 1989, 1994
Europacup II winnaar in 1990

GEDEGRADEERD VANDAAG.
what more can I say?
el-loco
 el-loco - zondag 15 mei 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Mclaren zeg ik!
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:58 schreef adje het volgende:
Als een trainer zijn spelers niet kan motiveren moet hij weg, dat wel tegen de lampenkoppen goed gevoetbald kon worden (zelf motivatie) zegt toch genoeg over Been nu loop je weer extra wedstrijden mis wat weer extra geld in de la brengt, maar ja Been verdient zo'n miljoen snabbeelt wat bij slaat eens een balletje op het golfterrein zou die weleens een wedstrijd v/d jeugd zien of zit hij dan bij bij sportnet zitten bij te verdienen. Feyenoord (lees van Geel) denk goed na!!
I rest my case . . . . . .
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 20:05   quote  deeplink  
het probleem met adriaanse is volgens sommigen hier dat hij een 020 verleden heeft , maar wat kan mij dat nou schelen , hij is ook op een schandelijke manier door 020 op straat gezet
hij is voor mij en meerdere hier de juiste man voor het juiste moment , waarom weer een seizoen proberen als je weet dat hij het toch niet op de rails krijgt , gooien we weer een seizoen weg , en dat is nu JUIST de reden dat talenten twijfelen om bij te tekenen
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
waarom wilde been niet dat v hanegem kwam ?? wil hij niet zijn onkunde laten zien ?? , stel je voor dat de ploeg in ene had gaan draaien , dan val je toch lelijk door de mant
el-loco
 el-loco - zondag 15 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Oprotten met Been. Ik word misselijk hier allemaal van die strontzakken die een 020 shirt hebben gevonden je hoort of ziet ze nooit en nu zijn ze er met hun grote muilen BAH BAH
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:05 schreef freduc het volgende:
het probleem met adriaanse is volgens sommigen hier dat hij een 020 verleden heeft , maar wat kan mij dat nou schelen , hij is ook op een schandelijke manier door 020 op straat gezet
hij is voor mij en meerdere hier de juiste man voor het juiste moment , waarom weer een seizoen proberen als je weet dat hij het toch niet op de rails krijgt , gooien we weer een seizoen weg , en dat is nu JUIST de reden dat talenten twijfelen om bij te tekenen
volgens mij wil jij het gewoon echt niet snappen, hè?
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

volgens mij wil jij het gewoon echt niet snappen, hè?
nou leg uit , overtuig me
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:12 schreef freduc het volgende:

[..]

nou leg uit , overtuig me
denk nog eens na
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

denk nog eens na
ik denk en denk maar wordt er niet beter op , moeten we het ook nog niet over de aankopen van been hebben ??? of dat hij een vorstelijk opstrijkt en prestatie's 0,0 , o ja hij heeft wel een feyenoord hart voor 1 milj , of dat hij spelers beter gemaakt heeft ??? , oja we deden het goed thuis tegen psv , maarja die 10-0 staat er toch .

nee sorry exit voor been
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Eerst geld en dan een nieuwe trainer.Jongens wanneer beseffen we nu eens dat een trainer wegsturen geld kost .....Juist en dat is er niet.
Voor dat kleine beetje geld liever een speler dan een nieuwe trainer.
Als er een stabieler team had gestaan ,stonden we nu 8e
Zo slecht heeft de trainer het niet gedaan.De schuld ligt meer aan de verwende spelers
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:21 schreef piet de paler het volgende:
Eerst geld en dan een nieuwe trainer.Jongens wanneer beseffen we nu eens dat een trainer wegsturen geld kost .....Juist en dat is er niet.
Voor dat kleine beetje geld liever een speler dan een nieuwe trainer.
Als er een stabieler team had gestaan ,stonden we nu 8e
Zo slecht heeft de trainer het niet gedaan.De schuld ligt meer aan de verwende spelers
begrijpelijke taal
De Spot
 De Spot - zondag 15 mei 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij snapt het, . . . toch? . . . . . . of toch niet? :)
Ik snap het wel hoor,hij heeft gefaald in alles...al die aankopen heb hij ook in meebeslist...alleen ryo en Meeuwis waren versterkingen de rest allemaal clowns.leg mij maar uit dat hij het maximale eruit gehaald heeft....
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:21 schreef piet de paler het volgende:
Eerst geld en dan een nieuwe trainer.Jongens wanneer beseffen we nu eens dat een trainer wegsturen geld kost .....Juist en dat is er niet.
Voor dat kleine beetje geld liever een speler dan een nieuwe trainer.
Als er een stabieler team had gestaan ,stonden we nu 8e
Zo slecht heeft de trainer het niet gedaan.De schuld ligt meer aan de verwende spelers
er zit wel wat waarheid in je verhaal maar je kan het ook omdraaien , al stond adriaanse voor deze groep dan had je zeker binnen de top 8 en misschien zelfs top 5 gespeeld
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:21 schreef piet de paler het volgende:
Eerst geld en dan een nieuwe trainer.Jongens wanneer beseffen we nu eens dat een trainer wegsturen geld kost .....Juist en dat is er niet.
Voor dat kleine beetje geld liever een speler dan een nieuwe trainer.
Als er een stabieler team had gestaan ,stonden we nu 8e
Zo slecht heeft de trainer het niet gedaan.De schuld ligt meer aan de verwende spelers
Dit zijn de feiten of niet
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 20:35   quote  deeplink  
en ik ben nog ziek van die 10-0 tegen psv , wat stonden we voor lul zeg en dat wereldwijd , en wat dach je van v beukering , die wordt afgetest door 2 eerste div clubs en voor mario is het topper , wat is hier om gelachen zeg en om swerts ,larsen enz enz maar te zwijgen
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:35 schreef freduc het volgende:
en ik ben nog ziek van die 10-0 tegen psv , wat stonden we voor lul zeg en dat wereldwijd , en wat dach je van v beukering , die wordt afgetest door 2 eerste div clubs en voor mario is het topper , wat is hier om gelachen zeg en om swerts ,larsen enz enz maar te zwijgen
Nogmaals er is geen geld ,dan moet je rare dingen gaan doen
el-loco
 el-loco - zondag 15 mei 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Heel de technische staf muv de jeugdopleiding faalt! Het scoutingsapparaat is bagger. Financieël staan ze er Kut voor. Waar is mijn club gebleven waar ik vroeger trots op was? Het enige wat top is zijn de supporters,de stad, en het stadion en de jeugdopleiding. Voor de rest is het KUT MET PEREN!
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:30 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ruilen met rutten?
Als je gaat kijken wat er finacieel mogelijk was en wat er bij PSV mogelijk was.
Hebben wij het zo slecht nog niet gedaan.
Oja en Rutten met zn natte bovenlip mogen jullie houden
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
piet ik heb respect voor ieders meening , en inderdaad het kost om mario te ontslaan geld , hij heeft zo'n feyenoord hart (net als beenhakker)dat hij het volle pond wil hebben tot de laatste cent
de feiten zijn ook dat hij een zwaar belabbert eerste seizoenshelft heeft gehad en een paar leuke wedstrijden in de tweede seizoenshelft heeft gehad
speler zijn niet beter geworden , elftal is nog steeds niet in staat om een fatsoenlijke combinatie op de mat te leggen , positie spel is nog steeds slecht , wedstrijd instelling is ook slecht , zoals je ziet ben ik gewoon klaar met die been
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:37 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nogmaals er is geen geld ,dan moet je rare dingen gaan doen
sorry ik heb niks tegen jou of zo hoor piet , maar zo raar is het toch niet om been een ontslag te geven , als ik er op mijn werk ook een potje van maak , krijg ik toch ook een trap onder mijn kont
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:44 schreef freduc het volgende:
piet ik heb respect voor ieders meening , en inderdaad het kost om mario te ontslaan geld , hij heeft zo'n feyenoord hart (net als beenhakker)dat hij het volle pond wil hebben tot de laatste cent
de feiten zijn ook dat hij een zwaar belabbert eerste seizoenshelft heeft gehad en een paar leuke wedstrijden in de tweede seizoenshelft heeft gehad
speler zijn niet beter geworden , elftal is nog steeds niet in staat om een fatsoenlijke combinatie op de mat te leggen , positie spel is nog steeds slecht , wedstrijd instelling is ook slecht , zoals je ziet ben ik gewoon klaar met die been
gaat het uiteindelijk niet om spelers die voor 100% (of zo mogelijk meer) inzet tonen om resultaat te behalen?
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:49 schreef freduc het volgende:

[..]

sorry ik heb niks tegen jou of zo hoor piet , maar zo raar is het toch niet om been een ontslag te geven , als ik er op mijn werk ook een potje van maak , krijg ik toch ook een trap onder mijn kont
tsja, maar als jij faalt omdat je materiaal ondeugdelijk is, ga je ook niet zelf t boetekleed aantrekken.
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tsja, maar als jij faalt omdat je materiaal ondeugdelijk is, ga je ook niet zelf t boetekleed aantrekken.
precies
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:49 schreef freduc het volgende:

[..]

sorry ik heb niks tegen jou of zo hoor piet , maar zo raar is het toch niet om been een ontslag te geven , als ik er op mijn werk ook een potje van maak , krijg ik toch ook een trap onder mijn kont
Ja maar Been ontslaan kost geld (dan slaat clubliefde over in liefde voor geld)
Ik ben gedeeltelijk met je eens over het beter maken van spelers.
Maar als je in je team beter dragende spelers zou hebben gehad type Meeuwis had je het beter gedaan omdat deze spelers de lijnen en speltype in de wedstrijd bepalen.Dat hoor je ook vaak bij VI vd Gijp verteld gewoon dat met hele sterke middenvelders in de wedstrijd hun gang gaan en de trainer toe kan kijken.Daarom liever een goede speler dan een nieuwe trainer
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:01   quote  deeplink  
zo slecht is het matriaal niet , psv,020 en twente zouden graag een fer binnenhalen , wijnaldum wordt gevolgd door liverpool en andere europese topclubs , ryo is een toptalent evenals de vrij , vlaar is toch echteen van de beter centrum verdedigers van nederland , bruno staat in de belangstelling van ac milan en zo kan ik wel even doorgaan , dan kan je niet zeggen dat het slecht matriaal is , zelfs v hanegem vind dat je met dit matriaal top 5 moet kunnen spelen

nee been weet dit elftal niet te motiveren , hij handteerd en losse disepline wat ik op een jonge groep niet geschikt vind , dan is dit het resultaat
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:01 schreef freduc het volgende:
nee been weet dit elftal niet te motiveren , hij handteerd en losse disepline wat ik op een jonge groep niet geschikt vind , dan is dit het resultaat
Mentaliteit heb je, dat kan je er niet in rammen.

Deze mannen hebben een leider in t veld nodig. Dat zag je, met Meeuwis was t al beter, maar nog niet genoeg! Vlaar is geen leider, die is te zacht.

Je hebt 1a2 leiders nodig bij deze selectie, die in t veld meteen kunnen corrigeren.
Als deze jongens niet gestuurd worden, hebben ze zelf niet de ruggegraat en mentaliteit te corrigeren en de boel om te draaien.
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mentaliteit heb je, dat kan je er niet in rammen.

Deze mannen hebben een leider in t veld nodig. Dat zag je, met Meeuwis was t al beter, maar nog niet genoeg! Vlaar is geen leider, die is te zacht.

Je hebt 1a2 leiders nodig bij deze selectie, die in t veld meteen kunnen corrigeren.
Als deze jongens niet gestuurd worden, hebben ze zelf niet de ruggegraat en mentaliteit te corrigeren en de boel om te draaien.
maar dat is nu juist het probleem dus, . . probeer die spelers maar eens te vinden.
het is gewoon heel triest dat een jongen als Tomasson het afgelopen seizoen z'n bijdrage niet heeft kunnen leveren.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

maar dat is nu juist het probleem dus, . . probeer die spelers maar eens te vinden.
het is gewoon heel triest dat een jongen als Tomasson het afgelopen seizoen z'n bijdrage niet heeft kunnen leveren.
dat klopt, maar JDT is wel een werker en een vechter, maar ook geen leider.
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja maar Been ontslaan kost geld (dan slaat clubliefde over in liefde voor geld)
Ik ben gedeeltelijk met je eens over het beter maken van spelers.
Maar als je in je team beter dragende spelers zou hebben gehad type Meeuwis had je het beter gedaan omdat deze spelers de lijnen en speltype in de wedstrijd bepalen.Dat hoor je ook vaak bij VI vd Gijp verteld gewoon dat met hele sterke middenvelders in de wedstrijd hun gang gaan en de trainer toe kan kijken.Daarom liever een goede speler dan een nieuwe trainer
piet ik ben het gedeeltelijk met je eens , been ontslaan kost geld , en dit geld wil jij dan liever gebruiken om een speler te kopen ,
maar je kan het ook omdraaien , zet een toptrainer voor de groep die wel spelers beter maakt en zo ook het hele elftal
dit is kapitaalsvernietiging , spelers ontwikkelen gewoon niet genoeg , (vandaar dat ze in 020 altijd de hoofdprijs krijgen en wij altijd een schijntje)
daarbij hang je niet je elftal op aan een speler , als je pech hebt en zwaar gebleseert raakt heb je er ook niets aan , en laten we eerlijk zijn wat koop je voor 1 of 2 milj??
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

co is out of the question
Zou wel jammer zijn als dit zo is! Blijkbaar zijn er supporters die niet willen dat Feyenoord beter gaat spelen. Maar een Co Adriaanse is precies wat Feyenoord NU NODIG heeft.
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik kan me natuurlijk vergissen, . . maar volgens mij kan jij beter fan van 020 worden
Jullie moeten eens uitscheiden met dat anti 020 verleden!! Als het Feyenoord kan helpen waarom dan niet stelletjes losers............ Dit is gewoon kinder gedrag
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
tuurlijk hebben jullie gelijk , 1 of 2 goede ervaren speler erbij om die gassies te sturen zou echt schelen , maarja dat is nu eigenlijk het groote probleem er is geen geld om goede ervaren spelers aan te trekken , je moet geuk hebben dat zo'n arsenal zo'n ryo laar rijpen , maarja ook die zakt weg in de malese
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

dat klopt, maar JDT is wel een werker en een vechter, maar ook geen leider.
of hij een leider in 't veld is kun je natuurlijk over van mening verschillen, maar hij ziet wel hoe er gespeeld zou moeten worden en gaf dat dat meestal ook wel aan. dat het niet altijd opgevolgd werd heeft m.i. met andere zaken te maken.
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:12 schreef de.fan het volgende:

[..]

Zou wel jammer zijn als dit zo is! Blijkbaar zijn er supporters die niet willen dat Feyenoord beter gaat spelen. Maar een Co Adriaanse is precies wat Feyenoord NU NODIG heeft.
't is jou blijkbaar nog steeds niet helemaar duidelijk
MMM
 MMM - zondag 15 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Mario is toch een echte Feyenoorder? Kan die mooi afzien van z'n centjes!

De club gaat voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door MMM --
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 19:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens! Mario (en de club) heeft ons als supporters altijd voorgehouden dat we met Feyenoord ff een stapje terug moesten doen en rekening moesten houden met mindere resulaten in de komende (huidige) jaren. Het was op zich al knap dat Feyenoord vorig siezoen als 4e eindigde in de competitie en als je kijkt naar het verloop van het afgelopen seizoen is het al met al nog niet eens zo'n slecht resultaat om als 10e te eindigen op de ranglijst. naar mijn idee heeft de spelersgroep duidelijk gefaald, ook al zijn de spelers overwegens nog van vrij jonge leeftijd. hé, kom op zeg, als echte sportman wil je altijd voor het hoogste gaan en dat is tijdens het afgelopen seizoen duidelijk niet tijdens het gehele seizoen het geval geweest bij de selectie van Feyenoord. ik vind het persoonlijk wel heel erg makkelijk om de coach lees Mario Been) als schuldige aan te wijzen. Mario heeft volgens mij het beste met de club voor maar als de spelersgroep zich niet voor 100% kan/wil motiveren dan blijf je als coach dus helemaal nergens. Kortom: volgens seizoen met een andere spelersgroep . . . nieuwe ronde, . . nieuwe kansen. en als het Mario dan na ca. 10 wedstrijden nog niet is gelukt om een team op de been te brengen wat strijd wil leveren om in de top van de eredivisie mee te doen. . . . . . tsja, . . dan moeten we maar weer eens opnieuw kijken hoe of wat.

HUP MARIO !!!!!!
Dumpen die Mario voor te laat is!! Weer wachten tot December 2011 is dan weer een verloren half seizoen, komen we weer niet verder
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:12 schreef de.fan het volgende:

[..]

Zou wel jammer zijn als dit zo is! Blijkbaar zijn er supporters die niet willen dat Feyenoord beter gaat spelen. Maar een Co Adriaanse is precies wat Feyenoord NU NODIG heeft.
kijk dat hoor ik graag , ik hou van feyenoord maar ook van goed voetbal

beenhakker en been hebben matig gepresteerd , met van geel is de eerste stap gezet nu adriaanse nog en succes is verzekert
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:14 schreef de.fan het volgende:

[..]

Jullie moeten eens uitscheiden met dat anti 020 verleden!! Als het Feyenoord kan helpen waarom dan niet stelletjes losers............ Dit is gewoon kinder gedrag
jullie? je leert het maar niet af hè? over kindergedrag gesproken, . . . blijven doorgaan met generaliseren hoor!
MMM
 MMM - zondag 15 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:17 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dumpen die Mario voor te laat is!! Weer wachten tot December 2011 is dan weer een verloren half seizoen, komen we weer niet verder
Kan je de 2e seizoenshelft weer tegen degradatie vechten.. Gewoon een nieuwe, frisse coach voor de groep en je kan meedoen voor Europees voetbal.
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:17 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dumpen die Mario voor te laat is!! Weer wachten tot December 2011 is dan weer een verloren half seizoen, komen we weer niet verder
ik zeg, . . . . . dumpen die "de.fan" !
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

oja, iedereen die het niet met jou eens is heeft er geen verstand van...

ik was alweer bijna vergeten hoe tolerant jij bent tegenover meningen van anderen.
Het is toch gewoon een feit dat de spelers niet meer door het vuur willen voor Mario Been! Dan is er maar 1 oplossing : exit Mario Been. En andere meningen respecteer ik wel, alleen niet als ze zolang als een blinde achter iemand blijven staan. Dan hou het voor mij op.....
R()b
 R()b - zondag 15 mei 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Mario heeft het 2 seizoenen lang al niet echt best gedaan , als je heel eerlijk bent.
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:19 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik zeg, . . . . . dumpen die "de.fan" !
Als dat voor Feyenoord het beste zou zijn, doe ik het gelijk! Kan Mario Been wat van leren..
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:17 schreef freduc het volgende:

[..]

kijk dat hoor ik graag , ik hou van feyenoord maar ook van goed voetbal

beenhakker en been hebben matig gepresteerd , met van geel is de eerste stap gezet nu adriaanse nog en succes is verzekert
Zijn wij blijkbaar een van de weinige die dat willen. De rest is tevreden met middelmaat....
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:22 schreef R()b het volgende:
Mario heeft het 2 seizoenen lang al niet echt best gedaan , als je heel eerlijk bent.
ben ik niet met je eens, vorig seizoen tegen verwachting in toch als 4e geeindigd maar tijdens het nu afgelopen seizoen meerdere malen door z'n spelers in de steek gelaten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?









0.0094809