BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
mario moet lekker gaan golfen , dat doet ie graag , nou van mij mag ie ,
ik kan de woorden van derksen en borst nog voor me halen " werkt niet bepaald hardt, disepline in de groep is ver te zoeken , staat liever op de golfcorse dan op het trainingsveld" , ik geloof het wel , waar rook is is vuur
adje
 adje - zondag 15 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Mario dumpen inderdaad kost meer als je hem houdt, denk dat sevillana been zelf is of anders dezelfde handicap als jose feliciano. Neem aan dat een ieder die op deze site zit het beste met onze club feyenoord voor hebben.been schiet te kort. einde verhaal frisse wind aub.
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:19 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik zeg, . . . . . dumpen die "de.fan" !
nee niet "de fan " maar mario
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:28 schreef adje het volgende:
Mario dumpen inderdaad kost meer als je hem houdt, denk dat sevillana been zelf is of anders dezelfde handicap als jose feliciano. Neem aan dat een ieder die op deze site zit het beste met onze club feyenoord voor hebben.been schiet te kort. einde verhaal frisse wind aub.
jij spoort volgens mij niet helemaal, zie je het voor je dat Mario hier op 't forum zit te posten tijdens een willekeurige wedstrijd?
mijn advies aan jou : neem nog een glaasje azijn!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:28 schreef adje het volgende:
Mario dumpen inderdaad kost meer als je hem houdt, denk dat sevillana been zelf is of anders dezelfde handicap als jose feliciano. Neem aan dat een ieder die op deze site zit het beste met onze club feyenoord voor hebben.been schiet te kort. einde verhaal frisse wind aub.
Ik denk dat je Sevillana zijn mening ook gewoon kan respecteren....
Een echte Feyenoorder,die laat niet zo snel clubmensen vallen...
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:20 schreef de.fan het volgende:

[..]

Het is toch gewoon een feit dat de spelers niet meer door het vuur willen voor Mario Been! Dan is er maar 1 oplossing : exit Mario Been. En andere meningen respecteer ik wel, alleen niet als ze zolang als een blinde achter iemand blijven staan. Dan hou het voor mij op.....
Maar jij gaat er dus "blind" van uit dat het niet aan de mentaliteit van die spelers ligt?

Ik denk dat de wisselwerking Mario Been <--> Selectie inderdaad niet goed is, maar dat slechts een trainerswissel alleen niet genoeg is.
Sterker nog, als sommige spelers niet verdwijnen heeft het geen zin.
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
laten we ophouden met mekaar te bestoken , we willen allemaal hetzelfde dat het goed komt met onze club
en het gaat juist niet goed met de club , financieel doet gudde veel puinopruim werk en de schuld slinkt hard , dat komt wel goed

sportief is het gewoon slecht , er is geen geld om nieuwe spelers te kopen , en weer zo'n jaar schaad de club teveel
dus is er maar een optie : een nieuwe trainer (is goedkoper dan een paar nieuwe spelers)
en we kunnen een topper binnenhalen met adriaanse , waarom niet????
deze man is een succes coach , en niet onbelangrijk we weer eens na tich jaar goed voetbal zien , wat weer positief doorwerkt in heel de club
mensen en supporter zijn weer positief , stadion zit dan helemaal sjok vol , interesse in de media groeit weer enz enz , en zo komen er weer meer sponsers en ga zomaar door
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:45   quote  deeplink  
en waarom door tobben met been ?????
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar jij gaat er dus "blind" van uit dat het niet aan de mentaliteit van die spelers ligt?

Ik denk dat de wisselwerking Mario Been <--> Selectie inderdaad niet goed is, maar dat slechts een trainerswissel alleen niet genoeg is.
Sterker nog, als sommige spelers niet verdwijnen heeft het geen zin.
je slaat de spijker op zijn kop , alleen is er geen geld om div spelers te laten vertrekken , er is geen geld om een half elftal te kopen en zeker niet met het geld wat er is
er is dan toch een veel makkelijkere oplossing in de persoon adriaanse
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:48 schreef freduc het volgende:

[..]

je slaat de spijker op zijn kop , alleen is er geen geld om div spelers te laten vertrekken , er is geen geld om een half elftal te kopen en zeker niet met het geld wat er is
er is dan toch een veel makkelijkere oplossing in de persoon adriaanse
Adriaanse aantrekken + mario ontslaan = 2 nieuwe spelers.
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
maar wat denk je te berijken met 2 spelers van 1 milj stuk , met een trainer die de groep niet aan de praat krijgt
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:56 schreef freduc het volgende:
maar wat denk je te berijken met 2 spelers van 1 milj stuk , met een trainer die de groep niet aan de praat krijgt
Ik heb de wijsheid niet in pacht.
Ik moet vertrouwen op Martin van Geel. De grootste engnek in de voetbalwereld.
Maar wel een zeer competente. Dat weegt zwaar.
Eerlijk gezegd kan het wel eens zijn dat hij beleid gaat neerleggen waar Mario niet in mee kan/wil. Dat zal het einde dan zijn van Mario.

Maar misschien werkt t wel.

Wat we vooral niet moeten vergeten is het perspectief wat ons verteld is vóór het begin van de competitie. Dat het zeker nog een aantal jaren gaat duren.
We moeten niet te snel willen! Geen paniekvoetbal!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb de wijsheid niet in pacht.
Ik moet vertrouwen op Martin van Geel. De grootste engnek in de voetbalwereld.
Maar wel een zeer competente. Dat weegt zwaar.
Eerlijk gezegd kan het wel eens zijn dat hij beleid gaat neerleggen waar Mario niet in mee kan/wil. Dat zal het einde dan zijn van Mario.

Maar misschien werkt t wel.

Wat we vooral niet moeten vergeten is het perspectief wat ons verteld is vóór het begin van de competitie. Dat het zeker nog een aantal jaren gaat duren.
We moeten niet te snel willen! Geen paniekvoetbal!
We zijn gewoon over gegeven aan de goden maar dat zijn we al jaren dus het word ook volgend jaar klote...
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We zijn gewoon over gegeven aan de goden maar dat zijn we al jaren dus het word ook volgend jaar klote...
ja, maar als we nu t halve maasgebouw leegvegen (denk eens wie er WEL zou mogen blijven zitten). Wat gaan we dan bereiken. Worden we dan niet jaren teruggegooid?

Gek word je er van.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 15 mei 2011 - 22:05   quote  deeplink  
ah, het afzeik avondje van MMM op been is weer aan de gang
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:05 schreef Jappie_FEY het volgende:
ah, het afzeik avondje van MMM op been is weer aan de gang
klopt, maar ja, we mogen ook wel kritisch zijn.

De vraag is alleen, als hij op moet zouten, wat win je er mee.
zelfde als de mannen in t pluche.. Zelfde vraag.
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb de wijsheid niet in pacht.
Ik moet vertrouwen op Martin van Geel. De grootste engnek in de voetbalwereld.
Maar wel een zeer competente. Dat weegt zwaar.
Eerlijk gezegd kan het wel eens zijn dat hij beleid gaat neerleggen waar Mario niet in mee kan/wil. Dat zal het einde dan zijn van Mario.

Maar misschien werkt t wel.

Wat we vooral niet moeten vergeten is het perspectief wat ons verteld is vóór het begin van de competitie. Dat het zeker nog een aantal jaren gaat duren.
We moeten niet te snel willen! Geen paniekvoetbal!
ik heb ook niet die wijsheid , anders was ik wel trainer geworden , v geel is inderdaad wel een natnek maar ook een met een groot netwerk en is vakkundig
adriaanse heeft overal succes gehad , en succes is zeker
ik denk en weet het zeker dat we vlugger terug keren aan de top
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 15 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
denk dat het voor 30% aan been ligt en 70% aan de instelling van een groot deel van de selectie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, maar als we nu t halve maasgebouw leegvegen (denk eens wie er WEL zou mogen blijven zitten). Wat gaan we dan bereiken. Worden we dan niet jaren teruggegooid?

Gek word je er van.
dat bedoel ik,we kunnen niks nada nopes....
vasthouden en hopen op het beste....
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 mei 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat bedoel ik,we kunnen niks nada nopes....
vasthouden en hopen op het beste....
gelukkig word er niet meer gevoetbald, wordt t tenminste weer echt spannend.
Gyan010
 Gyan010 - zondag 15 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 17:29 schreef MMM het volgende:
Kampioen van het rechterrijtje, van harte Mario!

Doelstelling was Europees voetbal halen, het linkerrijtje is niet eens gehaald.. We mogen er toch wel vanuit gaan dat deze nietsnut heel snel de Kuip verlaat.

Kandidaat nummer 1 zou voor mij McClaren zijn, heeft aangegeven graag terug te keren in de Eredivisie en was altijd onder de indruk van de Kuip.
Mario moet gewoon blijven.
MMM
 MMM - zondag 15 mei 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:05 schreef Jappie_FEY het volgende:
ah, het afzeik avondje van MMM op been is weer aan de gang
Wat jij wilt...
sevillana
 sevillana - zondag 15 mei 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:11 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Mario moet gewoon blijven.
+1
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zondag 15 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
ik zou Johan Boskamp bij dit Feyenoord willen zien, strijd, passie, en clubliefde. voor de rest, zou ik graag, die vervelende rotkop van Jakobs niet meer willen zien.
Emile
 Emile - zondag 15 mei 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:05 schreef Jappie_FEY het volgende:
ah, het afzeik avondje van MMM op been is weer aan de gang
nee dat niet vind op dit forum dat iedereen elkaar niet persoonlijk hoef te benaderen maar gewoon kritiek moet geven op iemands mening mag altijd.

Ja tenzij iemand echt een domme opmerking geeft maar wat MMM zegt is 100% te begrijpen

zelf denk ik wel dat been het volgend jaar mag proberen, hij heeft nu 1 'broed jaar' gehad en nu mag hij volgend jaar laten zien hoe goed hij de jeugd getraind heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door Emile --
sebbe1
 sebbe1 - zondag 15 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:11 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Mario moet gewoon blijven.
Als manager misschien, met een goede veldtrainer naast zich en dan het Pietje Bel imago eens laten varen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Heeeele ouwe discussies, nietwaar?

Ik schrijf het nu alleen in Jip en Janneke taal:
- Mario handhaven > met beter uitgebalanceerde selectie naar beter voetbal, bovenste 6, zoniet: in winterstop vertrekken
- Dure trainer = geld weggooien, want duur en geen garantie voor succes. En zijn vaak autoritaire baasjes die alles willen bepalen.
- Hele Maasgebouw eruit gooien = onrust realiseren en machtsspelletjes.
- Halve Maasgebouw eruit gooien = niet aan te bevelen, en niet nodig zolang de nitwit(s) aan de ketting ligt.
- W. van H. als vrijwilliger een dag per week moet kunnen. Meer niet.
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
1 Been was een goede trainer bij Excelsior en NEC, dit seizoen valt het tegen
2 Verbeek was een goede trainer bij Heracles en AZ, bij Feyenoord een drama
3 Babos was een goed ekeeper bij NAC en NEC, bij ons een zware teleurstelling
4 De Cler prima bij AZ, bij ons teleurstellend
5 Ryo was een verademing in de eerste wedstrijden, maar nu geen schim meer van wat hij was. Hetzelfde geldt voor Simon.
6 Bruins, Slory en Fernandez waren cq zijn prima bij Excelsior, maar zijn cq kunnen bij Feyenoord tekort schieten.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Je kunt beargumenteren dat het allemaal aan de betreffende personen ligt, maar je kunt er ook een patroon in ontdekken. Ik ben zelf van mening dat dit patroon er is, en Feyenoord zal dat eerst moeten oplossen. Of een betere begeleiding (liefst al vanaf de jeugd) zodra ze de Kuip binnenwandelen, of voornamelijk karakters van het kaliber De Wolf, Heus en Fräser selecteren. Anders blijf je tegen dit soort problemen oplopen, talent alleen is onvoldoende. Je kunt natuurlijk net doen zoals de.fan en iedereen eruit flikkeren die niet voldoet, dat betekent dat we volgend jaar een compleet nieuw Feyenoord hebben, bestuur, staf, spelers en RvC. Er is al meerdere malen bewezen dat een bedrijf op die manier leiden tot een ramp leidt. Laat de de.fan die rampspoed nou lekker over zijn eigen personeel afroepen, maar ik zou het jammer vinden als zijn geblaat hier goed ontvangen wordt. Zijn inzicht gaat Feyenoord niet redden.
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:14 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat jij wilt...
Als je eerlijk bent, geef je gewoon toe dat Jappie gelijk heeft. Jouw post mist elke nuance.
MMM
 MMM - zondag 15 mei 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Ik geef alleen mijn mening, daar is een forum voor?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door MMM --
Zw' 28
 Zw' 28 - zondag 15 mei 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Eigenlijk vertekenen de spelers van Feyenoord een klein beetje de instelling van de jeugd van tegenwoordig..

de "jeweettogzelf" straatjeugd he ;).

Waar zijn gewoon harde mannen die met bloed zweet en tranen werken.. gewoon jagen op die bal alsof die kapot moet !!

Straatvoetbal talent is leuk, maar een echte killer komen ze niet doorheen !

Dus oftewel Been kan die straatjochies niet motiveren, daar heb je harde mannen voor nodig die ze af en toe een draai om hun oren geven.
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:00 schreef MMM het volgende:
Ik geef alleen mijn mening, daar is een forum voor?
Ja, maar wel jammer dat jij je mening zo stellig poneert. Op zich een een goede stellingname uitstekend voor de discussie, maar je zegt nooit eens 'ik vind' of 'ik ben van mening'. Je poneert een krachtige stelling als de absolute waarheid, waardoor discussie bijna onmogelijk is.
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:02 schreef Zw' 28 het volgende:
Eigenlijk vertekenen de spelers van Feyenoord een klein beetje de instelling van de jeugd van tegenwoordig..

de "jeweettogzelf" straatjeugd he ;).

Waar zijn gewoon harde mannen die met bloed zweet en tranen werken.. gewoon jagen op die bal alsof die kapot moet !!

Straatvoetbal talent is leuk, maar een echte killer komen ze niet doorheen !

Dus oftewel Been kan die straatjochies niet motiveren, daar heb je harde mannen voor nodig die ze af en toe een draai om hun oren geven.
De wereld is veranderd, deal with it ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Nog 1 opmerking:

Mario Been is loyaal naar de gehele club Feyenoord, naar alle geledingen, én een jongen die NIET zeurt over de financiële misére. Hij verwijst er niet naar als excuus.

Een trainer met grotere (inter)nationale verdiensten zal die loyaliteit veel eerder loslaten en zijn ego boven de club stellen.
craven
 craven - zondag 15 mei 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Kan het niet zo zijn dat Mario de groep niet meer kan motiveren? Het gaat er volgens mij ook niet om of Mario een slechte trainer is, het gaat erom hoe hij(of hij) de groep nog kan motiveren. En hoe je het ook wendt of keert, een hele groep gooi je er niet uit, een trainer makkelijker...
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:09 schreef craven het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Mario de groep niet meer kan motiveren? Het gaat er volgens mij ook niet om of Mario een slechte trainer is, het gaat erom hoe hij(of hij) de groep nog kan motiveren. En hoe je het ook wendt of keert, een hele groep gooi je er niet uit, een trainer makkelijker...
Maar dat zou ook één van de weinige juiste argumenten zijn om de arbeidsverhouding met Been te beëindigen. Of het zo is, weet ik niet, dat moet Feyenoord of Been zelf maar bepalen.
craven
 craven - zondag 15 mei 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:14 schreef Els het volgende:

[..]

Maar dat zou ook één van de weinige juiste argumenten zijn om de arbeidsverhouding met Been te beëindigen. Of het zo is, weet ik niet, dat moet Feyenoord of Been zelf maar bepalen.
ik ook niet, we zullen het zien.
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 23:18   quote  deeplink  
kortste weg naar succes is een nieuwe trainer , mario heeft het leuk gedaan met nec en excelsior maar feyenoord is toch anders , feyenoord is toch ondanks alle ellende een topclub waar meer verwacht wordt , mario doet het matig tot redelijk en dat is niet genoeg
we kunnen geen half elftal er rotten , dus vind ik dat er een nieuwe trainer zou moeten komen , en wel adriaanse
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Tja, zo vind ik dat jij lekker AZ, Willem II of Ajax moet gaan steunen. Iedereen heeft wel eens wat, he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 mei 2011 door Els --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Adriaanse halen is gelijk aan richting failissement.
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Of arrestatie. Die man wil helemaal niet, dus dat worden dan dreigbrieven, pistolen en zware jongens om hem naar Rotterdam te krijgen. Of 'ie dat nou allemaal waard is...?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:18 schreef freduc het volgende:
feyenoord is toch ondanks alle ellende een topclub waar meer verwacht wordt ,
Feyenoord zit nog in de shit man, dan kún je niet meer verwachten!!!

Stelletje dromers.
Gyan010
 Gyan010 - zondag 15 mei 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:18 schreef freduc het volgende:
kortste weg naar succes is een nieuwe trainer , mario heeft het leuk gedaan met nec en excelsior maar feyenoord is toch anders , feyenoord is toch ondanks alle ellende een topclub waar meer verwacht wordt , mario doet het matig tot redelijk en dat is niet genoeg
we kunnen geen half elftal er rotten , dus vind ik dat er een nieuwe trainer zou moeten komen , en wel adriaanse
2drb2o4.gif
craven
 craven - zondag 15 mei 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:27 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hahaha favo afbeelding of nie Gyan??
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 22:58 schreef Els het volgende:
1 Been was een goede trainer bij Excelsior en NEC, dit seizoen valt het tegen
2 Verbeek was een goede trainer bij Heracles en AZ, bij Feyenoord een drama
3 Babos was een goed ekeeper bij NAC en NEC, bij ons een zware teleurstelling
4 De Cler prima bij AZ, bij ons teleurstellend
5 Ryo was een verademing in de eerste wedstrijden, maar nu geen schim meer van wat hij was. Hetzelfde geldt voor Simon.
6 Bruins, Slory en Fernandez waren cq zijn prima bij Excelsior, maar zijn cq kunnen bij Feyenoord tekort schieten.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Je kunt beargumenteren dat het allemaal aan de betreffende personen ligt, maar je kunt er ook een patroon in ontdekken. Ik ben zelf van mening dat dit patroon er is, en Feyenoord zal dat eerst moeten oplossen. Of een betere begeleiding (liefst al vanaf de jeugd) zodra ze de Kuip binnenwandelen, of voornamelijk karakters van het kaliber De Wolf, Heus en Fräser selecteren. Anders blijf je tegen dit soort problemen oplopen, talent alleen is onvoldoende. Je kunt natuurlijk net doen zoals de.fan en iedereen eruit flikkeren die niet voldoet, dat betekent dat we volgend jaar een compleet nieuw Feyenoord hebben, bestuur, staf, spelers en RvC. Er is al meerdere malen bewezen dat een bedrijf op die manier leiden tot een ramp leidt. Laat de de.fan die rampspoed nou lekker over zijn eigen personeel afroepen, maar ik zou het jammer vinden als zijn geblaat hier goed ontvangen wordt. Zijn inzicht gaat Feyenoord niet redden.
Hallo beste Els, Je moet het wel goed uitleggen! Iedereen krijgt bij mij een kans , ook bij Feyenoord en ook binnen mijn bedrijf. En iedereen mag zich bewijzen wat ze waard zijn!
Maar eens houd het op en ja dan ben ik een keiharde als er beslissingen genomen dienen te worden. En roep ik dat iedereen eruit moet? Ik dacht het niet. Maar Been en bepaalde spelers hebben hun kans gehad en die niet gegrepen en daar hou het voor mij dan op. Maar ik ben gewoon van mening dat Mario Been deze groep niks kan toevoegen , en wat belangrijker ik heb het idee dat de spelers er niet meer voor willen gaan bij Mario Been.
Ook is bewezen dat Mario Been de spelers niet beter maakt en ook is gebleken dat Mario er maar geen ingespeeld hecht elftal er van weet te maken. En dat zijn voor mij inderdaad grondige redenen om een trainer te lozen. De enige trainers die naar mijn mening geschikt zijn om deze groep bij Feyenoord te trainen zijn: Co Adriaanse, Louis van Gaal, Huub Stevens en een Henk ten Cate. En over de directie en RvC zal ik even duidelijk zijn. Ik had het liefst gehad dat Onno Jacobs zijn biezen had gepakt en dat heb ik ook ter sprake gebracht bij de gesprekken met Feyenoord. Maar hier waren Feyenoord en de VvF rond Pim Blokland heel duidelijk in. Zij hebben hun vertrouwen in deze mensen uitgesproken. Ook deze mensen krijgen hun tijd om zich te bewijzen en ik weet heel zeker dat er beslissingen worden als dit nodig mocht zijn. En voor de anti 020 supporters: Ik heb er inderdaad geen enkele moeite mee als er iemand in dienst zou komen met een 020 verleden. Als Feyenoord hiermee beter kan worden moeten we dit soort stomme opmerkingen achterwege laten. Er is maar 1 ding belangrijk en dat is Feyenoord terug naar de top te krijgen!!!!!! Hoe is niet belangrijk............
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:20 schreef Els het volgende:
Tja, zo vind ik dat jij lekker AZ, Willem II of Ajax moet gaan steunen. Iedereen heeft wel eens wat, he.
ja els zo vind ik dat jij je moet beperken tot je aanrecht of ga stoffen of zo
craven
 craven - zondag 15 mei 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:18 schreef freduc het volgende:
kortste weg naar succes is een nieuwe trainer , mario heeft het leuk gedaan met nec en excelsior maar feyenoord is toch anders , feyenoord is toch ondanks alle ellende een topclub waar meer verwacht wordt , mario doet het matig tot redelijk en dat is niet genoeg
we kunnen geen half elftal er rotten , dus vind ik dat er een nieuwe trainer zou moeten komen , en wel adriaanse
adriaanse?? doe maar niet, gaan ze weer paaseieren zoeken enzv
Gyan010
 Gyan010 - zondag 15 mei 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:30 schreef craven het volgende:

[..]

hahaha favo afbeelding of nie Gyan??
Nee... Das deze..
hvp3s9.gif
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:30 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hallo beste Els, Je moet het wel goed uitleggen! Iedereen krijgt bij mij een kans , ook bij Feyenoord en ook binnen mijn bedrijf. En iedereen mag zich bewijzen wat ze waard zijn!
Maar eens houd het op en ja dan ben ik een keiharde als er beslissingen genomen dienen te worden. En roep ik dat iedereen eruit moet? Ik dacht het niet. Maar Been en bepaalde spelers hebben hun kans gehad en die niet gegrepen en daar hou het voor mij dan op. Maar ik ben gewoon van mening dat Mario Been deze groep niks kan toevoegen , en wat belangrijker ik heb het idee dat de spelers er niet meer voor willen gaan bij Mario Been.
Ook is bewezen dat Mario Been de spelers niet beter maakt en ook is gebleken dat Mario er maar geen ingespeeld hecht elftal er van weet te maken. En dat zijn voor mij inderdaad grondige redenen om een trainer te lozen. De enige trainers die naar mijn mening geschikt zijn om deze groep bij Feyenoord te trainen zijn: Co Adriaanse, Louis van Gaal, Huub Stevens en een Henk ten Cate. En over de directie en RvC zal ik even duidelijk zijn. Ik had het liefst gehad dat Onno Jacobs zijn biezen had gepakt en dat heb ik ook ter sprake gebracht bij de gesprekken met Feyenoord. Maar hier waren Feyenoord en de VvF rond Pim Blokland heel duidelijk in. Zij hebben hun vertrouwen in deze mensen uitgesproken. Ook deze mensen krijgen hun tijd om zich te bewijzen en ik weet heel zeker dat er beslissingen worden als dit nodig mocht zijn. En voor de anti 020 supporters: Ik heb er inderdaad geen enkele moeite mee als er iemand in dienst zou komen met een 020 verleden. Als Feyenoord hiermee beter kan worden moeten we dit soort stomme opmerkingen achterwege laten. Er is maar 1 ding belangrijk en dat is Feyenoord terug naar de top te krijgen!!!!!! Hoe is niet belangrijk............
eens
op v gaal en stevens na dan
craven
 craven - zondag 15 mei 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:32 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Nee... Das deze..
[ afbeelding ]
hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?









0.0109970