BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Gyan010
 Gyan010 - zondag 15 mei 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:30 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hallo beste Els, Je moet het wel goed uitleggen! Iedereen krijgt bij mij een kans , ook bij Feyenoord en ook binnen mijn bedrijf. En iedereen mag zich bewijzen wat ze waard zijn!
Maar eens houd het op en ja dan ben ik een keiharde als er beslissingen genomen dienen te worden. En roep ik dat iedereen eruit moet? Ik dacht het niet. Maar Been en bepaalde spelers hebben hun kans gehad en die niet gegrepen en daar hou het voor mij dan op. Maar ik ben gewoon van mening dat Mario Been deze groep niks kan toevoegen , en wat belangrijker ik heb het idee dat de spelers er niet meer voor willen gaan bij Mario Been.
Ook is bewezen dat Mario Been de spelers niet beter maakt en ook is gebleken dat Mario er maar geen ingespeeld hecht elftal er van weet te maken. En dat zijn voor mij inderdaad grondige redenen om een trainer te lozen. De enige trainers die naar mijn mening geschikt zijn om deze groep bij Feyenoord te trainen zijn: Co Adriaanse, Louis van Gaal, Huub Stevens en een Henk ten Cate. En over de directie en RvC zal ik even duidelijk zijn. Ik had het liefst gehad dat Onno Jacobs zijn biezen had gepakt en dat heb ik ook ter sprake gebracht bij de gesprekken met Feyenoord. Maar hier waren Feyenoord en de VvF rond Pim Blokland heel duidelijk in. Zij hebben hun vertrouwen in deze mensen uitgesproken. Ook deze mensen krijgen hun tijd om zich te bewijzen en ik weet heel zeker dat er beslissingen worden als dit nodig mocht zijn. En voor de anti 020 supporters: Ik heb er inderdaad geen enkele moeite mee als er iemand in dienst zou komen met een 020 verleden. Als Feyenoord hiermee beter kan worden moeten we dit soort stomme opmerkingen achterwege laten. Er is maar 1 ding belangrijk en dat is Feyenoord terug naar de top te krijgen!!!!!! Hoe is niet belangrijk............
Wat een onzin dit zeg... jij snapt er dus echt helemaal nieets van. Jij gesprekken met Feyenoord?? Dat zou belachelijk zijn. Ga eerst maar is goed kijken gast.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Dit was de droom-de-trainer afdeling.
Els
 Els - zondag 15 mei 2011 - 23:38   quote  deeplink  
3 snavels en een ruziezoeker, 4 geldwolven. En jij denkt echt serieus dat je mensenkennis en voetbalinzicht hebt? 2 van de door jou gewenste trainers hebben meerdere keren aangegeven niet naar Feyenoord te willen. Ook niet belangrijk? Feyenoord is in dat gesprek met jou blijkbaar niet helemaal eerlijk geweest, Blokland heeft Jacobs gevraagd op te stappen en hem een goede financiële afwikkeling van zijn contract beloofd. Dat kun je toch nauwelijks vertrouwen uitspreken noemen.
Er zijn vaak genoeg mensen met een Ajax verleden in dienst getreden bij Feyenoord. EPG, Scholte, van Duivenbode, nooit een probleem geweest. Het ligt dus meer aan het karakter wat niet bij ons past. En als het niet past, dan wringt het.
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:36 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Wat een onzin dit zeg... jij snapt er dus echt helemaal nieets van. Jij gesprekken met Feyenoord?? Dat zou belachelijk zijn. Ga eerst maar is goed kijken gast.
Ja beste Gyan dat gebeurt als je een van de vrienden rond Pim Blokland wordt. Dan ga je gesprekken aan met Pim Blokland en Feyenoord over wat je wil en wat je kan doen voor Feyenoord.
craven
 craven - zondag 15 mei 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:31 schreef freduc het volgende:

[..]

ja els zo vind ik dat jij je moet beperken tot je aanrecht of ga stoffen of zo
Flintstones.gif
flip64
 flip64 - zondag 15 mei 2011 - 23:40   quote  deeplink  
begin maar eens met een goede trainer en dat is voor mij mc laren eg waar klasse trainer en ook voor de legioen
darwin
 darwin - zondag 15 mei 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:49 schreef adje het volgende:
Mario is nu toch zeker einde verhaal, Meeuwis moest de spelers in de kleedkamer motiveren kon Been dat niet. Is jammer dat Pastoor naar Nec gaat, als je ziet wat hij met Excelsior gedaan heeft.
Ja knappe prestatie hoor. Nacompetitie toch? Was mij denk ik met Willem Ii erbij denk ik ook wel gelukt.
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 15 mei 2011 - 23:41   quote  deeplink  
als mario een echte feijenoorder is,dan stapt die nu op hij zal toch ook zelf wel inzien dat die er niet veel van bakt
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:41 schreef darwin het volgende:

[..]

Ja knappe prestatie hoor. Nacompetitie toch? Was mij denk ik met Willem Ii erbij denk ik ook wel gelukt.
pastoor heeft het gewoon goed gedaan met beperkte middelen , misschien een trainer voor de toekomst
Gyan010
 Gyan010 - zondag 15 mei 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:39 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja beste Gyan dat gebeurt als je een van de vrienden rond Pim Blokland wordt. Dan ga je gesprekken aan met Pim Blokland en Feyenoord over wat je wil en wat je kan doen voor Feyenoord.
Ik lees alleen even snel wat voor onzin je post.
Mario maakt spelers niet beter?
Na zijn komst zijn Luc Castaignos,Stefan de Vrij,Kelvin Leerdam, Wijnaldum(14/15 goals) en Indi enz. toch beter geworden??? Of niet?
darwin
 darwin - zondag 15 mei 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:40 schreef flip64 het volgende:
begin maar eens met een goede trainer en dat is voor mij mc laren eg waar klasse trainer en ook voor de legioen
Je goede resultaten bij Wolfsburg. Als je kut voetballers hebt kan je er elke trainer voor zetten maar dan wordt het niks. Kijk maar naaar Rijkaard bij Sparta
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 23:47   quote  deeplink  
ik denk dat 80% het er over eens is dat been niet voldoet en ook niet gaat voldoen , dan moeten we toch gaan denken aan een nieuwe trainer om toch weer mee te gaan doen in de toekomst
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Als de.fan praat met Feyenoord zoals ie hier schrijft denk je toch echt...Wanneer stopt die demagoog?
anti010
 anti010 - zondag 15 mei 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Maar wij zijn lekker de KAMPIOENEN, Helemaal niets in 010
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:38 schreef Els het volgende:
3 snavels en een ruziezoeker, 4 geldwolven. En jij denkt echt serieus dat je mensenkennis en voetbalinzicht hebt? 2 van de door jou gewenste trainers hebben meerdere keren aangegeven niet naar Feyenoord te willen. Ook niet belangrijk? Feyenoord is in dat gesprek met jou blijkbaar niet helemaal eerlijk geweest, Blokland heeft Jacobs gevraagd op te stappen en hem een goede financiële afwikkeling van zijn contract beloofd. Dat kun je toch nauwelijks vertrouwen uitspreken noemen.
Er zijn vaak genoeg mensen met een Ajax verleden in dienst getreden bij Feyenoord. EPG, Scholte, van Duivenbode, nooit een probleem geweest. Het ligt dus meer aan het karakter wat niet bij ons past. En als het niet past, dan wringt het.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar daarna is er door Pim Blokland en consorten hun vertrouwen in de directie en RvC van Feyenoord uitgesproken. En dat is wat wij ook te horen hebben gekregen. Gewoon ook omdat Onno Jacobs niet akkoord ging met een financiele afwikkeling. Hij wil zijn fouten uit het verleden weer recht zetten.
En volgens jou hebben 2 van de trainers Feyenoord ooit afgewezen? Volgens mij heeft alleen Adriaanse Feyenoord ooit afgewezen. De andere hebben Feyenoord nooit direct afgewezen!
En moet je bij een vroegere afwijzing dan nooit maar weer een poging wagen? Cruijffz zei vroeger ook nooit voor Feyenoord te kunnen spelen maar zie wat er vroeger is gebeurt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Gyan010
 Gyan010 - zondag 15 mei 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:47 schreef freduc het volgende:
ik denk dat 80% het er over eens is dat been niet voldoet en ook niet gaat voldoen , dan moeten we toch gaan denken aan een nieuwe trainer om toch weer mee te gaan doen in de toekomst
Ik weet niet op welk forum jij die 80% gevonden heb....
Wat een onzin.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 23:50   quote  deeplink  
hoi calimero, gefeliciteerd hoor.
darwin
 darwin - zondag 15 mei 2011 - 23:50   quote  deeplink  
Laatst Drenthe bij Barend & Barend gezien. Heeft ook het iQ van een dode aardbei en leeft ook in zijn eigen wereldje. Hoe moet je nou bijvoorbeeld zo'n voetballer als trainer motiveren of hem wat leren. Volgens mij lopen er daar op dit moment bij Feyenoord nog een paar van dit soort spelers rond.
freduc
 freduc - zondag 15 mei 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:45 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ik lees alleen even snel wat voor onzin je post.
Mario maakt spelers niet beter?
Na zijn komst zijn Luc Castaignos,Stefan de Vrij,Kelvin Leerdam, Wijnaldum(14/15 goals) en Indi enz. toch beter geworden??? Of niet?
dit is meer het werk van de goede jeugdopleiding , en hun gegeven talent
de.fan
 de.fan - zondag 15 mei 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:45 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ik lees alleen even snel wat voor onzin je post.
Mario maakt spelers niet beter?
Na zijn komst zijn Luc Castaignos,Stefan de Vrij,Kelvin Leerdam, Wijnaldum(14/15 goals) en Indi enz. toch beter geworden??? Of niet?
Vind je? Zouden dat niet de kwaliteiten van de spelers zijn! Hij heeft ze de kans gegeven maar beter gemaakt?? Echt niet.....dan zou Feyenoord veel constanter spelen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 mei 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:50 schreef darwin het volgende:
Laatst Drenthe bij Barend & Barend gezien. Heeft ook het iQ van een dode aardbei en leeft ook in zijn eigen wereldje. Hoe moet je nou bijvoorbeeld zo'n voetballer als trainer motiveren of hem wat leren. Volgens mij lopen er daar op dit moment bij Feyenoord nog een paar van dit soort spelers rond.
Daar ligt idd wel een probleem. Teveel jochies in een eigen wereld. Meer bikkelaars en slimmerds in het team is wenselijk.
darwin
 darwin - zondag 15 mei 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:48 schreef anti010 het volgende:
Maar wij zijn lekker de KAMPIOENEN, Helemaal niets in 010
Pleur op eikel. Alleen je naam zegt al dat je een klein miserabel mannetje bent dat niet op een kampioensfeest mag komen
en hier nu uit verveling de boel komt stangen
el triste
 el triste - zondag 15 mei 2011 - 23:57   quote  deeplink  
Hoop dat ie er zsm uitgepleurt wordt, dat roep ik ook al maanden. Maakt niemand beter maar erger nog.... er zit geen enkel idee of patroon in het spel! Maar ja dat zal wel weer niet aan de trainer liggen volgens velen!!! Mario, Rotterdammer en feyenoorder, je bent een beste vent, maar hier houdt het op!!!!!!
darwin
 darwin - zondag 15 mei 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Daar ligt idd wel een probleem. Teveel jochies in een eigen wereld. Meer bikkelaars en slimmerds in het team is wenselijk.
Inderdaad, deze spelers zijn nu alleen maar bezig met hoe snel ze bij Barcelona, arsenal etc kunnen komen. Geven door hun zaakwaarnemers geen reet om Feyenoord.
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - maandag 16 mei 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:48 schreef anti010 het volgende:
Maar wij zijn lekker de KAMPIOENEN, Helemaal niets in 010
tyfstraal een pleurus end op rot neus!
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 mei 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:51 schreef de.fan het volgende:

[..]

Vind je? Zouden dat niet de kwaliteiten van de spelers zijn! Hij heeft ze de kans gegeven maar beter gemaakt?? Echt niet.....dan zou Feyenoord veel constanter spelen
Wie had hij beter moeten maken dan? Als deze spelers zogenaamd niet meetellen?
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 mei 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:58 schreef darwin het volgende:

[..]

Inderdaad, deze spelers zijn nu alleen maar bezig met hoe snel ze bij Barcelona, arsenal etc kunnen komen. Geven door hun zaakwaarnemers geen reet om Feyenoord.
Ze hebben nog niet eens een beslissing genomen gast. Waarom zo negatief? Als ze bijtekenen sta je weer vooraan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:51 schreef de.fan het volgende:

[..]

Vind je? Zouden dat niet de kwaliteiten van de spelers zijn! Hij heeft ze de kans gegeven maar beter gemaakt?? Echt niet.....dan zou Feyenoord veel constanter spelen
pff dit meen je toch niet serieus? Eerst om het hardst roepen dat Been niemand beter maakt en als iemand dan terecht een hele rij spelers opnoemd die wel beter zijn geworden dan ligt dat aan de spelers?

Wisselvalligheid is inherent aan een jong team. Heb je nog nooit bij jeugdelftallen gekeken? Nooit bij onze A1? Daar zie je precies hetzelfde. Een boel talent, maar hoge pieken en diepe dalen. En nogmaals, vorig jaar heeft Been gepresteerd, dit jaar de 2de seizoenshelft heeft hij voldoende gepresteerd. Feyenoord mist kwaliteit. Feyenoord mist spefieke spelers, Feyenoord mist ervaring. We spelen met het jongste team sinds tientallen jaren. Iedereen bij Feyenoord vertelde dat het heel moeizaam ging worden.

En toch wordt er om het hardst geschreeuwd dat alles kut is. Ja, maar dat is toch niets nieuws? We zijn dit jaar te laag geeindigd. Waar. Maar veel hoger hadden we niet moeten staan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 21:22 schreef R()b het volgende:
Mario heeft het 2 seizoenen lang al niet echt best gedaan , als je heel eerlijk bent.
flauwekul. Vorig jaar heeft Mario het prima gedaan met de 4de plaats. En ook de 2de seizoenshelft van dit jaar was voldoende. Dus anderhalf jaar heeft Mario naar behoren gepresteerd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 20:29 schreef freduc het volgende:

[..]

er zit wel wat waarheid in je verhaal maar je kan het ook omdraaien , al stond adriaanse voor deze groep dan had je zeker binnen de top 8 en misschien zelfs top 5 gespeeld
dat kan je nooit met zekerheid stellen.
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 mei 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 00:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

flauwekul. Vorig jaar heeft Mario het prima gedaan met de 4de plaats. En ook de 2de seizoenshelft van dit jaar was voldoende. Dus anderhalf jaar heeft Mario naar behoren gepresteerd.
je snapt het. Net als ik... En Els
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 16 mei 2011 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 00:26 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

je snapt het. Net als ik... En Els
Gelukkig zijn er nog meer die er hetzelfde over denken. oa Sevi, FR-henk en Leon en Jappie ook dacht ik. En Stylzz zit er ook niet heel ver vandaan. En nog wel een paar.
de.fan
 de.fan - maandag 16 mei 2011 - 05:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 00:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er nog meer die er hetzelfde over denken. oa Sevi, FR-henk en Leon en Jappie ook dacht ik. En Stylzz zit er ook niet heel ver vandaan. En nog wel een paar.
Helaas zijn jullie veel te gauw tevreden en dat kost een club als Feyenoord veel te veel tijd om de weg naar boven in te slaan. Het is niet te geloven dat jullie altijd wat zoeken om iedereen maar te verdedigen met een smoes. Al jullie zo gauw tevreden zijn moet je maar een club als Exce;sior gaan aanmoedigen , die zijn ook gauw tevreden...........
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 mei 2011 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:09 schreef craven het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Mario de groep niet meer kan motiveren? Het gaat er volgens mij ook niet om of Mario een slechte trainer is, het gaat erom hoe hij(of hij) de groep nog kan motiveren. En hoe je het ook wendt of keert, een hele groep gooi je er niet uit, een trainer makkelijker...
volgens mij zijn er maar een paar stoorzenders.
En die twijfelen nu of ze bij moeten tekenen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 mei 2011 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:51 schreef de.fan het volgende:

[..]

Vind je? Zouden dat niet de kwaliteiten van de spelers zijn! Hij heeft ze de kans gegeven maar beter gemaakt?? Echt niet.....dan zou Feyenoord veel constanter spelen
ok dat is dus weer zo'n kromme redenatie wat ik altijd bij mensen die ergens tegen zijn zie. Dat noemt men tunnelvisie.

Alles wat goed ging ligt juist niet aan Been, alles wat fout was reken je Been aan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 16 mei 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 05:32 schreef de.fan het volgende:

[..]

Helaas zijn jullie veel te gauw tevreden en dat kost een club als Feyenoord veel te veel tijd om de weg naar boven in te slaan. Het is niet te geloven dat jullie altijd wat zoeken om iedereen maar te verdedigen met een smoes. Al jullie zo gauw tevreden zijn moet je maar een club als Exce;sior gaan aanmoedigen , die zijn ook gauw tevreden...........
Ik zie geen tevreden mensen hier. Slechts mensen met een andere mening hoe te handelen.
darwin
 darwin - maandag 16 mei 2011 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 00:02 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ze hebben nog niet eens een beslissing genomen gast. Waarom zo negatief? Als ze bijtekenen sta je weer vooraan.
Hey maat, ik sta al 36 jaar vooraan, je ziet duidelijk een mentaliteitsverandering. Dus daar hoef je helemaal niet negatief
voor te zijn. Je ziet het duidelijk ook aan de resultaten van de laatste jaren.
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 mei 2011 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 05:32 schreef de.fan het volgende:

[..]

Helaas zijn jullie veel te gauw tevreden en dat kost een club als Feyenoord veel te veel tijd om de weg naar boven in te slaan. Het is niet te geloven dat jullie altijd wat zoeken om iedereen maar te verdedigen met een smoes. Al jullie zo gauw tevreden zijn moet je maar een club als Exce;sior gaan aanmoedigen , die zijn ook gauw tevreden...........
Kan je misschien even aangeven wie waar heeft aangegeven tevreden te zijn?
bakray
 bakray - maandag 16 mei 2011 - 08:04   quote  deeplink  
gewoon jpvg klaar,of er bij oh nee dat werkt ook volgens mij niet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 mei 2011 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 05:32 schreef de.fan het volgende:

[..]

Helaas zijn jullie veel te gauw tevreden en dat kost een club als Feyenoord veel te veel tijd om de weg naar boven in te slaan. Het is niet te geloven dat jullie altijd wat zoeken om iedereen maar te verdedigen met een smoes. Al jullie zo gauw tevreden zijn moet je maar een club als Exce;sior gaan aanmoedigen , die zijn ook gauw tevreden...........
Heeft geen moer met tevredenheid te maken, maar wél alles met berusting vanuit realisme met lange termijn-optiek:
de wetenschap dat in deze fase een stabiele, rustige organisatie op verstandige wijze de schulden saneert.
Duur inkopen en een trainer zoeken die én duurder is én (veelal) niet kan werken in de beperkingen (incl. spelersnivo) van heden, dát vermoordt de club.

de.fan, om in jouw taal te spreken: jij wil het risico lopen dat de club zichzelf vermoordt, omwille van sportief korte-termijn succes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door FR-Henk --
Gyan010
 Gyan010 - maandag 16 mei 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja ik ben een van de weinige die de fan gelijk geeft,en een groot fan van hem ben.
Heb geen Feyenoord bril,maarja ben ook geen Feyenoorder.
Maar de fan heeft wel een punt,en daar kan niemand omheen
Dit zegt ook wel wat over de fan....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 16 mei 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 mei 2011 - 23:00 schreef MMM het volgende:
Ik geef alleen mijn mening, daar is een forum voor?
beetje jammer dat het bijna elke week raak is. voor de rest ben je uiteraard een top gozert;)
Milo
 Milo - maandag 16 mei 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Hoe strenger en harder de trainer, des te meer discipline de ploeg en inzet!
Hoe luier de trainer is des te minder inzet spelers!
Ik spreek namelijk uit ervaring!
Ik roep vanaf dag 1 dat mario niet de juiste trainert is! mario was een luie spelert en is een luie trainert!
freduc
 freduc - maandag 16 mei 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 10:02 schreef Milo het volgende:
Hoe strenger en harder de trainer, des te meer discipline de ploeg en inzet!
Hoe luier de trainer is des te minder inzet spelers!
Ik spreek namelijk uit ervaring!
Ik roep vanaf dag 1 dat mario niet de juiste trainert is! mario was een luie spelert en is een luie trainert!
zo werkt het wel ja , ik ben het met je eens , en inderdaad liep en loopt mario de kantjes eraf
enals er vanuit de media melding over gemaakt wordt , geloof ik het helemaal

het is toch duidelijk dat het niet functioneerd bij feyenoord , de resultaten bewijzen het toch
been zou goed passen met oude spelers zoals makaai,gio enz enz , maar bij zo'n jonge groep moet er discipline zijn en hard getraint worden en past er meer trainers als vebeek en adriaanse bij
Pietje1
 Pietje1 - maandag 16 mei 2011 - 11:13   quote  deeplink  
on: niemand gaat hem vervangen, wie doet het beter met deze selectie? Niemand kan daar antwoord op geven. Mario gooit er juist wel de discipline in, maar wel met een lach. Een trainer is zo goed als zijn materiaal.
hotjumper
 hotjumper - maandag 16 mei 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Mario moet blijven!
el triste
 el triste - maandag 16 mei 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 08:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heeft geen moer met tevredenheid te maken, maar wél alles met berusting vanuit realisme met lange termijn-optiek:
de wetenschap dat in deze fase een stabiele, rustige organisatie op verstandige wijze de schulden saneert.
Duur inkopen en een trainer zoeken die én duurder is én (veelal) niet kan werken in de beperkingen (incl. spelersnivo) van heden, dát vermoordt de club.

de.fan, om in jouw taal te spreken: jij wil het risico lopen dat de club zichzelf vermoordt, omwille van sportief korte-termijn succes.
wil jij dan beweren dat het maximale uit de groep gehaald is? hoe kan je dan verklaren dat de groep tegen psv er staat ( waar ze niet gemotiveerd hoeven te worden) en eenw eek later tegen vvv zo verschrikkelijk aan het prutsen zijn.
De goede trainers zijn motivators, mental coach, goed in de media en stralen een soort onoverwinnelijkheid uit op hun groep waardoor er chemie ontstaat. Eigenschappen waar Mario (helaas) niet aan voldoet.

Ben het roerend met de fan eens dat we op korte termijn stappen moeten zetten!!! Immers de voetballerij van vandaag is anders dan die van morgen.
el triste
 el triste - maandag 16 mei 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 11:16 schreef hotjumper het volgende:
Mario moet (thuis) blijven!
freduc
 freduc - maandag 16 mei 2011 - 11:21   quote  deeplink  
je voetbalt zoals je traint , en dat zie je gewoon terug , het is gewoon inspiratiloos zoals er gevoetbalt wordt , er zit geen beleving niks in , en dat kan je been dus kwalijk nemen ,
dit zou onder verbeek of adriaanse niet gebeuren
Pietje1
 Pietje1 - maandag 16 mei 2011 - 11:28   quote  deeplink  
ga je mond spoelen man met je verbeek. Hij heeft lekker gepresteerd bij Feyenoord zullen we maar zeggen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Exit Mario Been! Wie moet hem vervangen?









0.0149750